Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.228 μηνύματα σε 11.306 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 14:55:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 14:55:44

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Τελευταίες 10 φωνές:
Σήμερα στις 00:32
Εννοείται!
Χθες στις 11:14
Καλημέρα.
 evan και το μενού (ψαράκι, λουκανικάκι, κεφτεδάκι, πατατούλες κλπ) θα είαι χωρίς επιβάρυνση;;;
 laugh laugh
Πρόσφατα θέματα
από giles 202
[Σήμερα στις 14:34]

[Σήμερα στις 11:52]

από modeller2
[Χθες στις 21:13]

από pansofos
[Χθες στις 21:05]

από evan
[Χθες στις 20:54]

από snoopy
[Χθες στις 20:14]

από dominicm
[Χθες στις 18:17]

[Χθες στις 17:23]

[Χθες στις 12:10]

από evan
[Χθες στις 10:38]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 21:13:43]

από dominicm
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 19:52:59]

από sliver
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 18:17:40]

από 3DJunk
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 17:21:24]

από Takis42
[Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 11:04:52]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5929
Τελευταίο: ΠαύλοςΣαλόνικα
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284228
Σύνολο θεμάτων: 11306
Online σήμερα: 47
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 25
Συνολικά: 33
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: RedLine ή Hyper σε 50άρι Heli? « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: RedLine ή Hyper σε 50άρι Heli?  (Αναγνώστηκε 7397 φορές)
   
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.159


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 17:24:31 »

ερώτημα...

έστω ότι κάποιος στήνει ένα ελικόπτερο 50ari σήμερα.

τι κινητήρα να φορέσει άραγε από αυτούς τους δυο?

πλεονεκτήματα - μεινοεκτήματα για τα συγκεκριμένα μοτερ από κατόχους και μη....
( όχι όμως επιδί το έχει το τάδε ένας φίλος μου... idiot2)
Καταγράφηκε

PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 17:28:33 »

ερώτημα...

έστω ότι κάποιος στήνει ένα ελικόπτερο 50ari σήμερα.

τι κινητήρα να φορέσει άραγε από αυτούς τους δυο?

πλεονεκτήματα - μεινοεκτήματα για τα συγκεκριμένα μοτερ από κατόχους και μη....
( όχι όμως επιδί το έχει το τάδε ένας φίλος μου... idiot2)
ειχαμε μπει τωρα τελευταια σε δειλλημα γενικα λεγεται οτι ειναι αρκετα πιο δυνατον ο 53 αλλα ο OS ειναι πιο σταθερος και απορβληματιστος... δεν ξερω ποιον θα επερνα αλλα γενικα δεν μου πολυ αρεσουν τις ΤΤ τα προιοντα δεν ξερω γιατι...!
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.159


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #2 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 17:39:38 »

εγω έχω πολύ καλές εντοιπώσεις απο την ΤΤ γενικότερα...

αλλα για τον redline δεν έχω ιδέα... τα φώτα σας πατριώτες!

Καταγράφηκε

PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #3 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 17:40:29 »

εγω έχω πολύ καλές εντοιπώσεις απο την ΤΤ γενικότερα...

αλλα για τον redline δεν έχω ιδέα... τα φώτα σας πατριώτες!

ε κοιτα η redline ειναι πολυ καλυτερη απο την ΤΤ!
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.159


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 17:44:13 »

ειναι 53άρης ε.... μηπως να βάλω με πατέντα έναν 60άρι???   Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Καταγράφηκε

Ταρτης
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 267



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 17:46:30 »

Μπες στο Runryder και κανε μια αναζητηση.
Τα αδερφια στο εξωτερικο ειναι μακραν μπροστα...
Καταγράφηκε

Ολοι για εναν και ενας για ολους!
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 17:49:20 »

ειναι 53άρης ε.... μηπως να βάλω με πατέντα έναν 60άρι???   Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

ΟΧΙΙ!!!!!!
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.159


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #7 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 17:49:47 »

για ποιό απο τα δύο?
για το redline or Hyper ή για 60άρι σε 50άρι heli!? Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

 Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Καταγράφηκε

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.159


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #8 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 17:50:09 »

ειναι 53άρης ε.... μηπως να βάλω με πατέντα έναν 60άρι???   Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

ΟΧΙΙ!!!!!!

