Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.127 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 12:44:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 12:44:57

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 12:16]

[Χθες στις 22:05]

από ichiban
[Χθες στις 21:54]

από kios100
[Χθες στις 20:44]

από snoopy
[Χθες στις 20:02]

από Bocian
[Χθες στις 17:18]

από matrix9293
[Χθες στις 13:40]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]

[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 18:34:14]

από dominicm
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:45:38]

από Lemon!
[Πέμπτη, 12 Οκτ 2017, 20:32:55]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284127
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 51
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 48
Συνολικά: 54
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: Κατασκευή trainer jet για τουρμπίνα από σχέδιο « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 8  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κατασκευή trainer jet για τουρμπίνα από σχέδιο  (Αναγνώστηκε 31857 φορές)
   
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« στις: Σάββατο, 27 Ιούν 2009, 11:22:26 »

Μετά από την κατασκευή από σχέδιο του F9F Panther με εκπέτασμα φτερού 147cm για την Wren MW44 Gold τουρμπίνα, που φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες,





ξεκινώ την κατασκευή ενος trainer jet για τη μεγαλύτερη τουρμπίνα Wren MW54 MK IV η οποία φαίνεται
ακόμα μέσα στο κουτί της που αγοράστηκε κιτ και συναρμολογήθηκε από μένα.



Τα σχέδια έχουν αγοραστεί.



Το jet θα έχει εκπέτασμα φτερού 203cm και βάρος περίπου 9 κιλά.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 27 Αύγ 2009, 13:07:33 από dimkav » Καταγράφηκε
Paulos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 508



Προφίλ
« Απάντηση #1 στις: Σάββατο, 27 Ιούν 2009, 11:26:55 »

καλημέρα,

πολύ ωραίο θέμα ανοίγεις και πιστεύω να βρεθούν αρκετοί ενδιαφερόμενοι

αν είναι δυνατόν τις εικόνες να τις ανεβάζεις μεγαλύτερες να διακρίνουμε καλύτερα αυτά που απεικονίζουν

 Thumbs up
Καταγράφηκε

If RC flying were drugs, it would be class A +
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Σάββατο, 27 Ιούν 2009, 12:56:20 »

Πιστεύω οι φωτογραφίες να μεγάλωσαν.
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Σάββατο, 27 Ιούν 2009, 17:01:51 »

Πρόκειται για το Turbinator που εικονίζεται παρακάτω.
Ένα trainer jet εύκολο στο πέταγμα ιδανικό σαν πρώτο jet.





Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #4 στις: Σάββατο, 27 Ιούν 2009, 20:51:39 »

και το cocpit.



Εν αναμονή των retracts παίρνω βαθειά ανάσα και ξεκινώ το κόψιμο των κομματιών.
Θα κόψω όλα τα κομμάτια ώστε να γίνει κιτ και στη συνέχεια θα ξεκινήσω την κατασκευή.
Όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με το χτίσιμο μοντέλων από σχέδια, έχω βρει ότι ο καλύτερος τρόπος
για αυτό είναι ο εξής:
Βγάζεις μια φωτοτυπία το φύλλο του σχεδίου που έχει τα κομμάτια, κόβεις το καθένα από αυτά και τα κολλάς
πάνω στο κόντρα πλακέ ή τη balsa με επάλληψή τους με ρευστή κόλλα πλακιδίων (DURO STICK No 37)
αραιωμένη κατά 50% με νερό, χρησιμοποιώντας πινέλο 1,5 ίντσας.
Αυτή είναι η κόλλα που χρησιμοποιώ και για το χτίσιμο όλων των μοντέλων μου (όχι αραιωμένη).
Αφού στεγνώσουν, με μια σέγα τα κόβεις και τρίβεις με ψιλό γιαλόχαρτο την περίμετρό τους ακριβώς πάνω στη
γραμμή του σχεδίου (βλέπε φωτο).
Τέλος για να αφαιρεθεί το χαρτί το ψεκάζεις με νερό μερικές φορές και μετά από 5-6 λεπτά αυτό ξεκολά πολύ εύκολα.



