Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 13:16:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 13:16:40

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 35
    Συνολικά: 37
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: F3A OXALYS -E  (Αναγνώστηκε 17312 φορές)
    _ΤΑΣΟΣ_
    Board moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.911


    Xplooer or Explorer, here’s the question !


    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 19:14:49 »

    Ηλία,

    Ξεκίνησες κάπωςσ έτσι το post " ...... τα ηλεκτρικά pattern μπορούν να προσφέρουν εκατοντάδες πτήσεις ..... κλπ".

    ΤΙ έγινε και έχωσες Dingo HuhHuhHuhHuhHuh

    Σε περιμένω στους αγώνες
    Καταγράφηκε

    Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
    GRE-F-0611
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 23:37:02 »

    Τασουλη

    Τα πραγματα εχουν ως εξης.
    Τα πλεονεκτηματα του ηλεκτρικου setup ειναι αναρυθμητα και δηλωνω φανατικος του ηλεκτρικου παττερν.Παρολα αυτα υπαρχουν και μειονεκτηματα.Ενα απο αυτα ειναι η αναμονη για την φορτηση στο μοντελοδρομιο.Οι απαιτουμενες πτησεις απλα δεν βγαινουν με δυο σετ μπαταριες.Το συμπερασμα μου ειναι οτι χρειαζονται 5 πακ εστι ωστε να μην χρειαζεται φορτιση στο μοντελοδρομιο ,η το πολυ μια μονο φορτιση.Τα προβληματα της φορτισης στο μοντ. με αυτα τα πακ ειναι πολλα,γενητριες ..κτλ.Ακομα, με 5 πακ χρειαζεται να κανεις τουλαχιστον 1000 !!!! πτησεις το χρονο για να τα κανεις αποσβεση γιατι σιγουρα του χρονου θα εχουν βγει καλυτερα και ελαφρυτερα στοιχεια
    Σημερα εφτασα στο μοντελοδρομιο κατα τις 5 και καταφερα παρολη την κινηση να πεταξω 4 πτησεις μεχρι τις 7:30 ,πραγμα αδυνατο με δυο πακ μπαταριων.
    Η YS 160 Dingo ειναι εκπληκτικη μηχανη που ξεχωριζει πολυ απο τις προηγουμενες YS .Το συστημα ρυθμησης σε συνδοιασμο με την πομπα χωρις συστημα πιεσης στα υδραυλικα την καθιστα πολυ αξιοπιστη και δυνατη μηχανη.
    Αυτα ολα ομως εχουν και τα αρνητικα τους ,τα σερβο στην ουρα θα χρειαστουν νεα γραναζια σε 100 πτησεις περιπου..κτλ.
    Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι η αλλαγη του τριμμαρισματος του αεροπλανου που προς το παρον εχει αλλαξει θετικα .Οι μιξεις ολλες εχουν μειωθει και τα snap -roll εχουν γινει πιο καθαρα λογο της μη υπαρξης της μπαταριας στο κατω μερος του αεροπλανου.
    Παρολα αυτα το στησιμο του μοτερ του ηλεκτρικου δεν εχει αλλαξει καθολου και το μοντελο μπορει πολυ γρηγορα (ακομη και στο μοντελοδρομιο) να μετατραπει σε ηλεκτρικο.
    Σιγουρα θα επανελθω στο μελλον με ηλεκτρικο παττερν ,απλα δεν ειναι σιγουρο οτι θα ειναι το oxalys ισως ενα αλλο μοντελο ειδικα σχεδιασμενο για ηλεκτρικο και ισως με τις νεες Α123 ! Οι πρωτες δοκιμες εγιναν κιολας και οι μπαταριες αυτες διχνουν να εχουν μελλον...
    Προς το παρον φορτιζω το McDaniel μου και την μιζα μου και ερχομαι αυριο Λαρισσα να πεταξω και εγω λιγακι.
    Τα λεμε
    Ηλιας


    * oxal-dingo_3.jpg (93.38 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 1073 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 23:39:56 »

    -


    * oxal-dingo-2.jpg (94 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 1081 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 23:40:46 »

    -


    * oxal-dingo-1.jpg (101.75 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 1234 φορές.)
    Καταγράφηκε
    evan
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 7.065


    Ευάγγελος Μιχαηλίδης


    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 29 Σεπ 2007, 07:42:11 »

    ισως με τις νεες Α123

    Άλλη μια εφαρμογή των Α123: http://www.tgdaily.com/content/view/33853/113/
    Καταγράφηκε

    Η ύστατη μορφή ελευθερίας είναι η σιωπή. (Γιάννης Ρίτσος)
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 29 Σεπ 2007, 08:05:31 »

