Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.225 μηνύματα σε 11.306 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 00:09:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 00:09:16

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 11:14
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από modeller2
[Χθες στις 21:13]

από pansofos
[Χθες στις 21:05]

από evan
[Χθες στις 20:54]

από snoopy
[Χθες στις 20:14]

από dominicm
[Χθες στις 18:17]

[Χθες στις 17:23]

[Χθες στις 12:10]

από evan
[Χθες στις 10:38]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 20:57:54]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]

από sliver
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 18:17:40]

από 3DJunk
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 17:21:24]

από Takis42
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 11:04:52]

από JPS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:56:26]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284225
Σύνολο θεμάτων: 11306
Online σήμερα: 32
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 25
Συνολικά: 33
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Ορολογια του ελικοπτερου στα Ελληνικα. « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Ορολογια του ελικοπτερου στα Ελληνικα.  (Αναγνώστηκε 11253 φορές)
   
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« στις: Τρίτη, 13 Οκτ 2009, 21:41:05 »

3D Flying

Υψηλου επιπέδου πτηση η οποια περιλαμβανει δυο ή τρεις μανουβρες ταυτοχρονα. Για παραδειγμα να μιξαρετε μια λουπα καθως κανετε πιρουετες.!

540 Stall
Ενα γρηγορο ανεβασμα το οπιο συνοδευεται με 540ο πιρουετα.

Aileron
Αυτός ειναι ενας αεροπλανικος ορος αλλα γενικα ειναι οταν στριβει αριστερα και δεξια ενα αεροπλανο ετσι και σε ενα ελικοπτερο.Αλλα γενικα στο ελικοπτερο λεγεται cyclic roll

ARF
Παλι συνηθως ειναι για αεροπλανα αλλα καμια φορα μπορειτε να το βρειτε και στα ελικοπτερα σημαινει μοντελο ετοιμο για πτηση. Δλδ συναρμολογημενο και γενικα με σχεδον οτι χρειαζεται για να πεταξει.

Autorotation
Μια μανουβρα με την οποια προσγειωνεσαι οταν εχει σβησει το μοτερ.
Τα φτερα με την περιστροφη τους ακομα και μετα το σβησιμο του μοτερ ειναι υπερ αρκετες οι στροφες ωστε να προσγειωσουν ηρεμα το ελικοπτερο

ATV
Εινια μια επιλογη στις τηλεκατευθυνσεις με την οποια ρυθμιζεις ποσο μεγαλη η μικρη θα ειναι η διαδρομη του servo.

Ball Link
Eιναι ενα ειδος συνδεσεις κυριως για τις ντιζες οπου υπαρχει μια μπιλια και ενας συνδεσμος στρογγυλος ο οποιος βιδωνει πανω στην ντιζα και μετα ο συνδεσμος κουμπωνει στην μπιλια.


Backlash
Περιγραφει το κενο μεταξυ δυο γραναζιων.Αν ειναι πολυ μεγαλο τοτε τα γραναζια μπορει να παθουν ζημια αν ειναι μικρο τοτε λογβ μεγαλων τριβων δημιουργουνται ειτε κραδασμοι ειτε υπερθερμανσεις.

Binding
Eιναι ενα σημειο οπου δεν μπορει να ολοκληρωθει η κινηση του σερβο και ετσι αυτο προσπαθει να την κανει αλλα το εμποδιο την εμποδιζει με αποτελεσμα να μπορει να παθει ζημια το σερβο

Boom Strike
Ειναι ενα φαινομενο που το συνανταμε ειτε σε αρχαριους ειτε σε πολυ προχωρημενους οπου απο την μια πλευρα αν κανουν πολυ σκληρη προσγειση τοτε μπορει το φτερο να χτυπησει την Booma.Επισης απο την αλλη πλευρα σε πολυ σκληρο 3d μπορει να βγει καποιο ball link και το φτερο να χτυπησει την Booma οπου σιγουρα θα υπαρξει πτωση.

