Aeromodelling GR  
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide E-mail E-mail
304.329 μηνύματα σε 12.381 θέματα από 6.300 Μέλη / Τελευταίο μέλος: CharlesjeF
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 06:01:02

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 18 Απρ 2024, 06:01:02

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
    Πρόσφατα θέματα
    από Yiannis_S
    [Σήμερα στις 00:29]

    από Markhelis
    [Σήμερα στις 00:15]

    από dominicm
    [Χθες στις 13:52]

    από tsiou
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 23:05:11]

    από dominicm
    [Τρίτη, 16 Απρ 2024, 14:57:47]

    από Yiannis_S
    [Δευτέρα, 15 Απρ 2024, 23:14:33]

    από chris 1975
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 11:21:01]

    από tasospap
    [Σάββατο, 13 Απρ 2024, 09:47:39]

    [Παρασκευή, 12 Απρ 2024, 17:02:03]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 20:51:06]

    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 12:49:07]

    από hpergm
    [Τετάρτη, 10 Απρ 2024, 08:22:03]

    από Yiannis_S
    [Τρίτη, 9 Απρ 2024, 00:01:58]

    από jjkor
    [Δευτέρα, 8 Απρ 2024, 00:59:23]

    [Πέμπτη, 4 Απρ 2024, 22:49:28]
    Google search


    WWW
    Aeromodelling GR
    Μέλη
    Σύνολο μελών: 6300
    Τελευταίο: CharlesjeF
    Στατιστικά
    Σύνολο μηνυμάτων: 304329
    Σύνολο θεμάτων: 12381
    Online σήμερα: 51
    Online έως τώρα: 959
    (Κυριακή, 18 Οκτ 2020, 16:30:52)
    Συνδεδεμένοι χρήστες
    Μέλη: 1
    Επισκέπτες: 52
    Συνολικά: 53
    Στυλ εμφάνισης

    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Κάτω
    Εκτύπωση
    Αποστολέας Θέμα: TIGER SPORT 40  (Αναγνώστηκε 13981 φορές)
    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 85


    « Απάντηση #15 στις: Πέμπτη, 21 Σεπ 2006, 21:59:18 »

    Απορειων συνεχεια...
    Λογο του cowl ο κινητηρας πρεπει να ερθει τοσο μπροστα στην βαση του. Ειναι λαθος να ερθει τοσο μπροστα?
    Ειναι επικινδυνο να σπασει?(Η βαση στηριξης ειναι πλαστικη)


    * P1010038.jpg (24.12 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 348 φορές.)
    Καταγράφηκε
    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 85


    « Απάντηση #16 στις: Πέμπτη, 21 Σεπ 2006, 22:05:31 »

    Δευτερη ερωτηση. Για τις ντιζες του γκαζιου και το στριψιμο της ροδας ο κατασκευαστης προτινει την συνδεσμολογια της φοτογραφιας, Για τα πηδαλια rudder και elevator προτινει να κανω στην ντιζα ενα ''Ζ''. Θα ειναι λαθος να βαλω και εκει συνδεσμους σαν την φοτογραφια? Ειναι περισσοτερο αντοχης να γινει ''Ζ''? Θελω την γνωμη σας.
    Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας.


    * P1010040.jpg (30.51 KB, 500x375 - εμφανίστηκε 317 φορές.)
    Καταγράφηκε
    skopos-Komotini
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.249


    ΑΕΡΟΛΕΣΧΗ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ


    WWW
    « Απάντηση #17 στις: Πέμπτη, 21 Σεπ 2006, 22:53:28 »

    Πρώτα απο όλα για την μηχανή θα σου πω απο αυτά που ξέρω πάντα οτι το μόνο πρόβλημα που θα εχεις εινε οτι στο ζύγισμα ισως χρειαστεί λίγο βάρος στν ουρά οσο για της ντιζες εγω ειμε υπερ του Ζ  αυτά τα βαρελάκια που εχεις στην φώτο εινε λιγο επικίνδυνα για εμένα
    Καταγράφηκε

    dim sofos
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 1.534


    ..Καλύτερα να πετάς παρά να μιλάς.


    « Απάντηση #18 στις: Πέμπτη, 21 Σεπ 2006, 23:18:22 »

    χαίρεται κύριοι.

    Αφού το cowl του αεροπλάνου τερματίσει στο σωστό σημείο,εκεί δηλαδή που δείχνει το manual ή κάποια φωτό έστω,δέν θα έχεις πρόβλημα.Ίσως  χρειαστεί να μεταφέρεις την μπαταρία σου λίγο πίσω.

    Το Ζ είναι η πιο σίγουρη λύση για αυτά τα μοντέλα, σωστά το ανέφερε και ο skopos.

    Υπάρχει και ειδικό εργαλείο.


    * z_1.jpg (55.36 KB, 576x432 - εμφανίστηκε 318 φορές.)

    * Z2.jpg (31.35 KB, 512x384 - εμφανίστηκε 302 φορές.)
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #19 στις: Παρασκευή, 22 Σεπ 2006, 14:10:20 »

    SPIROSTA!


