Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.127 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 12:41:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 12:41:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 12:16]

[Χθες στις 22:05]

από ichiban
[Χθες στις 21:54]

από kios100
[Χθες στις 20:44]

από snoopy
[Χθες στις 20:02]

από Bocian
[Χθες στις 17:18]

από matrix9293
[Χθες στις 13:40]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]

[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 18:34:14]

από dominicm
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:45:38]

από Lemon!
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:32:55]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284127
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 51
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 39
Συνολικά: 46
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: Κατασκευή trainer jet για τουρμπίνα από σχέδιο « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή trainer jet για τουρμπίνα από σχέδιο  (Αναγνώστηκε 31855 φορές)
   
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #90 στις: Πέμπτη, 10 Φεβ 2011, 18:50:42 »

Σας ευχαριστώ.
Όταν γίνει η πρώτη πτήση θα προσπαθήσω να ανεβάσω βιντεάκι από αυτή.
Μια γνωστή εταιρεία έχει βγάλει τανκ καυσίμου 3 λίτρων το οποίο έχω παραγγείλει. Το καλό με αυτό το jet, εκτός από τη χαμηλή ταχύτητα αποπροσγείωσης που το κάνει ιδανικό για μικρούς διαδρόμους, είναι ότι το τανκ είναι ακριβώς στο κέντρο βάρους οπότε βάζεις όσο μεγάλο θες χωρίς να αλλάζει το Κ.Β. κατά τη διάρκεια της πτήσης λόγω μείωσης του καυσίμου κάτι το οποίο είναι ένα βασικό πρόβλημα σε όλα σχεδόν τα jet. Έτσι λοιπόν με τα 3 λίτρα ο χρόνος πτήσης θα είναι γύρω στα 13 με 14 λεπτά, χρόνος πολύ ικανοποιητικός για τέτοιου τύπου αεροπλάνο.
Σήμερα τέλειωσε ο ψεκασμός με το βερνίκι πολυουρεθάνης. Φωτογραφίες θα ανεβάσω αύριο.
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #91 στις: Κυριακή, 13 Φεβ 2011, 16:53:20 »

Ολοκληρώθηκε τελικά σήμερα η επάλοιψη με βερνίκι με χρήση αερογράφου. Στη συνέχεια όλο το σκάφος περάστηκε με ψιλό βρεγμένο νερόχαρτο Νο 800, ώστε να φύγουν οι έστω και ανεπαίσθητοι κόκκοι από τους διαδοχικούς ψεκασμούς.


* DSC00569b.JPG (54.48 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1008 φορές.)

* DSC00571b.JPG (54.84 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1007 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 13 Φεβ 2011, 19:31:44 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #92 στις: Κυριακή, 13 Φεβ 2011, 16:55:47 »

Ακόμα δύο φωτο.


* DSC00572b.JPG (54.01 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1012 φορές.)

* DSC00573b.JPG (52.52 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 1012 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #93 στις: Πέμπτη, 17 Φεβ 2011, 17:43:17 »

Ξεκίνησε η τοποθέτηση των retracts περνώντας τα σωληνάκια αέρα μέσα στο φτερό.
Τοποθετήθηκαν επίσης τα 2 servos των elevators, το servo του rudder και το servo της εμπρός ρόδας.


* DSC00577b.JPG (53.95 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 924 φορές.)

* DSC00579b.JPG (52.45 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 921 φορές.)
Καταγράφηκε
Dimhack
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.429



Προφίλ
« Απάντηση #94 στις: Πέμπτη, 17 Φεβ 2011, 18:04:56 »

πολύ καλός χρωματισμός, μπράβο. απίστευτη εργασία, περιμένουμε και φωτογραφίες τοποθέτησης με τα εντόσθια του και φυσικά το video τις maiden πτήσης. Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up

Παντα φιλικα
Δημητρης.
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #95 στις: Σάββατο, 19 Φεβ 2011, 00:05:56 »

Δημήτρη σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Συνέχεια με την τοποθέτηση του εμπρός retract και των τριών ενώσεων των σωλήνων των πίσω retarcts (ο ένας σωλήνας είναι για το άνοιγμα των retracts, ο άλλος για το μάζεμά τους και ο τρίτος για τα φρένα).


* DSC00580b.JPG (55.37 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 814 φορές.)

