Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.177 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:19:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:19:52

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 22:11]

[Σήμερα στις 22:09]

από STROVILO
[Σήμερα στις 21:19]

από gkcarbons
[Σήμερα στις 19:11]

από MKS
[Σήμερα στις 17:14]

από dominicm
[Σήμερα στις 15:55]

από eolos30
[Σήμερα στις 12:50]

από snoopy
[Σήμερα στις 11:32]

[Χθες στις 18:31]

από skythomas
[Χθες στις 18:18]

από dominicm
[Χθες στις 16:03]

από Georgos
[Χθες στις 15:19]

[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 23:20:19]

από Bocian
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 22:07:40]

από lakis
[Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 19:48:35]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284177
Σύνολο θεμάτων: 11305
Online σήμερα: 57
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 36
Συνολικά: 41
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστής: Γιάννης Παξιμαδάκης)  |  Θέμα: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 22  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα  (Αναγνώστηκε 115982 φορές)
   
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #15 στις: Κυριακή, 3 Σεπ 2006, 09:06:50 »

Καλημέρα σας .

Για να δούμε ... χμμμ ... Κοπή Foam ... κάτι ξέρω και 'γώ ... 

1)  ΞΕΧΑΣΤΕ τη θέρμανση του νήματος με DC (Direct Current)  Ρεύμα . Η Θέρμανση γίνεται με ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟ .

2)  Χρησιμοποιούμε το Ψιλότερο νήμα που μπορούμε να βρούμε . Νομίζω πως με κάλυψαν πλήρως οι φίλοι με πηγές στην Αθήνα ... Εγώ χρησιμοποιώ 0,3 χιλ.

3)  Το Ρεύμα που χρειάζεται (εναλλασσόμενο), είναι Απίστευτα Μικρό άν κόβετε με Νορμάλ Ταχύτητες περίπου 6 με 7 χιλιοστά / Δευτ. Εγώ κόβω με 5 στο μηχάνημα για Ακρίβεια .   

Θα αναλύσω σ'αυτή την Απάντηση την Συσκευή . Τον Τρόπο με τις αεροτομές στο πλάι κ.λ.π. σε άλλη Απάντηση ...

Αγοράζουμε απο Ηλεκτρολογικού Υλικού μαγαζιά τα εξής :

* Ηλεκτρονικό Ρυθμιστή Φώτων σπιτιού (Dimmer Switch) . ΚΑΛΟ με Εσωτερική Ασφάλεια - ΑΚΡΙΒΟ . Περίπου 30 euro .
* Μετασχηματιστή απο 220 σε 40-45 Volts . Τον βάζουν συνήθως σε φώτα Κήπου στις μονοκατοικίες . Γύρω στα 20 euro .
* Καλώδιο 2,5 ή 3 χιλιοστών Διατομής . Όσο πιό χονδρό , τόσο καλύτερα . Εϊναι το Μπλέ στο σχήμα .

Mε τον Ρυθμιστή ελέγχουμε την Τάση στην ΕΙΣΟΔΟ του Μετασχηματιστή . Η έξοδος προς το νήμα ρυθμίζεται κατά συνέπεια ... στα σημεία Α , Β τοποθετήστε Μόνιμα ένα φθηνό Βολτόμετρο . Βλέποντας την Τάση , μπορείτε να ρυθμίσετε Ακριβέστερα γιατί θα 'παίζετε' στην Κλίμακα των 55 - 65 Volts . Η ένδειξη του Ρεύματος θα είναι πολύ μικρή για να μπορείτε Ωφέλιμα να ρυθμίσετε (Κάτω απο 1 Αμπέρ μερικές φορές) .   
Το κομμάτι που φαίνεται Κόκκινο στο Νήμα , είναι το Ζεστό . Απο εκεί και μετά φτιάχνετε ένα Π για τη στήριξη k.λ.π. ...

   


* SxedioFoamCutting001.jpg (26.83 KB, 744x438 - εμφανίστηκε 2841 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 3 Σεπ 2006, 09:13:50 από DeltaMan » Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Τετάρτη, 25 Οκτ 2006, 23:02:46 »

Deltaman καλησπερα
καλα ολα υατα για τα υλικα αλλα για να κοπει μια πτερυγα τι αεροτομη θα χρησιμοποιουσαμε.

Επισης το νημα θα περναγε απο εμπρος προς τα πισω στο μηκος της περυγας ή θα ηταν καλυτερα να γινουν τα δυο φτερα ξεχωριστα και μετα να κολληθουν?
το τελικο αποτελεσμα δεν θα ειναι ιδιο γιατι η αεροτομη θα γινει υπο γωνια

Μηπως ξερει κανεις καποιο σχεδιο CNC μηχανης για να το φτιαξουμε Huh
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #17 στις: Τετάρτη, 25 Οκτ 2006, 23:36:19 »

Ενα μικρό παραλληλογραμμο φτερό χωρίς δίεδρο μπορεί να γίνει σε ένα κομμάτι, διαφορετικά δύο ή περισσότερα, ανάλογα με το φτερό.

