Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:49:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:49:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 136
    Συνολικά: 139
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 11     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κατασκευη Polaris Seaplane Parkflyer  (Αναγνώστηκε 47928 φορές)
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #90 στις: Παρασκευή, 6 Αύγ 2010, 02:12:01 »

    επαιξα με το Rudder αλλα ηταν πολυ στριμενο .

    θα δω τι φταιει στον αερα. ελπιζω να ειναι μονο στο νερο
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    SeaFury
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 67



    « Απάντηση #91 στις: Παρασκευή, 6 Αύγ 2010, 18:16:03 »

    Ηλία είναι πολύ ωραίο!!!! και ο συνδιασμός χρωμάτων πολύ καλός αφού θα πρέπει να είναι πολύ ευδιάκριτο στον αέρα.
    Σχετικά με την εκτροπή και επειδή μπορεί  να με ξεγελάει η λήψη της δεύτερης φώτο,  καλού κακού μέτρα την απόσταση από το χείλος εκφυγής στο ακροπτερύγιο μέχρι το χείλος εκφυγής του κάθετου σταθερού (οχι το rudder) για να δείς αν έχει κολληθεί το κάθετο σταθερό σωστά ως προς τον διαμήκη άξονα. (Καταλαβαίνεις εννοώ καθετότητα κλπ.) Αν αυτό είναι εντάξει έλενξε αν το rudder είναι σωστά ρυθμισμένο ως προς το καθετο σταθερό. Αν όχι βάλε δύο χαρακάκια ένα σε καθε πλευρά του κάθετου σταθερού και ξαναρύθμισε. Επειδή το πηδάλιο βρίσκεται μέσα στο νερό η παραμικρή απόκλιση θα το κάνει να τραβάει δεξια ή αριστερά. Δεν νομίζω ότι ο πλωτήρας μπορεί να του δημιουργήσει την εκτροπή που αναφέρεις. Είναι αψογο. Καλοπέταχτο. Χαμόγελο
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 6 Αύγ 2010, 18:26:22 από Lytrasm » Καταγράφηκε
    pissas
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 443


    « Απάντηση #92 στις: Παρασκευή, 6 Αύγ 2010, 18:33:08 »

    πανεμορφο εγινε, καλοπεταχτο  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    esky kob
    copter x 450 se v2
    copterx 450 pro  belt
    eflite msr
    rjx xtream 50
    skype: LandTamer
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #93 στις: Κυριακή, 8 Αύγ 2010, 23:04:19 »

    Παιδια ευχαριστω για τα μηνυματα σας

    σημερα εγινε η παρθενικη πτηση με αερα γυρω στα 5 Μποφορ

    δεν κρατιομουνα αλλο , αλλα παραλιγο να το πληρωσω πολυ ασχημα

    Οι εντυπωσεις??

    1. σαν κατασκευη ειναι αρκετα ευκολο αν εξαιρεσεις λιγο την κατασκευη του πηλωνα
    2. το κεντρο βαρους ειναι εκει που λεει ο κατασκευαστης (εγω βγηκα λιγο μπροστοβαρος οποτε με λιγο βαρακι πισω θα ειναι οκ)
    3. στο νερο αν και με κυμματισμο ξεκολλησε τελεια
    4. στον αερα πεταει με μισογκαζι (εγω δεν εκανα μεγαλη πτηση γιατι δεν ηθελα να πιεσω το Esc που λογο προβληματος ζεσατινεται γρηγορα
    5. στην προσθαλασσωση κατεβαινει παρα πολυ ωραια αφου και με κυμματισμο μπορεις να το φαιρεις ''σουζα''και απλα να πατσηει στο νερο
    6. ΣΟΣ ΣΟΣ ΣΟΣ αν πεταξει με αερα και προσπαθησεις να το γυρισεις καθετα στον αερα ο πυλωνας δημιουργει μοχλο και ανατρεπετε

    ναι κι'ομως ανατραπηκε παρολο βρησκεται πολυ κοντα στην επιφανεια του νερου οι πλωτηρες δεν μπορουν να ατισταθουν στην πιεση του αερα πανω στον πυλωνα

    Οταν λοιπον το επαθα πιστεψα οτι ολα τελος. Εβλεπα ενα μοντελο με την μυτη στο νερο και με την ουρα επανω Δάκρυ Δάκρυ Δάκρυ Δάκρυ

    * Τελικα αποδειχτηκε μεγαλο πλεονεκτημα ο πυλωνας σε τετοια κατασταση αφου το μεγαλο υψος του σηκωνε την ουρα επανω και η μυτη αν και μεσα στο νερο δεν βουλιαζε.

