Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.197 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:01:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:01:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
από orck
[Σήμερα στις 20:58]

[Σήμερα στις 20:57]

από DeltaMan
[Σήμερα στις 20:28]

από dominicm
[Σήμερα στις 19:52]

από sliver
[Σήμερα στις 18:17]

από 3DJunk
[Σήμερα στις 17:21]

από orck
[Σήμερα στις 16:42]

από Takis42
[Σήμερα στις 11:04]

από JPS
[Χθες στις 23:56]

[Χθες στις 22:11]

από MKS
[Χθες στις 17:14]

από eolos30
[Χθες στις 12:50]

από snoopy
[Χθες στις 11:32]

[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 18:31:19]

από dominicm
[Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 16:03:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284197
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 56
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 37
Συνολικά: 56
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: Jetglide project « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Jetglide project  (Αναγνώστηκε 4630 φορές)
   
dim sofos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.311


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« στις: Παρασκευή, 8 Σεπ 2006, 01:52:23 »

Λίγη ιστορία για το πώς ξεκίνησε η ιδέα.
Όταν κατασκευάστηκε ο πρώτος jet κινητήρας και πέρασε όλα τα τέστ εδάφους, έπρεπε να κατασκευάσουμε
ένα αεροσκάφος για να γίνει και η πτητική δοκιμή του.
Έτσι λοιπόν μπήκε το χαρτί και το μολύβι στον πάγκο εργασίας, και κατεβάζαμε ιδέες για το πώς θα
μπορούσε να γίνει αυτό.Μετά απο αρκετές ημέρες εγκεφαλικής δραστηριότητας, βγήκε η ιδέα για ένα
αεροπλάνο το οποίο θα πρέπει να πετά με σιγουριά,και χωρίς άγχος.
Έκανα μια βόλτα στο εργαστήριο και κοιτούσα όλα τα μοντέλα που είχα μπροστά μου.
και το μάτι έπεσε σε ένα παλαιό 3μετρο ανεμόπτερο F3b ΖΕΥΣ.
Σκεύτικα πως καλό θα ήταν να γίνει με δύο μπούμες για να περάσει ανάμεσα ο κινητήρας. Αυτό θα εξυπηρετούσε
στο να έχουμε άμεση πρόσβαση, και χωρίς πολλές πατέντες για το cooling της μηχανής.
Έτσι λοιπόν μπήκε στο παιχνίδι και μια άτρακτος απο 5.5μετρο ανεμόπτερο το ASH26, το οποίο υπάρχει σε καλούπι.
Δέν κάθησα να το σκεφτώ παραπάνω..

Δείτε το αποτέλεσμα..και την πίστα να έχει πάρει φωτιά.  devil


* ZEYS_JET1.JPG (54.18 KB, 461x293 - εμφανίστηκε 691 φορές.)

* ZEYS_JET_0031.JPG (36.91 KB, 365x240 - εμφανίστηκε 680 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 8 Σεπ 2006, 02:15:27 από dim sofos » Καταγράφηκε
dim sofos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.311


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 8 Σεπ 2006, 02:02:26 »

Ποιός θα έλεγε του ΔΙΟΣ, ότι κάποια μέρα θα γίνει jet. laugh


* AEAOO_JET_0012.jpg (66.27 KB, 640x421 - εμφανίστηκε 692 φορές.)
Καταγράφηκε
dim sofos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.311


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 8 Σεπ 2006, 02:06:25 »

Aπογείωση..


* ZEYS_JET_0041.JPG (84.92 KB, 820x516 - εμφανίστηκε 694 φορές.)

* ZEYS_JET_0051.JPG (9.92 KB, 309x227 - εμφανίστηκε 680 φορές.)

* ZEYS_JET_0061.JPG (10.54 KB, 339x224 - εμφανίστηκε 644 φορές.)
Καταγράφηκε
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.256


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 8 Σεπ 2006, 10:44:22 »

 Thumbs up   Thumbs up

Εξαιρετικές επιλογές Δημήτρη . Έτσι , άν σβήσει η μηχανή , μπορείς να ανεμοπορήσεις πίσω με σαφάλεια ...  Wink

Πρώτος
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
dim sofos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.311


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 9 Σεπ 2006, 00:12:14 »

Ναί Απόστολε έτσι ακριβώς είναι τα πράγματα όπως τα λές, ανεμοπορία πάνω απο όλα. Thumbs up

Για να δούμε μερικές φωτό ακόμη έν πτήση.


