Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.179 μηνύματα σε 11.305 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Παρασκευή, 20 Οκτ 2017, 08:21:04

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 50
1  Διάφορα / Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων / Απ: Πανελλήνια Ένωση Χειριστών ΣμηΕΑ στις: Πέμπτη, 28 Σεπ 2017, 12:10:05
Αγαπητοι φιλοι
Ας υπαρξει τουλαχιστον μια χρησιμη πληροφορια που ισως να ενδιαφερει καποιους απο εμας και ισως ο SV1BTA μπορει να ενημερωσει σχετικα.
Το αμφιθεατρο του Υπουργειου Μεταφορων και Επικοινωνιων διατιθεται για τετοιου ειδους συγκεντρωσεις σε οποιο σωματειο το ζητησει ?
Υπαρχει καποιο κοστος και ποιο ειναι αυτο για την χρηση του?
Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος
2  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: 8ο ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΕΠΑΘΛΟ F5J-GR στις: Δευτέρα, 18 Σεπ 2017, 16:07:14
Μετα την ολοκληρωση του τεταρτου αγωνα η καταταξη ..
3  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: ΕΑΘ Περ/κός Αγώνας F5J-GR / 1ο Ενημερωτικό στις: Δευτέρα, 18 Σεπ 2017, 09:47:51
Θειο καλημερα
Εγινε FLYOFF στο οποιο πρωτος προσγειωθηκε ο Παντελης περιπου στα τεσσερα λεπτα εξω απο το μοντελοδρομιο.
Δευτερος ο Σωτηρης περιπου στα εξι λεπτα και ακολουθησε ο Κωστας περιπου στα επτα λεπτα.
Ο αγωνας ξεκινησε κανονικα στις 1000 το πρωι και με παυσεις των 10λεπτων αναμεσα στους γυρους τελειωσαμε περιπου 1330.
Ο καιρος δεν εδειξε να εχει κανενα δυνατο θερμικο αλλα διασπαρτη μικρη δραστηριοτητα γυρω γυρω.
Ηταν ενας περιεργος αγωνας αφου στην ουσια ολοι πετουσαν συνεχως και ετσι δεν υπηρχαν ενημερωσεις για το τι κανει ο ενας η ο αλλος.
Σε δυο περιπτωσεις υπηρξαν ασθενεις "εναγκαλισμοι" ,περιεργως,χωρις επιπτωσεις.
Ο Mπαμπης φυσικα εκανε προπονηση για startheight με πολυ χαμηλα κοψιματα.
Σημειωνω οτι caller ειχε μονον ο Σπυριαδης (ο κουμπαρος ο Χρηστος) και ο Παντελης τον ΑΠΙΘΑΝΟ και πολλα ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΟ γιο του Χρηστο.
Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος
4  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: ΕΑΘ Περ/κός Αγώνας F5J-GR / 1ο Ενημερωτικό στις: Κυριακή, 17 Σεπ 2017, 22:04:03
Αγαπητοι φιλοι
Τα ποσοστα τελικης παρουσιας στον αγωνα σε σχεση με τις δηλωσεις συμμετοχων δειχνουν οτι πρωτη λεσχη ηταν ο ΟΑΜΕΛ με ποσοστο 100/100 δευτερη η ΕΑΘ με ποσοστο 87,5/100 και τριτη λεσχη η ΕΑΜ με ποσοστο 20/100
Τα σουβλακια παλι ηταν εκει μαζι με τα λουκανικα
Επισης ειχαμε και τα γενεθλια του γηραιοτερου μελους της ΕΑΘ Γιωργου Μεσκου.
Και παλι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΩΡΓΟ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ!!!
Τα προσωρινα αποτελεσματα του αγωνα
Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος
5  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: ΕΑΘ Περ/κος Αγώνας Προσγειώσεων Ακριβείας στις: Κυριακή, 10 Σεπ 2017, 20:05:00
Αγαοητοι φιλοι
Οπως θα ελεγε και καποιος γνωστος μου (ουτε κι αυτος ηταν εκει) .. ο σημερινος αγωνας ηταν μια "τραγωδια"!
Στον τεχνικο ελεγχο παροντες ηταν μονο 3 αθλητες οποτε και η διεξαγωγη του αγωνα σαν  περιφερειακου ηταν αδυνατη.
Φυσικα για να βλεπουμε το ποτηρι μισογεματο και οχι μισοαδειο αποφασιστηκε να διαγωνισθουν μεταξυ τους σε στυλ τοπικου-προπονησης αλλα και τροπον τινα αναγνωρισης της συνεπειας του να ειναι εκει παροντες.
Ετσι λοιπον μετα απο τρεις κανονικους γυρους με αλυταρχη τον Γιαννη Κλειδαρα και εμενα χρονομετρη τα αποτελεσματα ηταν..

