Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.141 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 08:53:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 08:53:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Πρόσφατα θέματα
[Σήμερα στις 03:16]

[Χθες στις 23:20]

[Χθες στις 23:19]

από Bocian
[Χθες στις 22:07]

από STROVILO
[Χθες στις 21:13]

από lakis
[Χθες στις 19:48]

από giamous
[Χθες στις 17:24]

από joker
[Χθες στις 15:01]

[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 22:05:56]

από snoopy
[Δευτέρα, 16 Οκτ 2017, 20:02:17]

από gekil888
[Κυριακή, 15 Οκτ 2017, 10:51:15]

από nasosxatz
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 22:18:37]

από kondorgr
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 15:04:40]

από evan
[Σάββατο, 14 Οκτ 2017, 06:47:47]

από dominicm
[Παρασκευή, 13 Οκτ 2017, 19:06:18]
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Μέλη
Σύνολο μελών: 5927
Τελευταίο: vangelis.evang
Στατιστικά
Σύνολο μηνυμάτων: 284141
Σύνολο θεμάτων: 11301
Online σήμερα: 44
Online έως τώρα: 362
(Κυριακή, 2 Ιαν 2011, 08:42:40)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 26
Συνολικά: 39
Στυλ εμφάνισης

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΙ « προηγούμενο επόμενο »
Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Κάτω Εκτύπωση
Αποστολέας Θέμα: ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΙ  (Αναγνώστηκε 9043 φορές)
   
mitsos55
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 279



Προφίλ
« στις: Κυριακή, 20 Αύγ 2006, 09:47:06 »

ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΙΔΑΛΙΑ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ( ΑΙΛΕΡΟΝ, ΕΛΕΒΕΙΤΟΡ ΣΥΝΙΘΩΣ) ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ.... ΚΑΝΟΥΝΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ...... ΠΡΩΤΟΥ ΚΝ ΠΕΙΣ ΤΙ ΕΓΕΙΝΕ.ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΠΕΙΔΑΛΙΟ..... ΚΩΣΤΑ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ..... ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΦΥΣΙΚΑ
Καταγράφηκε

Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
σου
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #1 στις: Κυριακή, 20 Αύγ 2006, 10:06:04 »

Η πιό απλή εξήγηση για το γιατί συντονίζουν τα πηδάλια ενός μοντέλου (και μεγάλου αεροπλάνου) είναι η εξής:

Αν δεις μία σημαία να κυματίζει στον άνεμο, θα παρατηρήσεις ότι οι δίνες την αναγκάζουν να πάει μία προς τα αριστερά και μία προς τα δεξιά κ.ο.κ.

Στην περιοχή του χείλους εκφυγής των φτερών, που βρίσκονται και τα πηδάλια, υπάρχουν πολλές τέτοιες δίνες.

Για να αποφύγεις τον συντονισμό,
α) πέτα με μικρότερη ταχύτητα
β) φτιάξε τις ντίζες να μην έχουν καθόλου τζόγο
γ) πρόσθεσε μάζα μπροστά από τον άξονα περιστροφής (τους μεντεσέδες)

jkon
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
mitsos55
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 279



Προφίλ
« Απάντηση #2 στις: Κυριακή, 20 Αύγ 2006, 11:26:25 »

ΤΟ ΝΑ ΠΕΤΑΩ ΠΟΙΟ ΣΙΓΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΜΟΝΙΜΗ ΛΥΣΗ..... ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΕΤΑΩ ΓΡΗΓΟΡΑ........ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΧΕΙΡΗ ΛΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΣΕΙ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ(ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΕΙΔΗ....)  ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟ ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ....... ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΤΙΖΕΣ... ΤΙ ΕΝΟΕΙΣ ΤΖΟΓΟ? ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΧΟΡΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΤΙΖΑ? ΝΑ ΜΙΚΡΙΝΩ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΤΡΙΠΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΖΟΓΟΣ?
Καταγράφηκε

Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
σου
mitsos55
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 279



Προφίλ
« Απάντηση #3 στις: Κυριακή, 20 Αύγ 2006, 11:36:13 »

ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ ΣΕ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΧΕΤΑΙ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?
Καταγράφηκε

Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
σου
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #4 στις: Κυριακή, 20 Αύγ 2006, 12:05:25 »

Κλασσικά για flutter είναι τα άρθρα του Ed Moorman
http://members.cox.net/moormanrc1/Flutter.htm
http://www.fly-imaa.org/imaa/hfarticles/flying/v10-4-14.html

Ακόμα μπορεί να βοηθήσει το να "κλείσεις" τα κενά των πηδαλίων, πετυχαίνοντας έτσι καλύτερο και πιο ευθύ άξονα κίνησης.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
Αντώνης Παπαδόπουλος
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.190



Προφίλ
« Απάντηση #5 στις: Κυριακή, 20 Αύγ 2006, 12:09:33 »

Καλημέρα mitsos55,

Εκτός από τα πολύ σωστά που σου αναφέρει ο jkon, θα πρέπει να προσέξεις στην κατασκευή τα παρακάτω.

