Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.201 μηνύματα σε 12.375 θέματα από 6.237 Μέλη / Τελευταίο μέλος: SKRIM
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 09:04:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 29 Μάρ 2024, 09:04:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:09]

    [Χθες στις 22:30]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 21:25:44]

    από afilos
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 14:52:26]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 10:46:22]

    [Τετάρτη, 27 Μάρ 2024, 07:32:40]

    από 3DJunk
    [Τρίτη, 26 Μάρ 2024, 16:49:01]

    [Κυριακή, 24 Μάρ 2024, 21:58:01]

    από chris 1975
    [Παρασκευή, 22 Μάρ 2024, 17:25:32]

    από dominicm
    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 19:24:15]

    [Τρίτη, 19 Μάρ 2024, 17:48:59]

    [Δευτέρα, 18 Μάρ 2024, 23:05:57]

    από viper1
    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 13:18:58]

    [Κυριακή, 17 Μάρ 2024, 12:46:42]

    [Σάββατο, 16 Μάρ 2024, 15:32:06]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6237
    Τελευταίο: SKRIM
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304201
    Σύνολο θεμάτων: 12375
    Online σήμερα: 194
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 0
    Επισκέπτες: 79
    Συνολικά: 79
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20 21 ... 23     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα  (Αναγνώστηκε 160287 φορές)
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #255 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 17:34:57 »

    Ilias να βάλεις dimmer φυσικά γινεται , αλλά αν εχεις μετασχηματιστη 200v στα 12v τότε , θα έχεις μεγιστη τάση 12v που κατα την γνωμη μου δεν φτανουν , αν θες να εχεις συρμα κοντα στο μέτρο .
    Καλύτερα θα ηταν να ειχες ενα μετασχιμαστη , με τάση εξόδου πανω απο 25V , ετσι θα εχεις περισσότερες δυνατότητες . Να ξέρεις όσο ποιο χοντρό είναι η χρωμονικελίνη τόσο μικροτερη τάση θες , για να δουλέψεις.
    Φυσικά μπορεις να το δοκιμασεις με τον μετασχηματιστη που εχεις , αγοράζοντας , μόνο ενα dimmer. Παντα προσοχή , γιατι τάσεις πανω απο 40V κάτω απο συγκεκριμένες συνθήκες ειναι επικίνδυνες .
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.165


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #256 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 17:38:42 »

    Μου γεννηθηκαν τα εξης ερωτηματα

    1.Αν δοκιμασω με ESC (που να εχει Bec) και αντι για δεκτη βαλω ενα servo tester για την αυξομειωση του ''γκαζιου'' το καλωδιο που θα εμπαινε στο δεκτη, που θα το βαλω; Στην θεση της μπαταριας ή στην θεση του σερβο πανω στο servo tester;

    Πολύ σωστή είναι η ιδέα σου Ηλία, το καλώδιο του esc που θα πήγαινε στον δέκτη το συνδέεις στην
    θέση του σέρβου και δεν χρειάζεται μπαταρία το tester αφού θα έχει bec το esc!!!  Thumbs up
    Καταγράφηκε
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #257 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 18:05:47 »

    Οσο αφορα την ιδεα με το servo tester και το esc αν το Esc ειναι 18α αυτο σημαινει οτι θα μπορει να αντεξει για 18 αμπερ χρηση με την χρωμονικελινη;
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.165


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #258 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 18:43:00 »

    Σύμφωνα με τα λεγόμενα παραπάνω του Γιάννη θα χρειαστείς τουλάχιστον 6S μπαταρία!!
    Καταγράφηκε
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #259 στις: Τρίτη, 12 Νοέ 2013, 19:46:03 »

    Εχει δικιιο ο Γιαννης. Και στο δικο μου ειχα προχειρο σπιτι ενα ΜΤ 2Α 24V και αυτον εβαλα. Καλυτερα θα ηταν να ειχα λιγο υψηλοτερη ταση. Πρακτικα νομιζω οτι το dimmer λειτουργει μονο με 220V ταση, για αυτο το εβαλα πριν τον ΜΤ στην ταση των 220V.

