Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 19:46:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 19:46:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 78
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 3
    Επισκέπτες: 53
    Συνολικά: 56
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7]     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Συντήρηση θερμικού ε/π  (Αναγνώστηκε 28426 φορές)
    Roinides
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 740



    « Απάντηση #90 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 00:59:14 »

    Υστερα από ένα γαλόνι και αφού πριν το είχα βγάλει και λαδώσει κανονικά(autorotation) τώρα μπλόκαρε ξανά και δεν κινείται(το γκρί γρανάζι)...
    Δηλαδή τώρα έτσι όπως είναι δεν έχω auto, θέλει κάθε τόσο λάδωμα ή έχω πρόβλημα;;;


    Είναι αυτό το one way bearing που κλειδώνει.

    Η λύση: Είτε ένα  one way καλύτερης ποιότητας, είτε βγάζεις την κεφαλή, το γρασάρεις καλά, δηλαδή γρασάρισμα και όχι λάδωμα και ελπίζεις να δουλέψει καιρό έτσι.





    Καταγράφηκε

    | 700e-MJ3 |
    Roinides
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 740



    « Απάντηση #91 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 01:13:18 »

    Επανέρχομαι  Wink , πρέπει να γρασσάρω τα thrust bearings; και αν ναι πιο απο τα δύο να βάλω, αυτό που προτείνει η TT ή το άλλο το τεφλονούχο;
    Θα πρέπει να καθαρίσω πρώτα το παλιό;




    Θεωρώ πως το tri flow θα είναι καλύτερο λόγω της Quick Uk που το κατασκευάζει.  Αυτό που έχεις είναι για τα ρουλεμάν (bearings).Εγώ αυτό θα έβαζα.

    http://www.readyheli.com/Tri_Flow_Lube_2oz_Bottle_p/1202k43.htm
    Aυτό είναι για τον κεντρικό άξονα και τον άξονα ουράς.

    Γενικά οφείλω να συμφωνήσω με τον κ. Τετραδάκο για το χώμα, μόλις έφτιαξα ένα κόνρα πλακέ για ελικοδρόμιο, σώθηκα από τα χώματα και τη βρώμα στο ε/π.


    * Roinides_14807_5.jpg (86.9 KB, 600x593 - εμφανίστηκε 373 φορές.)
    Καταγράφηκε

    | 700e-MJ3 |
    fanis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 249



    « Απάντηση #92 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 10:39:26 »

    θελω να τονισω οτι τα one way ειναι περιεργα ρουλεμαν δεν περνουν κανονικο γρασο η λαδι για ρουλεμαν ......θελουν ενα ιδικο λαδακι  .αν δεν το εχουμε καλυτερα να αλλαζουμε ρουλεμαν παρα να το λαδωνουμε με λαθος λαδι .οπως και ο καθαρισμος τους γινετε με ειδικο τροπο .
    Καταγράφηκε
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #93 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 12:47:37 »

    Μέχρι τώρα  είχα βάλει δυο φορές από το αριστερό(λάδι), από σήμερα δοκιμάζω το δεξί(γράσο) το οποίο είναι λεπτόρρευστο...



    * DSCN2273_Small.JPG (35.46 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 338 φορές.)
    Καταγράφηκε
    fanis
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 249



    « Απάντηση #94 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 13:30:51 »

    συγνωμη αλλα στο συγκεκριμενο θεμα ειμαι πολυ γνωστης εχω παει σε πολλα σεμιναρια για ρουλεμαν και λογω αγωνων στα αυτοκινητα on road που εδω και παρα παρα πολλα χρονια  δουλευουν στο 2ταχυτο και  στους εμπρος τροχους με oneway ρουλεμαν ........μονο το λαδι για oneway κανει δουλεια ολα τα αλλα ειναι απλος μπαλωματα .και οπως ειπα δεν τα καθαριζουμε με βενζινες και τετοια (βασικα κανενας δεν πρεπει να χρησιμοποιει βενζινη ειναι οτι χειροτερο  ειδικα για τα ρουλεμαν)τα ρουλεμαν μενα απο καθαρισμο με βενζινη καταστρεφονται .......αν τα κανουμε το σωστο ειναι να τα λιπανουμε με λαδακι ρουλεμαν (υπαρχει στα καλα και ψαγμενα μοντελιστικα μαγαζια και οχι γρασα και διαφορα αλλα  ...και να τα αφηνουμε 48 ωρες τουλαχιστον χωρις να τα δουλεψουμε ........αυτα .το γρασο ειναι καλο μονο για μεγαλα ρουλεμαν οχι για τα μοντελιστικα ρουλεμαν ........η διαφορα τους ειναι οτι ο μοντελισμος χρησιμοποιει ρουλεμαν για πολυ υψηλες στροφες .
    Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #95 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 14:13:30 »

