Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.216 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Σάββατο, 21 Οκτ 2017, 17:12:18

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 44
1  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ / Απ: Aileron differential πότε και γιατί; στις: Παρασκευή, 2 Σεπ 2016, 00:15:27
Η πτέρυγα στήνεται στο μοντέλο με κάποια γωνία πρόσπτωσης, που αναφέρεται σε κάποιο άξονα.

Η πτέρυγα πετάει με γωνία προσβολής, που εξαρτάται από το τριμάρισμα του αεροπλάνου.

Γωνία πρόσπτωσης μηδέν, δεν σημαίνει ότι και η γωνία προσβολής που θα πετάει είναι υποχρεωτικά μηδέν.
Για να πετάξει οριζόντια, δίνουμε λίγο up elevator με το στικ ή με το τριμ. Ετσι δημιουργούμε την απαραίτητη γωνία προσβολής.

Με μηδέν γωνία προσβολής συμμετρικής αεροτομής δεν παράγεται άντωση.

Νομίζω ότι το ξεκαθαρίζεις αρκετά.
1) Όμως τι γίνεται όταν η ταχύτητα αυξομειώνεται αισθητά;
2) Γιατί τα jet ρίχνουν μούρη τόσο πολύ και χάνουν ύψος όταν στρίβουν;
2  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ / Απ: Aileron differential πότε και γιατί; στις: Τετάρτη, 31 Αύγ 2016, 23:22:48
Ανοίγω αυτό το θέμα για να βοήσουν οι ποιό έμπειροι πότε και γιατί να ρυθμίσουμε στα μοντέλα μας το aileron differential.
Πιστεύω ότι όλοι καταλαβαίνουμε την λειτουργία του από το όνομα της ρύθμισης (Μειώνει την κίνηση του ενός από τα δύο σέρβο στα aileron).
Απορίες μου:
1) Για ποιό λόγο να το κάνουν αυτό τα aileron;
2) Μπορούμε να το ρυθμίσουμε σε όλους του τύπους φτερών; Αν ναί πώς βρίσκουμε την ιδανική θέση ρύθμισης στο φτερό μας;
Ρωτάω για να μάθω και για το δικό μου φτερό στο f-16 αν είναι καλό να το ρυθμίσω.
ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΜΟΙΡΑΣΤΕ ΓΝΩΣΕΙΣ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!



Δεν χρειάζεται aileron differential στις συμμετρικές  αεροτομές. Η κίνηση των aileron δεν δημιουργεί εκτροπή στον άξονα
λόγο ομοιόμορφης συμπεριφοράς της συμμετρικής αεροτομής, είτε το aileron είναι πάνω είτε κάτω.
Στις άλλες αεροτομές θα βοηθούσε το aileron differential.
Νομίζω άλλωστε ότι στα f-16 λόγο ταχύτητας και αεροδυναμικής το rader λειτουργεί περισσότερο σαν φρένο και δεν διορθώνει τον άξονα.
Στα ανεμόπτερα  λόγο αεροτομής , ταχύτητας και μεγάλου εκπαιτάσματος είναι απαραίτητο το aileron differential
Κάθε κατηγορία αεροπλάνων συμπεριφέρεται διαφορετικά και θέλει διαφορετικό στήσιμο.
3  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Διάκενο σε μπουζι NGK -CM6 στις: Τρίτη, 24 Μάι 2016, 22:45:48
Οπως και να εχει, θα πρεπει να αλλαζουμε το διακενο του μπουζι σε 0.4 ή 0.45?

Το 0,5 δεν μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα.
Το μικρο διάκενο ευνοεί τις χαμηλές άλλα και το ασθενές ρεύμα από την ηλεκτρονική.

Πρώτα σκεπτόμαστε τι άλλαξε και μπορεί να επηρέασε τον κινητήρα μας. Κάποια ρύθμιση. υψόμετρο. υγρασία, ποιότητα καυσίμου κ.α.

