Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.330 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 00:39:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 19 Απρ 2024, 00:39:23

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 14:50]

    από Yiannis_S
    [Χθες στις 00:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304330
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 48
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 43
    Συνολικά: 45
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Μετατροπή από EP σε GP (foam)  (Αναγνώστηκε 11842 φορές)
    Brokeras
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38


    « στις: Κυριακή, 5 Ιούλ 2009, 20:16:07 »

    Καλησπέρα,
    Πήρα ένα foam (arttech edge 540), αλλά με την μπαταρία του πετάει μόνο 7 λεπτά Θυμός
    Γι΄αυτό θέλω να το μετατρέψω σε nitro.Το αεροπλάνο ζυγίζει 600γρ. σχεδόν.Γίνεται?
    Καταγράφηκε
    j0e
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 355



    « Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 5 Ιούλ 2009, 22:08:59 »

    Καλησπέρα,
    Πήρα ένα foam (arttech edge 540), αλλά με την μπαταρία του πετάει μόνο 7 λεπτά Θυμός
    Γι΄αυτό θέλω να το μετατρέψω σε nitro.Το αεροπλάνο ζυγίζει 600γρ. σχεδόν.Γίνεται?



    Φίλε μου στον μοντελισμό όλα γίνονται αρκει να έχεις μεράκι χρόνο και λίγο... χρήμα. Μήπως όμως αντί να μπεις στην διαδικασία μετατροπής να αγόραζες κανα δύο μπαταριούλες ακόμα? Νομίζω είναι ποιο φτηνό και γρήγορο και δεν κινδινεύεις να καταστρέψεις το μοντέλο όσον αφορά την κατασκευή του ή ακόμα και την πτητική του ικανότητα.

    Τώρα αν σου περισεύει κανένας κινητήρας και δεν έχεις τι να τον κάνεις και θες να πειραματιστής μπορείς να το κάνεις αρκεί το μοντέλο να μην ξεφύγει στο βάρος και στο ζύγισμα.

    Δώσε κάποιο λινκ να δούν και οι πιο έμπειροι το μοντέλο και γράψε και το setup σου.
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 5 Ιούλ 2009, 22:24:11 »

    καλη η σκεψη σου

    οπως ανεφερε ο j0e θα πρεπει πιθανον να παρεις καποιες μπαταριες παραπανω και να δεις αν μπορει το μοντελο σου να παρει
    μπαταρια με περισσοτερα MAH .Βεβαια θα πρεπει να δεις αν χωραει στο μοντελο σου η μεγαλυτερη μπαταρια και αν σου αλλαζει τα χαρακτηριστικα του μοντελου σου (ζυγισμα, ταχυτητα προσγειωσης κ.τ.λ.) Wink

    Απο την αλλη αν θες ουτως ή αλλως να το κανεις θερμικο πρωτα θα πρεπει να σκεφτεις
    οτι το Nitro καιει και το Foam λιωνει, Δάκρυ
    οτι θα πρεπει να το ενισχυσεις με ξυλεια για να κατσει ο κινητηρας Δάκρυ
    οτι θα πρεπει να ξοδεψεις (που μετα θα σου μεινουν) για το εξοπλισμο που χρειαζεται ο κινητηρας (μιζα, μπουζοπιπα αντλια καυσιμου κ.τ.λ.) Δάκρυ


    ισως να σε απογοητευσα αλλα απο την αλλη και εγω ψαχνω να βρω (ή φτιαξω) ενα μικρο ηλεκτρικο μπαλσινο για να του βαλω κινητηρα idiot2

    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    j0e
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 355



    « Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 5 Ιούλ 2009, 22:33:00 »

    Είναι λίγο εκτώς τοπικ αλλά είχα  βρει σε ένα σιτε μαγαζιου ένα yak μικρό balsa για θερμικο κινητηρα 15αρι η  25αρι αν θυμαμαι καλά και σε τιμή 55 ή 50 ευρω. Ήταν καινούριο το μαγαζί και είχε χαμηλές τιμές. Θα βρω το σιτε και θα σας το δείξω.
    Καταγράφηκε
    bladekiller
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.075



    « Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 5 Ιούλ 2009, 22:34:17 »

