Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.329 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 03:16:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 03:16:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304329
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 51
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 50
    Συνολικά: 50
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 11     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Αερομοντέλο Τηλέμαχος  (Αναγνώστηκε 64191 φορές)
    mc90606
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 169


    6938430125


    WWW
    « Απάντηση #45 στις: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 12:33:55 »

    h μεσαια απτο γερμανικο μαγαζι σημειωσε οτι μαλλον δεν εχει εξατμιση (παγια συνηθεια των Γερμανων) που σημαινει οτι αν βαλεις εξατμιση και μεταφορικα θα σου ερθει μια η αλλη η και ακριβοτερα απο την 15αρα του κουτσου που ειναι και καλυτερη ποιοτηκα. Για τη ΤΤ προσωπικα ΟΤΙ και να λενε διαφοροι εδω θα σου ελεγα να την αποφυγεις
    Καταγράφηκε

    6938430125
    tedm
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4


    « Απάντηση #46 στις: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 14:30:15 »

     Η 15 CV-A EINAI ΡΟΥΛΕΜΑΝΑΤΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΝΑΤΗ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΘΕΙΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (JKON)
    Καταγράφηκε
    mc90606
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 169


    6938430125


    WWW
    « Απάντηση #47 στις: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 14:32:37 »

    αυτη ακριβως προτεινα και εγω οπως ειδες. ειναι δυνατη ρουλεμανατη και αξιοπιστη!!!! οτι πρεπει για να εχει και λιγο περισευμα δυναμης ο τηλεμαχος
    Καταγράφηκε

    6938430125
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #48 στις: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 20:11:43 »

    Η 15 CV-A EINAI ΡΟΥΛΕΜΑΝΑΤΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΝΑΤΗ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΟΘΕΙΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (JKON)

    Ο Τηλέμαχος πετάει καλά με μία οιοδήποτε .15 και έλικα 8Χ6.

    Ακόμα και με τις παλιές OS .15 είχε περίσσεια ισχύος. Η αποστολή του είναι να μάθεις τον χειρισμό και τον προσανατολισμό στον αέρα. Για οριζόντια πτήση δεν χρειάζεται παραπάνω από το μισό γκάζι.

    Αυτό που θα ήθελα να προσθέσω είναι ότι οιοσδήποτε κινητήρας .15 θα δώσει ικανοποιητικά αποτελέσματα, γιατί δεν χρειάζεται πολύ σφύριγμα, και δεν θα υποφέρει από υπερθέρμανση.

    Η OS .15 CV-A μάλλον είναι η βαρύτερη απ' όλες και θα βοηθήσει στην επιτευξη του επιθυμητού Κ.Β. με λιγότερο έρμα στη μύτη.

    Ο εν λόγω κινητήρας είναι πιό δυνατός από όλους τους κοινόχρηστους .15

    Θα επαναλάβω την προτροπή να επανεξετάσετε την περίπτωση ηλεκτροκίνησης. Προτείνω το ΑΧΙ 2814/10 με 7,4 Lipo, και έλικα 9Χ4,5 Ε
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    mc90606
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 169


    6938430125


    WWW
    « Απάντηση #49 στις: Δευτέρα, 24 Δεκ 2007, 22:44:33 »

    συμφωνω. Ως ηλεκτρικος ο τηλεμαχος θα εκπληρωσει πολυ καλυτερα την αποστολη του που ειναι πολλες πολλες ωρες εκπαιδευτικης πτησης
    δηλαδη θα αποφυγετε το χαμενο χρονο σε ρυθμισεις στρωσιματα κτλ θα μπειτε με την μια στο ψητο που δεν ειναι αλλο απο το να βαλετε ωρες πτησεις
    Καταγράφηκε

    6938430125
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #50 στις: Τρίτη, 25 Δεκ 2007, 08:14:00 »

    συμφωνω. Ως ηλεκτρικος ο τηλεμαχος θα εκπληρωσει πολυ καλυτερα την αποστολη του που ειναι πολλες πολλες ωρες εκπαιδευτικης πτησης
    δηλαδη θα αποφυγετε το χαμενο χρονο σε ρυθμισεις στρωσιματα κτλ θα μπειτε με την μια στο ψητο που δεν ειναι αλλο απο το να βαλετε ωρες πτησεις

    Η παραπάνω σύγκριση δεν απεικονίζει την πραγματικότητα.
    Το στρώσιμο είναι 30 λεπτά, και οι ρυθμίσεις του καρμπυρατέρ αμελητέες. (απορώ γιατί μερικοί ασχολούνται μ' αυτό το θέμα περισσότερο απ' ότι πρέπει).
    Το ηλεκτροκίνητο απαιτεί επένδυση σε αγορά πολλών μπαταριών και οργάνωση για την επαναφόρτισή τους.