γιατι βρε μαστορα???
Καταγράφηκε

vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 17:57:37 »

Γνωρίζω ότι ο redline είναι πολύ πιο δυνατός απο τον hyper.
Aυτο που δεν ξέρω, είναι τι παίζει απο ρυθμίσεις, και πόσο εύκολος είναι στο θέμα αυτό.

Γιατί τουλάχιστον ο hyper απο θέμα ρύθμισης, είναι τόσο απλός, που αξίζει συγχαρητηρίων.
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.159


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #10 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 18:04:54 »

το όλο ζήτιμα είναι το εξής.

απο τους δυο hyper που έχω , ο ένας θέλει αλλαγή κυλινδροπίστονου , ελατηριου και μπιέλας αν θέλω να λειτουργίσει 100% σωστά.
(οχι ο γιαλισμένος...ο άλλος) οπότε καταλβαίνετε ότι σιγά μη δώσω 90 ευρώ για ανταλακτικά...
παιρνω καινουριο και τον παλιό τον κάνω μολυβοθήκη!
και εδώ είναι το ερώτημα ποιόν απο τους δυο γιατι έχουν ίδια τιμή , αλλα ο ΤΤ έιναι πιό καινούριος....πιό δυνατός....με φθηνότερα ανταλακτικά(σχεδόν μισή τιμή)....αλλα απο την άλλη o hyper ξέρεις ότι τον βάζεις πάνω και δουλεύει....... Undecided
Καταγράφηκε

akritas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 718



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 18:06:55 »

 να παρε το os max 55 HZ Hyper Cheesy

http://www.runryder.com/helicopter/t516618p1/


Καταγράφηκε

AVANT aurora
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 18:17:47 »

Αν είναι να παίξει κάτι σε 55άρι, μήπως να έβλεπε και τον webra, που παίζει και με 15αράκι καυσιμάκι..... Cheesy
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

akritas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 718



Προφίλ
« Απάντηση #13 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 18:20:13 »

σωστο και αυτο.... Thumbs up
Καταγράφηκε

AVANT aurora
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #14 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 18:26:59 »

αμα ειναι να ξεφυγεις πας και σε http://www.novarossi.it/content_uk/products/engines/rex/heli/r57hr-3d.htm
Παρα πολυ καλος και κανει για 50αρια χωρις πατεντα... αλλα δεν ξερω σιγουρα για το hirobo...
παντως θελει ψαξιμο...!
Καταγράφηκε
PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #15 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 18:27:47 »

Αν είναι να παίξει κάτι σε 55άρι, μήπως να έβλεπε και τον webra, που παίζει και με 15αράκι καυσιμάκι..... Cheesy

γιαννη καλα τα λες αλλα που θα το βρεις? δεν ειναι ευκολο γενικα...!
Καταγράφηκε
Paulos
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 508



Προφίλ
« Απάντηση #16 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 18:35:43 »

ίσως από εδώ ή εδώ
Καταγράφηκε

If RC flying were drugs, it would be class A +
heliworld
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 208



Προφίλ
« Απάντηση #17 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 18:36:20 »

Λοιπον,ΤΤ δεν ειχα ποτε μου, οποτε απο θεμα ποιοτητας και αξιοπιστιας δεν ξερω πολλα για αυτους τους κινητηρες,τωρα για τους Hyper ειναι σιγουρα απο τους πιο αξιοπιστους κινητηρες της αγορας και απροβληματιστοι στην λειτουργια τους με ευκολη ρυθμιση, για τους Redline απο την αλλη θα μιλησω μονο για την λειτουργια τους και αυτο απο εμπειρια που ειχα με μια ενος φιλου μοντελιστη,στην αρχη λοιπον και χρησιμοποιωντας καυσιμο 15 νιτρο ο κινητηρας δεν δουλευε στρωτα και ειχαμα συνεχεις αλλαγες στις ρυθμισεις γιατι την μια ηταν  πολυ φτωχος την αλλη πολυ πλουσιος,τα προβληματα αυτα βελτιωθηκαν με την χρησιμοποιηση καυσιμου με 20αρι νιτρο,απο εκει και μετα η λειτουργια του ηταν πολυ καλη με μοναδικο μειονεκτημα ενα κομπιασμα του κινητηρα την στιγμη της μεταβασης απο τις χαμηλες  στις υψηλες στροφες ,απο εκει και μετα μολις καθαριζε ο κινητηρας πραγματι ειχε περισσοτερη δυναμη απο os, με μια ερωτηση στο runryder για το προβλημα αυτο  οι απαντησεις ηταν οτι θα επρεπε να μαθουμε να ζουμε με αυτο, που μαλλον σημαινε οτι το προβλημα αυτο δεν εξαλειφοταν εντελως, η γνωμη μου λοιπον μετα απο ολα αυτα ειναι οτι προκειται για καλους κινητηρες που δεν φτανουν ομως τους os  στο θεμα λειτουργιας των καρμπυρατερ τους.
« Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 18:49:51 από heliworld » Καταγράφηκε
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #18 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 18:40:36 »