Brain Fade

Κατι σαν μαυριλα στο μυαλο. Δλδ οταν καποιος ειναι σχετικα αρχαριος και καποια στιγμη τα χασει και κανει λαθος κινηση απο αυτην που επρεπε να κανει. Σαν να λεμε στα Ελληνικα κολλησε το μυαλο μου.

Buddy Box
Δυο ιδιες τηλεκατευθυνσεις οπου εχουν συνδεθει με το εκπαιδευτικο καλωδιο. Αυτο ειναι πολυ χρησιμο οταν μαθενεται να πετατε και υπαρχει καποιος εμπειρος μαζι σας ο οποιος εχει ιδια τηελκατευθυνση με εσας


CA Glue
Μια πολυ ισχυρη κολλα οπου κολαει παρα πολυ γρηγορα. Δεν ειναι καλη για foam γιατι τα καταστρεφει.

CCPM
Cyclic-Collective-Pitch-Mixing, δλδ ειναι ενα συστημα οπου στο swashplate συνδεονται 3 σερβο με τρεις ντιζες σε σχηματισμο 120ο περιπου σαν ενα τριγωνο. Ετσι με την συνεργασια αυτων των τριων σερβο μπορειτε να κανετε οποιαδηποτε κινηση θελτε στο swashplate. Επισης αν ολα τα σερωο κανουν την ιδια κινηση ταυτοχρονα τοτε αυτο κανει την πανω κατω κινηση.Αυτα τα 3 σερβο μιξαρονται απο την τηλεκατ. Και για αυτο πρεπει η τηλεκατευθυνση σας να υποστηριζει μιξη CCPM

CG ("Center of Gravity")

Αυτο ειναι το κεντρο βαρους του μοντελου.Αυτο ειναι πολυ σημαντικο και στα αεροπλανα και στα ελικοπτερα. Το Ελικοπτερο συνηθως το ζηγιζουμε ωστε να μην ειναι ουτε πισοβαρο ουτε προσθοβαρο και ειναι πουλ σημαντικο αυτο για να μπορει το μοτντελο να πεταξει σωστα.Το αεροπλανο αναλογα το μοντελο αλλα και την πτηση μας το ρυθμιζουμε. Το CG για να το μεταφερουμε ειτε αλλαζουμε θεση στα ηλεκτρονια ειτε προθετουμε εξτρα βαρος με ειδικα βαρακια των 5, 10 ,15, 20 γρ..

Channels

Δλδ το ποσα σερβο μπορουμε να συνδεσουμε σε μια τηλεκατευθυνση.Η πιο απλα ποσες δουλεις διαφορετικες μπορουμε να κανουμε.



Clunk (Βοσκός)
Ο βοσκος ειναι ενα βαρυδακι το οποιο εχει μια τρυπα και μπαινει μεσα στο δοχειο καυσιμων συνδεδεμενο με μια σιλικονη ετσι ωστε η σιλικονη να μπορει με αυτο το βαρος να ακολουθαει καθε κινηση του μοντελου για να μην τυχον και μηνει χωρις καυσιμο..Για παραδειγμα αν το μοντελο ειναι σε αναποδη θεση τοτε το καυσιμο θα παει και αυτο αναποδα οποτε αν δεν ειχε το βαρος η σιλικονη θα εμενε ψηλα με αποτελεσμα να μεναμε απο καυσιμο.

Clutch
Η καμπανα ειναι ενα κομματι οπου μπαινει στον κινητηρα για να μπορει να τον κρατησει σε ρελαντι χωρις να γυρνανε τα φτερα.Λειτορυγει με την κεντρομολο δυναμη σαν να λεμε ο συμπλεκτης του ελικοπτερου.