Η σειρά εύρεσης βλάβης είναι η εξής:
1. Βλέπουμε αν έχουμε βενζίνη στο ρεζερβουάρ. αν τα λαστιχάκια είναι τσαλακωμένα ή βουλωμένα. Αν το τεποζιτο παίρνει επαρκώς αέρα.
2. Αν το μπουζί έχει ακίδώσει, να φέρνει μπλε σπίθα. Αν έχει πλημμυρίσει ο χώρος καύσης από μείγμα ή αν είναι στεγνός πριν και μετά από λίγες προσπάθειες για ανάφλεξη. Κοιτάμε το χρώμα της ακίδας του μπουζί.
3. Ελέγχουμε το καρμπιρατέρ για καλή τροφοδοσία και σκουπίδια.
4. Ψάχνουμε για φθαρμένα καλώδια (διαρροή ρεύματος) και σωστό χρονισμό.
5. Κάνουμε την προσευχή μας για φώτιση και ηρεμία για τα νεύρα μας.
6. Πάμε στον καλό μάστορή μας.
4  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Ευρεση Στατικής Ωσης στις: Κυριακή, 24 Απρ 2016, 00:34:37
Χρησιμοποιώ το  Drive Calculator  και είναι καταπληκτικό και αφάνταστα ακριβές.

Οι στατικές μετρήσεις που έκανα είναι πολύ κοντά του!!!!!
Ιδανικό για την βέλτιστη επιλογή προπέλας!!! Δοκιμάστε το: http://www.drivecalc.de/
Είναι και στα Αγγλικά.
5  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: Πτήσεις πλαγιάς στην Πεντέλη - Γερμανικό νεκροταφείο στις: Σάββατο, 12 Μάρ 2016, 21:03:07
Τυχερακηδες !!!!
Τι εκπαιτασμα έχει το MINIMOA;
6  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Σύλλογοι Αερομοντελισμού / Απ: I.N.A.G. RC : Τμήμα αερομοντελισμού Ι.Ναού Αγίου Γεωργίου Γιαννιτσών. στις: Τρίτη, 27 Οκτ 2015, 23:43:15
Σε περιμένουμε να μας δείξεις τεχνικές 3D.
Άντε να βρεθούμε .
Χρειαζόμαστε και λίγο δράση.......
7  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Σύλλογοι Αερομοντελισμού / Απ: I.N.A.G. RC : Τμήμα αερομοντελισμού Ι.Ναού Αγίου Γεωργίου Γιαννιτσών. στις: Τρίτη, 27 Οκτ 2015, 23:03:48
Τα παιδιά πετάν και οι γονείς καλοπερνάν. Grin Grin Grin
Και ο μεζές......αυγό ορτυκιού τουρσί.
8  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Σύλλογοι Αερομοντελισμού / Απ: I.N.A.G. RC : Τμήμα αερομοντελισμού Ι.Ναού Αγίου Γεωργίου Γιαννιτσών. στις: Τρίτη, 27 Οκτ 2015, 23:01:08
.
9  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Σύλλογοι Αερομοντελισμού / Απ: I.N.A.G. RC : Τμήμα αερομοντελισμού Ι.Ναού Αγίου Γεωργίου Γιαννιτσών. στις: Τρίτη, 27 Οκτ 2015, 23:00:37
.
10  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Σύλλογοι Αερομοντελισμού / Απ: I.N.A.G. RC : Τμήμα αερομοντελισμού Ι.Ναού Αγίου Γεωργίου Γιαννιτσών. στις: Τρίτη, 27 Οκτ 2015, 22:58:47
Ξεκινήσαμε και πάλι!!!
Έχουμε νέα παιδιά στην ομάδα!!!
Νιάτα - νιάτα!!
11  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Μαραθώνιος ανεμοπορίας. στις: Δευτέρα, 26 Οκτ 2015, 23:32:42
Σε πάρα πολλά αθλήματα γίνονται αγώνες ταχύτητας  αλλά και αντοχής.
Το αντιπροσωπευτικότερο άθλημα αντοχής, σε παγκόσμιο επίπεδο ξεκίνησε από την Ελλάδα μας. Το όνομα του: Μαραθώνιος.
Από όσο ξέρω δεν υπάρχει αγώνας αντοχής στην ανεμοπορία.

