Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.415 μηνύματα σε 12.383 θέματα από 6.240 Μέλη / Τελευταίο μέλος: Νικ.
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 00:24:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 2 Μάι 2024, 00:24:20

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Χθες στις 14:10]

    από dominicm
    [Χθες στις 09:15]

    από Demetre
    [Χθες στις 06:22]

    από geoli
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 20:29:39]

    από jnkmilos
    [Δευτέρα, 29 Απρ 2024, 00:26:02]

    [Παρασκευή, 26 Απρ 2024, 12:30:31]

    [Τετάρτη, 24 Απρ 2024, 19:34:42]

    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 23:33:41]

    από ysmario
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 18:49:06]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:17:30]

    από micknaf
    [Δευτέρα, 22 Απρ 2024, 14:16:39]

    από Yiannis_S
    [Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 00:29:29]

    από dominicm
    [Τετάρτη, 17 Απρ 2024, 13:52:00]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6240
    Τελευταίο: Νικ.
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304415
    Σύνολο θεμάτων: 12383
    Online σήμερα: 57
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 41
    Συνολικά: 42
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή trainer jet για τουρμπίνα από σχέδιο  (Αναγνώστηκε 39564 φορές)
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #90 στις: Πέμπτη, 10 Φεβ 2011, 18:50:42 »

    Σας ευχαριστώ.
    Όταν γίνει η πρώτη πτήση θα προσπαθήσω να ανεβάσω βιντεάκι από αυτή.
    Μια γνωστή εταιρεία έχει βγάλει τανκ καυσίμου 3 λίτρων το οποίο έχω παραγγείλει. Το καλό με αυτό το jet, εκτός από τη χαμηλή ταχύτητα αποπροσγείωσης που το κάνει ιδανικό για μικρούς διαδρόμους, είναι ότι το τανκ είναι ακριβώς στο κέντρο βάρους οπότε βάζεις όσο μεγάλο θες χωρίς να αλλάζει το Κ.Β. κατά τη διάρκεια της πτήσης λόγω μείωσης του καυσίμου κάτι το οποίο είναι ένα βασικό πρόβλημα σε όλα σχεδόν τα jet. Έτσι λοιπόν με τα 3 λίτρα ο χρόνος πτήσης θα είναι γύρω στα 13 με 14 λεπτά, χρόνος πολύ ικανοποιητικός για τέτοιου τύπου αεροπλάνο.
    Σήμερα τέλειωσε ο ψεκασμός με το βερνίκι πολυουρεθάνης. Φωτογραφίες θα ανεβάσω αύριο.
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #91 στις: Κυριακή, 13 Φεβ 2011, 16:53:20 »

    Ολοκληρώθηκε τελικά σήμερα η επάλοιψη με βερνίκι με χρήση αερογράφου. Στη συνέχεια όλο το σκάφος περάστηκε με ψιλό βρεγμένο νερόχαρτο Νο 800, ώστε να φύγουν οι έστω και ανεπαίσθητοι κόκκοι από τους διαδοχικούς ψεκασμούς.


    * DSC00569b.JPG (54.48 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1067 φορές.)

    * DSC00571b.JPG (54.84 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1077 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 13 Φεβ 2011, 19:31:44 από dimkav » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #92 στις: Κυριακή, 13 Φεβ 2011, 16:55:47 »

    Ακόμα δύο φωτο.


    * DSC00572b.JPG (54.01 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1083 φορές.)

    * DSC00573b.JPG (52.52 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1079 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #93 στις: Πέμπτη, 17 Φεβ 2011, 17:43:17 »

    Ξεκίνησε η τοποθέτηση των retracts περνώντας τα σωληνάκια αέρα μέσα στο φτερό.
    Τοποθετήθηκαν επίσης τα 2 servos των elevators, το servo του rudder και το servo της εμπρός ρόδας.


    * DSC00577b.JPG (53.95 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 992 φορές.)

    * DSC00579b.JPG (52.45 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 978 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Dimhack
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.431



    « Απάντηση #94 στις: Πέμπτη, 17 Φεβ 2011, 18:04:56 »

    πολύ καλός χρωματισμός, μπράβο. απίστευτη εργασία, περιμένουμε και φωτογραφίες τοποθέτησης με τα εντόσθια του και φυσικά το video τις maiden πτήσης. Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    Παντα φιλικα
    Δημητρης.
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #95 στις: Σάββατο, 19 Φεβ 2011, 00:05:56 »

    Δημήτρη σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Συνέχεια με την τοποθέτηση του εμπρός retract και των τριών ενώσεων των σωλήνων των πίσω retarcts (ο ένας σωλήνας είναι για το άνοιγμα των retracts, ο άλλος για το μάζεμά τους και ο τρίτος για τα φρένα).


