Το βάρος του δικού μου εντέλει βγήκε στα 333γρ
(still legal
) αφου δεν είχα υπολογίσει αρχικά τα πρόσθετα για την αεροτομή, και επειδή προτίμησα να βάλω πιο μεγάλο ESC
Και την Τρίτη που μας πέρασε έκανα δοκιμές
τροχοδρόμησης
Αλλά.... απογοήτευση
Οι αρχικές δοκιμές με έλικα 5,2χ5,2 (τέτοια χωράει) που έκανα με το μοτέρ είχε μικρή απόδοση στο "χέρι" και όπως βλέπεται και στις φωτό έβαλα μια τρίφυλλη, μήπως βελτιωθεί η κατάσταση.
Η ώση στα 150γρ, αλλά δεν έδωσα σημασία γιατί έτσι όπως έβαζα το μοντέλο στη ζυγαριά πίστευα οτι έιχε απώλειες.
Στις δοκιμές είχε καλή κίνηση, και αποφάσισα με τέρμα γκάζι να κάνω ένα "αλματάκι" (όχι να το πετάξω γιατί ήταν βράδυ), να δω πως ακούει.
Μετά απο αρκετά μέτρα και ενώ "άκουγε" το elevator και να σέρνονται η ουρά και οι πλωτήρες κάνοντας ένα σαμαράκι το έδαφος, σηκώθηκε αλλά όχι ικανοποιητικά... Στην αρχή νόμιζα οτι μάλλο ήταν πολύ μπροστόβαρο, αλλά αυτό το λίγο που σηκώθηκε πλανάρισε καλά χωρίς να ρίξει μούρη
Επειγόντως στον πάγκο....!!!!!!
Βατόμετρο....6Α ...... 40W....
Στροφόμετρο..... 10000σαλ.........
Μα τι;;;;;;;;
Μα πολύ απλό... το μοτέρ δεν ήταν τα Κν που έλεγε
Δλδ ΟΛΑ πρέπει να τα ψάχνουμε;;
να μην εμπιστευόμαστε ούτε τα γραφόμενα;;
Τεσπα. Ψάχνω να δω στα περισεύματα
αλλά τπτ, ένα καλό μοτερ με καλά Κν το΄χα δώσει στο φίλο μου για το δικό του polaris
H λύση για να αποφύγω και τα κόλλα ξεκόλλα, καθότι και το μαγαζί που μπορόυσα να βρω το "καλό" μοτέρ είναι κλειστό, ήταν να βάλω μια 3σελη πάλι στα 90γρ και συγκεκριμένα
αυτή. Στα χαρακτηριστικά της στη σελίδα του Κινέζου μπορέι να λέει για 1C εκφόρτιση αλλά απο τα τυπικά χαρακτηριστικά των LiPo μια εκφόρτιση μπορεί να φτάσει στα 6C. Πάντως για καλό και για κακό έβγαλα το θερμοσυστελλόμενο έβαλα αποστάτες ανάμεσα στα στιχεία και άνοιξα τρύπες στο νέο θερμοσυστελλόμενο για καλύτερο αερισμό.
Και αναμονή για την επόμενη δοκιμή...
Υ.Γ. Μετά απο επικοινωνία με τον φίλο μου για το θέμα του τουμπαρίσματος μου είπε οτι δεν του προέκυψε ξανά τέτοιο πρόβλημα καθ΄ότι το ΚΒ το έβαλε 1εκ μπροστά απο το νύχι
Για το θέμα των πτήσεων όπως αναφέρει ο φίλος Lytrasm απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ταχύτητα, και η σωστή κλίση ως προς τον αέρα, δλδ μην περιμένουμε να βγάλει και knife..
Επίσης για πτήσεις με μεγάλη γωνία προσβολής και προσγείωση με σχεδόν μηδενική ταχύτητα, κατα τα λεγόμενα του φίλου μου, τις βγάζει άνετα και είναι οτι καλύτερο γι΄αυτόν καθ΄ότι είναι και ελικοπτεράς..