    Παρολα αυτα υπαρχουν και μειονεκτηματα.Ενα απο αυτα ειναι η αναμονη για την φορτηση στο μοντελοδρομιο.Οι απαιτουμενες πτησεις απλα δεν βγαινουν με δυο σετ μπαταριες.Το συμπερασμα μου ειναι οτι χρειαζονται 5 πακ εστι ωστε να μην χρειαζεται φορτιση στο μοντελοδρομιο ,η το πολυ μια μονο φορτιση.Τα προβληματα της φορτισης στο μοντ. με αυτα τα πακ ειναι πολλα,γενητριες ..κτλ.Ακομα, με 5 πακ χρειαζεται να κανεις τουλαχιστον 1000 !!!! πτησεις το χρονο για να τα κανεις αποσβεση γιατι σιγουρα του χρονου θα εχουν βγει καλυτερα και ελαφρυτερα στοιχεια

    Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι η αλλαγη του τριμμαρισματος του αεροπλανου που προς το παρον εχει αλλαξει θετικα .Οι μιξεις ολλες εχουν μειωθει και τα snap -roll εχουν γινει πιο καθαρα λογο της μη υπαρξης της μπαταριας στο κατω μερος του αεροπλανου.
     

    Αγαπητέ ανηψιέ Ηλία, την ώρα που γράφω αυτές τις αράδες, σίγουρα θα προπονείσαι στη Λάρισσα.
    Κατέληξες και εσύ λοιπόν σε αυτά που πριν από ένα χρόνο υποστήριζα. Το ηλεκτρικό pattern είναι για αυτούς που τους χαρίζουν τις μπαταρίες.

    Οσο για την δεύτερη παρατήρησή σου, ναι μεν οι μπαταρίες ήταν από κάτω, αλλά και η κεφαλή και το muffler της YS είναι από κάτω.

    Απλά πές μου πόσο μικρότερη έλικα γυρίζει ο θερμικός κινητήρας συγκριτικά με το ηλεκτρικό μοτέρ. 

     

     
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    Elias Sopeoglou
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 324



    « Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 30 Σεπ 2007, 20:29:26 »

    Θειε Γιαννη
    Πεταξαμε και προπονηθηκαμε στην Λαριισα δυο μερες και περασαμε φανταστικα.

    Ναι η κεφαλη και η εξατμηση βρισκεται κατω αλλα to βαρος που βρσκεται χαμηλα ειναι περιπου σε βαρος το μισο απο μια μπαταρια που ζυγιζει 1140γρ (1200 για τις καινουργιες extreme).Βλεπε Berryl ηλεκτρικο απο φωτο Κυπρου οπου η μπαταρια βρισκεται στο υψος του φτερου και το πιο σημαντικο ευκολα ρυθμιζομενο αναλογα με την συμπεριφορα του μοντελου.

    ΥS 160 17x12 -18x10 @8000-8300rpm ( πεταω ακομα με 16.5χ12 για στρωσιμο)
    Hacker C50 XL 13   20x13 @????rpm
                    XL 14   20x15 @6200-6300rpm
                    XL 15   22x12 @?Huh rpm

    Επιμενω οτι το ηλεκτρικο ειναι καλυτερο με μοντελο ειδικα σχεδιασμενο γι’αυτο το setup.
    με τις Α123 θα αλλαξουν πολλα πραγματα !


    * a123sm.jpg (120.36 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 984 φορές.)
    Καταγράφηκε
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 17:42:04 »


    Δε ξερω σε ποιο αλλο θεμα θα μπορουσα να στειλω αυτη τη φωτογραφια...νομιζω οτι υπαρχει εμμεσος αν οχι αμεσος συσχετισμος με το θεμα... laugh

    Την εχω βρει εδω και καιρο..σε ποιον αραγε ανηκει το αυτοκινητο και τι ρολο λετε να παιζει το αεροδυναμικο βοηθημα? Εχω την εντυπωση οτι βοηθαει στα integrated rolling drifts.... laugh idiot2 buck2


    * cadours022he5.jpg (65.66 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 859 φορές.)
    Καταγράφηκε
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 19:52:48 »

    Καλησπέρα Νίκο
    Αν δεν χρησιμεύει σε μεταφορά αντικειμένων , τότε στο συγκεκριμένο
    αυτοκίνητο είναι καθαρά ποζεριά και τίποτα παραπάνω.
    Αν μου έδειχνες το συγκεκριμένο τύπο αεροτομής σε άλλο αυτοκίνητο, τότε θα το συζητούσαμε καλύτερα.
    Και για να επιστρέψω λιγάκι στο θέμα, συζητούσα με τον φίλο Κωστή για το
    oxalys 50 . ποιο κινητήρα προτείνετε διχρονο γιαυτό το μοντέλο?
    πληροφοριακά  Ποοολύ άνεση
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 20:49:12 »

    Γιαννη ναι συμφωνω εχει χιομοριστικο χαρακτηρα το post... Χαμόγελο

    Θετω το ερωτημα διαφορετικα...ποιος ειναι Γαλλος, πεταει με Futaba, χρησιμοποιει καυσιμα Cosmo και εχει παρομοιο βοηθημα στο αεροπλανο του?