       Εγώ θα έλεγα πριν μπεις σε τέτοια διαδικασία να δοκιμάσεις πρώτα να πάρεις καμιά μπαταρία της προκοπής γιατί αυτές που δίνει η μαμά είναι γ.τ.π. Οχι μόνο θα έχεις αισθητά μεγαλύτερη διάρκεια αλλα και αρκετά περισσότερη δύναμη.
       Το να το μετετρέψεις το συγκεκριμένο σε θερμικό δεν είναι και τόσο εύκολο. Σίγουρα θα σου βγει αρκετά πιο βαρύ απότι είναι ηλεκτρικό με πιθανό αποτέλεσμα να καταστρέψεις τα πτητικά του χαρακτηριστικά ειδικά αν η φόρτιση του φτερού είναι κάπως μεγάλη που σίγουρα θα είναι σε ένα ακροβατικό αεροπλάνο. Επειτα οι μικροί σε κυβισμό κινητήρες που είναι ταυτόχρονα και δυνατοί και ελαφροί είναι ακριβοί και το σύνολο μηχανή, μπαταρία δέκτη, σερβό γκαζιού, τεπόζιτο θα σου πάνε ακριβότερα από το να πάρεις μια δυο επιπλέον μπαταρίες της προκοπής.
       Να ξέρεις ότι τα φελιζολένια δεν προσφέρονται ιδιαίτερα για τέτοιες μςτατροπές και χρειάζονται και πολλές ενισχύσεις . Αυτά που προσφέρονται είναι κάποια ξύλινα ηλεκτρικά με εκπέτασμα της τάξης των 1.1 μέτρων που με ένα δεκαπενταράκι μοτέρ γίνονται σούπερ. Μια τέτοια επιτυχή μετατροπή έχω κάνει σε ένα ΥΑΚ-54 της great planes. Δεν θα το επιχειρούσα σε φοαμένιο με εκπέτασμα 0.8-0.9 γιατί πιστεύω πως πραγματικά δεν αξιζει τον κόπο.
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 5 Ιούλ 2009, 23:28:58 »

    Είναι λίγο εκτώς τοπικ αλλά είχα  βρει σε ένα σιτε μαγαζιου ένα yak μικρό balsa για θερμικο κινητηρα 15αρι η  25αρι αν θυμαμαι καλά και σε τιμή 55 ή 50 ευρω. Ήταν καινούριο το μαγαζί και είχε χαμηλές τιμές. Θα βρω το σιτε και θα σας το δείξω.

    βρες το και πες το
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Χρήστος Καΐτσας
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.849


    I LoVe <3 <3 FreeStyLe & AeRomuSicaL....


    WWW
    « Απάντηση #6 στις: Δευτέρα, 6 Ιούλ 2009, 00:50:50 »

    To μαγαζι που λεει ο JOE πρεπει να ειναι αυτο με το yak-54 για 25 nitro  στα 58 ευρω. http://www.modelland.gr/YAK5425.html  Οσο για το edge 540 για να μην λιωνει ντυστω με ταινια συσκευασιας την φαρδια που ειναι σαν ζιλοτειπ.Δν παθαινει τιποτα αλλα δν ξερω αν το αεροπλανακι πεταει μετα οπως τωρα .Χρηστος!!! Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Fly it like a Bitch... Land it like a Lady !! Wink
    Brokeras
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38


    « Απάντηση #7 στις: Δευτέρα, 6 Ιούλ 2009, 13:51:50 »

    Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

    Εδώ είναι ένα link με το α/π http://www.art-tech.cn/english/ArticleShow.asp?ArticleID=126
    Το α/π παίρνει μπαταρία με 1300mAh, η οποία μπαίνει σφηνωτή στην άτρακτο οπότε για μεγαλύτερη δεν υπάρχει λόγος Sad
    Α, έχω αλλάξει το speed control γιατί ένωσα λάθος τα καλώδια και το έκαψα. Στην θέση του έβαλα ένα με 25Α το οποίο έχει και ψύκτη. Αυτό δεν ζεσταίνεται καθόλου σε σχέση με το πρώτο.