    Μην μπορωντας να κανω κατι αφησα την τ/κ και περιμενα με τον αερα να ερθει προς την παραλια για 5 λεπτα.
    Τυχερος δεν ξερω αλλα δεν επαθε ΤΙΠΟΤΑ. Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών Στριφογύρισμα ματιών

    Μοτερ μεσα στο νερο
    Μπαταρια βρεγμενη
    δεκτης στεγνος
    esc στεγνο
    σερβο στεγνα αν και το elevator μεσα στο νερο (ας ειναι καλα η σιλικονη που σφραγισε το σερβο στον πυλωνα)

    ΤΥΧΑΙΟ .ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ idiot2 idiot2 idiot2 idiot2 idiot2
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.055


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #94 στις: Κυριακή, 8 Αύγ 2010, 23:10:37 »

      Μετά, απο ολίγον τι, απο διακοπές επιστρέφω με κάποιες αναχρονισμένες απαντήσεις



    Θα πετάς και στο ΣΕΦ μιας και είσαι στο όριο των 300 γραμμαρίων!   Thumbs up   Wink  Grin


      Ε τι άλλο..... Άλλη μια επιβεβαίωση για το παρατσούκλι......  φανατικός αλανιάρης.. με αίσθημα ευθύνης (....όταν με βλέπουν, όταν δεν..... devil  laugh )


      Καθώς επίσης και με πληροφορίες για φίλο που έφτιαξε το δικό του (τυπικές διαστάσεις) ενώ ήταν διακοπές, και βγήκε (άβαφο) στα 580γρ περίπου με 2200mAh μπαταρία και με ένα μοτέρ 2205/15Τ της GWS, έλικα 6χ4 APC  και κατανάλωση 200W (βαρύ για το μοτέρ) απογειώθηκε άνετα απο έδαφος και πέταξε κατα τα λεγόμενά του φανταστικά .

      Με πρώτη ευκαιρία θα ανεβάσω βίντεο και φωτό

      Επι του πιεστηρίου......

      Συγχαρητήρια ilias  Thumbs up Thumbs up

      Παρομοίως με το 6 είχε και ο φίλος μου σε δοκιμές πλεύσης, όχι όμως απονήωσης....  εκείνος όμως την "πλήρωσε" με χαλασμένο ESC
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #95 στις: Κυριακή, 8 Αύγ 2010, 23:42:30 »

     

      Παρομοίως με το 6 είχε και ο φίλος μου σε δοκιμές πλεύσης, όχι όμως απονήωσης....  εκείνος όμως την "πλήρωσε" με χαλασμένο ESC

    και εγω σε κατασταση πλευσης ημουν με λιγο γκαζι για να στριψω ...και παρτον κατω

    Πιστευω οτι αυτο ειναι το μειωνεκτημα του και αυτο σε αερα
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    SeaFury
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 67



    « Απάντηση #96 στις: Δευτέρα, 9 Αύγ 2010, 09:49:38 »

    Παιδιά Καλημλερα

    Το Polaris λόγω κατασκευής της πτέρυγας ,Δελτα κλπ , παρουσιάζει ταλάντωση της πτέρυγας σε χαμηλές ταχύτητες με μεγάλη γωνία προσβολής το λεγόμενο rock. Στις στροφές ,ιδιαίτερα όταν είναι κλειστές έχει την τάση να βουτά την μούρη προς τα κάτω  βάζοντας φτερό. Και στις δύο περιπτώσεις το προβλημα λύνετε αν στις συγκεκριμμένες φάσεις πετάμε με λίγο παραπάνω κινητήρα. Αν θέλουμε να πετάμε αργά τότε κάνουμε στροφές με μικρές γωνίες. Tα χαρακτηριστικά αυτά το αεροπλάνο τα έχει με και χωρίς αέρα. Προσωπικά το έχω πετάξει πάνω από τριάντα φορές και δεν έχω διαπιστώσει παράλογα χαρακτηριστικά πτήσης. Αντίθετα μπορώ ΄να πω ότι έχει  την καλύτερη συμπεριφορά στον αέρα από πολλά μοντέλα και είναι το μονο αεροπλάνο στην παρέα που το πετάμε με 6 και 7 Β .Και όπως έχω αναφέρει προηγουμένος ό λόγος ισχύος βάρους είναι μικρότερος από αυτόν που δίνει ο σχεδιαστής του. Ως πρός το 6 λοιπόν, θα πρότεινα να κάνεται για δοκιμή με παραπάνω ισχύ.
    Καταγράφηκε
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.055


