Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:09:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 07:09:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 169
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 140
    Συνολικά: 140
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Flaps- Flaperon και χρηση τους  (Αναγνώστηκε 14947 φορές)
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 348



    « Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 13 Νοέ 2009, 18:44:58 »

    Οκ "θείο Γιάννη" σ'ευχαριστώ για την άμεση απάντηση,θα το κοιτάξω. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 348



    « Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 13 Νοέ 2009, 20:08:53 »

    ενεργοποίησα το διακόπτη flaps ρύθμισα το elevator κάτω αλλά δεν μπορώ να βρω πως τα servo να κάνουν την ίδια κίνηση προς τα πάνω.Ανοίγω το διακόπτη flaps αλλά η κίνηση είναι ανάποδη. Sad
    Καταγράφηκε
    sakis art
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 348



    « Απάντηση #17 στις: Σάββατο, 28 Νοέ 2009, 19:35:17 »

    Για δεύτερο κανάλι ποιο να βάλω για τα flaperon το GEAR ή το ΑUX;
    Καταγράφηκε
    Tsalg.
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 291



    « Απάντηση #18 στις: Κυριακή, 29 Νοέ 2009, 08:12:17 »

    ενεργοποίησα το διακόπτη flaps ρύθμισα το elevator κάτω αλλά δεν μπορώ να βρω πως τα servo να κάνουν την ίδια κίνηση προς τα πάνω.Ανοίγω το διακόπτη flaps αλλά η κίνηση είναι ανάποδη. Sad

    Μπες μεσα στο menu  που  λεει flaperon  ekei  llogika  εχει τα  καναλια  και  διπλα τους  το ποσοστο  πχ  +100%  και  -100%  αλλαξε  ενα απο τα δυο  για να κανουν την ιδια  κίνηση...   
    Καταγράφηκε
    konanagno
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 125



    « Απάντηση #19 στις: Σάββατο, 17 Δεκ 2011, 15:24:56 »

    Καλησπέρα, θα ήθελα να ρωτήσω και εγώ τους έμπειρους φίλους πιλότους τα εξής:

    1) Αν ένα α/π έχει την δυνατότητα να χρησιμοποιήσει και flaps (κάτω), και flaperons (και τα δύο aileron προς τα πάνω), αλλά και butterfly (flaps κάτω ταυτόχρονα με flaperons άνω), στην πράξη τι είναι πιο συνετό και ασφαλές από τα 3 να χρησιμοποιηθεί??

    2) Το νόημα του butterfly ποιό είναι?? η άντωση στο butterfly δουλεύει αθροιστικά (δηλ. αντωση από φλαπς + αντωση από φλαπερονς) και άρα είναι μεγαλύτερη από την άντωση των φλαπσ και φλαπερονσ ξεχωριστά?

    3) Το butterfly μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε και σαν airbrake για απότομη απώλεια ύψους χωρίς να αυξάνεται η airspeed?

    4) αν το airbrake είναι άσχετο από το butterfly, ποιά μίξη πηδαλίων συνινστούν airbrake?

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων...Κωστής..
    Καταγράφηκε
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 17 Φεβ 2012, 21:38:29 »

    Υποθετικά η ενεργοποίηση των flaperons, θα γίνει είτε με διακόπτη είτε με slide, είτε με περιστρεφόμενο μπουτόν.

    Αν γίνει γρήγορα, όπως με το διακόπτη, το αεροπλάνο θα σηκώσει ξαφνικά την μύτη. Εκεί θέλεις άμεση αντίδραση, στο elevator. Σε κάθε περίπτωση όμως βάζουμε και μίξη down elevator με τα up flaperons.

    Αν είσαι καλός στον χειρισμό, μπορείς να τα ενεργοποιήσεις στην τελική. Αν όχι, καλύτερα να τα ενεργοποιήσεις στο υπήνεμο σκέλος, ώστε να έχεις και ύψος ασφαλείας, και χρόνο να τριμάρεις την ολίσθηση για την προσγείωση.

    Μπορει να μου εξηγησει κάποιος τι ειναι το υπηνεμο σκέλος? Επίσης η χρηση φλαπερον κατα την πτηση θα μου επιτρεψει να πετω με μικροτερη ταχυτητα ή αυτο ισχύει μονο σε μερικά μονο αεροπλάνα. Ευχαριστώ...
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #21 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 09:05:53 »

    Υπήνεμο είναι το σκέλος που το αεροπλάνο πετάει με ούριο άνεμο. Πιό συγκεκριμένα υπήνεμο ονομάζεται το σκέλος της προσγείωσης που είναι παράλληλο αλλά αντίθετο με την "τελική" ευθεία της προσγείωσης στον διάδρομο, είτε φυσάει ούριος είτε υπάρχει νηνεμία.