    Με το ESC ειναι πιο απλο, υλικα που εχουμε ολοι, ισως να θελει και 6S (η δυο 3S σε σειρα) και το servo tester η δεκτη με ΤΚ.
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #260 στις: Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 18:31:36 »

    Μετα απο συζητηση που ειχα με τον ORCK εκανα και εγω καποια πειραματα και εβγαλα καποια συμπερασματα
    εχοντας ως δεδομενο την χρηση χρωμονυκελινης με ανοιγμα 90 ποντους

    1. χρησιμοποιοντας μετασχηματιστη στα 12v 200w (περιπου 16Α) το φελιζολ δεν κοβοτανε παρα το οτι εκαιγε το νημα. Σε μικροτερο μηκος (περιπου 40ποντους) τα αποτελεσματα ηταν ικανοποιητικα
    2. Δοκιμασα με ESc και Servo tester και δουλεψε το κυκλωμα αλλα το νημα παλι δεν μπορουσε να κοψει στους 90 ποντους
    3. Κατα τον πειραματισμο ειδα οτι η καταναλωση ηταν 1.5 Α. Ισως αν το ζεσταμα ηταν περισσοτερο να υπηρχε μεγαλυτερη καταναλωση

    Υ.Γ. το esc ειναι  BRUSHED . Θεωρω οτι Brushless δεν θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει αφου εχει 3 καλωδια σωστα;
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #261 στις: Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 19:03:54 »

    Η φτηνοτερη λυση οπως σου ειπα ειναι ενα ESC που να μπορει να δεχθει 6S μπαταριες. Δυο 3S σε σειρα.
    Θα κοψεις το φελιζολ σου και στο τελος θα το βαλεις και σε ενα αεροπλανο να κανεις το κεφι σου. Εαν πληρωσεις για ΜΤ με υψηλοτερη ταση μετα τι θα τον κανεις;
    Εχω σε εκτιμηση πολυ τα Turnigy Plush http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__2165__TURNIGY_Plush_40amp_Speed_Controller.html

    Τονιζω οτι δεν εχω κανει δοκιμη με το συγκεκριμενο εξαρτημα, η θεωρεια λεει οτι θα λειτουργησει θαυμασια.
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Master contributor
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 5.929


    AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


    WWW
    « Απάντηση #262 στις: Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 19:33:17 »

    1. χρησιμοποιοντας μετασχηματιστη στα 12v 200w (περιπου 16Α) το φελιζολ δεν κοβοτανε παρα το οτι εκαιγε το νημα. Σε μικροτερο μηκος (περιπου 40ποντους) τα αποτελεσματα ηταν ικανοποιητικα
    2. Δοκιμασα με ESc και Servo tester και δουλεψε το κυκλωμα αλλα το νημα παλι δεν μπορουσε να κοψει στους 90 ποντους
    3. Κατα τον πειραματισμο ειδα οτι η καταναλωση ηταν 1.5 Α. Ισως αν το ζεσταμα ηταν περισσοτερο να υπηρχε μεγαλυτερη καταναλωση

    Αφού διαπίστωσες ότι τα 12 Volts κοβουν στα 60 εκατοστά, υπολόγισε την τάση που θέλεις - αναλογικά - για τα άλλα μήκη.
    Καταγράφηκε

    Γιάννης Κωνσταντακάτος
    Πρόεδρος Ε.Α.Α.
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #263 στις: Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 19:36:54 »

    Η φτηνοτερη λυση οπως σου ειπα ειναι ενα ESC που να μπορει να δεχθει 6S μπαταριες. Δυο 3S σε σειρα.
    Θα κοψεις το φελιζολ σου και στο τελος θα το βαλεις και σε ενα αεροπλανο να κανεις το κεφι σου. Εαν πληρωσεις για ΜΤ με υψηλοτερη ταση μετα τι θα τον κανεις;
    Εχω σε εκτιμηση πολυ τα Turnigy Plush http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__2165__TURNIGY_Plush_40amp_Speed_Controller.html

    Τονιζω οτι δεν εχω κανει δοκιμη με το συγκεκριμενο εξαρτημα, η θεωρεια λεει οτι θα λειτουργησει θαυμασια.

    Ναι αλλα με Brushless ESC πως θα γινει η συνδεσμολογια με τα 3 καλωδια;
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    Markhelis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 6.165


    Προσέχουμε για να έχουμε!!!


    « Απάντηση #264 στις: Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 20:00:37 »

    Ναι αλλα με Brushless ESC πως θα γινει η συνδεσμολογια με τα 3 καλωδια;

    Γιατί Ηλία όταν σε ένα ε/π θέλουμε π.χ. να μετρήσουμε μοίρες λέμε να βγάζουμε τα 2 καλώδια από τα τρία και
    όχι το ένα??
    Διότι και με τα δύο μπορεί να δουλεύει το μοτέρ, όχι όμως σωστά διότι είναι τριφασικό, κάπως έτσι πιστεύω πως
    πρέπει να γίνεται η συνδεσμολογία με τις δύο φάσεις!!  Wink
    Καταγράφηκε
    orck
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.623


    game over :|


    « Απάντηση #265 στις: Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 20:01:25 »