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #97 στις: Πέμπτη, 12 Αύγ 2010, 15:50:02 »

      Το βάρος του δικού μου εντέλει βγήκε στα 333γρ Εκπληξη (still legal Grin ) αφου δεν είχα υπολογίσει αρχικά τα πρόσθετα για την αεροτομή, και επειδή προτίμησα να βάλω πιο μεγάλο ESC

      Και την Τρίτη που μας πέρασε έκανα δοκιμές τροχοδρόμησης Χαμόγελο

        Αλλά.... απογοήτευση Huh Huh

      Οι αρχικές δοκιμές με έλικα 5,2χ5,2 (τέτοια χωράει) που έκανα με το μοτέρ είχε μικρή απόδοση στο "χέρι" και όπως βλέπεται και στις φωτό έβαλα μια τρίφυλλη, μήπως βελτιωθεί η κατάσταση.
      Η ώση στα 150γρ, αλλά δεν έδωσα σημασία γιατί έτσι όπως έβαζα το μοντέλο στη ζυγαριά πίστευα οτι έιχε απώλειες.

      Στις δοκιμές είχε καλή κίνηση, και αποφάσισα με τέρμα γκάζι να κάνω ένα "αλματάκι" (όχι να το πετάξω γιατί ήταν βράδυ), να δω πως ακούει.

      Μετά απο αρκετά μέτρα και ενώ "άκουγε" το elevator και να σέρνονται η ουρά και οι πλωτήρες κάνοντας ένα σαμαράκι το έδαφος, σηκώθηκε αλλά όχι ικανοποιητικά... Στην αρχή νόμιζα οτι μάλλο ήταν πολύ μπροστόβαρο, αλλά αυτό το λίγο που σηκώθηκε πλανάρισε καλά χωρίς να ρίξει μούρη worry worry

      Επειγόντως στον πάγκο....!!!!!!
      Βατόμετρο....6Α ...... 40W....   Εκπληξη Εκπληξη Εκπληξη
      Στροφόμετρο..... 10000σαλ......... Εκπληξη Εκπληξη

     worry Μα τι;;;;;;;;  worry

      Μα πολύ απλό... το μοτέρ δεν ήταν τα Κν που έλεγε tickedoff tickedoff tickedoff
      Δλδ ΟΛΑ πρέπει να τα ψάχνουμε;;  Θυμός να μην εμπιστευόμαστε ούτε τα γραφόμενα;; Θυμός

      Τεσπα. Ψάχνω να δω στα περισεύματα Undecided αλλά τπτ, ένα καλό μοτερ με καλά Κν το΄χα δώσει στο φίλο μου για το δικό του polaris buck2 buck2 Grin

      H λύση για να αποφύγω και τα κόλλα ξεκόλλα, καθότι και το μαγαζί που μπορόυσα να βρω το "καλό" μοτέρ είναι κλειστό, ήταν να βάλω μια 3σελη πάλι στα 90γρ και συγκεκριμένα αυτή. Στα χαρακτηριστικά της στη σελίδα του Κινέζου μπορέι να λέει για 1C εκφόρτιση αλλά απο τα τυπικά χαρακτηριστικά των LiPo μια εκφόρτιση μπορεί να φτάσει στα 6C. Πάντως για καλό και για κακό έβγαλα το θερμοσυστελλόμενο έβαλα αποστάτες ανάμεσα στα στιχεία και άνοιξα τρύπες στο νέο θερμοσυστελλόμενο για καλύτερο αερισμό.
      Και αναμονή για την επόμενη δοκιμή...