Η είσοδος γίνεται από το πίσω μέρος του φτερού που δεν έχει μεγάλη καμπυλότητα. Οι οδηγοί γίνονται από σκληρό υλικό, το κόντρα πλακέ είναι εντάξει για λίγα κομμάτια, για πολλά αλουμίνιο.

Οι οδηγοί χωρίζονται σε εκατοστιαίες θέσεις, με πιο πολλά σημεία αναφοράς στα μέρη με την μεγαλύτερη καμπυλότητα. Παραλληλόγραμμο  φτερό μπορεί να κόψει και ένα άτομο με εμπειρία, τραπεζοειδές θέλει δύο που να έχουν εξασκηθεί για συγχρονισμό, να περνάνε τα σημεία αναφοράς μαζί. Στην αρχή θα γίνουν λάθη. Υπάρχουν και τεχνικές για ένα άτομο αλλά θέλουν αρκετό χώρο και στήσιμο (δεν το έχω δοκιμάσει).
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 26 Οκτ 2006, 00:08:58 »

Καλησπέρα παιδιά .

1)  Για Αεροτομές υπάρχει το site Ευαγγέλιο ...  "Aerodesign.de" . Απο εκεί έχει συνδέσεις για άλλα sites .
2)  Η Είσοδος γίνεται απ'το χείλος Εκφυγής όπως είπε και ο Κώστας .
3)  Δέν πειράζει σε μιά Ερασιτεχνική κατασκευή να κόψεις το φτερό χωρίς Οπισθόκλιση και να τη δώσεις μετά με μία Κάθετη Κοπή .
4)  Για τους οδηγούς υπάρχουν δύο μήτρες ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΛΕΥΡΑ . Η μία έχει το άνω μέρος της αεροτομής και πατάει κανονικά στον πάγκο ο 'πάτος' της .
    Η δεύτερη έχει το Κάτω μέρος της αεροτομής και πατά ξανά στον πάγκο ο 'πάτος' της  .
Κάποια στιγμή θα κάνω και ένα σχέδιο ...
Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
Γιάννης Παξιμαδάκης
Global Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.950



Προφίλ WWW
« Απάντηση #19 στις: Πέμπτη, 26 Οκτ 2006, 07:53:35 »

Ολα οσα χρειάζεστε ή θα χρειαστείτε στο μέλλον  Wink  σχετικά με αεροτομές θα τα βρείται εδω 

σχετικα με cnc foam cutter εδω
« Τελευταία τροποποίηση: Πέμπτη, 26 Οκτ 2006, 13:28:09 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε

Γιάννης Παξιμαδάκης
http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Δευτέρα, 30 Οκτ 2006, 07:11:54 »

μαζι με ολα αυτα μηπως ξερει κανεις καποιο site με σχεδια για πτερυγες??
Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #21 στις: Δευτέρα, 30 Οκτ 2006, 09:41:27 »

Ηλία, ο άνθρωπός σου για πτέρυγες είναι ο δελτάνθρωπος! 

1. Τις έχει έτοιμες και δοκιμασμένες

2. Τις κατασκευάζει όπως βλέπω ότι θέλεις να κανεις και σύ.

3. Πρέπεινα έχει σπάσει δεκάδες για να φτάσει εκέι που είναι τώρα

4. Έχει πλέον την γνώση και εμπειρία για να σε υποστηρίξει..

άρα ίσως είναι καλό να μιλησετε με πμ.

Να δω εγώ πότε θα τις πάρω τις ριμάδες!  Cheesy

Μάνος
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 30 Οκτ 2006, 19:29:03 από kerpinis » Καταγράφηκε
sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Δευτέρα, 30 Οκτ 2006, 11:06:07 »

2. Τις κατασκευάζει όπως βλέπω ότι θέλεις να κλανεις και σύ.

Μάνος

 laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh laugh
Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #23 στις: Δευτέρα, 30 Οκτ 2006, 11:11:16 »

Καμιά φορά τα λάθη είναι χαριτωμένα ιδίως όταν τα βλέπεις ξαφνικά μόλις ξυπνήσεις  angel
Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
DeltaMan
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 3.255


Φέρε ΕΣΥ την αλλαγή που θά 'θελες να Δείς


Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Δευτέρα, 30 Οκτ 2006, 15:15:16 »

Χί , χί , χί , χί ...  Grin

Έ , καλά ρέ παιδιά ... το (Λ) είναι δίπλα στο ; που χρησιμοποιούμε για να βάζουμε οξείες και άν βιάζεσαι ...   