    Η φτηνοτερη λυση οπως σου ειπα ειναι ενα ESC που να μπορει να δεχθει 6S μπαταριες. Δυο 3S σε σειρα.
    Θα κοψεις το φελιζολ σου και στο τελος θα το βαλεις και σε ενα αεροπλανο να κανεις το κεφι σου. Εαν πληρωσεις για ΜΤ με υψηλοτερη ταση μετα τι θα τον κανεις;
    Εχω σε εκτιμηση πολυ τα Turnigy Plush http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__2165__TURNIGY_Plush_40amp_Speed_Controller.html

    Τονιζω οτι δεν εχω κανει δοκιμη με το συγκεκριμενο εξαρτημα, η θεωρεια λεει οτι θα λειτουργησει θαυμασια.

    Ναι αλλα με Brushless ESC πως θα γινει η συνδεσμολογια με τα 3 καλωδια;

    Λογικα θα λειτουργησει μια χαρα, απλα συνδευεις σε οποια απο τα τρια καλωδια θες. Το τριτο στον αερα.
    Για δοκιμη βαλε ενα τριφασικο ESC, οτι εχεις προχειρο με την ιδια συνδεσμολογια οπως εχεις κανει ηδη με το καρβουνατο και δες εαν δουλευει με μια τυχαια φαση. Φυσικα θα εχεις παλι προβλημα στην κοπη αλλα αυτη η δοκιμη θα σου διασφαλισει οτι δουλευει και το τριφασικο.

    Εαν καποιος εχει αντιθετη αποψη ας το πει τωρα.  Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Παναγιωτης, Π.Φαληρο
    Οι αγγελιες μου
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #266 στις: Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 20:31:20 »

    Εαν καποιος εχει αντιθετη αποψη ας το πει τωρα. 

    ναι παιδια τωρα πριν καψω κανενα ESc για το τιποτα
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    0 teo
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 575


    ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


    WWW
    « Απάντηση #267 στις: Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 21:49:49 »

    Να ρωτήσω με ποιό servo tester κάνεις αυτές τις δοκιμές Ηλία;
    link αν μπορείς
    Καταγράφηκε

    FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
    E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
    Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
    Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
    ilias
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.861



    « Απάντηση #268 στις: Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 22:27:20 »

    http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__31713__Turnigy_760LV_HV_Dual_Pulse_Width_Selectable_Servo_Tester_EU_warehouse_.html?strSearch=servo%20tester
    Καταγράφηκε

    Velox 26cc
    Last down xxxl
    PrecisionAerobatics Addiction
    Polaris seaplane
    Bard glider
    TopModel CZ Stinger
    Pilot Q.B. 10L
    Tarot 450PRO V2 Flybarless
    ...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
    0 teo
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 575


    ουδέν κρυπτόν υπό του ηλίου


    WWW
    « Απάντηση #269 στις: Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 22:56:08 »


    Έχω το ίδιο και δεν έχω καταφέρει να κάνω 3φασικό μοτέρ να λειτουργήσει (γυρίσει) συνδέοντάς το πάνω σε ESC το οποίο να είναι συνδεδεμένο σε μία από τις 4 θέσεις που έχει το tester για τα servo και την μπαταρία του μοτερ χώρια και μια δεύτερη μπαταρία συνδεδεμένη μέσω εξωτερικού BEC στην θέση power in του tester.
    Πραγματικά με εκπλήσσει το σχήμα της δοκιμής σου.
    Για βάλε και καμιά φωτογραφία πριν ανοίξεις τα ρεύματα.

    Γενικότερα έχω δει το σχήμα με το servo tester να χρησιμοποιεί μόνο 2φασικά ESC και μικρές πηγές ρεύματος για θέρμανση μικρών νημάτων (10-20cm) για μικροκοπές. Όχι κάτι τόσο μεγάλο σαν κι αυτό που πας να κάνεις εσύ.
    Και πάντα με άλλου τύπου servo tester, όχι σαν κι αυτό που έχεις κι εσύ κι εγώ μαζί.

    « Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 13 Νοέ 2013, 23:25:20 από 0 teo » Καταγράφηκε

    FrSky ACCST @ Spektrum-DX7
    E-Starter || Wilga 2000 || Easy Cub
    Hawk Sky || Easy Star I || Sky Sprite
    Easy Glider Pro || Phoenix 2000 || Phoenix EVO
    Σελίδες: 1 ... 15 16 17 [18] 19 20 21 ... 23     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστές: Γιάννης Παξιμαδάκης, DEPRON MANIAC)  |  Θέμα: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.037 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.