Το κόψιμο των κομματιών υπολογίζω ότι θα πάρει περί τις 6-8 μέρες. Κουράγιο μου.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 27 Αύγ 2009, 13:08:35 από dimkav » Καταγράφηκε
modeller2
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 814



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Σάββατο, 27 Ιούν 2009, 21:38:23 »

Φιλε μου καλο κουραγιο να ρωτησω η τουρμπινα ποσο σου κοστησε?
Καταγράφηκε

Εγω πεταω τα δικα μου ανεμοπτερα........https://www.facebook.com/pages/Sparti-F5J-glider/170739626465835

SPARROW320REF SPARROWIII TANGOXL 3,40 EAGLET230 EAGLET 250REF TANGOXV 3,4
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #6 στις: Σάββατο, 27 Ιούν 2009, 22:14:08 »

Σ΄ευχαριστώ.
Το κόστος της MW54 MK IV Autostart κιτ (που τώρα έχει μετονομαστεί σε MW70) ήταν 1420 λίρες Αγγλίας συνολικά (βλέπε http://wrenturbines.co.uk).
Αν την αγόραζα έτοιμη και όχι σε κιτ θα κόστιζε 1615 λίρες.
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 2 Ιούλ 2009, 20:07:16 από dimkav » Καταγράφηκε
Kiril
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.211


Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 28 Ιούν 2009, 14:59:20 »

Καλο κουραγιο φιλε μου.
Πολυ ενδιαφερουσα η κατασκευη σου. Thumbs up
Προσπαθεισε να βγαλεις οσες περισοτερες φοτο βημα βημα για να μην χαθουμε. Grin
Καλη συνεχεια και καλες πτησεις.
Καταγράφηκε
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 28 Ιούν 2009, 15:45:47 »

Χμμμμ...μήπως πρέπει να ξαναξεκινήσω να κάνω Α/Π, τι λες Κυριάκο (Kiril) ?

Dimkav, καλή συνέχεια. Νιώθω πως δεν είσαι από αυτούς που μασάνε τα λόγια τους. Όρμα και κράτα μας ενήμερους.

Το σχέδιο από Αγγλία και αυτό ? Να υποψιαστώ πως είναι από τον εκδοτικό οίκο Traplet Puplication ?
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 28 Ιούν 2009, 18:50:15 »

Όχι, είναι από Αμερική του Nick Ziroli (http://www.ziroliplans.com) του οποίου τα σχέδια θεωρούνται κορυφαία.
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 28 Ιούν 2009, 19:01:40 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Δευτέρα, 29 Ιούν 2009, 22:53:17 »

Έτοιμο το πρώτο σετ των κομματιών του φτερού:



Καταγράφηκε
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Τρίτη, 30 Ιούν 2009, 00:19:37 »

βλεπω ολα αυτα τα κομματια και αγχωθηκα
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Kiril
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.211


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Τρίτη, 30 Ιούν 2009, 15:53:54 »

Δηλαδη ολα αυτα ειναι μονο απο το ενα φτερο...
Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Τρίτη, 30 Ιούν 2009, 17:21:27 »

Όχι. Είναι για όλο το φτερό. Αν παρατηρήσεις προσεκτικά θα δεις ότι είναι διπλά.
Απ΄ότι έχω διαβάσει στο διαδύκτιο, το συνολικό βάρος των ξύλων που χρησιμοποιούνται είναι 3600gr.
Οπότε ας κάνουμε έναν πρώτο υπολογισμό του συνολικού βάρους:
Ξύλα:                                                                                                   3600 gr
κάλυψη με εποξική και υαλοβάμβακα:                                                         200 gr
τουρμπίνα + ηλεκτρονικά τουρμπίνας                                                       1310 gr
retracts                                                                                                  800 gr
servos (2 ail+2 elev+1 rud+2 flaps+1 βαλβ.retr+1 βαλβ. φρένων+1 ster)      400 gr
Μπαταρίες δέκτη και αντλίας κηροζίνης                                                      360 gr
Δέκτης+διακόπτης+γυροσκόπιο εμπρός ρόδας κλπ.                                     130 gr
ντίζες+horns κλπ.                                                                                    250 gr
cocpit                                                                                                    160 gr
tank 2lt+header tank                                                                               140 gr
tank propane                                                                                           50 gr
Διάφορα                                                                                                200 gr

ΣΥΝΟΛΟ                                                                                              7600 gr
« Τελευταία τροποποίηση: Τρίτη, 30 Ιούν 2009, 18:16:01 από dimkav » Καταγράφηκε
dimkav
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 486



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Τετάρτη, 1 Ιούλ 2009, 11:59:19 »

Μόλις τώρα παρέλαβα τα retracts.


« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 27 Αύγ 2009, 13:09:17 από dimkav » Καταγράφηκε
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 8  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Τζετ και τουρμπίνες (Συντονιστής: dim sofos)  |  Θέμα: Κατασκευή trainer jet για τουρμπίνα από σχέδιο « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 1.008 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.