Αποστέλω και Φωτό σχετικά με τις ΄πατούρες' που πρέπει να κατασκευαστούν για να κοπεί το Φελιζόλ με το Θερμό νήμα .
Στην πρώτη κοπή τις έχουμε και τις δύο βιδωμένες . Μόλις κόψουμε την πάνω ή (ανάλογα τί επιλέξατε πρώτο) την κάτω επιφάνεια , ξεβιδώνουμε τη μία (εξωτερική) και συνεχίζουμε με την άλλη επιφάνεια του φτερού ...
Εγώ προτιμώ να κόβω απ'το χείλος Εκφυγής προς το Προσβολής .
Όπως είχε αναφέρει και ο Κώστας άν θυμάμαι καλά , χρειάζεται αρκετή εξάσκηση ώστε το νήμα να μπεί και να βγεί στα ίδια σημεία σε περίπτωση που έχουμε φτερό με 'Σβήσιμο' προς το ακροπτερύγιο (taper) . 


* PatouresKopisFoam001.jpg (17.11 KB, 691x382 - εμφανίστηκε 1979 φορές.)
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 30 Οκτ 2006, 15:21:40 από DeltaMan » Καταγράφηκε

Επιτυχία στη Ζωή= Πέφτω "ν" φορές, Ξανασηκώνομαι "ν+1" φορές._
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #25 στις: Δευτέρα, 30 Οκτ 2006, 19:27:28 »

Δεν το συζηταω οτι ο deltaman ξερει απο πτερυγες ...το ξερουμε οι ποιο πολλοι
Απλα επειδη μου αρεσει να πειραματιζομαι γιαυτο ψαχνω σχεδια για πτερυγες
Η ευχαριστηση οτι αυτο που φτιαχνεις μπορει να πεταξει εστω και για λιγο δεν ξεπληρωνεται

kerpinis στην αρχη προσπαθουσα να καταλαβω που το πηγαινες  idiot2 idiot2 idiot2
μετα καταλαβα το λαθος
« Τελευταία τροποποίηση: Δευτέρα, 30 Οκτ 2006, 19:38:10 από ilias » Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
kerpinis
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 644



Προφίλ WWW
« Απάντηση #26 στις: Δευτέρα, 30 Οκτ 2006, 19:30:42 »

Symfwnv apolyta! Apla pote den etyxe na exw ton xrono na asxolhthw me toso bathia kataskeyh..asta na pane...

SFYRIS?  => xaxaxax!! Twra to eida re sy. Kai to rimadi to l einai dipla sto k!  buck2

xexe!
Καταγράφηκε
v_tolias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.377



Προφίλ
« Απάντηση #27 στις: Δευτέρα, 30 Οκτ 2006, 20:06:48 »

Ρε Μανο...
Μεχρι πριν 2 μηνες εγραφες μονο greeklish και τωρα θες να βαλεις και τονους??? laugh laugh
Δεν πειραζει!!Παντως το μονο που χρειαζεται να κλανεις(κάνεις) ειναι να μην βαζεις τονους........... devil devil devil
Καταγράφηκε

Κανένα δεν έμεινε εκέι πάνω...
ilias
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.809



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 18:38:34 »

  ΞΕΧΑΣΤΕ τη θέρμανση του νήματος με DC (Direct Current)  Ρεύμα . Η Θέρμανση γίνεται με ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΟ

Μετασχηματιστή απο 220 σε 40-45 Volts .


DELTAMAN γιατι κανει μονο το εναλλασσμενο ρευμα??? και οχι το συνεχες μιας μπαταριας αυτοκινητου???
και γιατι 40-45volts και οχι 12volts
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 18:41:26 από ilias » Καταγράφηκε

Velox 26cc
Last down xxxl
PrecisionAerobatics Addiction
Polaris seaplane
Bard glider
TopModel CZ Stinger
Pilot Q.B. 10L
Tarot 450PRO V2 Flybarless
...κατι πτέρυγες και πολύ σαβούρα
sfyris
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.065


Προφίλ WWW
« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 3 Νοέ 2006, 19:16:54 »

Όσο ανεβαίνουν τα βολτ (η τάση) που παρέχουμε σε ενα κύκλωμα τόσο η απιτούμενη ένταση για την παραγωγή ίδιας ισχύος είναι λιγότερη. Και όσο μεγαλύτερη συχνότητα έχει το ίδιο ρεύμα τόσο η ενεργός ισχύς που παράγεται είναι μεγαλύτερη. Και τα δύο συνεπάγονται απλούστερα και οικονομικότερα κυκλώματα ελέγχου και λιγότερη απώλεια ισχύος πάνω στα στοιχεία του κυκλώματος.
Καταγράφηκε

Έχεις σκεφτεί ποτέ οτι δεν προσέλαβα τον γιο, τον αδερφό, τον ξάδερφο, το φίλο σου στην επιχείρησή μου επειδή εσύ κάνεις πλούσιο το κάθε κινεζάκι;
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 22  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι  |  Υλικά, εργαλεία και τεχνικές (Συντονιστής: Γιάννης Παξιμαδάκης)  |  Θέμα: Κοπή foam(φελιζόλ) με θερμό νήμα « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.223 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.