Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.163 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 17:20:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 17:20:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από MKS
[Σήμερα στις 17:14]

από Markhelis
[Σήμερα στις 16:50]

από dominicm
[Σήμερα στις 15:55]

από snoopy
[Σήμερα στις 14:52]

από snoopy
[Σήμερα στις 14:04]

από eolos30
[Σήμερα στις 12:50]

από snoopy
[Σήμερα στις 11:32]

από mefsout
[Χθες στις 20:09]

[Χθες στις 18:31]

από skythomas
[Χθες στις 18:18]

από dominicm
[Χθες στις 16:03]

από Georgos
[Χθες στις 15:19]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284163
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 48
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 25
Συνολικά: 34
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: F3A OXALYS -E « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: F3A OXALYS -E  (Αναγνώστηκε 14108 φορές)
   
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« στις: Τρίτη, 19 Σεπ 2006, 22:52:32 »

Καλησπερα
Με αυτο το αρθρο ελπιζω να ξεκινησει μια σειρα απο posts (στα Ελληνικα πως ειναι το posts ?? ,ο Μπαμπινιωτης ακουει Wink Στοχος ειναι η προωθηση του ηλεκτρικου παττερν ,τα πλεονεκτηματα ειναι πολλα ,  οι τιμες πευτουν καθε μερα ,και ο εξοπλισμος γινεται ολλοενα και πιο αξιοπιστος .Μετα απο 3η συνεχη χρονια χρησης μπορω με σιγουρια να πω οτι τα ηλεκτρικα παττερν πλεον μπορουν να προσφερουν εκατονταδες πτησεις χωρις το παραμικρο προβλημα,αρκει να μελετησουμε λιγο τον εξοπλισμο μας και τις δυνατοτητες που μας δινει σε συνδοιασμο με το μοντελο μας και να κανουμε προσεκτικη χρηση.
Αποτελεσμα ...απλα πετας καλυτερα.......! Thumbs up

Το setup Αυτη τη στιγμη ειναι :
Μοντελο :ZN LINE OXALYS
Moter : Outrunner Plettenberg extra 25-13
Sp.Contr:Shultze 32-55k
Batt: Thun.Power pro lites 2x5S 5300mah
Βαρος πτησης :4450gr
Ελικα :ΑPC 19x12E
Στροφες(στατικα):6600
Max A(στστικα) 80,3
Μin V (στατικα)35,17
Max watt 2850

Στο μελλον θα δοκιμαστουν και αλλα μοτερ στο ιδιο μοντελο με σκοπο την αμεση συγκριση και συμπερασμα για την επιλογη μεταξυ outrunner και inrunner με μειωτηρα.
Υπαρχουν και αρκετα δεδομενα για αντιστοιχο set up για την κατηγορια 60-90 ,τα οποια θα κοινοποιησω συντομα.

Φιλικα
Ηλιας


* P1040154.JPG (44.76 KB, 480x360 - εμφανίστηκε 1622 φορές.)

* P10401661.JPG (36.25 KB, 480x360 - εμφανίστηκε 1545 φορές.)

* P1040140.JPG (40.77 KB, 480x360 - εμφανίστηκε 1548 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Τρίτη, 19 Σεπ 2006, 23:25:45 »

Ηλια,

Συγχαρητηρια για την κατασκευη και το βαψιμο! Αψογο! Αντε να το δουμε κι απο κοντα να πεταει.

Νικος
Καταγράφηκε
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 21:04:24 »

Συγχαρητήρια Ηλία ,
για το καταπληκτικό σκάφος του ... Μέλλοντος . Μάλιστα , του μέλλοντος , γιατί ο Ηλεκτρισμός ΕΙΝΑΙ το Μέλλον .