* DSC00581b.JPG (52.34 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 824 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #96 στις: Σάββατο, 19 Φεβ 2011, 00:08:15 »

Τοποθέτηση και των πίσω retracts.


* DSC00582b.JPG (52.06 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 811 φορές.)

* DSC00583b.JPG (53.54 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 803 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #97 στις: Τρίτη, 22 Φεβ 2011, 22:51:00 »

Τοποθέτηση των servos στο φτερό. Δεν χρησιμοποιώ προεκτάσεις γιατί δεν έχω εμπιστοσύνη στα φις τους, αλλά προεκτείνω τα καλώδια των servos με κόλλημα τμήματος καλωδίου (ειδικού για servos) σ΄αυτά.


* DSC00584b.JPG (55.32 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 733 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 22 Φεβ 2011, 23:07:42 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #98 στις: Τρίτη, 22 Φεβ 2011, 23:00:25 »

Έχει έρθει και το τριών λίτρων !!! τανκ κηροζίνης. Το μέγεθός του φαίνεται σε σύγκριση με το μπουκάλι 0,5 L νερού.


* DSC00585b.JPG (52.96 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 737 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #99 στις: Πέμπτη, 24 Φεβ 2011, 15:27:24 »

Έχουν βιδωθεί τα horns των 2 elevators και του rudder και έχουν ενωθεί με τις ντίζες τους.


* DSC00587b.JPG (54.98 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 686 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #100 στις: Πέμπτη, 24 Φεβ 2011, 15:29:25 »

Το ίδιο και για τα horns των ailerons και των flaps.


* DSC00586b.JPG (54.94 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 673 φορές.)

* DSC00588b.JPG (55.44 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 681 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #101 στις: Πέμπτη, 24 Φεβ 2011, 18:39:04 »

Τοποθέτηση του ντεπόζιτου καυσίμου.


* DSC00589b.JPG (54.48 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 649 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #102 στις: Κυριακή, 27 Μάρ 2011, 21:19:44 »

Η κατασκευή πλησιάζει προς το τέλος. Έχουν τοποθετηθεί τα περισσότερα από τα ηλεκτρονικά. Στη φωτογραφία φαίνονται το powerbox με τον ηλεκτρονικό του διακόπτη, ο δέκτης, το GY 502 gyro με το sensor, η fadec της τουρμπίνας, η οθόνη για τις πιέσεις του αέρα στο δοχείο των retracts και των φρένων, το regulator του προπανίου για την έναρξη της τουρμπίνας, η one way βαλβίδα για το γέμισμα του ντεπόζιτου με κηροζίνη και οι δύο βαλβίδες πλήρωσης των tanks αέρα.


* DSC00593b.JPG (52.99 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 555 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #103 στις: Κυριακή, 27 Μάρ 2011, 21:29:40 »

Κοιτώντας προς τα μέσα διακρίνονται οι δύο βαλβίδες για το gas και την κηροζίνη, οι δύο ηλεκτρονικές βαλβίδες των retracts και των φρένων καθώς και η αντλία κηροζίνης. Έχω αφήσει κενό χώρο μπροστά ώστε να μπορώ να βάζω για τις πτήσεις και να αφαιρώ στη συνέχεια τις 2 μπαταρίες lipo για το powerbox και τη μπαταρία της αντλίας. Αυτό γίνεται γιατί τις lipo μετά τις πτήσεις της μέρας δεν τις αφήνω μέσα στο αεροπλάνο αλλά τις αποθηκεύω σε εξωτερικό ασφαλή χώρο.


* DSC00592b.JPG (53.73 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 546 φορές.)
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #104 στις: Κυριακή, 27 Μάρ 2011, 21:34:26 »

Και μια άποψη του κάτω μέρους ακριβώς κάτω από τα ηλεκτρονικά. Φαίνονται τα 2 δοχεία αέρα, το header tank οι βαλβίδες πλήρωσης, το σύστημα στραγγαλισμού του αέρα των retracts ώστε το ανεβοκατέβασμα των τροχών να γίνεται αργά και το servo που στρίβει την εμπρός ρόδα.


* DSC00594b.JPG (51.39 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 539 φορές.)
Καταγράφηκε
Σελίδες: 1 ... 4 5 6 [7] 8  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: Κατασκευή trainer jet για τουρμπίνα από σχέδιο « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.375 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.