Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.225 μηνύματα σε 11.306 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 09:37:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 09:37:28

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σήμερα στις 00:32
Εννοείται!
Χθες στις 11:14
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από modeller2
[Χθες στις 21:13]

από pansofos
[Χθες στις 21:05]

από evan
[Χθες στις 20:54]

από snoopy
[Χθες στις 20:14]

από dominicm
[Χθες στις 18:17]

[Χθες στις 17:23]

[Χθες στις 12:10]

από evan
[Χθες στις 10:38]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 20:57:54]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]

από sliver
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 18:17:40]

από 3DJunk
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 17:21:24]

από Takis42
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 11:04:52]

από JPS
[Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:56:26]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284225
Σύνολο θεμάτων: 11306
Online σήμερα: 39
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 29
Συνολικά: 32
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: funtana s40 « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 5  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: funtana s40  (Αναγνώστηκε 18060 φορές)
   
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 15:14:42 »

Καλησπερα και απο εμενα θα ηθελα να ρωτησω καποια πραγματα για το  funtana 40 .Παρακαλω λοιπον οσους το εχουν δοκιμασει να μου απαντησουν στα παρακατω.1 δεν μπορω ουτε με 90fx με στανταρ εξατμιση να ζυγισω πεταω με trim down ,το μοντελο μολις κοβω κινητηρα κανει ανοδο,2υπαρχει περιπτωση να ειναι λαθος το οριζοντιο η η πτερυγα παρολο που ειναι arf?το ιδιο προβλημα υπαρχει και σε αλλο funtana ,δεν με ενοχλει τοσο γιατι κατα τα αλλα το μοντελο ειναι πολυ καλο .απλα ειναι λιγο παραξενο...... idiot2
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
dim sofos
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.311


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 15:36:07 »

Γειά σου andreas.

Άν κατάλαβά σωστά έχεις τοποθετήσει στο FUNTANA40 την 91fx;;
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 15:41:43 »

Σωστα ! και παρολο που νομιζω οτι ειναι περιπου 750γρ δεν πεταω καθολου εμπροσθοβαρος οπως θα περιμενε κανεις ,εκτος αν ειναι το μοντελο ετσι .. Undecided
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
dim sofos
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.311


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 15:52:47 »

Προσπάθησε να ζυγίσεις το μοντέλο ανάποδα. Γύρνα το δηλαδή σαν να πετά έτσι, και τσέκαρε πάλι απο το manual το σημείο CG. Λογικά πρέπει να σου δίνει δύο σημεία.Δοκίμασε το πρώτα στο εμπρός σημείο που είναι για νορμάλ
πτήση.Το δεύτερο σημείο που είναι πίσω είναι για 3D.
Άν πάλι δέν βγάζεις άκρη τότε προσπάθησε να μετρήσεις την γωνία του κινητήρα. σε σχέση με το οριζόντιο σταθερό.

Πές μου και κάτι ακόμα, η βάση του κινητήρα βιδώνει επάνω σε δύο ξύλινα πλακίδια, τα οποία έχεις κολλήση στο
firewall. Aυτά έχουν της σωστές γωνίες που ορίζει ο κατασκευαστής;;
Καταγράφηκε
dim sofos
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.311


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 15:55:54 »

Και κάτι ακόμα, το σημείο που θα "πιάσεις" το φτερό για να ζυγίσεις, να είναι όσο γίνεται κοντά στην άτρακτο.
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 16:05:50 »

για να ξεκαθαρισω λιγο τα πραγματα η 91 τοποθετηθικε μετα απο δοκιμη με 51ST και 52 xls magnum .Με την 51Supertigre πετουσα οκ χωρις ομως να εχω δυναμη για ολα τα 3D ακροβατικα και φυσικα πισωβαρος,με την magnum ειχα δυναμη περιπου στο 60-70 % ειχα hover,αλλα με 12,25Χ3.75 APC που ειναι μικρη προπελα και αδικει το μοντελο ,παλι δεν ζυγιζε αλλα ειχα περισσοτερη δυναμη και αρχισα να το γλενταω λιγο ,ομως με την 91 και με 14x6 πλησιαζει σε αισθηση ηλεκτρικο   3D μοντελακι  αλλα συνεχιζω να μη ζυγιζω.
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 16:12:47 »

αναποδα το εχω ζυγισει και το firewall δεν εχει τιποτα εχει  ετοιμη γωνια και απλα βιδωνεις τη βαση δεν μπορεις να κανεις κατι λαθος εκτος αν κανεις επεμβασεις που δεν μπηκα καν στον κοπο γιατι ειναι ετοιμο..φοβαμαι οτι ειναι λαθος η γωνια στο οριζοντιο (-) η της πτερυγας(+)
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
dim sofos
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.311


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 16:14:54 »

Κάτσε να τα πάρουμε λίγο απο την αρχή.