    Tiger Trainer 40

    1. Το cowl μπορείς να το φέρεις πιο πίσω και για αυτό είναι σε δυο κομμάτια ώστε να το τριμαρεις/σημαδέψεις μισό μισό και μετά να το κολλήσεις.Το τέρμα του καθορίζεται από τα μαγουλα που ακουμπάνε μπροστά και όχι από τις βίδες που βάζεις στο πλάι. Άρα σπρώξε το όσο περισσότερο σε παίρνει. Με τον κινητήρα 14-18 χιλιοστά από το μπροστά μέρος την βάσεις θα έχεις 4 χιλιοστά clearence στο δαχτυλίδι του

    2. Συνεπώς κανονικά η μηχανή σου έπρεπε να είναι περιπου 18 χιλιοστά από την άκρη της βάσεως.

    3. Όπως έχεις την βάση τώρα και με τον RMX τον κινητηρα (από ότι είδα στην photo) θα χρειαστείς βάρος σε ένα μοντέλο που είναι ήδη βαρύ. Παρα ταύτα μιας και έχεις (έχεις??) κάνει τις τρύπες στην βάση μην την ξανατρυπησεις γιατί μετά ΝΑΙ θα σπάσει.

    4. Η Βάσεις είναι πολύ δυνατές και δεν έχουν φόβο να σπάσουν από τον κινητήρα που είναι μπροστά παρα μονο από πέσιμο με τα μούτρα (Δοκιμασμένο)

    5. Οι ντίζες ΟΧΙ μην βάλεις τα σφυκτηρακια. Πηδάλια όπως Ύψους βάθους που είναι απραίτητα για την ορθή πλοήγηση του αεροπλάνου δεν πρέπει να φέρουν ρίσκο.Το ρίσκο σου εδώ είναι το αλενακι που σφίγγει από επάνω την ντίζα.

    6. Κανε Z σε όλες τις μεριές που είναι επάνω στα serb (αφού μετρήσεις πρώτα) και μετά κανόνια τα ακροντιζα σου συν άλλη άκρη.

    7.Εάν δεν έχεις Z bender αγόρασε ένα (8-14euro ανάλογα την μάρκα και τον τύπο).Το έχω 9 χρονια περίπου και μακαρι να το είχα και πιο πριν. Αλλιώς πάρε ενός φίλους σου.

    8. Εάν δεν θέλεις να το αγοράσεις, πάρε ένα πλατυτσιμπιδο και κανε του μια τρυπάνια στο ένα άκρο 2-2.5χιλιοστά και έτσι φτιάχνεις hand made Z bender..

    Συγγνώμη για τα greeklish αλλα είμαι δουλειά και τρέχω...

    Manos
    « Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 8 Ιούν 2013, 00:43:38 από Yankos » Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #20 στις: Παρασκευή, 22 Σεπ 2006, 17:05:46 »

    Σιγουρα το Z ειναι ποιό ασφαλές

    Αλλα δεν το εχω χρησιμοποιήσει ποτε απο τότε που ανακάλυψα αυτα τα "βαρελάκια" τα οποία τα χρησιμοποιώ ανελλιπως , χωρίς κανένα προβλημα μέχρι τώρα  Ποοολύ άνεση

    Βέβαια το μεγαλύτερο μοντέλο μου είναι 60άρι και χρησιμοποιώ παντα loctite στις μικρές αλλενόβιδες. Ποτέ δεν ξέσφυξαν και ποτε δεν γλυστρισε η ντίζα.


    θα μου πείτε ποιο είναι το πλεονέκτημα της χρήσης τους???
    Η απόλυτη και πανευκολη ρυθμιση της κίνησης 

    Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 85


    « Απάντηση #21 στις: Παρασκευή, 22 Σεπ 2006, 18:03:20 »

    Ευχαριστω για τις απαντησεις σας. Τα βαρελακια τα ηθελα και εγω για ευκολια ρυθμισεις αλλα οντως ειναι πιο επιφοβα.
    Την μηχανη θα προσπαθησω να την φερω πιο πισω αλλα εκανα  Αυτοεξηγούμενο και εχω κολλισει τα δυο μισα του cowl το οποιο ειναι απο σκληρο πλαστικο. Μια ερωτηση που ξεχασα...
    Στο προηγουμενο μοντελο μου ο κατασκευαστεις προτινε να κολλισω την βαση της μηχανης με το firewall με εποξικη.
    Σε ευτο το μοντελο δεν λεει τιποτα για κολλα. Και στις δυο περιπτωσεις η βαση πιανει και με βιδες οι οποιες βιδωνουν σε παξιμαδια που χωνονται στο ξυλο (δεν ξερω πως λεγονται επισημα Χαμόγελο). Τι προτινετε?
    Καταγράφηκε
    Γιάννης Παξιμαδάκης
    Global Moderator
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 2.095



    WWW
    « Απάντηση #22 στις: Παρασκευή, 22 Σεπ 2006, 18:18:58 »

    το Σωστό είναι να βιδώσεις τη βάση στο firewall με τις βίδες που προτείνονται . Αν θες μπορείς να περάσεις το firewall με εποξική ( αν είναι πολύ πυκνή αραίωσέ την με οινόπνευμα) . Αυτό το κάνεις για να το προστατέψεις από διαρροές καυσίμου που θα το κάνουν να ξεκολλήσει
    « Τελευταία τροποποίηση: Παρασκευή, 22 Σεπ 2006, 18:21:47 από Γιάννης Παξιμαδάκης » Καταγράφηκε

    Γιάννης Παξιμαδάκης
    http://woodenkayakgreece.blogspot.gr/
    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 85


    « Απάντηση #23 στις: Σάββατο, 30 Σεπ 2006, 09:56:54 »

    Καλημερα σε ολους.. Το μοντελο μετα απο τοσο καιρο ειναι ετοιμο για πεταγμα...
    Οποτε μια τελευταια ερωτηση...