Collective (Variable Pitch)

Περιγραφει τον χειρισμο οπου κοντρολαρουμε τις μοιρες των φτερων. Με αλλα λογια εννουμε την κλιση οπου περνουν τα φτερα ετσι ωστε να ανεβοκατεβαινει το ελικοπτερο χωρις να χρειαζεται να αλαξουμε στροφες στον κινητηρα. Αυτο το ελεγχουμε με το αριστερο στικ της τηλεκατ.

Cyclic
Ειναι οι κινησεις που κανουμε με το δεξι στικ της τηλεκατ. Δλδ αριστερα δεξια και πισω μπρος στις τρεις διστασεις..Στα αεροπλανα aileron elevator

Dead Stick

Ειναι μια ορολογια που χρησιμοπιειται συνηθως στα αεροπλανα γιατι στα ελικοπτερα δεν προλαβαινεις να πεις κατι τετοιο. Ειναι οταν σβησει ο κινητηρας και το φωναζεις για να σου ανοιξουν τον διαδρομο.


Dialed In

Ενας ορος οπου δεν χρησιμοποιειται πλεον και τοσο ειναι το κατα ποσο ειναι σωστα σεταρισμενς οι μιξεις του ελικοπτερου ετσι ωστε να κρατιεται η ουρα σωστα σε καθε κινηση που κανεις... βεβαια αυτο δεν ισχυει πλεον απο την στιγμη που τα γυροσκοπια πλεον κανουν αυτην την δουλεια μονα τους

Drag

Η δυναμη του αερα που αντιστεκεται σε μια κινηση.

Dual Rates

Ειναι το προτερημα καποιων τηελεκατευθυνσεων που μπορεις να προκαθορισεις ποσο μεγαλες να ειναι οι κινησεις στα πηδαλια η στα φτερα σου και μπορεις να τις αλλαζεις με εναν διακοπτη κατα την διαρκεια της πτησης

Elevator
Παλι ενας αεροπλανικος ορος ειναι στα ελικοπτερα το αντιστοιχο cycle back or forward δλδ το εμπρος πισω.

Exponential
Ειναι ενα ιδιαιτερο χαρακτηριστικο που εχουν καποιες τηλεκατευθυνσεις και μπορεις να ρυθμισεις την καθυστερηση που θα εχει το σερβο.Δλδ κοντα στο κεντρο εχει αρκετη καθυστερηση και μετα αρχιζει και μειωνεται και γινεται η κινηση αρκετα πιο αμεση. Δεν ειναι μονο για ραχαριους αλλα και για πολυ προσωρημενους

Failsafe
Ειναι παλι ενα γνωρισμα καποιων τηλεκατευθυνσεων οπου σε περιπτωση μιας παρεμβολης η οταν χασει το σημα ο δεκτης απο τον πομπο κανει μια προκαθορισμενη κινηση το σερβο για παραδειγμα κλινει την μηχανη ωστε να μην υπαρξει καποιο ατυχημα απο το ανεξελεκτο μοντελο.

Feathering Shaft
Ειναι ο αξονας οπου ενωνει τα 2 φτερα δλδ ο καθετος αξονας ως προς το ελικοπτερο.

FFF
Ειναι η πολυ γρηγορη μπροσρα πορεια του ελικοπτερου συνηθως ανω των 70kmh

Fixed Pitch
Ειναι ενας ορος οπου περιγραφεις το ειδος του ελικοπτερου δλδ το ανεβοκατεβασμα του εξαρταται απο τις στροφες του μοτερ και οχι απο την κλιση των φτερων.



Gasser

Ειναι τα ελικοπτερα τα οποια χρησιμοποιουν μοτερ βενζινης ειναι σχετικα ακριβα αλλα πετανε για αρκετη ωρα και με πολυ φτηνο καυσιμο (αμολυβδη)

Governor

Μια συσκευη οπου μας βοηθαει να κρατησουμε σταθερα τις στροφες του ροτορα. Αυτος κυριως χρησιμοποιεται σε 3d πτησεις αλλα και επισης σε χαλαρες πτησεις και συνισταται για την υγεια του μοτερ.