Πόσα λεπτά κρατά η πτήση ? Προς το τέλος της πτήσης έχεις μειωμένη Ισχύ ? Έχεις μετρήσει πόσα mAh ξοδεύεις κάθε φορά γι'αυτό το χρόνο ?
5300 mAh είναι η Συνολική σου Χωρητικότητα ?
Γιατί να δοκιμάσεις InRunner με μειωτήρα ?  Πώς έχεις προγραμματίσει τις ρυθμίσεις του Ελεγκτή (ESC) , ώστε να δουλεύει ΟΚ το OutRunner ?
Βάρος Μπαταρίας ?
Με 2800 Watts Εισερχόμενη Ισχύ , πόση Ώση παράγει ο 19x12E APC έλικας ?
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
www.rc-models.gr
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 69


ο μοντελισμός δεν ήταν ποτέ καλύτερος στην Ελλάδα


Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 23:43:34 »

Ηλία συγχαρτήρια για το πολύ όμορφο θέμα,

σε παρακαλώ να μας κρατάς ενήμερους για τα όποια δεδομένα προκύπτουν σχετικά με το μοντέλο σου.

Τα 2 χ 5S στοιχεία τα χεις βάλει παράλληλα δηλαδή πετάς με 18,5 volts και 5300Mah συνολικά ή με 37 volts?


Εδώ να πούμε οτι το 5S υποδηλώνει 5 x 3,7Volts όπου 3,7volts είναι το κάθε κελι Li-po ανεξάρτητα απο την μάρκα του.

Πάντως δε το περίμενα οτι στο OXALYS θα έπρεπε να βάλεις 12 προπέλα.

Σε παρακαλώ δώσε μας περισότερες πληροφορίες για το setup του, δηλαδή πόσα watt είναι το μοτέρ και αν το νούμερο του που αναφέρεις είναι οι διαστάσεις του.
Γιατί συνήθως ένα brushles motor όταν λέγεται 28-30 είναι διάμετρο 28mm και μήκος 30mm


!!!ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
 στους χρήστες Pro Peak Prodigy

οι Li-po Flight Power θέλουν φόρτιση μέχρι να φτάσουν τα 12,6 volts αν δεν τα φτάσουν δεν θα έχετε την μέγιστη αυτονομία πτήσης στα T-rex
τι κάνουμε λοιπόν: μόλις τελειώσει η φόρτιση με πχ. 1.8Α που έχουμε ορίσει ξαναπατάμε τη φόρτιση γιατί η οθόνη του Pro Peak θα γράφει εκτός των άλλων την τάση της μπαταρίας η οποία δεν θα είναι 12.5volt και άνω

Επίσης οι διακοπές που παρουσιάζονται και όλα τα φαινόμενα παρεμβολών στα πολυαγαπημένα μας T-rex οφείλονται κατα ΜΟΝΟ στην μη χρήση PCM δέκτη.





Κάτι ακόμη θερμά συγχαρτήρια
Καταγράφηκε

ο μοντελισμός δεν ήταν ποτέ καλύτερος στην Ελλάδα
www.rc-models.gr
Aeromodeller Jr. member
**
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 69


ο μοντελισμός δεν ήταν ποτέ καλύτερος στην Ελλάδα


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 23 Σεπ 2006, 23:46:49 »

θερμά συγχαρτήρια στο Γιάννη Λαχανά συνάδελφο στην Αθήνα για το πολύ όμορφο site του και τις καλές τιμές του.
Καταγράφηκε

ο μοντελισμός δεν ήταν ποτέ καλύτερος στην Ελλάδα
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 24 Σεπ 2006, 09:03:41 »


!!!ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
 στους χρήστες Pro Peak Prodigy

οι Li-po Flight Power θέλουν φόρτιση μέχρι να φτάσουν τα 12,6 volts αν δεν τα φτάσουν δεν θα έχετε την μέγιστη αυτονομία πτήσης στα T-rex
τι κάνουμε λοιπόν: μόλις τελειώσει η φόρτιση με πχ. 1.8Α που έχουμε ορίσει ξαναπατάμε τη φόρτιση γιατί η οθόνη του Pro Peak θα γράφει εκτός των άλλων την τάση της μπαταρίας η οποία δεν θα είναι 12.5volt και άνω


Προς rc-models

αγαπητοί φίλοι μήπως μπορείτε σας παρακαλώ να μου στείλετε το manual του pro peak?