    Στις αποκλεισεις των πτερυγων ο κατασκευαστις δινει..
    aileron: 2 X 3/8  in
    rudder  2 X 3/4  in
    elevator 2 X 3/8 in

    δεν σας φαινετε λιγο το elevator? 3/8 της ιντζας ειναι περιπου 1 cm
    Δηλαδη προτινει 1 cm κινηση πανω και 1cm κινηση κατω.

    Θα ηθελα την γνωμη σας ευχαριστω..
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #24 στις: Σάββατο, 30 Σεπ 2006, 13:48:48 »

    Σπιροστα,

    Κινήσεις που σου δίνουν πάντα οι κατασκευαστές είναι εκ του ασφαλούς για τα αρχικά στάδια ( στα εκπ/κα). Συνεπώς εάν το αεροπλάνο σου είναι ζυγισμένο σωστά τότε θα είσαι οκ. Συνήθως το Τ Trainer είναι λίγο κολοβαρο συνεπώς εάν  έχεις μεγαλύτερη κίνηση δεν κάνει κακό σε περίπτωση που την χρειαστείς λόγω έκτακτης ανάγκης.

    Απλά το καλύτερο είναι να το πετάξεις με κάποιον που ασχολείται και θα σου δώσει ορθές οδηγίες στο πως να το σεταρεις σε θέματα μεγέους κινήσεων.
    Μάνος
    Καταγράφηκε
    coolvag
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 857


    Ευάγγελος Κουλάδης


    « Απάντηση #25 στις: Σάββατο, 30 Σεπ 2006, 14:03:57 »

    Καλημέρα σε ολους

    Φίλε Spirosta βαλτο να ειναι 1,5 εκατοστο πανω και 1.5  κατω τουλαχιστον το elavator.
    και αν δεν εχεις ξαναπετάξει 40αρι,καλο θα ειναι καποιος να σε τριμάρει πρωτα και να δει και το μοντελο το σεταπ του.

    Βαγγέλης
    Καταγράφηκε
    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 85


    « Απάντηση #26 στις: Σάββατο, 30 Σεπ 2006, 15:27:45 »

    Εχω ξαναπεταξει 40αρη αλλα ενα εκπαιδευτικουλι..
    Αυτο θα ειναι το 2ο μοντελο μου και η πρωτη πτηση του.
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #27 στις: Σάββατο, 30 Σεπ 2006, 15:47:45 »

    Και που βρίσκεται τώρα αυτό το εκπαιδευτικούλι??  angel

    χεχε!

    Να προσέχεις. Εάν έχεις εμπιστοσύνη στα χέρια σου τότε και 2 πόοντους να βάλεις η συμπεριφορά του ΤΤ θα είναι μια χαρά. Απλά δεν είναι ανάγκη να πάρεις ρίσκο και για αυτό κράτα τα όλα με μέτρο!...

    Μάνος
    Καταγράφηκε
    spirosta
    Aeromodeller Jr. member
    **
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 85


    « Απάντηση #28 στις: Σάββατο, 30 Σεπ 2006, 16:34:10 »

    Το εκπαιδευτικουλι στουκαρισε Μανο σε μια κολονα στην ΕΜΕΧ στα Χανια οσο ημουν διακοπες..(απο κει καταγομαι).
    Αμα εχεις συνηθησει να πετας στην Αναβυσο.....
    Καταγράφηκε
    kerpinis
    Aeromodeller Hero Member
    *****
    Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

    Μηνύματα: 619



    WWW
    « Απάντηση #29 στις: Σάββατο, 30 Σεπ 2006, 17:02:40 »

    χαχαχα!! Κάτι είχα καταλάβει!

    Συγνώμη που γελάω αλλά σου βάζω 2 φωτό από την ίδια ίσως κωλόνα!

    Πως και βρήκες την ΕΜΕΧ ρε συ?


    Μάνος


    * DSC02331.jpg (49.42 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 259 φορές.)

    * DSC02332.jpg (47.11 KB, 640x480 - εμφανίστηκε 261 φορές.)
    Καταγράφηκε
    Σελίδες: 1 [2] 3 4     Πάνω
    Εκτύπωση
    Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστής: Serafim)  |  Θέμα: TIGER SPORT 40
    Μεταπήδηση σε:  

    Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
    Πολιτική απορρήτου

    TinyPortal v0.9.7 © Bloc
    Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
    Δημιουργία σελίδας σε 0.033 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.