    Εξοπλισμό για nitro έχω γιατί πετάω α/π με os55ax. Το foam το αγόρασα για να πετάω σε ένα εγκαταλειμμένο γήπεδο ποδοσφαίρου(μισό) κοντά στη γειτονιά μου, όταν δεν μπορώ να πάω στον Ασπρόπυργο. Ήθελα να προσγειώνεται αργά για αυτό και πήρα foam. Νόμιζα ότι τα 15άρια μπάλσινα θα ήταν γρήγορα στην προσγείωση και δεν 8α είχα χώρο να τα προσγειώσω. Αλλά έμαθα ύστερα ότι είναι εξίσου αργά. Δυστυχώς δεν το έψαξα καλά και έκανα λάθος αγορά idiot2

    Τώρα, 2 επιπλέον μπαταρίες θα κοστίσουν 80Ε σχεδόν και 8α έχω άλλα 15 λεπτά πτήσης (τίποτα δηλαδή). Ένας 10-15 ΛΑ κοστίζει περίπου 50-70Ε
    και άλλα 15Ε περίπου το ντεπόζιτο, το ξύλο και κάποια επικάλυψη του foam. Οι απορίες μου είναι οι εξής: το foam θα αντέξει τους κραδασμούς? Επίσης, το αεροπλάνο από την ροπή του κινητήρα θα τείνει να ρολλάρει ή θα πηγαίνει κανονικά ευθεία?

    Ευχαριστώ!


    Καταγράφηκε
    j0e
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 355



    « Απάντηση #8 στις: Δευτέρα, 6 Ιούλ 2009, 14:11:34 »

    Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

    Εδώ είναι ένα link με το α/π http://www.art-tech.cn/english/ArticleShow.asp?ArticleID=126
    Το α/π παίρνει μπαταρία με 1300mAh, η οποία μπαίνει σφηνωτή στην άτρακτο οπότε για μεγαλύτερη δεν υπάρχει λόγος Sad
    Α, έχω αλλάξει το speed control γιατί ένωσα λάθος τα καλώδια και το έκαψα. Στην θέση του έβαλα ένα με 25Α το οποίο έχει και ψύκτη. Αυτό δεν ζεσταίνεται καθόλου σε σχέση με το πρώτο.

    Εξοπλισμό για nitro έχω γιατί πετάω α/π με os55ax. Το foam το αγόρασα για να πετάω σε ένα εγκαταλειμμένο γήπεδο ποδοσφαίρου(μισό) κοντά στη γειτονιά μου, όταν δεν μπορώ να πάω στον Ασπρόπυργο. Ήθελα να προσγειώνεται αργά για αυτό και πήρα foam. Νόμιζα ότι τα 15άρια μπάλσινα θα ήταν γρήγορα στην προσγείωση και δεν 8α είχα χώρο να τα προσγειώσω. Αλλά έμαθα ύστερα ότι είναι εξίσου αργά. Δυστυχώς δεν το έψαξα καλά και έκανα λάθος αγορά idiot2

    Τώρα, 2 επιπλέον μπαταρίες θα κοστίσουν 80Ε σχεδόν και 8α έχω άλλα 15 λεπτά πτήσης (τίποτα δηλαδή). Ένας 10-15 ΛΑ κοστίζει περίπου 50-70Ε
    και άλλα 15Ε περίπου το ντεπόζιτο, το ξύλο και κάποια επικάλυψη του foam. Οι απορίες μου είναι οι εξής: το foam θα αντέξει τους κραδασμούς? Επίσης, το αεροπλάνο από την ροπή του κινητήρα θα τείνει να ρολλάρει ή θα πηγαίνει κανονικά ευθεία?

    Ευχαριστώ!

    Προφανώς δεν έχεις κοιτάξει εδώ.

    http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9272&Product_Name=Turnigy_1300mAh_3S_20C_Lipo_Pack
    Καταγράφηκε
    Brokeras
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38


    « Απάντηση #9 στις: Δευτέρα, 6 Ιούλ 2009, 14:31:57 »

    Είναι αξιόπιστο site? Έχεις παραγγείλει ποτέ?Η τιμή πολύ καλή πραγματικά. Thumbs up
    Καταγράφηκε
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 6 Ιούλ 2009, 15:55:18 »

    Παράθεση
    Είναι αξιόπιστο site? Έχεις παραγγείλει ποτέ?Η τιμή πολύ καλή πραγματικά.

