Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.235 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 00:11:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 00:11:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Χθες στις 00:32
Εννοείται!
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 11:14:13
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από gkcarbons
[Χθες στις 21:45]

από DeltaMan
[Χθες στις 21:39]

[Χθες στις 20:32]

[Χθες στις 18:18]

από giles 202
[Χθες στις 14:34]

από modeller2
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:13:21]

από pansofos
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 21:05:10]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:54:19]

από snoopy
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 20:14:19]

από dominicm
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 18:17:48]

[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 12:10:21]

από evan
[Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 10:38:49]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]

από sliver
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 18:17:40]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284235
Σύνολο θεμάτων: 11307
Online σήμερα: 40
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 30
Συνολικά: 43
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: RedLine ή Hyper σε 50άρι Heli? « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: RedLine ή Hyper σε 50άρι Heli?  (Αναγνώστηκε 7400 φορές)
   
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 22:45:26 »

η τρίτη βελόλα είναι για τις μεσαίες???

Μάλλον για να σε ταλαιπωρεί..... laugh laugh
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 22:59:35 »

η τρίτη βελόλα είναι για τις μεσαίες???

Μάλλον για να σε ταλαιπωρεί..... laugh laugh

+10 ταλαιπωρεια θα ειναι οπως στα 90αρια... αλλα τι να κανουμε...!
Καταγράφηκε
kmiglis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 292


get AIRBORNE...!!!


Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 13 Ιούν 2009, 04:35:14 »

η τρίτη βελόλα είναι για τις μεσαίες???

Μάλλον για να σε ταλαιπωρεί..... laugh laugh

+10 ταλαιπωρεια θα ειναι οπως στα 90αρια... αλλα τι να κανουμε...!
ετσι νομιζα και εγω οτι η τριτη βελονα ειναι για να μας ταλαιπωρει αλλα πλεον........ευτυχως που υπαρχει τριτη βελονα........
το ευρος φασματος του καυσιμου  ρυθμιζεται σε τρια σταδια και μπορω να κανω μικρομετρικες ρυθμισεις εκει που θελω.....
οχι ενα κλικ ενω προσπαθω να ρυθμισω μεσαιες να χανω και ψηλες μπας και πετυχω συνδυασμο καλο!!!
Καταγράφηκε

TDRigid 2011
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 13 Ιούν 2009, 10:23:46 »

Έτσι και αλλιώς το καρμυρατέρ του OS είναι καλό. Σίγουρα μία βελόνα παραπάνω δίνει πλεονέκτημα στις ρυθμίσεις.
Ο νεοεισερχόμενος όμως μοντελιστής στην κατηγορία των 50size Ε/Π θα "χαθεί" λιγάκι στην αρχή, γιατί σε ένα ήδη πολύπλοκο πετούμενο μηχάνημα σαν το Ε/Π προσθέτουμε μία ακόμη ρύθμιση παραπάνω.

Τεχνικώς λοιπόν το ζήτημα δεν είναι αν υπάρχει τρίτη βελόνα ή όχι. Τα πρόβληματα της χρήσης ενός ρουλεμάν στροφάλου (το οποίο πρωτοχρησιμοποιήθηκε στους OS 46 SX-H) σε έναν υπερκυβισμένο κινητήρα κατά 10% μάλλον μεγαλώνουν.

Τα υλικά του πιστονιού, ελατηρίου κλπ θα είναι το ίδιο χόρτο ? Θα επιμένει να καίει 20% νίτρο με την σέσουλα για να λειτουργήσει καλά, δείχνοντας έτσι πως η σχεδίασή του πιθανά να είναι κακή ?

Μαζί με αυτό θα ανανεωθούν φυσικά τα μοντέλα των εξατμίσεων, θα μεγαλώσουν τα blades κατά 20mm (από 600 στα 620mm), θα ανεβεί το βάρος........και γιατί όλα αυτά ?

Βασικά εγώ βλέπω μόνο μειονεκτήματα σε ένα τέτοιου μεγέθους κινητήρα με το τρόπο (της πεπατημένης) που το πασάρουν.