1. Να έχεις σωστά τοποθετήσει τους μεντεσέδες. Συγκεκριμένα η νοητή γραμμή που ενώνει τους άξονες των μεντεσέδων να είναι σε ευθεία γραμμή και στο κέντρο του χείλους εκφυγής. Για να το πετύχεις υπάρχουν ειδικά "εργαλεια" από διάφορες εταιρείες που σε βοηθούν τόσο στο σωστό κεντράρισμα της σχισμής όσο και στο άνοιγμα της.

2. Να έχεις μεντεσέδες στα άκρα των ailerons. Υπάρχει ενδεχόμενο στην κατασκευή να μην έχεις τοποθετήσει μεντεσέ στο άκρο του aileron, κυρίως προς το μέρος του tip. Αποτέλεσμα αυτού είναι να έχεις ένα κομμάτι ξύλο που να μην είναι σωστά στηριγμένο και με την ταχύτητα να πάλλεται και να δημιουργεί το fluttering.

3. Το κενό που έχεις αφήσει μεταξύ της πτέρυγας και του aileron να είναι αρκετά μεγάλο. Το κενό αυτό πρέπει να είναι το δυνατόν μικρότερο.

4. Η ποιότητα των μεντεσέδων να μην είναι καλή. Να προτιμάς αυτούς με μεταλλικό άξονα.

Κάνε έλεγχο στα παραπάνω και τα ξαναλέμε.

Αντώνης Παπαδόπουλος
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 20 Αύγ 2006, 12:18:03 από Αντώνης Παπαδόπουλος » Καταγράφηκε
Γιάννης Κωνσταντακάτος
Master contributor
Aeromodelling GR
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 4.874


AKA "jkon" ή "θείος Γιάννης"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #6 στις: Κυριακή, 20 Αύγ 2006, 12:32:07 »

Ευχαριστώ και συγχαίρω τον apap για την συμπλήρωση της αρχικής απάντησής μου.

Ενα ακόμα χαρακτηριστικό που ξέχασα να αναφέρω είναι ότι το πηδάλιο πρέπει να είναι όσο το δυνατόν άκαμπτο, γιατί αν είναι μαλακό και μπορεί να αλλάξει γωνία στα tips, ο συντονισμός είναι πολύ πιο πιθανός.
jkon
Καταγράφηκε

Γιάννης Κωνσταντακάτος
Πρόεδρος Ε.Α.Α.
mitsos55
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 279



Προφίλ
« Απάντηση #7 στις: Κυριακή, 20 Αύγ 2006, 12:48:39 »

ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΛΕΣ...... ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΤΑ ΕΜΑΘΕ ΑΥΤΑ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΦΕΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΜΟΣΙΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΒΟΛΕΥΟΥΝ?
Καταγράφηκε

Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
σου
mitsos55
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 279



Προφίλ
« Απάντηση #8 στις: Κυριακή, 20 Αύγ 2006, 13:01:41 »

ΑΝΤΩΝΗ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΠΟΙ ΤΙ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΑΛΛΑ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΠΩ... ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΑΥΤΟΙ... ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑΝ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ..(ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΜΟΥ ΕΣΠΑΣΑΝ ΤΡΙΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ) ΑΠΛΩΣ ΡΩΤΗΣΑ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ... ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΔΩ ΞΕΡΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΟΙΠΟΝ ΩΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΤΙΤΑ ΤΩΝ ΝΤΙΖΩΝ( ΜΙΛΑΜΕ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ) ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΡΑΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΑΚΑΜΠΤΕΣ ΝΤΙΖΕΣ( ΠΑΡΑΔΕΙΟΓΜΑ ΕΓΩ ΕΒΑΛΑ ΚΑΡΜΠΟΝ) ΕΛΑΣΤΙΚΩΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΝΤΙΖΕΣ ΙΣΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΠΙΔΑΛΙΑ.ΑΠΑΓΟΡΥΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΣΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ. ΤΟ ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟ ΠΟΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ. ΚΑΤΑ 95% ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΤΙΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ... ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟ. ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ
Καταγράφηκε

Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
σου
coolvag
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 883


Ευάγγελος Κουλάδης


Προφίλ
« Απάντηση #9 στις: Κυριακή, 20 Αύγ 2006, 13:15:23 »

Καλημέρα σε Ολους.

....και που να σφίξουν οι ζεστες!!!!!

αχα ναι ξεχασα σφιγουνε απο σημερα!!!!!


Καταγράφηκε
Serafim
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 1.107



Προφίλ
« Απάντηση #10 στις: Κυριακή, 20 Αύγ 2006, 14:04:53 »

Καλησπέρα Δημήτρη,

Ο Κώστας δεν είπε τι ξέρουν ή τι δεν ξέρουν τα μέλη του forum.  Ο Κώστας είπε ότι το συγκεκριμένο forum έχει σαν αντικείμενο τον ΑΕΡΟμοντελισμό (το λέει άλωστε και το όνομά του).  Δοκίμασε σε οποιοδήποτε forum του κόσμου να γράψεις κάτι εκτός θέματος και θα καταλάβεις τι εννοεί.