Gain
Εινια ο ορος που σηνυθως χρησιμοποιειται στα γυροσκοπια. Δλδ το ποσο ευαισθητο θα ειναι ενα γυροσκοπιο. Οταν εχουμε παραπανο απο οσο χρειαζεται τοτε η ουρα θα τρεμει σε γηγορου ρυθμους αν παλει εχουμε λιγοτερο τοτε η ουρα θα ιεναι ασταθης.

Glow Fuel
Εινια το καυσιμο που χρησιμοποιουν τα περισσοτερα μοντελα και περιεχει νιτρομεθανιο και καποι αλλα χημικα.. Διστυχως ειναι ακριβο



Glow Heater

Στα ελληνικα η “πιπα” η οποια βοηαθει να θερμανει το μπουζι για να γινει η αναφλεξει να παρει μπρος το μοτερ.

Glow Plug

Ειναι το μπουζι αλλα ειναι πιο μικρο απο του αμαξιου και κανει ακριβως την ιδια δουλεια που κανει στο αμαξι.

Gyro
Ειναι το γυροσκοπιο μια συσκευη η οποια κραταει την ουρα σταθερη.Παλια ηταν μηχανικα , μετα πιεζοηλεκτρικα και τωρα εινια πιεζοηλεκτρικα με headin hold ( θα το εξηγησω παρακατω). Γενικα ειναι μι συσκευη η οποια αντιλαμβανεται καθε κινηση της ουρα του ελικοπτερου και κραταει το ελικοπτερο σταθερο αντισταθμιζοντας αυτες τις κινησεις.

Header Tank
Ενα μικρο τεποζιτο συμπληροματικο θα το ελεγα το οποιο ειναι συνδεδεμενο μεταξυ της κυριας δεξαμενης και του μοτερ. Αυτο μενει γεματο με αποτελεσμα ποτε να μην εγκλοβιζονται φυσαλιδες και πηγαινουν στον κινητρα ετσι ωστε να εχει μη γραμμικη λειτουργια.. με το Header tank βοηθαμε την λειτουργια να γινεται πιο γραμμικη.



Heading hold

Ειναι μια ιδιοτητα των νεων γυροσκοπιων οπου εντελως αυτοματα κρατανε μονα τους την ουρα. Αυτα ειναι συνδεδεμενα με το σερβο ουρας οπου αν ανιληφνουνε καποια περιτη κινηση τοτε κανουν την αντιθετη κινηση ετσι ωστε ο πιλοτος να μην αντιλαμβανεται καποια κινηση της ουρας.

Heli Transmitter
Εινια η τηλεκατ. Των ελικοπτερων που συνηθως ειναι απο 5 καναλια και πανω. Αυτες εχουν αρκετες μιξεις και μια απο αυτες ειναι η CCPM.Σου επιτρεπει να φιαξεις αρκετα μοντελα και να τα τροποιοιησεις οπως εσυ θες και βεβαια στο τελος να τα αποθηκευσεις.

Hovering

Ειναι η αιωρηση δλδ να κρατας το ελικοπτερο σταθερο σε ασφαλη αποσταση απο εσενα αλλα και τους θεατες.

Hydraulic Lock
Ενας μηχανολογικος ορος οπου ειναι οταν ο κυλινρος του κινητηρα γεμισει καυσιμο και η μιζα δεν μπορει να τον εκινησει. Για να λυθει αυτο το προβλημα υπαρχουν δυο λυσεις ειτε να βγαλουμε το μπουζι για να αδειαζει ο θαλαμος ειτε να σηκωσουμε το ελικοτπερο σε ειδκη γωνια ωστε το καυσιμο να φυγει απο την εξατμιση(δεν γινεται παντα) ο πρωτος τροπος ειναι σιγουρος.