Αν πάλι τοποθετηθούν ρουλεμάν μεγαλύτερα και υλικά καλύτερα όπως πχ των OS90 τα οποία πραγματικά είναι καλής ποιότητας, μήπως θα έπρεπε να ξαναεφευρέσουν οι Ιάπωνες ξανά τα 60ρια Ε/Π και να μας τα πασάσρουν για καινούργια ?
Καταγράφηκε
akritas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 718



Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 13 Ιούν 2009, 11:49:20 »

κουμπάρε , όλο διλήμματα βάζεις και όλο μας μπερδεύεις....  worry
Καταγράφηκε

AVANT aurora
STRATOS77
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 737


Λυμπερης Ευστρατιος.


Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:37:42 »

Παιδια η δικη μου γνωμη ειναι η εξης...πηρα τον red line με hatori 523...τον κινητηρα τον εχω στρωσει με 20αρι νιτρο και ετσι θα τον περπατησω...να πω οτι δεν εχει καμμια σχεση με τον ΤΤ της thunder.....

απο λειτουργια...ενα διαμαντι μπορω να πω....απο θορυβο....σκετη τρελλα...απο ροπη...πουθενα κανενα κομπιασμα και ειναι μια σπιθα στην κυριολεξια....θερμοκρασιες  σταθερες,κανενα προβλημα...και απο θεμα ρυθμισης...μια φορα και τελος...

ααα..και το βασικοτερο ολων...η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ...εαν πω οτι πινει τα ιδια με τον ΤΤ θα με μαλωσετε?? κι ομως κυριοι....απιστευτο....

πιστευω οτι ειναι μακραν ο καλυτερος κινητηρας για 50αρι ελικοπτερο... Thumbs up Thumbs up Thumbs up

φυσικα τωρα τοποθετω και το smart carb και μελειωσαμε με ρυθμισματα και θερμοκρασιες....θα ετοιμασω παρουσιαση .... Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε

PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #36 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:40:02 »

Παιδια η δικη μου γνωμη ειναι η εξης...πηρα τον red line με hatori 523...τον κινητηρα τον εχω στρωσει με 20αρι νιτρο και ετσι θα τον περπατησω...να πω οτι δεν εχει καμμια σχεση με τον ΤΤ της thunder.....

απο λειτουργια...ενα διαμαντι μπορω να πω....απο θορυβο....σκετη τρελλα...απο ροπη...πουθενα κανενα κομπιασμα και ειναι μια σπιθα στην κυριολεξια....θερμοκρασιες  σταθερες,κανενα προβλημα...και απο θεμα ρυθμισης...μια φορα και τελος...

ααα..και το βασικοτερο ολων...η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ...εαν πω οτι πινει τα ιδια με τον ΤΤ θα με μαλωσετε?? κι ομως κυριοι....απιστευτο....

πιστευω οτι ειναι μακραν ο καλυτερος κινητηρας για 50αρι ελικοπτερο... Thumbs up Thumbs up Thumbs up

φυσικα τωρα τοποθετω και το smart carb και μελειωσαμε με ρυθμισματα και θερμοκρασιες....θα ετοιμασω παρουσιαση .... Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up

εχεις πεταξει ποτε 55αρι 56αρι 57αρι???
Αν οχι αν μπορεις βρες να πεταξεις και κανε μια συγκριση με ενδιαφερει για αλλο λογω..!
Καταγράφηκε
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:48:02 »

Η κατανάλωση φίλε STRATOS77, είναι υποκειμενική....  αναλόγως πώς πετάς κ.λ.π.
Και εγώ έχω βγάλει 25 λεπτά πτήση με τον ττ.     Αλλά..........μην δείς τον novarrosi... Cheesy    Λές και καίει βενζίνα...

Αλλωστε το έχουμε πει κατά καιρούς........  ο hyper είναι φαγάνα έτσι και αλλιώς.