προκειται για καλους κινητηρες που δεν φτανουν ομως τους os  στο θεμα λειτουργιας των καρμπυρατερ τους.

Tελικά όπως φαίνεται, η ΤΤ δεν λέει να βάλει μυαλό με το θέμα (καρπυρατέρ). idiot2
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

heliworld
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 208



Προφίλ
« Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 18:48:07 »

Ισως βρε Γιαννη με τιποτα σεμιναρια στο japan κατι να γινει,ειδομεν.
Καταγράφηκε
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 18:48:48 »

.......μετα απο ολα αυτα ειναι οτι προκειται για καλους κινητηρες που δεν φτανουν ομως τους os  στο θεμα λειτουργιας των καρμπυρατερ τους.

......αν δεν ήταν και τόσο "χώμα" το υλικό του πιστονιού, τόσο "χόρτο" το υλικό του ελατηρίου του, τόσο "στραγάλι" το ρουλεμάν του στροφάλου του, και αν θα μπορούσε να λειτουργήσει και με 5% Νίτρο στο καύσιμο, θα ήταν όντως ένας τέλειος κινητήρας.

Το καρμπυρατέρ του όμως είναι όντως ένα από τα πιο σύγχρονα στην συμπεριφορά του.
Καταγράφηκε
heliworld
Aeromodeller Full Member
***
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 208



Προφίλ
« Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 18:55:24 »

Ναι απο τεχνολογια ισως σκιζει,αν αυτη η τεχνολογια δεν δουλευει και σαν ομαδα ομως........ιδιαιτερα εκει στο καρμπυρατεερ.
Καταγράφηκε
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.159


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 20:54:40 »

μαλιστα....

δηλαδί το μέχρι στιγμής πόρισμα ( αν βάλουμε και την οικονομία στο νιτρο....) hyper.

αυτοι οι novarossi ,  webra , και τα συναφή τους έχει δουλέψει κανείς?

μάλον θα παίξει hyper viagrάτος......
(γιατι για ανταλακτικά δεν λεει......)

ο καινούριος ο 55 της OS ξέρουμε πότε βγαίνει Huh
Καταγράφηκε

PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #23 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 20:57:33 »

μαλιστα....

δηλαδί το μέχρι στιγμής πόρισμα ( αν βάλουμε και την οικονομία στο νιτρο....) hyper.

αυτοι οι novarossi ,  webra , και τα συναφή τους έχει δουλέψει κανείς?

μάλον θα παίξει hyper viagrάτος......
(γιατι για ανταλακτικά δεν λεει......)

ο καινούριος ο 55 της OS ξέρουμε πότε βγαίνει Huh

Novarossi δεν παιζει... webra πρεπει να ειχε ο hobbitakos..!
Καταγράφηκε
akritas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 718



Προφίλ
« Απάντηση #24 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 22:06:08 »


ο καινούριος ο 55 της OS ξέρουμε πότε βγαίνει Huh

απο το runryder ...

Quote    
when it coming to the market and where to get this ?

After August only

Διονυση ,
αυτος που απαντάει δεν ξερω αν ειναι σωστά αυτα που λεει , αλλά λεει μετά τον αυγουστο..
Καταγράφηκε

AVANT aurora
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.159


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #25 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 22:09:07 »

μαλιστα....

και ειδού το δήλιμα...

να περιμένει κανείς ή να μην περιμένει.....

θα μου πείς αφού έχεις το ένα hirobo ready to fly.... τι βιάζεσαι.....