ευχαριστώ

jkon (θείος Γιάννης)
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 24 Σεπ 2006, 09:49:58 »

Το manual του Prodigy http://www.ripmax.com/Images/PDF_Files/Instructions/Chargers/Prodigy_Manual_LR.pdf

Το manual του SUPER PRODIGY (Jamara X-Peak 3 Plus) (νομίζω ίδιου με τον Prodigy II)
http://www.alshobbies.com/manuals/jamara_x-peak3_instructions.pdf
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 24 Σεπ 2006, 22:10:41 »

Συγχαρητήρια Ηλία ,
για το καταπληκτικό σκάφος του ... Μέλλοντος . Μάλιστα , του μέλλοντος , γιατί ο Ηλεκτρισμός ΕΙΝΑΙ το Μέλλον .

Πόσα λεπτά κρατά η πτήση ? Προς το τέλος της πτήσης έχεις μειωμένη Ισχύ ? Έχεις μετρήσει πόσα mAh ξοδεύεις κάθε φορά γι'αυτό το χρόνο ?
5300 mAh είναι η Συνολική σου Χωρητικότητα ?
Γιατί να δοκιμάσεις InRunner με μειωτήρα ?  Πώς έχεις προγραμματίσει τις ρυθμίσεις του Ελεγκτή (ESC) , ώστε να δουλεύει ΟΚ το OutRunner ?
Βάρος Μπαταρίας ?
Με 2800 Watts Εισερχόμενη Ισχύ , πόση Ώση παράγει ο 19x12E APC έλικας ?

Γεια χαρα
To F3A P07 κραταει 10λεπτα περιπου αναλογα πως το πετας,
δεν εχω μειομενη ισχυ στο τελος ,εκτος αν πεταξω παραπανω απο το προγραμμα
Καταναλωση 3500-4000 ανα πτηση ,με απνοια λιγοτερο
το inrunner hacker c50 acro comp με μειωτηρα 6,7/1 απλα εχει πιο πολυ δυναμη για τις μερες με πολυ αερα
το ESC εχει σκληρο timing ,απλα μια επιλογη διακοπτη στο controller toy shultze
βαρος μπαταριας 1150γρ
η ωση δεν λεει τιποτα απο μονη της ,αν βαλεις μεγαλυτρη διαμετρο θα αυξηθει στατικα ,μονο στην πτηση βλεπεις αν μια ελικα ταιριαζει με το setup.
φιλικα
Ηλιας
Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 24 Σεπ 2006, 22:18:13 »

Ηλία συγχαρτήρια για το πολύ όμορφο θέμα,

σε παρακαλώ να μας κρατάς ενήμερους για τα όποια δεδομένα προκύπτουν σχετικά με το μοντέλο σου.

Τα 2 χ 5S στοιχεία τα χεις βάλει παράλληλα δηλαδή πετάς με 18,5 volts και 5300Mah συνολικά ή με 37 volts?


Εδώ να πούμε οτι το 5S υποδηλώνει 5 x 3,7Volts όπου 3,7volts είναι το κάθε κελι Li-po ανεξάρτητα απο την μάρκα του.

Πάντως δε το περίμενα οτι στο OXALYS θα έπρεπε να βάλεις 12 προπέλα.

Σε παρακαλώ δώσε μας περισότερες πληροφορίες για το setup του, δηλαδή πόσα watt είναι το μοτέρ και αν το νούμερο του που αναφέρεις είναι οι διαστάσεις του.
Γιατί συνήθως ένα brushles motor όταν λέγεται 28-30 είναι διάμετρο 28mm και μήκος 30mm


!!!ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
 στους χρήστες Pro Peak Prodigy

οι Li-po Flight Power θέλουν φόρτιση μέχρι να φτάσουν τα 12,6 volts αν δεν τα φτάσουν δεν θα έχετε την μέγιστη αυτονομία πτήσης στα T-rex
τι κάνουμε λοιπόν: μόλις τελειώσει η φόρτιση με πχ. 1.8Α που έχουμε ορίσει ξαναπατάμε τη φόρτιση γιατί η οθόνη του Pro Peak θα γράφει εκτός των άλλων την τάση της μπαταρίας η οποία δεν θα είναι 12.5volt και άνω

Επίσης οι διακοπές που παρουσιάζονται και όλα τα φαινόμενα παρεμβολών στα πολυαγαπημένα μας T-rex οφείλονται κατα ΜΟΝΟ στην μη χρήση PCM δέκτη.