    Για το Oxalys 50 δυο λυσεις υπαρχουν ειτε ηλεκτρικο ειτε YS-63 για μενα.

    Αν δε θελεις YS-63 τοτε Saito 82 και το tank μπροστα, τελευταια αλλα οχι τοσο καλη λυση απο πλευρας δυναμης ειναι η OS-70 η απλη χωρις την τρομπα.

    Χαιρετισμους,

    Νικος
    Καταγράφηκε
    GiannisX
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.505



    « Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 21:09:37 »

    Είναι κάποιος από δω μήπως? Εκπληξη

    Κωστή άκουσες τι μοτέρ θέλει το οxalakiii Huh? Grin Thumbs up


    * f3Afrance.jpg (52.07 KB, 480x376 - εμφανίστηκε 815 φορές.)
    Καταγράφηκε

    Aeolus-Rc
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 21:33:27 »

    Αγαπητά ανήψια, μήπως το παρακάνετε;

    Οταν το μοντέλο έχει 145 εκατοστά άνοιγμα φτερών, δεν μπορεί να δεχθεί 80άρα τετράχρονη. Ακόμα και η 70άρα θα του πέσει βαριά.
    Το μυστικό σ' αυτά τα μοντέλα είναι να είναι ελαφριά, και το Κέντρο Βάρους ακριβώς εκεί που πρέπει. Δεν πρέπει να ξεπεράσει τα 2,400-2,500 γραμμάρια, γιατί η φόρτιση θα περάσει τα 75 γραμμάρια την τ.π.

    Πόσο είναι το περιθώριο βάρους για τον κινητήρα με τον σιγαστήρα για να κρατηθεί σ' αυτά τα βάρη;



    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 17 Νοέ 2007, 01:43:07 από Νικόλας » Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    heli-division
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 665


    sponsored by NEM Hobby


    « Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 21:45:48 »

    καλησπέρα να ρωτήσω κάτι επιδει με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο μοντέλο!!!στην παραπάνω φωτογραφία τα oxalys πού κρατούν τα 3 παλικάρια είναι το oxalys 50 η καπιω  μεγαλύτερο μοντέλο???ευχαριστώ Βαγγέλης 
    Καταγράφηκε

    synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
    style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
    extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
    3DJunk
    Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 3.191



    « Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 21:56:38 »

    Γιαννη και Θ.Γιαννη καλησπερα,

    Τωρα μολις ειδα οτι ανεφερθηκε σε 2χρονο...τοτε η OS-50 ειναι μια καλη λυση.

    Η Saito 82 ειναι παναλαφρη μηχανη εχει παραπλησιο βαρος με τη YS-63 γυρω απο την οποια εχει σχεδιαστει το μοντελο. Εγω το πετουσα με OS-70 Ultimate με αντλια, η οποια ειναι κι αυτο σε παραπλησιο βαρος, το μοντελο πετουσε εκπληκτικα για το μεγεθος του. Η  OS-70 η απλη ειναι αρκετα βαρυτερη απο τις παραπανω αλλα ειναι αρκετα αξιοπιστη.

    Για πληροφορια σας τα 2 πρωτα προτοτυπα Kyosho Oxalys 50 τα πεταξε  LeRoux με YS-63 και ΟS-70 Ultimate. Αν θελετε μπορω να σας στειλω το ακριβες Setup του αεροπλανου, κινησεις expo, CG, μιξεις οπως τα ειχε ο LeRoux  στα προτοτυπα.

    Καλο βραδυ παω cinema τα λεμε αργοτερα!

    Νικος

    Καταγράφηκε
    Κωστης
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 674


    Playing some blues...


    « Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 17 Νοέ 2007, 01:15:34 »

       Σκεφτομουν για την Os-Max 55AX διχρονη ενω βλεπω προτεινετε την 50αρα.Οπως και να εχει προς Μαρτιο θα γινει η αγορα απλα ψαχνω απο τωρα καποια πραγματα.Σας ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια!




    Υ.Γ.:Σε ευχαριστω Gianni X Wink
    Καταγράφηκε

    …χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
    Σελίδες: 1 [2] 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: F3A OXALYS -E
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.035 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.