Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.177 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 23:20:13

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 67
31  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Υλικά, εργαλεία και τεχνικές / Απ: Διακοσμηση αεροπλανων στις: Σάββατο, 1 Μάι 2010, 22:32:53
Εγώ πάντως αυτό είχα συγκεκριμένα:

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXCZW4&P=7

Σεραφείμ
32  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Υλικά, εργαλεία και τεχνικές / Απ: Διακοσμηση αεροπλανων στις: Σάββατο, 1 Μάι 2010, 21:25:08
Είναι γεγονός ότι τα χρώματα των εκτυπωτών δεν αντέχουν.  Για να κάνεις τέτοια εκτύπωση σε μικρή ποσότητα με τρόπο που να αντέχει δεν νομίζω ότι συμφέρει.  Οπότε υπάρχουν δύο εναλλακτικοί τρόποι.  Ο πρώτο είναι διαφανές αυτοκόλλητο (π.χ. αυτό που ντύνουν τα βιβλία του σχολείου απ' έξω, υπάρχει σε ρολό και είναι αρκετά φθηνό και σε κάθε βιβλιοπωλείο), το οποίο το κολλάς από πάνω από το χαρτί.  Και ο δεύτερο είναι κάποια ειδικά σπρέι ή βερνίκια που περνάς το αυτοκόλλητο από πάνω και το κάνουν αδιάβροχο.  Κάποτε είχα δει κάτι τέτοιο στο www.skoutsos.com

Σεραφείμ
33  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Sport - fun και γενικά / Απ: U CAN DO 60 ΜΕ SAITO 91 στις: Παρασκευή, 30 Απρ 2010, 21:14:52
Καλησπέρα

Το είχα το συγκεκριμένο μοντέλο με την 100άρα Saito και θα σου έλεγα ότι αν θες δύναμη για να βγαίνεις από δύσκολες καταστάσεις χαμηλά θα πρέπει να βάλεις κάτι δυνατότερο από την 90άρα.  Όχι φυσικά ότι δεν θα το πηγαίνει καλά, αλλά ίσως να μην μείνεις ικανοποιημένος.

Με την 100άρα ήταν καλό το μοντέλο, αλλά δεν είχε τρελή δύναμη.  Ίσως με 30άρι καύσιμο (εγώ πέταγα με 20άρι) να ήταν μια χαρά.

Σεραφείμ
34  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Software και Flight simulators / Απ: G4 ? ? ? ? ? στις: Δευτέρα, 26 Απρ 2010, 21:52:23
Για να παίξει θα πρέπει τα Windows να βλέπουν τον πομπό σαν joystick.  Οπότε δες στον πίνακα ελέγχου αν το βλέπει και αν κουνόντας τα στικ κινείται και ο σταυρός ή οι μπάρες.  Αν συμβαίνει αυτό, τότε απλά είναι θέμα ρυθμίσεων στο G4.  Αν όχι, τότε μάλλον δεν γίνεται κάτι, μια και το usb παίζει κανονικά με το Reflex.

Σεραφείμ
35  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Software και Flight simulators / Απ: G4 ? ? ? ? ? στις: Κυριακή, 25 Απρ 2010, 23:54:25
Αυτό δεν είμαι σίγουρος αν γίνεται, αλλά φυσικά η εύκολη λύση είναι να δημιουργήσεις έναν καινούριο χρήστη στα Windows που να είναι με αγγλικό όνομα, και αν δεν θες να μπαίνεις μια με τον ένα και μια με τον άλλο να μεταφέρεις τα αρχεία σου εκεί και κάποια στιγμή να σβήσεις τον παλιό.

Ή απλά μπορείς να τον χρησιμοποιείς μόνο όταν θες να παίζεις G4.

Σεραφείμ
36  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Software και Flight simulators / Απ: G4 ? ? ? ? ? στις: Κυριακή, 25 Απρ 2010, 19:21:13
Καλησπέρα

Πρέπει να αλλάξεις το όνομα του φακέλου που βρίσκονται τα έγγραφά σου σε κάτι αγγλικό.  Πατάς πάνω στο εικονίδιο 'Τα έγγραφά μου' με το δεξί, και στις ιδιότητες επιλέγεις 'Μετακίνηση' και τα μεταφέρεις σε κάποιο φάκελο με αγγλικό όνομα.