Κάτι ακόμη θερμά συγχαρτήρια
Γεια χαρα
οι μπαταριες ειναι 2x18,5=37V 5300mah
η ελικα ειναι 19ιντσες οχι 12
πληροφοριες για το μοτερ στο http://www.plettenberg-motoren.com/ η διαμετρος ειναι αρκετα μεγαλυτερη απο 25 μμ!!!
Φιλικα
Ηλιας
Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 23 Οκτ 2006, 00:47:59 »

Καλησπερα
Το νεο setup του Oxalys ειναι το :
Hacker c50 14XL competition me 6,7/1 μειωτηρα ,
controller jeti master acro90 (το απλο οχι το competition).
Οι ελικες :20χ13Ε 6000στρ 54Α στατικα,
21χ13WideE 5700στρ 60Α ,20Χ15 Ε .τα ιδια .
Τελικο βαρος 4700γρ.
Οι μπαταριες ειναι οι ιδιες και το γενικο συμπερασμα ειναι οτι το μοντελο εχει αισθητα περισσοτερη δυναμη και καλυτερη συνεχη ταχυτητα κατα τη διαρκεια των ακροβατικων κατι πολυ σημαντικο για το F3A ,ισως πιο σημαντικο και απο την δυναμη.Τα Α εχουν κατεβει αισθητα και γενικα μπορω να πω οτι δεν υπαρχει κανενα μειον στο ολλο setup.To μοντελο εχει πεταξει και με πολυ αερα και εκει εχει δειξειι η 20χ15 τα πλεονεκτηματα της. Η καταναλωση ειναι γυρω στα 3500-4000mah για το προγραμμα συν μερικες μανουβρες ακομα που φαινονται στις φωτο ,δηλαδη καμια 11-12 λεπτα πτηση χωρις οικονομια στο thro !
φιλικα
Ηλιας


* oxal_knife_2.jpg (114.75 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 1356 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 23 Οκτ 2006, 00:50:41 από Elias Sopeoglou » Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 23 Οκτ 2006, 02:08:18 »

xexe...Fly it like you borrowed it.... Cheesy  laugh

Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Σάββατο, 17 Μάρ 2007, 22:46:05 »

Αυτο ειναι το νεο δοκιμαστικο setup του Oxalys:
Cyclon F3A
APC 20X13E
Jeti master acro 90

Το μοντελο εχει την ιδια η και περισοτερη δυναμη απο το Hacker C-50acro comp .
Ειναι εκπληκτικα αθοριβο στην πτηση και γενικα η εντυπωση ειναι οτι ειναι ενα πολυ καλο εναλλακτικο Setup με χαμηλο κοστος.
Σε αυτα ολλα ομως δεν θα μπορουσε να λειπει και ενα αρνητικο.Αυτο ειναι η μεγαλυτερη ζητηση ρευματος απο την μπαταρια.
Max A εν πτηση 74.
2550 W peak
4500 Mah σε απνοια για ενα προγραμμα P07 και μερικες μανουβρες ακομα

φιλικα
Ηλιας
 


* pics_003_sm.jpg (69.97 KB, 700x525 - εμφανίστηκε 1248 φορές.)

* cyclon_oxal_sm.jpg (59.35 KB, 700x525 - εμφανίστηκε 1189 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τετάρτη, 25 Απρ 2007, 13:06:41 »

Νεο μοντελο απο CPLR...Osmose...θα το κατασκευαζει ο φιλος σου ο CAModel.


* CPLROsmose.jpg (42.35 KB, 640x497 - εμφανίστηκε 1102 φορές.)
Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τετάρτη, 25 Απρ 2007, 22:11:34 »

ποτε προλαβες και το ξετρυπωσες κιολας ρε Huh Thumbs up
φωτο ασπρομαυρη ! κατασκοπικη !
Καταγράφηκε
dapan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 833



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Σάββατο, 28 Απρ 2007, 21:03:54 »

..