Idle up

Ειναι μια ρυθμιση της τηλεκατευθυνσης οπου κραταει το γκαζι σε ενα συγκεκριμενο ευρως στροφων  καθολη την κινηση του στικ. Αυτο βοηθαει πχ στην αναποδη πτηση οπου το μοντελο θα πρεπει να του βαλουμε αρνητικες μοιρες ωστε να ανεβει δλδ να παμε το αριστερο στικ προς τα κατω αλλα κανονικα θα εκλεινε το γκαζι με αυτη την ρυμιση αποφευγουμε αυτο το προβλημα.

Jesus Bolt
Συνηθως τα ελικοπτερα εχουν 2 τετοιες ειναι οι βιδες που κρατανε τον κυριο ροτορα πανω στο ελικοπτερο. Πρεπει να ελεγχονται συχνα γιατι αν φυγει μιας απο τις δυο τοτε θα φυγει ο ροτορας και θα εχουμε σιγουρ ατυχημα.

Too Lean

Αυτο εινια ρυθμιση του κινητηρα οπου σημαινει οτι το καυσιμο αλλα και ο αερας εινια πολυ λιγος για την λειτουργια του κινητηρα με αποτελεσμα να εχουμε υπερθερμανση του. Βεβαια καμια φορα για περικους πολυ καλους πιλοτους ιεναι αναγκαιο κακο ετςι ωστε να βγαλουν ολη την δυναμη απο το μοτερ.

Loctite (Red / Blue)

Μια ειδικη κολλα σπειρωματων η οποια χρησιμοποιειται κυριως σε βιδες οπου βιδωνουν σε μεταλο. Ειναι απαραιτητη διοτι οι κραδασμοι που δημιουργουνται σε ενα ελικοπτερο ειναι τεραστιοι με αποτελεσμα να ξεβιδωνουν βιδες.Υπαρχουν 2 ειδη οι κοκκινες δλδ πολυ ισχυρη και η μπλε μετρια.

Mixing

Ειναι μια ιδιαιτεροτητα καποιων τηλεκατ, ετσι ωστε με την κινηση ενος στικ να επιτρεπουν παραπανω απο εναν ελεγχους.

Mixture
Ειναι το μιγμα δλδ ποσο πλουσιο η φτωχο εινια. Εξαρταται απο το καυσιμο αλλα και απο τον αερα οπου ρυθμιζονται με ειδικες βελονες.

Needle Valve
Η βελωνα καυσιμου οπου ρυθμιζει το ποσο καυσιμο θα πηγαινει στο καρμπυλατερ συνηθως εχουν μια τετοια βελωνα αλλα τα νεα μοτερ εχουν 2 βελωνες για να ρυθμιζουν το καυσιμο ειτε στα χαμηλα ειτε στα ψηλα.

Nose-In
Ειναι η αιωρηση κατα την οποια ο πιλοτος βλεπει την μουρη του ελικοπτερου.

Paddles
Ειναι σαν να λεμε μικρα βοηθιτικα φτερακια που βοηθανε στο stabilization του ελικοπτερου αλλα και επισης για να γινεται το ελικοπτερο ταχυτερο στις κινησεις του.


PCM / PPM

Ειναι δυο κωδικοποιησης σηματος οποθ η πρωτη ειναι καπως σαν Ψηφιακη και λιγο πιο ασφαλης( υπαρχει δυνατοτητα ενεργοποιησης Failsafe). Η PPM ειναι FM και ειναι υπηρεπης στον θορυβο.

Peak Charger
Εινια οι φορτιστες με τους οποιους οταν η μπαταρια φορτιστει πληρως τοτε η φορτιση αυτοματως σταματαει.

Pirouette
Ειναι η κινηση οπου υλοποιειται με το αριστερο στικ οταν το κανουμε ειτε αριστερα ειτε δεξια και το ελικοπτερο γυριζει γυρω απο τον εαυτο του αρκετες φορες.

Pitch Meter/Gauge
Eιναι ενα εργαλειο το οποιο χρησιμοποιεται για να μετρησουμε τις μοιρες που φτανουν τα φτερα και τα paddles.