ναι...οκ.....
Καταγράφηκε

vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #26 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 22:15:36 »

Δέν υπάρχει πρόβλημα ρε φίλε gouskone.
Με μια μικρή μετατροπή καθάρισες..... laugh


* adxrs.jpg (84.66 KB, 648x486 - εμφανίστηκε 204 φορές.)
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.159


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #27 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 22:18:52 »

βρε ανώμαλε τύρουλα!!!!!!!!
 Grin Grin Grin Grin Grin
εσυ το fotoshopιασες αυτό!!?Huh?

 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Καταγράφηκε

akritas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 718



Προφίλ
« Απάντηση #28 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 22:20:36 »

..


* osmax55hz_01.jpg (85.81 KB, 472x523 - εμφανίστηκε 205 φορές.)
Καταγράφηκε

AVANT aurora
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.159


Ζάκυνθος


Προφίλ WWW
« Απάντηση #29 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 22:22:17 »

η τρίτη βελόλα είναι για τις μεσαίες???
Καταγράφηκε

vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #30 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 22:45:26 »

η τρίτη βελόλα είναι για τις μεσαίες???

Μάλλον για να σε ταλαιπωρεί..... laugh laugh
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #31 στις: Παρασκευή, 12 Ιούν 2009, 22:59:35 »

η τρίτη βελόλα είναι για τις μεσαίες???

Μάλλον για να σε ταλαιπωρεί..... laugh laugh

+10 ταλαιπωρεια θα ειναι οπως στα 90αρια... αλλα τι να κανουμε...!
Καταγράφηκε
kmiglis
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 292


get AIRBORNE...!!!


Προφίλ
« Απάντηση #32 στις: Σάββατο, 13 Ιούν 2009, 04:35:14 »

η τρίτη βελόλα είναι για τις μεσαίες???

Μάλλον για να σε ταλαιπωρεί..... laugh laugh

+10 ταλαιπωρεια θα ειναι οπως στα 90αρια... αλλα τι να κανουμε...!
ετσι νομιζα και εγω οτι η τριτη βελονα ειναι για να μας ταλαιπωρει αλλα πλεον........ευτυχως που υπαρχει τριτη βελονα........
το ευρος φασματος του καυσιμου  ρυθμιζεται σε τρια σταδια και μπορω να κανω μικρομετρικες ρυθμισεις εκει που θελω.....
οχι ενα κλικ ενω προσπαθω να ρυθμισω μεσαιες να χανω και ψηλες μπας και πετυχω συνδυασμο καλο!!!
Καταγράφηκε

TDRigid 2011
ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.940


Προφίλ
« Απάντηση #33 στις: Σάββατο, 13 Ιούν 2009, 10:23:46 »

Έτσι και αλλιώς το καρμυρατέρ του OS είναι καλό. Σίγουρα μία βελόνα παραπάνω δίνει πλεονέκτημα στις ρυθμίσεις.
Ο νεοεισερχόμενος όμως μοντελιστής στην κατηγορία των 50size Ε/Π θα "χαθεί" λιγάκι στην αρχή, γιατί σε ένα ήδη πολύπλοκο πετούμενο μηχάνημα σαν το Ε/Π προσθέτουμε μία ακόμη ρύθμιση παραπάνω.

Τεχνικώς λοιπόν το ζήτημα δεν είναι αν υπάρχει τρίτη βελόνα ή όχι. Τα πρόβληματα της χρήσης ενός ρουλεμάν στροφάλου (το οποίο πρωτοχρησιμοποιήθηκε στους OS 46 SX-H) σε έναν υπερκυβισμένο κινητήρα κατά 10% μάλλον μεγαλώνουν.

Τα υλικά του πιστονιού, ελατηρίου κλπ θα είναι το ίδιο χόρτο ? Θα επιμένει να καίει 20% νίτρο με την σέσουλα για να λειτουργήσει καλά, δείχνοντας έτσι πως η σχεδίασή του πιθανά να είναι κακή ?

Μαζί με αυτό θα ανανεωθούν φυσικά τα μοντέλα των εξατμίσεων, θα μεγαλώσουν τα blades κατά 20mm (από 600 στα 620mm), θα ανεβεί το βάρος........και γιατί όλα αυτά ?

Βασικά εγώ βλέπω μόνο μειονεκτήματα σε ένα τέτοιου μεγέθους κινητήρα με το τρόπο (της πεπατημένης) που το πασάρουν.