Πρωτος Μιχαλης Ταχτσης ΕΑΘ
Δευτερος Στεργιουδης Στελιος ΕΑΜ
Τριτος Ιωαννιδης Κωστας ΕΑΘ

Την απονομη εκανε ο Γιωργος ο Μεσκος σαν ο αρχαιοτερος των παροντων αερομοντελιστων εκει οπως ακριβως ειπωθηκε απο τα χειλη του προεδρου μας Νικου Γραμματικακη

Τα σουβλακια πηγανε πολυ καλα (εγω εφαγα 4 βαρβατα σαντουιτς) αφου ο Μαστορας ηταν εκει παρων με τον εξοπλισμο του.
Βγηκανε και οι απαραιτητες φωτογραφιες που ελπιζω οτι θα αναρτηθουν συντομα
Οπως ο καθενας μπορει να δει και να καταλαβει ,,ολοι οι υπολοιποι εμεις, ειμασταν εκει.Απλως ελειπαν μερικοι ...αθλητες.
Παντως πιστευω οτι το διασκεδασαμε και οτι περασαμε καλα.
Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος

6  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Σεμινάριο Pattern (F3A-FAI), (F3A GR A 2012), (F3A GR B) στις: Σάββατο, 17 Ιούν 2017, 22:47:40
Μηπως να αδελφοποιηθουμε οι δυο λεσχες σε πρωτη ευκαιρια?
7  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Σεμινάριο Pattern (F3A-FAI), (F3A GR A 2012), (F3A GR B) στις: Τρίτη, 13 Ιούν 2017, 13:42:54
Ελα εσυ και  θα σε υποδεχτουμε με το χορευτικο τμημα της ΕΑΘ !
8  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Σεμινάριο Pattern (F3A-FAI), (F3A GR A 2012), (F3A GR B) στις: Τρίτη, 13 Ιούν 2017, 13:40:41
Θειο δες!!!
9  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Σεμινάριο Pattern (F3A-FAI), (F3A GR A 2012), (F3A GR B) στις: Τρίτη, 13 Ιούν 2017, 09:20:55
Αγαπητοι φιλοι
Παράλληλα σας ενημερώνουμε ότι η προγραμματισμένη για τις 11 Ιουνίου 2017, τελετή απονομής του κου Μέσκου Γεώργιου, θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου Pattern που θα διεξαχθεί στις 14 Ιουνίου (Τετάρτη) στις 18:30 στο ξενοδοχείο Πανόραμα Αστέρια.
Ας ειμαστε ολοι εκει !
Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος
10  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: Μοντελοδρόμιο ΕΑΘ στις: Σάββατο, 3 Ιούν 2017, 10:04:22
Και ομως υπαρχουν καποιοι καημενοι που χανουν το νοημα της παρεας και του αερομοντελισμου.
11  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Ηλεκτρονικά / Απ: Βοήθεια - κάηκε UBEC, μη χάσω και το ESC... στις: Παρασκευή, 2 Ιούν 2017, 10:59:43
Αγαπητοι φιλοι
Για να γινει αντιληπτο το τι πιθανως εχει γινει παραθετω ενα σχεδιο μηπως στο μελλον καποιος βοηθηθει να το αποφυγει.
Φανταστειτε οτι το UBEC εχει μεσα του μια αντιστασηγια να κανει την δουλεια του.