* Ni23538.jpg (69.44 KB, 600x383 - εμφανίστηκε 1091 φορές.)
Καταγράφηκε

Όποιος μαθαίνει από τα λάθη του είναι έξυπνος,
όποιος μαθαινει από τα λάθη των άλλων είναι σοφός
_ΤΑΣΟΣ_
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.536

MPX Profi 4000


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 19:14:49 »

Ηλία,

Ξεκίνησες κάπωςσ έτσι το post " ...... τα ηλεκτρικά pattern μπορούν να προσφέρουν εκατοντάδες πτήσεις ..... κλπ".

ΤΙ έγινε και έχωσες Dingo HuhHuhHuhHuhHuh

Σε περιμένω στους αγώνες
Καταγράφηκε

Ένα γραμμάριο δράσης αξίζει ένα τόνο θεωρίας.
GRE-F-0611
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 23:37:02 »

Τασουλη

Τα πραγματα εχουν ως εξης.
Τα πλεονεκτηματα του ηλεκτρικου setup ειναι αναρυθμητα και δηλωνω φανατικος του ηλεκτρικου παττερν.Παρολα αυτα υπαρχουν και μειονεκτηματα.Ενα απο αυτα ειναι η αναμονη για την φορτηση στο μοντελοδρομιο.Οι απαιτουμενες πτησεις απλα δεν βγαινουν με δυο σετ μπαταριες.Το συμπερασμα μου ειναι οτι χρειαζονται 5 πακ εστι ωστε να μην χρειαζεται φορτιση στο μοντελοδρομιο ,η το πολυ μια μονο φορτιση.Τα προβληματα της φορτισης στο μοντ. με αυτα τα πακ ειναι πολλα,γενητριες ..κτλ.Ακομα, με 5 πακ χρειαζεται να κανεις τουλαχιστον 1000 !!!! πτησεις το χρονο για να τα κανεις αποσβεση γιατι σιγουρα του χρονου θα εχουν βγει καλυτερα και ελαφρυτερα στοιχεια
Σημερα εφτασα στο μοντελοδρομιο κατα τις 5 και καταφερα παρολη την κινηση να πεταξω 4 πτησεις μεχρι τις 7:30 ,πραγμα αδυνατο με δυο πακ μπαταριων.
Η YS 160 Dingo ειναι εκπληκτικη μηχανη που ξεχωριζει πολυ απο τις προηγουμενες YS .Το συστημα ρυθμησης σε συνδοιασμο με την πομπα χωρις συστημα πιεσης στα υδραυλικα την καθιστα πολυ αξιοπιστη και δυνατη μηχανη.
Αυτα ολα ομως εχουν και τα αρνητικα τους ,τα σερβο στην ουρα θα χρειαστουν νεα γραναζια σε 100 πτησεις περιπου..κτλ.
Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι η αλλαγη του τριμμαρισματος του αεροπλανου που προς το παρον εχει αλλαξει θετικα .Οι μιξεις ολλες εχουν μειωθει και τα snap -roll εχουν γινει πιο καθαρα λογο της μη υπαρξης της μπαταριας στο κατω μερος του αεροπλανου.
Παρολα αυτα το στησιμο του μοτερ του ηλεκτρικου δεν εχει αλλαξει καθολου και το μοντελο μπορει πολυ γρηγορα (ακομη και στο μοντελοδρομιο) να μετατραπει σε ηλεκτρικο.
Σιγουρα θα επανελθω στο μελλον με ηλεκτρικο παττερν ,απλα δεν ειναι σιγουρο οτι θα ειναι το oxalys ισως ενα αλλο μοντελο ειδικα σχεδιασμενο για ηλεκτρικο και ισως με τις νεες Α123 ! Οι πρωτες δοκιμες εγιναν κιολας και οι μπαταριες αυτες διχνουν να εχουν μελλον...
Προς το παρον φορτιζω το McDaniel μου και την μιζα μου και ερχομαι αυριο Λαρισσα να πεταξω και εγω λιγακι.
Τα λεμε
Ηλιας