Push/Pull

Ειναι μια μεθοδολογια συνδεσης των σερβο. Δλδσυνδεουμε στα σερβο 2 ντιζες οπου η μια ντιζα τραβαει και η αλλη σπρωχνει.  Αυτο το χρησιμοποιουν συνηθως στο CCPM για να ιενια πιο ακριβες το σερβο αλλα και για να μην χανετε η δυναμη του

Revolution Mixing
Ειναι μια μιξη που πλεον δεν χρησιμοποιειται και τοσο.μιαξρει την ουρα με το γκαζι ετσι ωστε να οταν δθνουμε αποτομα στροφες η ουρα να κανει την ανιθετη κινηση για να μην εχουμε μεγαλη κινηση.. Βεβαια αυτο νδε χρειαζεται πλεον αφου υπαρχουν τα Heading hold gyros.

Rudder
Eεινια η ουρα του αεροπλανου συνηθως αλλα το χρησιμοποιουμε και στα ελικοπτερα.

Too Rich

Οταν το μειγμα μας απο αερα και καυσιμο εινια πολυ πλουσιο με αποτελεσμα να εχουμε μπουκομα και να μην μπορουμε να βγαλουμε αρκετες στροφες απο τον κινητηρα.

Rx

Εινια ο δεκτης ο οποιος ειναι πανω στο μοντελο και ειναι υπεθυνος για τον χειρισμο τον σερβο οτι κινησει στελνουμε αυτο την δινιε στα σερβο για υλοποιηση.

See-Saw Head

Ειναι οι κεφαλες οπου εχουν ena feathering shafr ετσι ωστε οταν το ενα φτερο παει πανω το αλλο να πηγαινει κατω.

Servo
Ενας μηχανισμος ο οποιος κανει καποιες κινησεις οπως πχ να ανοιγοκλινει το γκαζι να στριβει κτλ κτλ.

Slop
Ειναι ο τζογος που μπορει να δουμε σε καποια μερη του ελικοπτερου και πρεπει να τον μειωσουμε το περισσοτερο δυνατον.

Stabilizers
Ειναι 2 stabilazers ενας στον μεσον της boomas και ενας στο πισω μερος της μπουμας οπου ειναι για την αεροδυναμικη του ελικοπτερου. Και επισης ο πισω προστευει την ουρα κατα την προσγειωση.

Sub-trim
Ειναι μια ρυθμιση της τηλεκατ. Με το οποιο κεντραρουμε το σερβο οπου εμεις θελουμε.

Swash Plate

Ο δισκος του ελικοπτερου ομου με αυτον γινονται ολες οι κινησεις το πανω κατς μπρος πισω αριστερα δεξια.


Throtle Curve / Pitch Curve / Programmable Points
Ειναι οι καμπυλες γκαζιου και μοιρων. Οι οποιες εχουν καποια σημεια και ρυθμιζουμε ποσο της εκατο θελουμε να εχουμ ειτε γκαζι ειτε μοιρες στα συγκεκριμενα σημεια..Καποιες τηλεκατ. Εχουν περισσοτερα σημεια απο καποιες αλλες δλδ μπορουμε να κανουμε πολυ πιο ακριβη ρυθμιση.

Throttle Hold

Ειναι μια ρυθμιση της τηλεκατ οπου με το πατημα ενος διακοπτη το ενεργοποιουμε και το ελικοπτερο ερχεται στο ρελαντι και απενεργοποιειται το γκαζι . Αυτο ειτε χρησιμοποειται στα autorotation ειτε για να ελεξουμε κατι στο ελικοπτερο ανω ειναι σε λειτουργια..

Training Gear
Ειναι τα ποδαρακια που μπορουμε να βαλουμε κατο απο το ελικοπτερο ετσι ωστε να ειναι πιο ευκολη η προσγειωση για τους αρχαριους..

