Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.329 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 09:13:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 09:13:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304329
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 51
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 2
    Επισκέπτες: 26
    Συνολικά: 28
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: RedLine ή Hyper σε 50άρι Heli?  (Αναγνώστηκε 10182 φορές)
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 22:45:26 »

    η τρίτη βελόλα είναι για τις μεσαίες???

    Μάλλον για να σε ταλαιπωρεί..... laugh laugh
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 22:59:35 »

    η τρίτη βελόλα είναι για τις μεσαίες???

    Μάλλον για να σε ταλαιπωρεί..... laugh laugh

    +10 ταλαιπωρεια θα ειναι οπως στα 90αρια... αλλα τι να κανουμε...!
    Καταγράφηκε
    kmiglis
    Aeromodeller Sr. Member
    ****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 292


    get AIRBORNE...!!!


    « Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 13 Ιούν 2009, 04:35:14 »

    η τρίτη βελόλα είναι για τις μεσαίες???

    Μάλλον για να σε ταλαιπωρεί..... laugh laugh

    +10 ταλαιπωρεια θα ειναι οπως στα 90αρια... αλλα τι να κανουμε...!
    ετσι νομιζα και εγω οτι η τριτη βελονα ειναι για να μας ταλαιπωρει αλλα πλεον........ευτυχως που υπαρχει τριτη βελονα........
    το ευρος φασματος του καυσιμου  ρυθμιζεται σε τρια σταδια και μπορω να κανω μικρομετρικες ρυθμισεις εκει που θελω.....
    οχι ενα κλικ ενω προσπαθω να ρυθμισω μεσαιες να χανω και ψηλες μπας και πετυχω συνδυασμο καλο!!!
    Καταγράφηκε

    TDRigid 2011
    ΚΥΡΝΙΚ
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.938


    « Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 13 Ιούν 2009, 10:23:46 »

    Έτσι και αλλιώς το καρμυρατέρ του OS είναι καλό. Σίγουρα μία βελόνα παραπάνω δίνει πλεονέκτημα στις ρυθμίσεις.
    Ο νεοεισερχόμενος όμως μοντελιστής στην κατηγορία των 50size Ε/Π θα "χαθεί" λιγάκι στην αρχή, γιατί σε ένα ήδη πολύπλοκο πετούμενο μηχάνημα σαν το Ε/Π προσθέτουμε μία ακόμη ρύθμιση παραπάνω.

    Τεχνικώς λοιπόν το ζήτημα δεν είναι αν υπάρχει τρίτη βελόνα ή όχι. Τα πρόβληματα της χρήσης ενός ρουλεμάν στροφάλου (το οποίο πρωτοχρησιμοποιήθηκε στους OS 46 SX-H) σε έναν υπερκυβισμένο κινητήρα κατά 10% μάλλον μεγαλώνουν.

    Τα υλικά του πιστονιού, ελατηρίου κλπ θα είναι το ίδιο χόρτο ? Θα επιμένει να καίει 20% νίτρο με την σέσουλα για να λειτουργήσει καλά, δείχνοντας έτσι πως η σχεδίασή του πιθανά να είναι κακή ?

    Μαζί με αυτό θα ανανεωθούν φυσικά τα μοντέλα των εξατμίσεων, θα μεγαλώσουν τα blades κατά 20mm (από 600 στα 620mm), θα ανεβεί το βάρος........και γιατί όλα αυτά ?

    Βασικά εγώ βλέπω μόνο μειονεκτήματα σε ένα τέτοιου μεγέθους κινητήρα με το τρόπο (της πεπατημένης) που το πασάρουν.