Τώρα για τον λόγο που ξεκίνησες το παρόν θέμα δεν τον έχω καταλάβει ακριβώς, και ειδικά ποιος σε εμπόδισε να γράψεις την απάντηση που ήδη ήξερες στην ερώτηση που μόνος σου έκανες, αλλά οι υπεύθυνοι (?) δεν σε άφησαν Undecided  Προσπάθησε μόνο να μην δημιουργηθεί ένταση χωρίς λόγο.

Α, και κάτι τελευταίο.  Στα forum διεθνώς είναι κανόνας ότι όταν γράφεις κεφαλαία φωνάζεις.  Φαντάζομαι δεν είναι η πρόθεσή σου αυτή.

Σεραφείμ
« Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 20 Αύγ 2006, 14:08:25 από Serafim » Καταγράφηκε

There is no greater force in the world than wrong rudder
Κώστας Ζαπαντιώτης
Aeromodeller Hero Member
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 591



Προφίλ
« Απάντηση #11 στις: Κυριακή, 20 Αύγ 2006, 15:15:55 »

Μη μας φταίνε οι ζέστες για όλα!Αν δε πας καλά,δε πας όλο το χρόνο! idiot2
Καταγράφηκε

Δε χορταίνω μόνο με φαγητό ! ! ! !
mitsos55
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 279



Προφίλ
« Απάντηση #12 στις: Κυριακή, 20 Αύγ 2006, 19:14:34 »

οχι δεν φωναζω ρε παιδια.... ειπαμε..... δεν το ηξερα αυτο με τα καιφαλαια.... παντως να ξερετε-  συντονισμος ισον αλλαγη στις ντιζες,βαζουμε κατευθειαν ακαμπτες.  εδω που τα λεμε ρε παιδια ποσες στροφες βαζουμε τις βελονες σε μια SC εξινταρα?
Καταγράφηκε

Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
σου
Κώστας Κωστόπουλος
Administrator
*****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 2.939


AKA "agridoc"


Προφίλ WWW
« Απάντηση #13 στις: Κυριακή, 20 Αύγ 2006, 20:12:22 »

Από το http://members.cox.net/moormanrc1/Flutter.htm που δόθηκε από μένα

Παράθεση
Use stiff pushrods or pull-pull cables, especially on rudder. Tight pull-pull cables take all the slop out of a system. Very good for flutter prevention. Brace the pushrods inside the fuselage if you can.

Οι λόγοι δεν είναι ένας είναι περισσότεροι. Το οτι στο δικό σου λύθηκε με αλλαγή ντίζας δεν σημαίνει οτι οπωσδήποτε (ή 95%) θα λυθεί και στο άλλο.

Οποιος προσπαθεί να βοηθήσει το κάνει με καλή διάθεση. Εαν κάποιος ρωτά κάτι σημαίνει οτι περιμένει να του απαντήσουν. Παρεπιπτόντως τυχαίνει να σου έχουν απαντήσει καταξιωμένοι αερομοντελιστές στον χώρο.
Καταγράφηκε

Πριν κάνετε ερώτηση: Ψάξατε στο Aeromodelling GR ή στο Βιβλίο του jkon;
Μην κάνετε χαρακτηρισμούς και άσχημα σχόλια, αν μη τι άλλο, συγκρατηθείτε για το καλό του χόμπυ μας.
mitsos55
Aeromodeller Sr. Member
****
Αποσυνδεδεμένος Αποσυνδεδεμένος

Μηνύματα: 279



Προφίλ
« Απάντηση #14 στις: Κυριακή, 20 Αύγ 2006, 20:32:51 »

αυτο το θεμα το εχω ψαξει πολυ..... και εχω κανει πολλες δοκιμες και με πολλα σπασιματα... και οταν λεω ειναι 95% απο αυτο το ενοω........    ολα αυτα δεν τα εχω διαβασει σε καποιο βιβλιο ουτε ειναι φαντασιωσεις μου....  τα εχω ανακαλιψει στο α ε ρ ο δ ρ ο μ ι ο, φανταζομαι οτι εσεις τουλαχιστων δεν το εχεται παθει...... οταν θα το παθεται τωτε θα καταλαβεται( oσο αναφορα την μηχανη ξερει κανενας τιποτα?)
Καταγράφηκε

Ο χρονος και η υπομονη σου θα δικαιωσουν τις προσπαθειες
σου
Σελίδες: [1] 2 3  Όλοι  Πάνω Εκτύπωση 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο  |  Sport - fun και γενικά (Συντονιστές: Serafim, Yankos)  |  Θέμα: ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΣΥΝΤΟΝΙΖΕΙ « προηγούμενο επόμενο »
Μεταπήδηση σε:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.