Σεραφείμ
37  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Software και Flight simulators / Απ: Πρόβλημα fms σε notebook. στις: Δευτέρα, 12 Απρ 2010, 16:20:56
Σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση μην δοκιμασεις να πεταξεις το ελικοπτερο χωρις προπονηση στον υπολογιστη η χωρις την επιβλεψη καποιου εμπειρου γιατι τοτε υπαρχει κινδυνος και για το ελικοπτερο αλλα και για την σωματικη ακεραιοτητα τοσο τη δικια σου αλλα και τον γυρο σου.

Τα παραπάνω ισχύουν, αλλά όχι για το lama που είπε ότι έχει.  Είναι σχετικά απλά τα πράγματα με λίγη προσοχή και φυσικά δεν είναι απαραίτητο το simulator.  Σίγουρα όμως βοηθάει.

Σεραφείμ
38  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Software και Flight simulators / Απ: Πρόβλημα fms σε notebook. στις: Κυριακή, 11 Απρ 2010, 20:08:04
Καλησπέρα και καλωσήρθες στο Aeromodelling.

Διάβασα αυτά που λες για την ασυμβατότητα και είναι αλήθεια ότι τα ακούω πρώτη φορά.  Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν ισχύουν, γιατί ειδικά το FMS δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ.  Usb όμως αντάπτορες έχω χρησιμοποιήσει και πάντα αναγνωρίζονται χωρίς κανένα πρόβλημα.

Αυτό που πρέπει να ξεκαθαρίσεις λοιπόν αρχικά είναι το αν είναι το πρόβλημα στο FMS ή στο χειριστήριο.  Ο τρόπος για να το κάνεις αυτό είναι να πας στον πίνακα ελέγχου και στους ελεγκτές παιχνιδιών να δεις να υπάρχει κάποιος που να αντιστοιχεί στον πομπό σου (συνήθως έχει κάποιο γενικό όνομα).  Αν υπάρχει τότε θα πρέπει να πατήσεις 'ιδιότητες' και να κουνήσεις τα στικ του πομπού για να δεις αν ανταποκρίνεται ο σταυρός και οι μπάρες που υπάρχουν εκεί.  Αν λοιπόν αυτά ανταποκρίνονται, άσχετα αν κάνουν κινήσεις προς την σωστή κατεύθυνση, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα με την σύνδεση του πομπού και το πρόβλημα είναι στην εγκατάσταση του FMS.  Αν δεν κινούνται τότε το πιθανότερο είναι ότι είναι χαλασμένος ο αντάπτορας, αλλά για 100% θα πρέπει να το δοκιμάσεις και σε κάποιο άλλο Pc.

Δες αυτό και βλέπουμε...

Σεραφείμ
39  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Κλήρωση με δώρο αεροπλάνο στις: Τετάρτη, 24 Μάρ 2010, 00:36:39
Καλησπέρα σε όλους

http://new.e-go.gr/tech/article.asp?catid=7386&subid=2&pubid=7508737

Μπορεί να μην είναι RC αλλά έχει ενδιαφέρον 

Σεραφείμ
40  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ / Απ: Retracts servo-μειωση κινησης στις: Πέμπτη, 18 Μάρ 2010, 09:56:45
1. Στην DX7 με sub trim αλλαζεις τα ακρα.
2. Μπορείς να τοποθετήσεις κυκλοματακι που στα κάνει και "σκεϊλ" να κινουνται αργά κλπ
3. Μπορεις  να πάρεις προγραμματιστή σερβο και να τα κανεις να δουλεύουν όπως θες. Προσοχή, δουλεύει μονο σε ψυφιακά σερβο.

Μάλλον δεν διάβασες τίποτα από αυτά που έχουν γραφτεί.


(sorry  Serafim το ειχες γραψει και συ, αλλα αποψε που  δοκιμαζα  ενα σερβο  δεν το θυμιθηκα)   

No problem 

Σεραφείμ
41  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων στις: Τρίτη, 16 Μάρ 2010, 01:12:56
Αγαπητέ Σεραφείμ βλέπεις τώρα τον (εκούσιο ή ακούσιο) μηχανισμό αποκλεισμού ενός μεγάλου αριθμού ενδιαφερομένων από τη συζήτηση του "Κανονισμού"?

Βαγγέλη έχεις δίκιο σε πολλά πράγματα και είσαι από τους λίγους που εκφράζουν την άποψή τους με τόσο σωστό τρόπο, αλλά από την στιγμή που κανένας δεν σου έχει απαγορεύσει να ενταχθείς σε κάποιο σύλλογο ή να φτιάξεις έναν καινούριο (φυσικά δεν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα αλλά στους τόσους πολλούς με παρόμοιες απόψεις) τότε δεν μπορώ να δεχτώ ότι άλλοι είναι αυτοί που σε έχουν αποκλείσει από την ουσιαστική συζήτηση του κανονισμού και όχι οι δικές σου επιλογές.  Οι διαδικασίες είναι γνωστές άλλωστε, δεν θα γύρναγε ποτέ η ΥΠΑ τις αλάνες που πετάμε να μας ρωτήσει τι κανονισμό θέλουμε.