Tracking

Εαν οι μοιρες των 2 blades δεν ειναι ακριβως ιδιες τοτε εχει το αποτελεσμα οταν τα blades περιστρεφονται να μην ειναι στο ιδιο υψος δλδ θα ιενια καπως ετσι >< εμεις πρεπει να τα κανουμε ετσι  - -

Tx
Ειναι η τηλεκατευθυνση οπου τηελκατευθυνουμε το μοντελο μας.

Εχει και συνεχεια...!

« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 13 Οκτ 2009, 22:57:01 από MaSt0RaS » Καταγράφηκε
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τετάρτη, 14 Οκτ 2009, 19:23:55 »

Jesus Bolt
Συνηθως τα ελικοπτερα εχουν 2 τετοιες ειναι οι βιδες που κρατανε τον κυριο ροτορα πανω στο ελικοπτερο. Πρεπει να ελεγχονται συχνα γιατι αν φυγει μιας απο τις δυο τοτε θα φυγει ο ροτορας και θα εχουμε σιγουρ ατυχημα.


Quiz : Από που πήρε την ονομασία της αυτή η βίδα ?
Καταγράφηκε
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Τετάρτη, 14 Οκτ 2009, 22:31:45 »

Jesus Bolt
Συνηθως τα ελικοπτερα εχουν 2 τετοιες ειναι οι βιδες που κρατανε τον κυριο ροτορα πανω στο ελικοπτερο. Πρεπει να ελεγχονται συχνα γιατι αν φυγει μιας απο τις δυο τοτε θα φυγει ο ροτορας και θα εχουμε σιγουρ ατυχημα.


Quiz : Από που πήρε την ονομασία της αυτή η βίδα ?
α δεν ξερω αλλα καποτε ειχα ακουσει οτι και καλα εινια βιδα που εξαρταται ολο το βασικο κομματι του ελικοπτερου και λογω σημαντικοτητας την ονομασαν ετσι αλλα δεν ξερω σιγουρα..!
Καταγράφηκε
RC HOVER
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 52



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Τρίτη, 20 Οκτ 2009, 18:30:36 »

Μπραβο MaSt0RaS.Εμαθα λεξεις που δεν ηξερα..
Καταγράφηκε

X-CELL SPECTRA-G          
RAPTOR 90se 
T-REX 700 NITRO PRO
T-REX 600 NITRO PRO
RAPTOR 50 SE
MINI TITAN SE
EASY GLITER
JR DSX9 DSM2 2.4 GHz
akritas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 718



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Τρίτη, 20 Οκτ 2009, 19:13:41 »

Jesus Bolt
Συνηθως τα ελικοπτερα εχουν 2 τετοιες ειναι οι βιδες που κρατανε τον κυριο ροτορα πανω στο ελικοπτερο. Πρεπει να ελεγχονται συχνα γιατι αν φυγει μιας απο τις δυο τοτε θα φυγει ο ροτορας και θα εχουμε σιγουρ ατυχημα.


Quiz : Από που πήρε την ονομασία της αυτή η βίδα ?

κυρνικ ...... θα μας πεις??  worry
Καταγράφηκε

AVANT aurora
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Τρίτη, 20 Οκτ 2009, 21:42:02 »

Τη συγκεκριμένη βίδα τη βαφτίσανε τα αμερικανάκια από το επιφώνημα "Ohhhhhhhh........Jesus !!!!" που ακολουθούσε όταν αυτή κοβόταν στον αέρα.


Καταγράφηκε
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Τρίτη, 20 Οκτ 2009, 22:40:00 »

Τη συγκεκριμένη βίδα τη βαφτίσανε τα αμερικανάκια από το επιφώνημα "Ohhhhhhhh........Jesus !!!!" που ακολουθούσε όταν αυτή κοβόταν στον αέρα.