* ZEYS_JET_0081.JPG (11.61 KB, 348x231 - εμφανίστηκε 614 φορές.)

* ZEYS_JET_0091.JPG (26.74 KB, 569x368 - εμφανίστηκε 631 φορές.)
Καταγράφηκε
dim sofos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.311


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 9 Σεπ 2006, 00:14:51 »

Kαι τελική φάση προσγείωσης.


* ZEYS_JET_0072.JPG (93.08 KB, 640x441 - εμφανίστηκε 630 φορές.)
Καταγράφηκε
dim sofos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.311


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 9 Σεπ 2006, 21:36:30 »

To jetglide έχει πετάξει περίπου 20 φορές!!
Αξίζει να σημειωθεί και ένα ''άτυπο πανελλήνιο ρεκόρ διάρκειας πτήσης'' με jet κινητήρα, αφού το
''ανεμόπερο'' πετάει με 30% της ισχύς.Με 1λίτρο kerosin λοιπόν έφτασε τα 16λεπτά!! απο την στιγμή
που άφησε το έδαφος.
Καταγράφηκε
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.256


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Σάββατο, 9 Σεπ 2006, 22:05:00 »

Δημήτρη , άν και Δέν έχω Ιδέα απο Jet κινητήρες , ήθελα να ρωτήσω :

1)  Έχετε υπολογίσει την Ώση που παράγει στο 30% της ισχύος του ο SofoJet ? Στο 50 και στο 100% ?
2)  Το συνολικό βάρος του μοντέλου (JetGlide) πόσο είναι ? H πτερυγική του επιφάνεια μαζί με το οριζόντιο ουραίο ?
3)  Όταν λέμε Kerosin καύσιμο , τί ακριβώς είναι ?
4)  Το συνολικό βάρος του SofoJet μαζί με τα απαραίτητα για τη λειτουργία του εξαρτήματα πόσο είναι ?
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
dim sofos
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.311


..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 10 Σεπ 2006, 01:22:25 »

Άχ!! Απόστολε είσαι μεγάλο μαμούνι,όλα θέλεις να τα σκαλίζεις Thumbs up

Έχουμε και λέμε Κινητήρας sofojet: 200ml/min=>100%power=>5min running=>155.000rpm=>5.5kg thrust.
                                                 100ml/min=>50%power=>10min running=>77.500rpm=>2.75kg thrust.
                                                 60ml/min=>30%power=>16.7min running=>51.600rpm=>1.8kg thrust.
Το βάρος του κινητήρα με αντλία,ecu,φίλτρο,σωληνάκια κτλ βγαίνει στα 1150gr.
Αρκετά γραμμικός κινητήρας.Tα καύσιμα που έχουμε δοκιμάσει: JET A1- GB4 ARMY- PARAFIN - DIESEL με 15% unleaded.Το καύσιμο που πετάει τα τελευταία χρόνια είναι sensol, το οποίο είναι καύσιμο για παραγωγή καλυντικών,
και στην καύση του μυρίζει άρωμα. Grin

Το ανεμόπτερο τώρα: αεροτομή HQ 1.5 camber, root 8%. μέση αεροδυναμική χορδή (ΜΑΧ) 9%,tip 10%.
Έχει 70dm2 μαζί με το stab.Ζυγίζει έτοιμο για πτήση με καύσιμο 6kg και το πτερυγικό φορτίο είναι 85.7gr/dm2.
Άδειο 5περίπου κιλά, και φορτίο πτέρυγας 71.5gr/dm2.

Λίγα λόγια για το αγωνιστικό ανεμόπτερο ΖΕΥΣ: Σχεδιάστικε το 1987 από τον μπαμπά Σοφό για χρήση f3b.
Έχει στο ενεργητικό του 6 πανελλήνια πρωταθλήματα, και 2 πανελλήνια ρεκόρ.
Ταχύτητας τα 600 μέτρα, τέσσερα 150άρια δηλαδή σε 26 sec, και απόστασης 18 διαδρομές των150 μέτρων σε 4 min
Αύτα υπάρχουν καταχωρημένα στο παλαιό περιοδικό της Ε.Α.Α ''ο αερομοντελιστής''.
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 10 Σεπ 2006, 01:35:29 από dim sofos » Καταγράφηκε
Σελίδες: [1]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: Jetglide project « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.139 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.