    Με το ηλεκτρικό μπορείς να κρατηθείς στον αέρα περισσότερη ώρα απ' ότι με καύσιμο, αλλά στο συνολικό χρόνο της ημέρας μπορείς να γράψεις περισσότερες ώρες με το μηχανοκίνητο.

    Αρα για εκπαίδευση προτιμητέος ο κινητήρας εσ. καύσης, ενώ για πτήσεις σε ώρες κοινής ησυχίας, σε διάλειμμα από την εργασία, όταν πιθανόν φοράμε τα καλά μας ρούχα, προτιμητέο το ηλεκτρικό μοτέρ.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.113


    « Απάντηση #51 στις: Τρίτη, 25 Δεκ 2007, 11:52:47 »

    Δεν ξερω εμενα ο OS max μου "ελικοπτερικος" ακόμα με παιδεύει αν και κρατάει ρελαντί πρεπει να ανεβάσω το γκαζι αρκετα με τριμ πριν απογειωθώ και μετα ειναι ενταξει  idiot2 .

    την μικρή βελόνα την έσφιξα λιγο βελτιώθηκε αλλα ακομα με ταλαίπωρη ειμαι ποιο σφυγμενος απο οτι ερχετε ο κινητήρας - προτεινη το manual (για στρωσιμω) επισης εχω υδραυλικά κλειδώματα .

    ίσως να είναι η πολυ καλή ψυξη που εχει το T-rex σε συνδυασμό με το κρύο που εχει αυτήν την περίοδο.

     Το αποτέλεσμα ειναι το ιδιο με ταλαιπωρεί ο κινητήρας και χανω πολυτιμο χρονο Sad καθε φορα που θα τελιωσει το καυσιμο θελω 5 -10 λεπτα + να ξαναπάρει μροστα να μην μου σβιση βγαλε μπουζι μπούκωσε κτλ κτλ .

    Βεβαια στο προηγούμενο Heli δεν ειχα κανένα πρόβλημα θα διξει μολις καψω μερικα γαλονια 3 ατομα το ιδιο προβλημα 1 γαλονι εγω 3 και 4 ο αλλος ολοι το ιδιο προβλημα αλλα φενεται οτι βελτιώνετε οσο στρώνει  idiot2
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #52 στις: Τρίτη, 25 Δεκ 2007, 12:24:52 »


     επισης εχω υδραυλικά κλειδώματα .

     Το αποτέλεσμα ειναι το ιδιο με ταλαιπωρεί ο κινητήρας και χανω πολυτιμο χρονο Sad καθε φορα που θα τελιωσει το καυσιμο θελω 5 -10 λεπτα + να ξαναπάρει μροστα να μην μου σβιση βγαλε μπουζι μπούκωσε κτλ κτλ .

    Βεβαια στο προηγούμενο Heli δεν ειχα κανένα πρόβλημα θα διξει μολις καψω μερικα γαλονια 3 ατομα το ιδιο προβλημα 1 γαλονι εγω 3 και 4 ο αλλος ολοι το ιδιο προβλημα αλλα φενεται οτι βελτιώνετε οσο στρώνει 

    Ελεγξε τη στάθμη του καύσιμου σε σχέση με το καρμπυρατέρ. Μάλλον μπαίνει πολύ καύσιμο οπότε βρέχει το μπουζί, το ψύχει, και δεν ανάβει σωστά. Η θέση αυτή ενισχύεται από το ότι εμφανίζεται και υδραυλικό κλείδωμα.

    Σ' αυτές τις περιπτώσεις στραγγαλίζουμε το σωληνάκι που πάει στο καρμπυρατέρ με μία αιμοστατική τσιμπίδα, και μόνον  όταν ξεκινήσει την ελευθερώνουμε.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    mrkaza
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.113


    « Απάντηση #53 στις: Τρίτη, 25 Δεκ 2007, 12:43:18 »

    Το μπουζί οχι απλά βρεχετε ειναι γεμάτο απο καύσιμο οπως και ο θάλαμος καύσης οταν μιζαρω χωρις το μπουζι βγάζει τοσο καύσιμο που αναρωτιέμαι που χώρεσε το άτιμο devil .