    Το site είναι όντως αξιόπιστο και έχει πολύ καλές τιμές. Wink Οι περισσότεροι άλλωστε απο εκεί ψωνίζουμε  Thumbs upκαι δεν νομίζω κάποιος να έχει πρόβλημα ή παράπονο απο τα προϊόντα του. Εγώ τουλάχιστον είμαι πολύ ευχαριστημένος Χαμόγελο
    Καταγράφηκε
    Brokeras
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38


    « Απάντηση #11 στις: Δευτέρα, 6 Ιούλ 2009, 17:27:05 »

    Έχω ένα πρόβλημα με το α/π. Μερικές φορές όταν έχω το γκάζι κάτω κάτω γκαζάρει μόνο του. Γιατί όμως?
    Επίσης, μετά την 7λεπτη πτήση η μπαταρία καίει, είναι φυσιολογικό αυτό?
    Καταγράφηκε
    Kiril
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.210


    « Απάντηση #12 στις: Δευτέρα, 6 Ιούλ 2009, 21:23:59 »

    Ειναι φυσιολογικο να καιει φιλε μου.
    Δεν παιζει ρολο το ποσα λεπτα πετας αλλα αν δουλευεις το μοτερ με φουλ γκαζια και
    το ποσα αμπερ ζητας  απο την μπαταρια σου.
    Αν δεν εχει ροη αερα για εξαερισμο κατα την πτηση η θερμοκρασια ανεβαινει και τα πραγματα γινονται
    χειροτερα.
    Αυτα τα λιγα απο μενα.
    Καταγράφηκε
    Brokeras
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 38


    « Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 12:06:44 »

    Επίσης έχει και ένα άλλο πρόβλημα το αεροπλάνο.Ενώ η μπαταρία είναι φουλ φορτισμένη δεν ανεβάζει πολλές στροφές το μοτέρ.
    Δεν ξέρω άμα φταίει το γεγονός ότι άφησα την μπαταρία ένα μήνα στην άκρη και μέτρησα ότι είχε 2.5V Εκπληξη(από 11.1)

    Μερικές φορές όταν έχω το γκάζι στην τ/κ κάτω κάτω γκαζάρει μόνο του το α/π. Σαν παρεμβολή φαίνεται, αλλά τα υπόλοιπα σέρβο μια χαρά δουλεύουν χωρίς παρεμβολές. Γιατί όμως?

    Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό?

    Ευχαριστώ!
    Καταγράφηκε
    asterixx25
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 879


    Τρία πουλάκια κάθονται...


    « Απάντηση #14 στις: Τρίτη, 7 Ιούλ 2009, 12:19:20 »

    Παράθεση
    Δεν ξέρω άμα φταίει το γεγονός ότι άφησα την μπαταρία ένα μήνα στην άκρη και μέτρησα ότι είχε 2.5V (από 11.1)

    Ενδεχομένως η lipo να τα έχει παίξει το πιό πιθανόν. Πάρε μια καινούρια και θα δεις διαφορά. Thumbs up

    Παράθεση
    Μερικές φορές όταν έχω το γκάζι στην τ/κ κάτω κάτω γκαζάρει μόνο του το α/π. Σαν παρεμβολή φαίνεται, αλλά τα υπόλοιπα σέρβο μια χαρά δουλεύουν χωρίς παρεμβολές. Γιατί όμως?


    Ξέρει κανείς τίποτα για αυτό?

    Ενδεχομένως να είναι θέμα προγραμματισμού του esc αν προγραμματίζεται με κάρτα
    Αν δεν μας δώσεις περισσότερα στοιχεία για το esc δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε με υποθέσεις.
    Δοκίμασε πάντως με καινούρια μπαταρία να δεις τι γίνεται μήπως φταίει και η μπαταρία αν τροφοδοτείς το δέκτη απο το bec του esc
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά  |  Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight  |  Foamies (Συντονιστής: _ΤΑΣΟΣ_)  |  Θέμα: Μετατροπή από EP σε GP (foam)
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.034 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.