Σεραφείμ
42  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων στις: Δευτέρα, 15 Μάρ 2010, 16:46:26
Είναι πολύ απλά τα πράγματα.  Έχουν γραφτεί τόσες σελίδες.  Υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που πραγματικά γράφουν την άποψή τους για να βοηθήσουν να βγει κάτι καλύτερο.  Οι περισσότεροι όμως γράφουν την άποψή τους για να κατηγορήσουν.  Και αν δεν μπορείς να το καταλάβεις αυτό ή αν δεν το δέχεσαι τότε απλά θα μείνουμε στο ότι διαφωνούμε.

Χωρίς ήρεμη κουβέντα δεν υπάρχει περίπτωση να βγει αποτέλεσμα.  Και εδώ μόνο ήρεμη κουβέντα δεν γίνεται.

Σεραφείμ
43  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων στις: Δευτέρα, 15 Μάρ 2010, 15:25:44
   Δηλαδή τι άλλο θα μπορούσε να κάνει? Μιλάω πάντα για τον απλό αερομοντελιστή, που δεν διεκδικεί καρέκλες και συμφέροντα.

Έχουν αναφερθεί πολλές φορές αυτές οι διαδικασίες.  Να γίνει μέλος σε κάποιον σύλλογο ή να δημιουργήσει (όχι μόνος του) κάποιο νέο σύλλογο που να είναι μέλος της ΕΛΑΟ, έτσι ώστε να έχει την δυνατότητα να επιρρεάσει το ποιος είναι στις καρέκλες, αν δεν θέλει να καθίσει μόνος του.

Μην με παρεξηγήσεις, δεν λέω ότι πρέπει όλοι να το κάνουν.  Ακόμα κι εμείς που είμαστε μέλη σε συλλόγους οι περισσότεροι δεν κάνουμε τίποτα.  Αλλά τουλάχιστον να μην κάνουμε μόνο κριτική μέσα από τα forum.  Τουλάχιστον η κριτική μέσα από έναν σύλλογο θα μπορούσε να έχει καλύτερο αποτέλεσμα, για όποιον θέλει να την κάνει.  Αλλά το forum είναι εύκολο.

Σεραφείμ
44  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων στις: Δευτέρα, 15 Μάρ 2010, 14:47:53
   Δεν συμφωνώ. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα η κριτική από την "κουβέντα καφενείου". Εκτός κι αν η κριτική για ορισμένους απαγορεύεται...Στην περίπτωση αυτή ίσως να ήταν καλή ιδέα να μετονομαστεί το aeromodelling σε elaomodelling για να ξέρουμε.

Η κριτική δεν απαγορεύεται, αλλά καταλαβαίνεις ότι έχει άλλη αξία αν γίνεται από κάποιον που κάνει μόνο κριτική...

Σεραφείμ
45  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Κανονισμός Πτήσεων Αερομοντέλων στις: Δευτέρα, 15 Μάρ 2010, 10:13:00
Παράθεση
Ο διάλογος μέσα από το φόρουμ όμως, δεν είναι τίποτα περισσότερο από μία συζήτηση καφενείου...
   Αυτοί δηλαδή είναι οι στόχοι του aeromodelling  ? Η κουβέντα καφενείου? 

Δεν είναι οι στόχοι αυτοί Κώστα, είναι η πραγματικότητα.  Δεν μπορεί να είναι αλλιώς.  Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν όλοι ότι αν δεν συμμετέχουν στην επίσημη διαδικασία μέσα από κάποιον σύλλογο, το μόνο που κάνουν εδώ είναι να γκρινιάζουν και να δημιουργούν εντυπώσεις.  Ουσιαστικό αποτέλεσμα δεν υπάρχει.

Σκέψου σ' αυτό εδώ το θέμα να έγραφαν μόνο αυτοί που πραγματικά έχουν προσπαθήσει με κάποιο τρόπο να αλλάξουν κάτι, επίσημα και όχι με Post στα forum, άσχετα αν τελικά είχαν καταφέρει κάτι.  Πόσες σελίδες θα λείπανε?

Σεραφείμ
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 67
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.215 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.