Λές ότι πετάς με trim down και μόλις κόβεις κινητήρα, αυτό παίρνει up, σωστά;;
Όταν είσαι σε βύθιση 45 μοιρών και κόψεις κινητήρα, αυτό τί κάνει;; Το έχεις δοκιμάσει έτσι;;
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 16:24:43 »

οχι δεν το εκανα αυτο αν ειναι οκ αυριο ο καιρος εδω στο Βολο θα δοκιμασω!δεν με καταλαβες.....ειμαι αυτος που καθοτανε διπλα σου στην ταβερνα μετα τους αγωνες προσγειωσης στο βολο laugh
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
dim sofos
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.311


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 16:29:21 »

Μάλλον με μπερδεύεις με τον Πατέρα μου. laugh
Δοκιμασε το λοιπόν αύριο, έχω την αίσθηση ότι είσαι αρκετά πισώβαρος.
Περιμένω αύριο Thumbs up
Καταγράφηκε
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 16:34:44 »

  ουπς λαθος, ευχαριστω παντος
Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 17:05:54 »

Αντρέα... F- S40 και 91Fx είναι too much.... Με 12X4 και 50ari κινητήρα κανεις torqeu roll στο 50%.

Παρα ταύτα το issue που λες για pitch up ακούγεται περίεργο. Το μοντέλο να το ζυγίσεις κανονικά και εκεί που σου γραφει το manual. (1 πόντο ποιο πίσω για extreme 3D).

Με τον 90ri το total βάρος είναι πολύ και το αεροπλάνο πλέον πετάει λόγω κινητήρα και όχι όπως πρέπει. Συνεπώς

1. Πάρε ένα κλισιόμετρο και με το  φτερό ως "ΜΗΔΕΝ" μετρα τις μοίρες του οριζοντιου. τσέκαρε και το stab γιατί είναι ευαίσθητο καε μπορεί να έχει σπάσει να μην φαίνεται και εσύ να πετάς!

Μετρα μοίρες και πες μας..

Μανος
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 25 Ιούν 2013, 17:38:37 από Yankos » Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #12 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 17:20:37 »

Αγαπητέ Ανδρέα,

Βάλε το αεροπλάνο όπως είναι στην ανάποδη, και πες μας πως αντιδρά. Ανεβαίνει μόνο του στην ανάποδη;

Επίσης έλεγξε αν τα δύο ailerons είναι ακριβώς στο ουδέτερο σημείο τους. Οι επιφάνειές τους είναι πολύ μεγάλες και μπορούν να επηρεάσουν το pitch attitude, ιδίως όταν τα χτυπάει το πολύ ισχυρό slipstream. Οταν κόψεις τον κινητήρα εξαφανίζεται το slipstream και ελαττώνεται το φαινόμενο.

Και όταν λέω ουδέτερο σημείο εννοώ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΥΔΕΤΕΡΟ. Μην παίρνεις σαν σημείο αναφοράς το μικρό κομματάκι του χείλους εκφυγής που είναι στο κέντρο του φτερού, κάτω από την άτρακτο.

Ελεγξε το κέντρο τους με δύο ευθύγραμμους πήχεις που θα ακουμπούν επάνω στις δύο επιφάνειες του κάθε πηδάλιου (επάνω-κάτω). Αυτοί οι πήχεις θα πρέπει να ισαπέχουν από το κέντρο του χείλους προσβολής.

jkon (θείος Γιάννης)

Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
andreas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.303



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 19:40:36 »

ok θα τα κανω ολα για να δω .... θα σας πω τα αποτελεσματα συντομα καιρου επιτρεποντος παντα γιατι τωρα γινετε χαμος....στο αναποδο παντος δεν ανεβαινει παρολο που εχει ουσιαστικα up!
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 19:42:29 από andreas » Καταγράφηκε

Fly hard ...land soft!
Paulos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 508



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 19:57:06 »

μα στο αναποδο αν εχει up οπως λες δεν θα πηγαινει προς τα πανω αλλα κατω
« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 20:00:49 από komis » Καταγράφηκε

If RC flying were drugs, it would be class A +
Σελίδες: [1] 2 3 4 5  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: funtana s40 « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.