* oxal-dingo_3.jpg (93.38 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 975 φορές.)
Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 23:39:56 »

-


* oxal-dingo-2.jpg (94 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 993 φορές.)
Καταγράφηκε
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 23:40:46 »

-


* oxal-dingo-1.jpg (101.75 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 1129 φορές.)
Καταγράφηκε
evan
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 6.789


rcuniverse.com/community/profile.cfm?memid=526119


Προφίλ WWW
« Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 29 Σεπ 2007, 07:42:11 »

ισως με τις νεες Α123

Άλλη μια εφαρμογή των Α123: http://www.tgdaily.com/content/view/33853/113/
Καταγράφηκε

Παλαιός μύθος έστι περί Δαιδάλου εκείνου του ενδοξοτάτου αρχιτέκτονος, ός ποτε εκωλύετο απιέναι εκ της Κρήτης. Ο Δαίδαλος ουν είπε τω υιώ: "Νενικήμεθα μεν και δούλοι εσμέν. Εγώ δε της φυγής οδόν εσοφισάμην. Πρώτοι των ανθρώπων δια του ουρανού πετόμεθα ώσπερ αετοί"
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #20 στις: Σάββατο, 29 Σεπ 2007, 08:05:31 »

Παρολα αυτα υπαρχουν και μειονεκτηματα.Ενα απο αυτα ειναι η αναμονη για την φορτηση στο μοντελοδρομιο.Οι απαιτουμενες πτησεις απλα δεν βγαινουν με δυο σετ μπαταριες.Το συμπερασμα μου ειναι οτι χρειαζονται 5 πακ εστι ωστε να μην χρειαζεται φορτιση στο μοντελοδρομιο ,η το πολυ μια μονο φορτιση.Τα προβληματα της φορτισης στο μοντ. με αυτα τα πακ ειναι πολλα,γενητριες ..κτλ.Ακομα, με 5 πακ χρειαζεται να κανεις τουλαχιστον 1000 !!!! πτησεις το χρονο για να τα κανεις αποσβεση γιατι σιγουρα του χρονου θα εχουν βγει καλυτερα και ελαφρυτερα στοιχεια

Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι η αλλαγη του τριμμαρισματος του αεροπλανου που προς το παρον εχει αλλαξει θετικα .Οι μιξεις ολλες εχουν μειωθει και τα snap -roll εχουν γινει πιο καθαρα λογο της μη υπαρξης της μπαταριας στο κατω μερος του αεροπλανου.
 

Αγαπητέ ανηψιέ Ηλία, την ώρα που γράφω αυτές τις αράδες, σίγουρα θα προπονείσαι στη Λάρισσα.
Κατέληξες και εσύ λοιπόν σε αυτά που πριν από ένα χρόνο υποστήριζα. Το ηλεκτρικό pattern είναι για αυτούς που τους χαρίζουν τις μπαταρίες.

Οσο για την δεύτερη παρατήρησή σου, ναι μεν οι μπαταρίες ήταν από κάτω, αλλά και η κεφαλή και το muffler της YS είναι από κάτω.

Απλά πές μου πόσο μικρότερη έλικα γυρίζει ο θερμικός κινητήρας συγκριτικά με το ηλεκτρικό μοτέρ. 

 

 
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
Elias Sopeoglou
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 319



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Κυριακή, 30 Σεπ 2007, 20:29:26 »

Θειε Γιαννη
Πεταξαμε και προπονηθηκαμε στην Λαριισα δυο μερες και περασαμε φανταστικα.

Ναι η κεφαλη και η εξατμηση βρισκεται κατω αλλα to βαρος που βρσκεται χαμηλα ειναι περιπου σε βαρος το μισο απο μια μπαταρια που ζυγιζει 1140γρ (1200 για τις καινουργιες extreme).Βλεπε Berryl ηλεκτρικο απο φωτο Κυπρου οπου η μπαταρια βρισκεται στο υψος του φτερου και το πιο σημαντικο ευκολα ρυθμιζομενο αναλογα με την συμπεριφορα του μοντελου.