Πως θα σας φαινόταν ένας τέτοιος αγώνας,π.χ. προς τιμή του Σπύρου Λούη, με διάρκεια 2 ώρες, 58 λεπτά και 50 δεύτερα, όσο ο χρόνος που έκανε όταν
κέρδισε τον πρώτο κλασικό μαραθώνιο στους πρώτους σύγχρονους ολυμπιακούς αγώνες το 1896;


https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%98%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CE%AF_%CE%9F%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF_%CE%91%CE%B3%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CF%82_1896

Μήπως είναι καιρός να δώσουμε και μια άλλη διάσταση στης πτήσεις μας; Την μεγάλη διάρκεια πτήσης!!!
Τον κανονισμό των ποινών θα τον βρούμε εύκολα και απλά. Άλλωστε υπάρχει η εμπειρία!
Ποιος ή ποια ομάδα θα μπορεί να μείνει στο αέρα, για τόσο μεγάλο χρόνο,με τις λιγότερες προσγειώσεις ή χωρίς καμιά ενδιάμεση προσγείωση;
12  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Θέματα που αφορούν την κατηγορία F5J-GR στις: Τρίτη, 13 Οκτ 2015, 19:29:41
Καλησπέρα.
Γιατί φοβόμαστε τις ισοβαθμίες;
Ισοβάθμιες υπάρχουν σε πολύ μεγάλες Ευρωπαϊκές και παγκόσμιες διοργανώσεις!!!  Ακόμα και στους ολυμπιακούς αγώνες!!!

Θα ήθελα να ρωτήσω ποιο στόχο εξυπηρετεί όλη αυτή η συζήτηση;
Τι θα προσφέρει η αλλαγή του κανονισμού στο άθλημα;
Θα φέρει νέο κόσμο στους αγώνες;
Θα κάνει τον αγώνα πιο ευχάριστο, φθηνότερο και απλό;
Θα εκπληρώσει πάγια αιτήματα μεγάλου μέρους των αθλητών, για διόρθωση σφαλμάτων του κανονισμού;
Και τέλος πάντων θα έχουμε αλλαγές που θα δώσουν νέα πνοή και νέο βήμα στους αγώνες; Ή θα αναλωθούμε στις λεπτομέρειες;
Συμπαθάτε με, μετά από καιρό και προβλήματα, Μικρός Δαίδαλος.


13  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Tρίψιμο βαλβίδες στις: Σάββατο, 26 Σεπ 2015, 09:47:30
Ειναι πολυ μικρες για τετοια κολπα.Λογω εργασιας μηχ μοτο και μοντελιστης θα ελεγα να βαλης την εξαγωγη σαν ποτηρακι να ριξεις καυσιμο να δης εαν χανει.Συνηθως μαλακωνει το ελατηριο απο θερμοκρασια στην εξαγωγη ενω η ισαγωγη ψυχεται απο το καυσιμο.

Καλύτερα οινόπνευμα γιατί εξατμίζετε εύκολα και δεν βρομάει !!!
14  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Tρίψιμο βαλβίδες στις: Πέμπτη, 24 Σεπ 2015, 23:51:36
Ευχαριστώ,το ήξερα για τη σμυριδαλιφή για μηχανάκια ,αυτοκίνητα,δεν ήξερα ότι υπάρχει ψιλή και χοντρή .
Επίσης ρωτώ αν ακολουθείται και κάποια άλλη τακτική.
Χοντρή μην βάλεις είναι για μεγάλες βαλβίδες.
Οι βαλβίδες είναι πολύ μικρές και ευαίσθητες δεν θέλουν ούτε πολύ τρίψιμο ούτε πολύ ταχύτητα στο  γύρισμα.
καλύτερα να τις τρίψεις με το χέρι.
15  Ανεμόπτερα R/C / Ολα τα ανεμόπτερα R/C / Απ: IKAROS - Ελληνικό Ηλεκτρικό Ανεμόπτερο Υψηλών Επιδόσεων Kατηγορίας F5J στις: Δευτέρα, 13 Ιούλ 2015, 21:41:06
Ωραία έκπληξη μας κάνατε. Συγχαρητήρια!!!
Το πρώτο καρμπονένιο Ελληνικό ανεμόπτερο, είναι βορειοελλαδίτικο και Παοκξίδικο;

nickhawk μην κάνεις παρατηρήσεις για την μουσική στον Τάσο. Να ξέρεις, ότι παιδί είναι πολύ ρομαντικό τελικά!
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 44
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.713 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.