      Υ.Γ. Μετά απο επικοινωνία με τον φίλο μου για το θέμα του τουμπαρίσματος μου είπε οτι δεν του προέκυψε ξανά τέτοιο πρόβλημα καθ΄ότι το ΚΒ το έβαλε 1εκ μπροστά απο το νύχι Huh
      Για το θέμα των πτήσεων όπως αναφέρει ο φίλος Lytrasm απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ταχύτητα, και η σωστή κλίση ως προς τον αέρα, δλδ μην περιμένουμε να βγάλει και knife.. laugh
      Επίσης για πτήσεις με μεγάλη γωνία προσβολής και προσγείωση με σχεδόν μηδενική ταχύτητα, κατα τα λεγόμενα του φίλου μου, τις βγάζει άνετα και είναι οτι καλύτερο γι΄αυτόν καθ΄ότι είναι και ελικοπτεράς.. Grin
     


    * 10082010_003.jpg (51.42 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 372 φορές.)

    * 10082010_004.jpg (55.24 KB, 480x640 - εμφανίστηκε 386 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #98 στις: Πέμπτη, 12 Αύγ 2010, 17:24:49 »

    μερικες αποριες και ερωτηματα

    1.τα 333γρ ειναι τελικο βαρος κομπλε??

    2.για την ελικα 5.2χ5.2 που ειπες οτι χωραει , με βαση την θεση του μοτερ μπορει να μπει 6αρα και με το μοτερ λιγο επανω 7αρα

    3.ο κατασκευαστης αν θυμαναι λεει οτι χρειαζεται 190 Watts για να πεταξει , αν εσυ βαλεις την συγκεκριμενη μπαταρια ή δεν θα βγαλει τα αμπερ που θες ή θα την καταστρεψεις . Γιατι λοιπον να βαλεις αυτη την μπαταρια??

    4. Ακομα και αν εχεις αυτα τα γραμμαρια τελικο βαρος σιγουρα θα θες το λιγοτερο ενα μοτερ με 130 watts (εγω στο πρωτο μοτερ τοσα ειχα αλλα βαρος 620 γρ και δεν πεταξε) που σημαινει χοντρικα οτι στα 10 volts θα πρεπει να βγαλεις 13 αμπερ που σημαινει σε μια 1400αρα μπαταρια 10C εκφορτιση και αυτα στο οριο. Ποσο στα 190 watts του κατασκευαστη

    5.ο φιλος σωστα ειπε οτι το Κ.Β ειναι 1 εκ μπροστα απο το νυχι. Εγω ημουν μπροστοβαρος 3 ποντους απο το νυχι και αφερε τουμπα αλλα με αερα

    ελπιζω να βοηθησα

    φιλικα

    Ηλιας
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.055


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #99 στις: Πέμπτη, 12 Αύγ 2010, 18:39:19 »

      Φίλε ilias,

      Να θυμήσω σε μια παλιότερη απάντηση που είχα γράψει, οτι ξεκίνησα να το φτιάξω στο 75% του αρχικού σχεδίου.
      Και
      1. Ναι 333γρ είναι τελικό βάρος
      2. Αφού είναι στο 75% ανάλογα παίζει και η έλικα
      3+4. Στο μισό βάρος περίπου που βγαίνει τότε τα 100βατ είναι εντάξει και θα αντέξει η μπαταρία
      5.  Thumbs up

      Φιλικά Κυριάκος

      Υ.Γ. Πληροφοριακά ο φίλος μου το έφτιαξε στις κανονικές διαστάσεις
           
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #100 στις: Πέμπτη, 12 Αύγ 2010, 18:46:39 »

    Κυριακο δεν ειχα προσεξει οτι προκειται για 75% του σχεδιου.
    Τοτε τα 333γρ ειναι λογικα και μαλιστα καλα οποτε και το υψος της ελικας δεν μπορει να παει πανω απο 5αρα

    τα 100 watts τοτε μπορει να ειναι λογικα για αυτα τα γραμμαρια ομως πως θα αντεξει αυτη η μπαταρια ακομα αν εχει 6C εκφορτιση και οχι 1C
    δεν μου βγαινουν τα νουμερα Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided Undecided