    Αν πάλι τοποθετηθούν ρουλεμάν μεγαλύτερα και υλικά καλύτερα όπως πχ των OS90 τα οποία πραγματικά είναι καλής ποιότητας, μήπως θα έπρεπε να ξαναεφευρέσουν οι Ιάπωνες ξανά τα 60ρια Ε/Π και να μας τα πασάσρουν για καινούργια ?
    Καταγράφηκε
    akritas
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 718



    « Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 13 Ιούν 2009, 11:49:20 »

    κουμπάρε , όλο διλήμματα βάζεις και όλο μας μπερδεύεις....  worry
    Καταγράφηκε

    AVANT aurora
    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:37:42 »

    Παιδια η δικη μου γνωμη ειναι η εξης...πηρα τον red line με hatori 523...τον κινητηρα τον εχω στρωσει με 20αρι νιτρο και ετσι θα τον περπατησω...να πω οτι δεν εχει καμμια σχεση με τον ΤΤ της thunder.....

    απο λειτουργια...ενα διαμαντι μπορω να πω....απο θορυβο....σκετη τρελλα...απο ροπη...πουθενα κανενα κομπιασμα και ειναι μια σπιθα στην κυριολεξια....θερμοκρασιες  σταθερες,κανενα προβλημα...και απο θεμα ρυθμισης...μια φορα και τελος...

    ααα..και το βασικοτερο ολων...η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ...εαν πω οτι πινει τα ιδια με τον ΤΤ θα με μαλωσετε?? Δάκρυ Δάκρυ Δάκρυκι ομως κυριοι....απιστευτο....

    πιστευω οτι ειναι μακραν ο καλυτερος κινητηρας για 50αρι ελικοπτερο... Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    φυσικα τωρα τοποθετω και το smart carb και μελειωσαμε με ρυθμισματα και θερμοκρασιες....θα ετοιμασω παρουσιαση .... Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
    Καταγράφηκε

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #36 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:40:02 »

    Παιδια η δικη μου γνωμη ειναι η εξης...πηρα τον red line με hatori 523...τον κινητηρα τον εχω στρωσει με 20αρι νιτρο και ετσι θα τον περπατησω...να πω οτι δεν εχει καμμια σχεση με τον ΤΤ της thunder.....

    απο λειτουργια...ενα διαμαντι μπορω να πω....απο θορυβο....σκετη τρελλα...απο ροπη...πουθενα κανενα κομπιασμα και ειναι μια σπιθα στην κυριολεξια....θερμοκρασιες  σταθερες,κανενα προβλημα...και απο θεμα ρυθμισης...μια φορα και τελος...

    ααα..και το βασικοτερο ολων...η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ...εαν πω οτι πινει τα ιδια με τον ΤΤ θα με μαλωσετε?? Δάκρυ Δάκρυ Δάκρυκι ομως κυριοι....απιστευτο....

    πιστευω οτι ειναι μακραν ο καλυτερος κινητηρας για 50αρι ελικοπτερο... Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    φυσικα τωρα τοποθετω και το smart carb και μελειωσαμε με ρυθμισματα και θερμοκρασιες....θα ετοιμασω παρουσιαση .... Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up

    εχεις πεταξει ποτε 55αρι 56αρι 57αρι???
    Αν οχι αν μπορεις βρες να πεταξεις και κανε μια συγκριση με ενδιαφερει για αλλο λογω..!
    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #37 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:48:02 »

    Η κατανάλωση φίλε STRATOS77, είναι υποκειμενική....  αναλόγως πώς πετάς κ.λ.π.
    Και εγώ έχω βγάλει 25 λεπτά πτήση με τον ττ.     Αλλά..........μην δείς τον novarrosi... Cheesy    Λές και καίει βενζίνα...

    Αλλωστε το έχουμε πει κατά καιρούς........  ο hyper είναι φαγάνα έτσι και αλλιώς.

    Οσο αφορά το carp smart......κράτα και μια πισινή.....    Ισως τελικά........... δεν είναι και το απόλυτο gadketάκι. Στριφογύρισμα ματιών
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    STRATOS77
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 775


    Λυμπερης Ευστρατιος.