    * DSC00580b.JPG (55.37 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 874 φορές.)

    * DSC00581b.JPG (52.34 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 878 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #96 στις: Σάββατο, 19 Φεβ 2011, 00:08:15 »

    Τοποθέτηση και των πίσω retracts.


    * DSC00582b.JPG (52.06 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 948 φορές.)

    * DSC00583b.JPG (53.54 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 870 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #97 στις: Τρίτη, 22 Φεβ 2011, 22:51:00 »

    Τοποθέτηση των servos στο φτερό. Δεν χρησιμοποιώ προεκτάσεις γιατί δεν έχω εμπιστοσύνη στα φις τους, αλλά προεκτείνω τα καλώδια των servos με κόλλημα τμήματος καλωδίου (ειδικού για servos) σ΄αυτά.


    * DSC00584b.JPG (55.32 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 785 φορές.)
    « Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 22 Φεβ 2011, 23:07:42 από dimkav » Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #98 στις: Τρίτη, 22 Φεβ 2011, 23:00:25 »

    Έχει έρθει και το τριών λίτρων !!! τανκ κηροζίνης. Το μέγεθός του φαίνεται σε σύγκριση με το μπουκάλι 0,5 L νερού.


    * DSC00585b.JPG (52.96 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 793 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #99 στις: Πέμπτη, 24 Φεβ 2011, 15:27:24 »

    Έχουν βιδωθεί τα horns των 2 elevators και του rudder και έχουν ενωθεί με τις ντίζες τους.


    * DSC00587b.JPG (54.98 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 744 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #100 στις: Πέμπτη, 24 Φεβ 2011, 15:29:25 »

    Το ίδιο και για τα horns των ailerons και των flaps.


    * DSC00586b.JPG (54.94 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 730 φορές.)

    * DSC00588b.JPG (55.44 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 734 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #101 στις: Πέμπτη, 24 Φεβ 2011, 18:39:04 »

    Τοποθέτηση του ντεπόζιτου καυσίμου.


    * DSC00589b.JPG (54.48 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 710 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #102 στις: Κυριακή, 27 Μάρ 2011, 21:19:44 »

    Η κατασκευή πλησιάζει προς το τέλος. Έχουν τοποθετηθεί τα περισσότερα από τα ηλεκτρονικά. Στη φωτογραφία φαίνονται το powerbox με τον ηλεκτρονικό του διακόπτη, ο δέκτης, το GY 502 gyro με το sensor, η fadec της τουρμπίνας, η οθόνη για τις πιέσεις του αέρα στο δοχείο των retracts και των φρένων, το regulator του προπανίου για την έναρξη της τουρμπίνας, η one way βαλβίδα για το γέμισμα του ντεπόζιτου με κηροζίνη και οι δύο βαλβίδες πλήρωσης των tanks αέρα.


    * DSC00593b.JPG (52.99 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 608 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #103 στις: Κυριακή, 27 Μάρ 2011, 21:29:40 »

    Κοιτώντας προς τα μέσα διακρίνονται οι δύο βαλβίδες για το gas και την κηροζίνη, οι δύο ηλεκτρονικές βαλβίδες των retracts και των φρένων καθώς και η αντλία κηροζίνης. Έχω αφήσει κενό χώρο μπροστά ώστε να μπορώ να βάζω για τις πτήσεις και να αφαιρώ στη συνέχεια τις 2 μπαταρίες lipo για το powerbox και τη μπαταρία της αντλίας. Αυτό γίνεται γιατί τις lipo μετά τις πτήσεις της μέρας δεν τις αφήνω μέσα στο αεροπλάνο αλλά τις αποθηκεύω σε εξωτερικό ασφαλή χώρο.


    * DSC00592b.JPG (53.73 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 612 φορές.)
    Καταγράφηκε
    dimkav
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 487



    « Απάντηση #104 στις: Κυριακή, 27 Μάρ 2011, 21:34:26 »

    Και μια άποψη του κάτω μέρους ακριβώς κάτω από τα ηλεκτρονικά. Φαίνονται τα 2 δοχεία αέρα, το header tank οι βαλβίδες πλήρωσης, το σύστημα στραγγαλισμού του αέρα των retracts ώστε το ανεβοκατέβασμα των τροχών να γίνεται αργά και το servo που στρίβει την εμπρός ρόδα.


    * DSC00594b.JPG (51.39 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 597 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες  |  Θέμα: Κατασκευή trainer jet για τουρμπίνα από σχέδιο
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.036 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.