Στην πραγματικοτητα βεβαια υπαρχει ενα switching κυκλωμα(low side regulation) που κανει ας πουμε την δουλεια της αντιστασης
Με την χοντρη γραμμη φαινεται ο δρομος του ρευματος που κατεστρεψε το UBEC.
Εαν το SC ηταν κανονικο opto η χοντρη γραμμη μεσα στο SC δεν θα υπηρχε και δεν θα ειχαμε προβλημα.Η εναλλακτικα εαν το UBEC ηταν high side regulation
Βεβαιως χωρις περισσοτερες πληροφοριες δεν ειναι ευκολο να εξηγηθει η ζημια στο SC και οπως πιθανολογω και στο  tester.
Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος
12  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: Μοντελοδρόμιο ΕΑΘ στις: Παρασκευή, 2 Ιούν 2017, 09:25:43
Αγαπητοι φιλοι μελη της ΕΑΘ
Σημερα το απογευμα περιπου μετα τις 1600 θα γινουν εργασιες κουρεματος στο μοντελοδρομιο.
Αντι πτησεων λοιπον ,οσοι θελησουν να ερθουν ,θα μπορεσουν να απολαυσουν την παρακολουθηση αγροτικων εργασιων και γιατι οχι να βοηθησουν παντιοτροπως.
Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος
13  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Ηλεκτρονικά / Απ: Βοήθεια - κάηκε UBEC, μη χάσω και το ESC... στις: Πέμπτη, 1 Ιούν 2017, 12:58:23
Δεν καταλαβα εαν το τεστερ σου δουλευει μετα την δοκιμη σου αλλα θα εξηγησω τι σκεφτηκα.
Το ESC αυτο μαλλον δεν ειναι κανονικο opto(δηλ.με φωτοτρανσιστορ απομονωτη στην εισοδο του σηματος).Απλως δεν εχει παροχη τασεως προς τον δεκτη(κοκκινο καλωδιο) διοτι το κυκλωμα που εχεις στην φωτο εχει αδειες θεσεις για τα υλικα του bec.Υποθετω οτι το ασπρο καλωδιο σηματος που ερχεται απο τον δεκτη πηγαινει μεσω μιας απλης αντιστασεως κατευθειαν στον μικροεπεξεργαστη χωρις να μεσολαβει καποιο otoisolator.Οποτε αυτο που εγινε ειναι μαλλον οτι περασε μεγαλυτερη ταση απο το ασπρο καλωδιο του σηματος στην εισοδο του μικροεπεξεργαστη και ειτε προξενησε σοβαρη βλαβη σε αυτον ειτε εχει καψει την αντισταση .
Αυτο μπορει να εγινε εαν το TURNIGY UBEC δουλευει σταθεροποιοντας ως προς το θετικο ακρο της μπαταριας και οχι το αρνητικο που ειναι το πλεον συνηθισμενο.
Μπορειςνα το επιβεβαιωσεις με ενα πολυμετρο βλεποντας εαν τα θετικα η τα αρνητικα ακρα του TURNIGY UBEC ειναι βραχυκυκλωμενα.
Βασιλης
14  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Ηλεκτρονικά / Απ: Βοήθεια - κάηκε UBEC, μη χάσω και το ESC... στις: Πέμπτη, 1 Ιούν 2017, 10:58:35
Αγαπητε 0 teo το σερβο τεστερ εχει δοκιμαστει οτι λειτουργει σωστα(πχ με ενα σερβο)?
Το οτι αναβει το λαμπακι του δεν αρκει.
 
Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος
15  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: ΕΑΘ Περ/κος Αγώνας Προσγειώσεων Ακριβείας στις: Πέμπτη, 25 Μάι 2017, 12:33:45
Για τους αγαπητους φιλους που θα πεταξουν στον αγωνα νομιζω οτι χρειαζεται να επισημανθει το θεμα της προσγειωσης οπως αναφερεται στον κανονισμο
Προσοχη στα υπογραμμισμενα
12.7 Προσγείωση
Α – Γενικά και για τις δύο υποκατηγορίες
1. Ως σημείο προσγείωσης νοείται το σημείο που ακούμπησαν σε πρώτη επαφή με το έδαφος οι δύο κύριοι
τροχοί ή ο μοναδικός τροχός (αν υπάρχει μόνο αυτός).
2. Σε περίπτωση αναπήδησης μετράει το πρώτο σημείο επαφής.
3. Η βαθμολογία της προσγείωσης δεν επηρεάζεται από το αν το μοντέλο δεν ακινητοποιηθεί ή ακινητοποιηθεί
με έξωθεν βοήθεια μετά την προσγείωση. Δεν απονέμονται βαθμοί σε προσγείωση αν το μοντέλο
ακουμπήσει πρώτα στο σώμα του αθλητή ή του βοηθού του, πριν την επαφή του με το έδαφος.
4. Προσγείωση (-ώσεις) μετά την λήξη του χρόνου εργασίας είναι άκυρη (-ες).
5. Η προσγείωση είναι έγκυρη, είτε γίνει με τον κινητήρα σβηστό, είτε ο κινητήρας σβήσει κατά την επαφή της
έλικας με το έδαφος.
6. Σε περίπτωση που σβήσει ο κινητήρας, μετά από επαφή της έλικας με το έδαφος, ο αθλητής δεν επιτρέπεται
να τον επανεκκινήσει, διότι εγείρεται θέμα αντοχής της έλικας.
7. Στην περίπτωση αυτή μπορεί να συνεχίσει με το εφεδρικό μοντέλο του, εντός του υπολειπόμενου χρόνου
εργασίας.
8. Σε περίπτωση που προσγειωθεί με ήδη σβηστό κινητήρα, μπορεί να τον επανακκινήσει και να συνεχίσει
εντός του υπολειπόμενου χρόνου εργασίας.
9. Εν τω μεταξύ ο βοηθός μπορεί να αντικαταστήσει τον ύποπτο αντοχής έλικα στο πρώτο μοντέλο, και αυτό να
ξαναχρησιμοποιηθεί σε παρόμοια περίπτωση.
Β. Ειδικά για την κατηγορία F3-GR-PL (μηχανοκίνητα).
1. Ο αθλητής μπορεί να αποφασίσει να εκτελέσει μία ή περισσότερες από τις προσγειώσεις που δικαιούται ,
με σβηστό κινητήρα.
2. Ο βαθμός της προσγείωσης με σβηστό κινητήρα υπολογίζεται με συντελεστή Κ=3 (τριπλασιάζεται).
3. Για να ισχύσει η παράμετρος Κ=3, πρέπει ο κινητήρας να έχει σβήσει, σε ύψος ασφάλειας, επάνω από τον
στόχο, και ακολούθως το μοντέλο να έρθει για προσγείωση μετά από μία στροφή ολίσθησης τουλάχιστον
360 μοιρών. Το ελάχιστο μήκος της τελικής σε αυτή την περίπτωση πρέπει να είναι τουλάχιστον 20 μέτρα.
4. Ο αθλητής ή ο βοηθός, ενημερώνει εγκαίρως τον κριτή ότι προτίθεται να εκτελέσει προσγείωση με σβηστό
κινητήρα, προκειμένου ο τελευταίος να δυνηθεί να το πιστοποιήσει.
5. Οποιαδήποτε άλλη έγκυρη προσγείωση, με σβηστό κινητήρα, που δεν έχει αναγγελθεί ή δεν ακολουθήσει
την ορισμένη πορεία, θα έχει συντελεστή Κ=1.
Γ. Ειδικά για την κατηγορία F5-GR-PL (ηλεκτροκίνητα)
1. Η προσγείωση θα γίνεται πάντα με σταματημένο μοτέρ.
2. Η προσγείωση είναι έγκυρη όταν: Το μοντέλο διέλθει επάνω από τον στόχο, σε οποιοδήποτε ύψος, με
κατεύθυνση αυτή της τελικής προσέγγισης, σταματήσει το μοτέρ, και ακολούθως προσεγγίσει τον στόχο
εκτελώντας ελιγμό καθόδου που θα περιλαμβάνει στροφή τουλάχιστον 360 μοιρών.
3. Εάν το μοτέρ δεν σταματήσει εγκαίρως, ή επαναλειτουργήσει έως την επαφή των σκελών με το έδαφος, η
προσγείωση μηδενίζεται.
4. Ολες οι προσγειώσεις της υποκατηγορίας ηλεκτροκίνητων έχουν συντελεστή Κ=1

Φιλικα
Βασιλης Παπαδοπουλος
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 50
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.145 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.