ΥS 160 17x12 -18x10 @8000-8300rpm ( πεταω ακομα με 16.5χ12 για στρωσιμο)
Hacker C50 XL 13   20x13 @????rpm
                XL 14   20x15 @6200-6300rpm
                XL 15   22x12 @?Huh rpm

Επιμενω οτι το ηλεκτρικο ειναι καλυτερο με μοντελο ειδικα σχεδιασμενο γι’αυτο το setup.
με τις Α123 θα αλλαξουν πολλα πραγματα !


* a123sm.jpg (120.36 KB, 800x600 - εμφανίστηκε 885 φορές.)
Καταγράφηκε
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 17:42:04 »


Δε ξερω σε ποιο αλλο θεμα θα μπορουσα να στειλω αυτη τη φωτογραφια...νομιζω οτι υπαρχει εμμεσος αν οχι αμεσος συσχετισμος με το θεμα... laugh

Την εχω βρει εδω και καιρο..σε ποιον αραγε ανηκει το αυτοκινητο και τι ρολο λετε να παιζει το αεροδυναμικο βοηθημα? Εχω την εντυπωση οτι βοηθαει στα integrated rolling drifts.... laugh idiot2 buck2


* cadours022he5.jpg (65.66 KB, 640x426 - εμφανίστηκε 781 φορές.)
Καταγράφηκε
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 19:52:48 »

Καλησπέρα Νίκο
Αν δεν χρησιμεύει σε μεταφορά αντικειμένων , τότε στο συγκεκριμένο
αυτοκίνητο είναι καθαρά ποζεριά και τίποτα παραπάνω.
Αν μου έδειχνες το συγκεκριμένο τύπο αεροτομής σε άλλο αυτοκίνητο, τότε θα το συζητούσαμε καλύτερα.
Και για να επιστρέψω λιγάκι στο θέμα, συζητούσα με τον φίλο Κωστή για το
oxalys 50 . ποιο κινητήρα προτείνετε διχρονο γιαυτό το μοντέλο?
πληροφοριακά 
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 20:49:12 »

Γιαννη ναι συμφωνω εχει χιομοριστικο χαρακτηρα το post...

Θετω το ερωτημα διαφορετικα...ποιος ειναι Γαλλος, πεταει με Futaba, χρησιμοποιει καυσιμα Cosmo και εχει παρομοιο βοηθημα στο αεροπλανο του?

Για το Oxalys 50 δυο λυσεις υπαρχουν ειτε ηλεκτρικο ειτε YS-63 για μενα.

Αν δε θελεις YS-63 τοτε Saito 82 και το tank μπροστα, τελευταια αλλα οχι τοσο καλη λυση απο πλευρας δυναμης ειναι η OS-70 η απλη χωρις την τρομπα.

Χαιρετισμους,

Νικος
Καταγράφηκε
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 21:09:37 »

Είναι κάποιος από δω μήπως?

Κωστή άκουσες τι μοτέρ θέλει το οxalakiii Huh? Grin Thumbs up


* f3Afrance.jpg (52.07 KB, 480x376 - εμφανίστηκε 727 φορές.)
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 21:33:27 »

Αγαπητά ανήψια, μήπως το παρακάνετε;

Οταν το μοντέλο έχει 145 εκατοστά άνοιγμα φτερών, δεν μπορεί να δεχθεί 80άρα τετράχρονη. Ακόμα και η 70άρα θα του πέσει βαριά.
Το μυστικό σ' αυτά τα μοντέλα είναι να είναι ελαφριά, και το Κέντρο Βάρους ακριβώς εκεί που πρέπει. Δεν πρέπει να ξεπεράσει τα 2,400-2,500 γραμμάρια, γιατί η φόρτιση θα περάσει τα 75 γραμμάρια την τ.π.