Αν πάλι τοποθετηθούν ρουλεμάν μεγαλύτερα και υλικά καλύτερα όπως πχ των OS90 τα οποία πραγματικά είναι καλής ποιότητας, μήπως θα έπρεπε να ξαναεφευρέσουν οι Ιάπωνες ξανά τα 60ρια Ε/Π και να μας τα πασάσρουν για καινούργια ?
Καταγράφηκε
akritas
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 718



Προφίλ
« Απάντηση #34 στις: Σάββατο, 13 Ιούν 2009, 11:49:20 »

κουμπάρε , όλο διλήμματα βάζεις και όλο μας μπερδεύεις....  worry
Καταγράφηκε

AVANT aurora
STRATOS77
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 737


Λυμπερης Ευστρατιος.


Προφίλ
« Απάντηση #35 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:37:42 »

Παιδια η δικη μου γνωμη ειναι η εξης...πηρα τον red line με hatori 523...τον κινητηρα τον εχω στρωσει με 20αρι νιτρο και ετσι θα τον περπατησω...να πω οτι δεν εχει καμμια σχεση με τον ΤΤ της thunder.....

απο λειτουργια...ενα διαμαντι μπορω να πω....απο θορυβο....σκετη τρελλα...απο ροπη...πουθενα κανενα κομπιασμα και ειναι μια σπιθα στην κυριολεξια....θερμοκρασιες  σταθερες,κανενα προβλημα...και απο θεμα ρυθμισης...μια φορα και τελος...

ααα..και το βασικοτερο ολων...η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ...εαν πω οτι πινει τα ιδια με τον ΤΤ θα με μαλωσετε?? κι ομως κυριοι....απιστευτο....

πιστευω οτι ειναι μακραν ο καλυτερος κινητηρας για 50αρι ελικοπτερο... Thumbs up Thumbs up Thumbs up

φυσικα τωρα τοποθετω και το smart carb και μελειωσαμε με ρυθμισματα και θερμοκρασιες....θα ετοιμασω παρουσιαση .... Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up
Καταγράφηκε

PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #36 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:40:02 »

Παιδια η δικη μου γνωμη ειναι η εξης...πηρα τον red line με hatori 523...τον κινητηρα τον εχω στρωσει με 20αρι νιτρο και ετσι θα τον περπατησω...να πω οτι δεν εχει καμμια σχεση με τον ΤΤ της thunder.....

απο λειτουργια...ενα διαμαντι μπορω να πω....απο θορυβο....σκετη τρελλα...απο ροπη...πουθενα κανενα κομπιασμα και ειναι μια σπιθα στην κυριολεξια....θερμοκρασιες  σταθερες,κανενα προβλημα...και απο θεμα ρυθμισης...μια φορα και τελος...

ααα..και το βασικοτερο ολων...η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ...εαν πω οτι πινει τα ιδια με τον ΤΤ θα με μαλωσετε?? κι ομως κυριοι....απιστευτο....

πιστευω οτι ειναι μακραν ο καλυτερος κινητηρας για 50αρι ελικοπτερο... Thumbs up Thumbs up Thumbs up

φυσικα τωρα τοποθετω και το smart carb και μελειωσαμε με ρυθμισματα και θερμοκρασιες....θα ετοιμασω παρουσιαση .... Thumbs up Thumbs up Thumbs up Thumbs up

εχεις πεταξει ποτε 55αρι 56αρι 57αρι???
Αν οχι αν μπορεις βρες να πεταξεις και κανε μια συγκριση με ενδιαφερει για αλλο λογω..!
Καταγράφηκε
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #37 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:48:02 »

Η κατανάλωση φίλε STRATOS77, είναι υποκειμενική....  αναλόγως πώς πετάς κ.λ.π.
Και εγώ έχω βγάλει 25 λεπτά πτήση με τον ττ.     Αλλά..........μην δείς τον novarrosi... Cheesy    Λές και καίει βενζίνα...

Αλλωστε το έχουμε πει κατά καιρούς........  ο hyper είναι φαγάνα έτσι και αλλιώς.

Οσο αφορά το carp smart......κράτα και μια πισινή.....    Ισως τελικά........... δεν είναι και το απόλυτο gadketάκι.
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

STRATOS77
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 737


Λυμπερης Ευστρατιος.