    Υστερα από ένα γαλόνι και αφού πριν το είχα βγάλει και λαδώσει κανονικά(autorotation) τώρα μπλόκαρε ξανά και δεν κινείται(το γκρί γρανάζι)...
    Δηλαδή τώρα έτσι όπως είναι δεν έχω auto, θέλει κάθε τόσο λάδωμα ή έχω πρόβλημα;;;

    Το μονόφορο ρουλεμάν του R60/90 δεν είναι από τα καλύτερα....Σε πολλές περιπτώσεις τα φτύσανε και δεν είσαι μοναδική περίπτωση (εάν αυτό σε ανακουφίζει).
    Βάλε το (τσουχτερό) after market quick.uk ή λύσιμο συστήματος - καθαρισμός (σπρευ καμπυρατέρ ίσως ?) - αναλίπανση (με ATF* ίσως ?) - και ξαδέσιμο....και περιμένουμε να μας ξαναφρακάρει άλλη φορά.


    *ATF : Automatic Transmission Fluid [ή αλλοίως συνθετικό λάδι αυτόματων κιβώτιων ταχυτήτων & υδραυλικών τιμονιών (το κόκκινο όχι το κίτρινο SAE W5/10)]
    Καταγράφηκε
    harrysvr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 679



    « Απάντηση #96 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 15:23:36 »


    Βάλε το (τσουχτερό) after market quick.uk

    Εννοείς το autorotation hub (R6D-04-S)?
    Και αν εννοείς αυτό, πως προσαρμόζονται πάνω του τα γρανάζια;;;


    * lindi.jpg (106.86 KB, 276x300 - εμφανίστηκε 330 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 16:19:15 από harrysvr » Καταγράφηκε
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #97 στις: Παρασκευή, 28 Σεπ 2007, 19:40:27 »

    Εννοείς το autorotation hub (R6D-04-S)?

    Ναι.

    ,..... πως προσαρμόζονται πάνω του τα γρανάζια;;;

    Sorry δεν ξέρω (δεν έχω αντικαταστήσει ποτέ).
    Καταγράφηκε
    Πτέραρχος
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 307



    « Απάντηση #98 στις: Σάββατο, 22 Δεκ 2007, 18:43:28 »

    Φίλε J.B. το να αποφύγει κάποιος τις πολλές προσγειώσεις δεν είναι εφικτό αφού η κάθε απογείωση συνοδεύεται και απο μία προσγείωση .
    Οπως έλεγε και ένας φίλος μου " Η απογείωση είναι προαιρετική , η προσγείωση ...υποχρεωτική¨"!!
    Χιαρετίσματα και μου έχει λέιψει το " μπο............ο σου .!!!
    Καταγράφηκε

    Τελικά ....τίποτα δεν είναι " απαξ "
    "Ουδεις Επικινδυνότερος εκ του Ευεργετηθέντος Αχάριστου"
    _______________________________________________
    _______________________________________________
    mastelios
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 531


    ElyQ/O.S.50H/s9452/DX7/GY611/SAB/B6X


    « Απάντηση #99 στις: Παρασκευή, 13 Ιούν 2008, 11:18:38 »

    Γειά και από εμένα,παρόλο νέος στον ελικοπτερικό χώρο, έχω τις εμπειρίες μου στο μηχανολογικά,και δεν έχω ξανακούσει για εποξική κόλλα στην εξάτμιση.Μιλάμε για το σημείο της φλάτζας?ή για κάποιο άλλο σημείο στην εξάτμιση?στη φλάτζα δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί σιλικόνη υψηλής θερμοκρασίας, που είναι για κινητήρες?

    και για άλλη μια φορά και από εμένα,να επισυμάνω το πόσο σημαντική είναι η σπυρόκολλα...το λέω εκ πείρας.. Δάκρυ
    Καταγράφηκε

    When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes
       turned skyward, for there you have been, and you will always long to return.
                                        &n
    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7]     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: Συντήρηση θερμικού ε/π
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.043 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.