Πόσο είναι το περιθώριο βάρους για τον κινητήρα με τον σιγαστήρα για να κρατηθεί σ' αυτά τα βάρη;



« Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 17 Νοέ 2007, 01:43:07 από Νικόλας » Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
heli-division
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 678


sponsored by NEM Hobby


Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 21:45:48 »

καλησπέρα να ρωτήσω κάτι επιδει με ενδιαφέρει το συγκεκριμένο μοντέλο!!!στην παραπάνω φωτογραφία τα oxalys πού κρατούν τα 3 παλικάρια είναι το oxalys 50 η καπιω  μεγαλύτερο μοντέλο???ευχαριστώ Βαγγέλης 
Καταγράφηκε

synergy n9 9452 os 91gy 611 pump spektrum radix fromeco arizona
style 90/os-max.91/gy 611/spektrum,dx7,full metal & carbon
extreme 50 9451 spartan 760 radix os 50 hyper sx rjx mufler
3DJunk
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.692



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 16 Νοέ 2007, 21:56:38 »

Γιαννη και Θ.Γιαννη καλησπερα,

Τωρα μολις ειδα οτι ανεφερθηκε σε 2χρονο...τοτε η OS-50 ειναι μια καλη λυση.

Η Saito 82 ειναι παναλαφρη μηχανη εχει παραπλησιο βαρος με τη YS-63 γυρω απο την οποια εχει σχεδιαστει το μοντελο. Εγω το πετουσα με OS-70 Ultimate με αντλια, η οποια ειναι κι αυτο σε παραπλησιο βαρος, το μοντελο πετουσε εκπληκτικα για το μεγεθος του. Η  OS-70 η απλη ειναι αρκετα βαρυτερη απο τις παραπανω αλλα ειναι αρκετα αξιοπιστη.

Για πληροφορια σας τα 2 πρωτα προτοτυπα Kyosho Oxalys 50 τα πεταξε  LeRoux με YS-63 και ΟS-70 Ultimate. Αν θελετε μπορω να σας στειλω το ακριβες Setup του αεροπλανου, κινησεις expo, CG, μιξεις οπως τα ειχε ο LeRoux  στα προτοτυπα.

Καλο βραδυ παω cinema τα λεμε αργοτερα!

Νικος

Καταγράφηκε
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 17 Νοέ 2007, 01:15:34 »

   Σκεφτομουν για την Os-Max 55AX διχρονη ενω βλεπω προτεινετε την 50αρα.Οπως και να εχει προς Μαρτιο θα γινει η αγορα απλα ψαχνω απο τωρα καποια πραγματα.Σας ευχαριστω παρα πολυ για την βοηθεια!




Υ.Γ.:Σε ευχαριστω Gianni X Wink
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Σάββατο, 17 Νοέ 2007, 01:25:42 »

 

Υ.Γ.:Σε ευχαριστω Gianni X Wink

όχι εμένα τα παιδιά, εγώ απλά ρώτησα και σίγουρα έμαθα τις προτιμήσεις για τετράχρονες
κάτι που θα χρειαστεί σύντομα  Thumbs up
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
GiannisX
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.520



Προφίλ
« Απάντηση #31 στις: Τετάρτη, 16 Ιαν 2008, 19:10:40 »

  Άντε καλοδούλευτο και καλές προπονήσεις τώρα Κωστή!!
η GR-A σε περιμένει φέτος  Thumbs up Thumbs up Thumbs up

 σείρα μου να υποθέσω ε?  Cheesy Cheesy Grin


* Aeeuia_0051a.JPG (67.07 KB, 574x431 - εμφανίστηκε 677 φορές.)
Καταγράφηκε

Aeolus-Rc
Κωστης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 694


Playing some blues...


Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Τετάρτη, 16 Ιαν 2008, 21:50:26 »

  Να'σαι καλα φιλε μου.Πραγματι σειρα σου, να κανουμε παρεα προπονησεις Wink
Καταγράφηκε

…χαρά στον Ίκαρο αψήφιστα που υψώθη φτεροπλάστης…
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Μοντέλα για αγώνες  |  Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR (Συντονιστές: 3DJunk, stavros)  |  Θέμα: F3A OXALYS -E « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.148 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.