    « Απάντηση #38 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:49:34 »

    καλα ναι εχεις δικιο...μιλαω παντα για νορμαλ πτηση με νορμαλ ακροβατικα.... Thumbs up Thumbs up

    25 λεπτα??? idiot2 idiot2 idiot2 idiot2σοβαρα μιλας??? laugh laugh
    Καταγράφηκε

    ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΑΝΑΛΥΣΕΩΝ MATRIX ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΩΝ
    PaNt
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 8.613


    Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


    WWW
    « Απάντηση #39 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:50:05 »

    Η κατανάλωση φίλε STRATOS77, είναι υποκειμενική....  αναλόγως πώς πετάς κ.λ.π.
    Και εγώ έχω βγάλει 25 λεπτά πτήση με τον ττ.     Αλλά..........μην δείς τον novarrosi... Cheesy    Λές και καίει βενζίνα...

    Αλλωστε το έχουμε πει κατά καιρούς........  ο hyper είναι φαγάνα έτσι και αλλιώς.

    Γιατι ρε Giannh καιει πολυ?? χα0χα0χα0αχ0 απλα εγω ειαμι προβληματικος και το κανω να καιει.. Μαλλωνω με το heli eipame...ΧαμόγελοΧαμόγελο
    Καταγράφηκε
    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #40 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:52:38 »

    Γιατι ρε Giannh καιει πολυ?? χα0χα0χα0αχ0 απλα εγω ειαμι προβληματικος και το κανω να καιει.. Μαλλωνω με το heli eipame...ΧαμόγελοΧαμόγελο

    Oxi re γιαυτό το είπα.......για τα κυβικά του δεν καίει τίποτα...
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #41 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:54:28 »

    25 λεπτα??? idiot2 idiot2 idiot2 idiot2σοβαρα μιλας??? laugh laugh

    Ooooooooooooo yes......... και όμως...  σε στρώσιμο με χαλαρές βόλτες. Χαμόγελο
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    vtr
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 4.568


    α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


    « Απάντηση #42 στις: Δευτέρα, 6 Σεπ 2010, 17:43:47 »

    Μαζί με αυτό θα ανανεωθούν φυσικά τα μοντέλα των εξατμίσεων, θα μεγαλώσουν τα blades κατά 20mm (από 600 στα 620mm), θα ανεβεί το βάρος........και γιατί όλα αυτά ?

    Χαζεύοντας γενικώς........έπεσα επάνω σε αυτο το πόστ του φίλου ΚΥΡΝΙΚ.   
    Μόλις ένα χρόνο πρίν, (λίγο πάνω - λίγο κάτω) τα πράγματα ήταν ακριβώς έτσι..

    Μόλις ένα χρόνο μετά (λίγο πάνω - λίγο κάτω), παρόλο που τα blades μεγαλώνουν, και τα μοτέρ  γίνονται βαρύτερα καθώς και οι εξατμίσεις αυτών, κατά περίεργο τρόπο το συνολικό βάρος πέφτει... idiot2 idiot2

    Πράγματι, είναι απίστευτο το πόσο προχωράει η τεχνολογία, τα υλικά γίνονται ελαφρύτερα και ανθεκτικότερα, τα frame και canopy ενος 50αριού θερμικού ελικοπτέρου είναι τόσο μικρά, που παραπέμπουν σχεδόν σε διαστάσεις 500αριού ηλεκτρικού....

    Και όμως.......  είναι όλα τόσο μελετημένα και τακτοποιημένα, που "ενώ" νομίζεις ότι δεν μπορείς να βάλεις χέρι, έχεις τόσο άπλα να δουλεύεις και να μαστορεύεις.... που κάνεις την ζωή σου εύκολη..

    Το 2007, όταν πήρα το πρώτο μου Lama, δεν μπορούσα να φανταστώ...  ότι 3 χρόνια μετά, θα έβγαινε ελικοπτεράκι όπως είναι το solo pro η το blade msr μονού στροφείου, και θα είναι πιο καλά - πιο σταθερά - χωρίς (σχεδόν) ζημιές, και θα ανταποκρίνονται καλύτερα στις κινήσεις απο τα Lama.

    Και τιι έχουμε να δούμε ακόμα...... Tongue
    Καταγράφηκε

    Sponsored by: nemhobby.com 

    Σελίδες: 1 2 [3]  Όλοι     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: RedLine ή Hyper σε 50άρι Heli?
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.038 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.