    Ελπιζω να τα καταφερεις και να πετυχει το Polaris σου Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.055


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #101 στις: Πέμπτη, 12 Αύγ 2010, 19:04:10 »

      Το μοτέρ με 4,7χ4,7 στατικά τραβάει 11Α στα 9,2, περί τα 100βατ και οι στροφές είναι στις 17000 όπου το pitch speed στα 120Km/h Εκπληξη Εκπληξη (τώρα κάνω πλήρεις μετρήσεις Grin ), αυτό όντως σημαίνει περί 25% παραπάνω καταπόνηση για την μπαταρία
      Που μάλλον δεν νομίζω να το αφήσω τόσο πολύ ψηλά (αλλά δεν παίρνω και όρκο devil ), παρα μόνο στις απογειώσεις
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #102 στις: Κυριακή, 15 Αύγ 2010, 23:31:21 »

    λοιπον

    μετα απο 1 εβδομαδα αναμονης εγινε χθες η δευτερη δοκιμαστικη πτηση

    Πρωτη απογειωση αρκετα ευκολα και εχοντας βαλει πισω λιγο βαρος μια ησυχη πτηση

    Αφηνω να κρυωσει το esc (προβληματικο) και παμε για δευτερη αλλα ελα που δεν κρυωσε
    Αποτελεσμα: (πιθανον) αναψε και εκαψε και το bec Οποτε βουτια με την μυτη μεσα στο νερο

    Απολογισμος: καπνος και καρβουνιασμα ESC μικρο ραγισμα στην ατρακτο και 100 μετρα κολυμπι πανικου


    Τελικα γερη κατασκευη αλλα γρουσουζικη....τυχαιο ..δεν νομιζω Grin
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    DEPRON MANIAC
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.055


    Μην αναγκάζεις άλλους να αγαπήσουν αυτό που κάνεις


    « Απάντηση #103 στις: Δευτέρα, 16 Αύγ 2010, 01:17:39 »

      Μια απο τα ίδια και 'γω...δοκιμών συνέχεια και.... με βίντεο, αλλά χωρίς πολύ λεπτομέρειες, καθότι ο φωτσμός δεν έφτανε (ναι πάλι βράδυ)

      Και.... με παρόμοια ατυχία, αλλά στην περίπτωση μου έφταιγε η μεγάλη κίνηση των aileron.

      Στην πρώτη απογείωση (ότι φαίνεται) με το που σηκώθηκε έκοψα γκάζι, και το οριζοντίωσα αμέσως και πλανάρισε άψογα και αρκετά Thumbs up Thumbs up

      Στην δεύτερη είπα να κάνω έναν κύκλο αλλά η κίνηση των aileron ήταν μεγάλη συν την ροή απο την ἐλικα καιι διόρθωση στην υπερδιόρθωση ἐπεσε γερμένο αριστερά. Στο βίντεο δεν φαίνεται αλλά ακούγεται buck2 buck2

      Το αποτέλεσμα στραπάτσο στη μύτη και ξερίζωμα του ουραίου. Αλλά εύκολη επίσκευή και ήδη έχουν πέσει τα τσιρότα Grin


     



    * 15082010_001.jpg (25.52 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 290 φορές.)

    * 15082010_002.jpg (33.61 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 303 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Τα καύσιμα κάποτε θα τελειώσουν. Τα ηλεκτρόνια δεν τελειώνουν ποτέ

    Βρε μανία με το depron

     Ο flight controller είναι θαυμάσιο μηχάνημα αλλά δεν κάνει θαύματα
    και προπαντώς δεν έχει νοημοσύνη, γι'αυτό χρησιμοποίησε την δική σου

     Όσο πιο smart γίνεται η τεχνολογία τόσο πιο χαζός γίνεται ο άνθρωπος
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #104 στις: Δευτέρα, 16 Αύγ 2010, 01:29:18 »

    και στις 2 περιπτωσεις υπαρχουν θετικα και αρνητικα

    στο νερο αν πεσει δεν σπαει αλλα κολυμπας και καις ηλεκτρονικα
    στο εδαφος μενεις στεγνος αλλα επισκευαζεις
    \
     Grin Grin Grin Grin Grin
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 11     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Κατασκευη Polaris Seaplane Parkflyer
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.