Προφίλ
« Απάντηση #38 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:49:34 »

καλα ναι εχεις δικιο...μιλαω παντα για νορμαλ πτηση με νορμαλ ακροβατικα.... Thumbs up Thumbs up

25 λεπτα??? idiot2 idiot2 idiot2 idiot2σοβαρα μιλας??? laugh laugh
Καταγράφηκε

PaNt
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 8.650


Προσωπικη μου γνωμη,δεν επιβαλλω σε κανενα και τπτ


Προφίλ WWW
« Απάντηση #39 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:50:05 »

Η κατανάλωση φίλε STRATOS77, είναι υποκειμενική....  αναλόγως πώς πετάς κ.λ.π.
Και εγώ έχω βγάλει 25 λεπτά πτήση με τον ττ.     Αλλά..........μην δείς τον novarrosi... Cheesy    Λές και καίει βενζίνα...

Αλλωστε το έχουμε πει κατά καιρούς........  ο hyper είναι φαγάνα έτσι και αλλιώς.

Γιατι ρε Giannh καιει πολυ?? χα0χα0χα0αχ0 απλα εγω ειαμι προβληματικος και το κανω να καιει.. Μαλλωνω με το heli eipame...
Καταγράφηκε
vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #40 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:52:38 »

Γιατι ρε Giannh καιει πολυ?? χα0χα0χα0αχ0 απλα εγω ειαμι προβληματικος και το κανω να καιει.. Μαλλωνω με το heli eipame...

Oxi re γιαυτό το είπα.......για τα κυβικά του δεν καίει τίποτα...
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #41 στις: Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 20:54:28 »

25 λεπτα??? idiot2 idiot2 idiot2 idiot2σοβαρα μιλας??? laugh laugh

Ooooooooooooo yes......... και όμως...  σε στρώσιμο με χαλαρές βόλτες.
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

vtr
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.583


α........ ρε και να ειχα τα 3 ΧΧΧ...


Προφίλ
« Απάντηση #42 στις: Δευτέρα, 6 Σεπ 2010, 17:43:47 »

Μαζί με αυτό θα ανανεωθούν φυσικά τα μοντέλα των εξατμίσεων, θα μεγαλώσουν τα blades κατά 20mm (από 600 στα 620mm), θα ανεβεί το βάρος........και γιατί όλα αυτά ?

Χαζεύοντας γενικώς........έπεσα επάνω σε αυτο το πόστ του φίλου ΚΥΡΝΙΚ.   
Μόλις ένα χρόνο πρίν, (λίγο πάνω - λίγο κάτω) τα πράγματα ήταν ακριβώς έτσι..

Μόλις ένα χρόνο μετά (λίγο πάνω - λίγο κάτω), παρόλο που τα blades μεγαλώνουν, και τα μοτέρ  γίνονται βαρύτερα καθώς και οι εξατμίσεις αυτών, κατά περίεργο τρόπο το συνολικό βάρος πέφτει... idiot2 idiot2

Πράγματι, είναι απίστευτο το πόσο προχωράει η τεχνολογία, τα υλικά γίνονται ελαφρύτερα και ανθεκτικότερα, τα frame και canopy ενος 50αριού θερμικού ελικοπτέρου είναι τόσο μικρά, που παραπέμπουν σχεδόν σε διαστάσεις 500αριού ηλεκτρικού....

Και όμως.......  είναι όλα τόσο μελετημένα και τακτοποιημένα, που "ενώ" νομίζεις ότι δεν μπορείς να βάλεις χέρι, έχεις τόσο άπλα να δουλεύεις και να μαστορεύεις.... που κάνεις την ζωή σου εύκολη..

Το 2007, όταν πήρα το πρώτο μου Lama, δεν μπορούσα να φανταστώ...  ότι 3 χρόνια μετά, θα έβγαινε ελικοπτεράκι όπως είναι το solo pro η το blade msr μονού στροφείου, και θα είναι πιο καλά - πιο σταθερά - χωρίς (σχεδόν) ζημιές, και θα ανταποκρίνονται καλύτερα στις κινήσεις απο τα Lama.

Και τιι έχουμε να δούμε ακόμα...... Tongue
Καταγράφηκε

Sponsored by: nemhobby.com 

Σελίδες: 1 2 3 [Όλοι]  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Συντονιστής: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Θέμα: RedLine ή Hyper σε 50άρι Heli? « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.219 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.