    Η είσοδος του καρμπιρατέρ ειναι στην ιδια θεση με την εξοδο του ντεποζιτου. Βαζω ενα λινκ με Photo οπου μιαζει πολυ αν δεν ειναι το ιδιο με το δικο μου.

    http://www.bizgreece.com/catalog/product_info.php?manufacturers_id=16&products_id=929&osCsid=39b40a19a830c7ac7cdd193dee27c887

    Πράγματι αυτο με το στραγγαλιστή βοηθάει την κατάσταση Χαμόγελο   

    Καταγράφηκε

    Tsalg.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 291



    « Απάντηση #54 στις: Τετάρτη, 26 Δεκ 2007, 09:51:39 »

    Καλημερα και χρονια  πολλα
    Οποτε  απο  οτι  καταλαβαινω  θα  συνιστουσατε  την      OS .15 CV-A   
    παντως  απο  οτι  εψαξα  στο  συρμα  για  αρχαριους  συνιστουν (και  η ιδια  η  εταιρεια) την  OS MAX .15 LA   Huh
     Η  καλυτρη  επιλογη  ειναι  ο  Κουτσος  η  υπαρχει και  καποιος  αλλος;  εδω  η  εξω; με  πραγματικα  καλυτερη  τιμη;
     
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #55 στις: Τετάρτη, 26 Δεκ 2007, 13:33:05 »

    Καλημερα και χρονια  πολλα
    Οποτε  απο  οτι  καταλαβαινω  θα  συνιστουσατε  την      OS .15 CV-A   
    παντως  απο  οτι  εψαξα  στο  συρμα  για  αρχαριους  συνιστουν (και  η ιδια  η  εταιρεια) την  OS MAX .15 LA   Huh
     Η  καλυτρη  επιλογη  ειναι  ο  Κουτσος  η  υπαρχει και  καποιος  αλλος;  εδω  η  εξω; με  πραγματικα  καλυτερη  τιμη;
     

    Για να είμαι σαφής. Οιαδήποτε .15άρα είναι κατάλληλη. Απλά διευκρίνισα ότι η CV-A είναι πιό δυνατή και ίσως λίγο βαρύτερη.

    Οσο για κατάστημα, δεν μπορώ να προτείνω γιατί δεν έχω κάνει έρευνα αγοράς.

    Μπορώ όμως να πω ότι οι τιμές του Στέλιου είναι πολύ καλές.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #56 στις: Τετάρτη, 26 Δεκ 2007, 13:37:32 »

    Το μπουζί οχι απλά βρεχετε ειναι γεμάτο απο καύσιμο οπως και ο θάλαμος καύσης οταν μιζαρω χωρις το μπουζι βγάζει τοσο καύσιμο που αναρωτιέμαι που χώρεσε το άτιμο devil .

    Η είσοδος του καρμπιρατέρ ειναι στην ιδια θεση με την εξοδο του ντεποζιτου. Βαζω ενα λινκ με Photo οπου μιαζει πολυ αν δεν ειναι το ιδιο με το δικο μου.

    http://www.bizgreece.com/catalog/product_info.php?manufacturers_id=16&products_id=929&osCsid=39b40a19a830c7ac7cdd193dee27c887

    Πράγματι αυτο με το στραγγαλιστή βοηθάει την κατάσταση   


    Αγαπητέ Παναγιώτη, στην φωτογραφία του link φαίνεται ότι το καρμπυρατέρ είναι στο μέσον του ύψους του τεπόζιτου. Οταν αυτό είναι γεμάτο, λόγω της αρχής των "συγκοινωνούντων δοχείων" θα αδειάσει μέσα στη μηχανή σου.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Tsalg.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 291



    « Απάντηση #57 στις: Κυριακή, 30 Δεκ 2007, 10:36:50 »

    Καλημερα  και  χρονια  πολλα
    Θα  ηθελα  και  εγω  να  ευχαριστησω  με  την  σειρα  μου  τον  θειο Γιαννη  για  την  αμεση  ανταποκριση  του  και  την  αποστολη  και  σε  εμενα  τον  σχεδιων  του  Τηλεμαχου.
    Και παλι  ευχαριστω
     Χαμόγελο Χαμόγελο Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    Tsalg.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 291



    « Απάντηση #58 στις: Δευτέρα, 12 Μάι 2008, 09:09:10 »

    Καλημερα  υστερα  απο  ενα  δυσκολο  χειμωνα  επιτελους  ο  Τηλεμαχος  ειναι  ετοιμος Χαμόγελο
    μας  μενει  να  σταματησει  επιτελους  ο  αερας  να  δουμε  και  αν  πεταει...
    σιγουρα πεταει  αλλα  λεμε   Χαμόγελο


    * P5110556.JPG (58.54 KB, 576x432 - εμφανίστηκε 732 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #59 στις: Δευτέρα, 12 Μάι 2008, 13:49:40 »

    Αψογος ο Γιώργος.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 11     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: Αερομοντέλο Τηλέμαχος
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.