    Οτιδήποτε παράγει οπισθέλκουσα μειώνει την ταχύτητα πτήσης, υπό την προϋπόθεση ότι διατηρείται η ίδια γωνία πλεύσης και ισχύς κινητήρα. Αλλοι μηχανισμοί βελτιώνουν και την άντωση στην μικρότερη ταχύτητα, άλλοι όχι. Στην δεύτερη περίπτωση, αν η ταχύτητα μειωθεί πολύ, το αεροπλάνο κινδυνεύει να στολλάρει και πρέπει να ρίξει την μύτη για να αποκτήσει ταχύτητα, ή να προσθέσει ισχύ στον κινητήρα.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    babis318
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6


    « Απάντηση #22 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 11:09:53 »

    Καλημερα ,
    Ειναι πολυ χρησιμες οι οδηγιες που δινει ο θειος Γιαννης οπως παντα ομως ειναι λογικο να απανταει σε συγκεκριμενο ερωτημα . Μηπως υπαρχει καπου ενα ολοκληρωμενο αρθρο για τους καινουργιους στην ανεμοπορια  σχετικα με την πρεπουσα κινηση των διαφορων πτερυγιων στα ανεμοπτερα ωστε να υπαρξει μια συνολικη καθαρη εικονα .
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 11:48:58 »

    Απαντήσεις στο ερώτημά σου υπάρχουν στην ύλη του σεμινάριου που έγινε πρόσφατα. Υπάρχει όλο για κατάβαση στο site της επιτροπής αερομοντελισμού της ΕΛΑΟ.

    συγκεκριμένα στην ενότητα : Set up πηδαλίων
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    babis318
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6


    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 12:07:15 »

    Ευχαριστω για την απαντηση θειε Γιαννη Το εχω μελετησει σε καποιο βαθμο (Ολες τις παρουσιασεις) Θα το μελετησω παλι γιατι φαινεται οτι εχω αρκετα κενα Θα κρατησω και σημειωσεις και θα επανελθω Ισως και στις προπονησεις των ανεμοπτερων που προκειται να γινουν Καλο σαββατοκυριακο
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 12:53:54 »

    ...  και θα επανελθω Ισως και στις προπονησεις των ανεμοπτερων που προκειται να γινουν

    Πράγματι, αυτή η κίνηση θα είναι ότι καλύτερο για την ενημέρωσή σου. Ας πράξουν το ίδιο και οι άλλοι συνάδελφοι που ενδιαφέρονται για τα ανεμόπτερα. Ακόμα και χωρίς πτητική συμμετοχή, και η απλή παρουσία θα είναι και αποδοτική και θα μας δώσει μεγάλη χαρά.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 19:38:30 »

    Οτιδήποτε παράγει οπισθέλκουσα μειώνει την ταχύτητα πτήσης
    θείε Γιάννη οπισθέλκουσα παράγει ο ουριος άνεμος ή η χρήση των flaperon?
    Ζητώ συγνώμη αν οι ερωτήσεις μου φαίνονται χαζές αλλά θελώ να γνωρίζω τετοιες λεπτομέρεις διότι ο χώρος προσγείωσης είναι περιορισμένος και επρόκειτο να κάνω για πρώτη φορά χρήση φλαπερον
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 18 Φεβ 2012, 20:00:20 »

    Σίγουρα όχι ο ούριος άνεμος.

    Ολα τα σώματα που βρίσκονται σε σχετική κίνηση με τον αέρα δέχονται μία δύναμη αντίθετη από την φορά της κίνησής τους που λέγεται αντίσταση ή οπισθέλκουσα. Αυτή αναλύεται:
    - στην αντίσταση που εξαρτάται από το σχήμα του σώματος. Δηλαδή από την κατανομή των επι μέρους πιέσεων επάνω στην επιφάνεια του σώματος. Τα "αεροδυναμικά" σχήματα έχουν την μικρότερη αντίσταση σώματος.
    - στην αντίσταση που εξαρτάται από την επιφανειακή τριβή. Αν το σώμα έχει λείες επιφάνειες θα έχει και μικρότερη αντίσταση τριβής.
    - στην αντίσταση που οφείλεται στους πρόσθετους στρόβιλους στην περιοχή της συμβολής δύο σωμάτων. Μία άτρακτος και ένα φτερό ενωμένα, παρέχουν αντίσταση μεγαλύτερη από το άθροισμα των επί μέρους αντιστάσεών τους.
    Το άθροισμα των αντιστάσεων λόγω σχήματος, τριβής και συμβολής λέγεται παρασιτική αντίσταση.

    Εκτός από την παρασιτική αντίσταση υπάρχει και η επαγωγική αντίσταση.  Αυτή είναι το αντίτιμο που πρέπει να πληρώσουμε για να παράγει το φτερό μας άντωση. Αν δεν υπάρχει επαγωγική αντίσταση δεν υπάρχει και άντωση.

    Το άθροισμα της παρασιτικής και της επαγωγικής αντίστασης μας δίνει την ολική αντίσταση του αεροπλάνου.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    dominckos
    Aeromodeller Full Member
    ***
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 119


    « Απάντηση #28 στις: Κυριακή, 19 Φεβ 2012, 00:04:17 »

    χρησιμες οι πληροφορίες σου jkon, ευχαριστώ!
    Καταγράφηκε

    Τηλέμαχος
    optimus79
    Aeromodeller
    *
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4


    « Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 24 Φεβ 2012, 18:46:07 »

    Πολύ καλό το υλικό του σεμιναρίου.

    Να ρωτήσω κάτι και ζητώ συγγνώμη αν είναι εκτός θέματος (off topic). Οι πληροφορίες των 3 πρώτων παρουσιάσεων ισχύουν για όλα τα αεροπλάνα και όχι μόνο για τα ανεμόπτερα, έτσι δεν είναι;
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Εκπαιδευτικά - Πως θα ξεκινήσω  |  Θέμα: Flaps- Flaperon και χρηση τους
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.