Οσο αφορά το carp smart......κράτα και μια πισινή.....    Ισως τελικά........... δεν είναι και το απόλυτο gadketάκι.
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

STRATOS77
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 737


Λυμπερης Ευστρατιος.


Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:49:34 »

καλα ναι εχεις δικιο...μιλαω παντα για νορμαλ πτηση με νορμαλ ακροβατικα.... Thumbs up Thumbs up

25 λεπτα??? idiot2 idiot2 idiot2 idiot2σοβαρα μιλας??? laugh laugh
Καταγράφηκε

PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #39 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:50:05 »

Η κατανάλωση φίλε STRATOS77, είναι υποκειμενική....  αναλόγως πώς πετάς κ.λ.π.
Και εγώ έχω βγάλει 25 λεπτά πτήση με τον ττ.     Αλλά..........μην δείς τον novarrosi... Cheesy    Λές και καίει βενζίνα...

Αλλωστε το έχουμε πει κατά καιρούς........  ο hyper είναι φαγάνα έτσι και αλλιώς.

Γιατι ρε Giannh καιει πολυ?? χα0χα0χα0αχ0 απλα εγω ειαμι προβληματικος και το κανω να καιει.. Μαλλωνω με το heli eipame...
Καταγράφηκε
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:52:38 »

Γιατι ρε Giannh καιει πολυ?? χα0χα0χα0αχ0 απλα εγω ειαμι προβληματικος και το κανω να καιει.. Μαλλωνω με το heli eipame...

Oxi re γιαυτό το είπα.......για τα κυβικά του δεν καίει τίποτα...
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:54:28 »

25 λεπτα??? idiot2 idiot2 idiot2 idiot2σοβαρα μιλας??? laugh laugh

Ooooooooooooo yes......... και όμως...  σε στρώσιμο με χαλαρές βόλτες.
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Δευτέρα, 6 Σεπ 2010, 17:43:47 »

Μαζί με αυτό θα ανανεωθούν φυσικά τα μοντέλα των εξατμίσεων, θα μεγαλώσουν τα blades κατά 20mm (από 600 στα 620mm), θα ανεβεί το βάρος........και γιατί όλα αυτά ?

Χαζεύοντας γενικώς........έπεσα επάνω σε αυτο το πόστ του φίλου ΚΥΡΝΙΚ.   
Μόλις ένα χρόνο πρίν, (λίγο πάνω - λίγο κάτω) τα πράγματα ήταν ακριβώς έτσι..

Μόλις ένα χρόνο μετά (λίγο πάνω - λίγο κάτω), παρόλο που τα blades μεγαλώνουν, και τα μοτέρ  γίνονται βαρύτερα καθώς και οι εξατμίσεις αυτών, κατά περίεργο τρόπο το συνολικό βάρος πέφτει... idiot2 idiot2

Πράγματι, είναι απίστευτο το πόσο προχωράει η τεχνολογία, τα υλικά γίνονται ελαφρύτερα και ανθεκτικότερα, τα frame και canopy ενος 50αριού θερμικού ελικοπτέρου είναι τόσο μικρά, που παραπέμπουν σχεδόν σε διαστάσεις 500αριού ηλεκτρικού....

Και όμως.......  είναι όλα τόσο μελετημένα και τακτοποιημένα, που "ενώ" νομίζεις ότι δεν μπορείς να βάλεις χέρι, έχεις τόσο άπλα να δουλεύεις και να μαστορεύεις.... που κάνεις την ζωή σου εύκολη..

Το 2007, όταν πήρα το πρώτο μου Lama, δεν μπορούσα να φανταστώ...  ότι 3 χρόνια μετά, θα έβγαινε ελικοπτεράκι όπως είναι το solo pro η το blade msr μονού στροφείου, και θα είναι πιο καλά - πιο σταθερά - χωρίς (σχεδόν) ζημιές, και θα ανταποκρίνονται καλύτερα στις κινήσεις απο τα Lama.

Και τιι έχουμε να δούμε ακόμα...... Tongue
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: RedLine ή Hyper σε 50άρι Heli? « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.195 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.