καλο.... αχααχ εε κοντα επεσα...!
Καταγράφηκε
sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Τρίτη, 20 Οκτ 2009, 23:54:33 »

Πολύ καλό μαστορας, θα μου επιτρέψεις κάποιες προσθήκες:

O Feathering Shaft αναφέρεται πολλές φορές και σαν Spindle shaft.
Στο Heading Hold τα γυροσκόπια μετράν την απόκλιση της ουράς σε μοίρες και διορθώνουν ώστε να την επαναφέρουν στο 0 όταν η απόκλιση συμβεί χωρίς την εντολή του χειριστή (πλάγιος άνεμος πχ) σε αντίθεση με τα normal που απλά αντιδρούν όση ώρα διαρκεί η αιτία που τα τριγκάρει.
Στην exponential κίνηση μπορεί να συμβαίνει αυτό που περιγράφει ο μάστορας αλλά πολλές τηλεκατευθύνσεις μπορούν πλέον να κάνουν και το αντίθετο, οπότε συμβολίζεται σαν positive ή negative expo.
To boom strike μπορεί επίσης να προκληθεί από πολύ χαλαρό σφίξιμο των βιδών που συγκρατούν τα blades στα blade grip με συνέπεια αυτά να διπλώνουν στιγμιαία σε απότομες αλλαγές της περιστροφής τους με κίνδυνο να ακουμπήσουν την πούμα.
To tracking μερικές φορές δεν ωφείλεται σε διαφορά γωνίας μεταξύ των blades αλλά στην διαφορά ποιότητας υλικού κατασκευής αυτών ή και τμημάτων του head block και ενώ οι γωνίες τους να βλέπουμε οτι είναι ίδιες, κατά την πτήση να έχουμε tracking.
« Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 21 Οκτ 2009, 00:44:47 από sfyris » Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Τρίτη, 20 Οκτ 2009, 23:55:57 »

Πολύ καλό μαστορας, θα μου επιτρέψεις κάποιες προσθήκες:

O Feathering Shaft αναφέρεται πολλές φορές και σαν Spindle shaft.
Στο Heading Hold τα γυροσκόπια μετράν την απόκλιση της ουράς σε μοίρες και διορθώνουν ώστε να την επαναφέρουν στο 0 όταν η απόκλιση συμβεί χωρίς την εντολή του χειριστή (πλάγιος άνεμος πχ)
Στην exponential κίνηση μπορεί να συμβαίνει αυτό που περιγράφει ο μάστορας αλλά πολλές τηλεκατευθύνσεις μπορούν πλέον να κάνουν και το αντίθετο, οπότε συμβολίζεται σαν positive ή negative expo.
To boom strike μπορεί επίσης να προκληθεί από πολύ χαλαρό σφίξιμο των βιδών που συγκρατούν τα blades στα blade grip με συνέπεια αυτά να διπλώνουν στιγμιαία σε απότομες αλλαγές της περιστροφής τους με κίνδυνο να ακουμπήσουν την πούμα.
To tracking μερικές φορές δεν ωφείλεται σε διαφορά γωνίας μεταξύ των blades αλλά στην διαφορά ποιότητας υλικού κατασκευής αυτών ή και τμημάτων του head block και ενώ οι γωνίες τους να βλέπουμε οτι είναι ίδιες, κατά την πτήση να έχουμε tracking.

ωραιος.... να σου πω θες να τα βαλω μεσα στο κυριως μερος?
Καταγράφηκε
sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #9 στις: Τετάρτη, 21 Οκτ 2009, 00:08:35 »

Κανένα πρόβλημα, απλά θα πρέπει να σβήσω το ποστ μετά γιατί θα φαίνεται σαν παραφωνία, αλλά αν το σβήσω μετά φαντάζεσαι τι έχει να γίνει αν απαντήσει κάποιος στο μεταξύ  laugh
Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Τετάρτη, 21 Οκτ 2009, 00:37:56 »

okok το αφηνουμε
βαλε με bold παραθεση η κατι τετοιο ωστε να μπορει να το διαβασει καποιος..!
Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Ορολογια του ελικοπτερου στα Ελληνικα. « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.168 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.