Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.225 μηνύματα σε 11.306 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 00:22:50

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 53
1  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Υλικά, εργαλεία και τεχνικές / Απ: Επισκευη αεροπλανου στις: Τετάρτη, 26 Ιαν 2011, 13:11:25
Βάλε και κάνα Τ/Κ U-boat στο ενυδρείο.....έτσι για να μη ξεχνιόμαστε.

 Azn
2  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Υλικά, εργαλεία και τεχνικές / Απ: Επισκευη αεροπλανου στις: Τετάρτη, 26 Ιαν 2011, 12:42:55
Πω-πωωωω....!Καιρό έιχα να γράψω,γιατί έχω και καιρό να πετάξω!
(τώρα έχω μπλέξει με την κατασκευή ενυδρείου,και του εσωτερικού του,ψέυτικους βράχους κτλ....)

Ευχαριστώ για τα σχόλια!Το αεροπλανάκι είναι φίλου και το έχει εκείνος και το πετάει (ελπίζω ακόμα!) οπότε δεν έχω φωτογραφία του πλεόν!

Η κατασκευή είναι αρρώστια όντως!Και με την πρώτη ευκαιρία και με καλή οργάνωη ΚΑΙ ΜΟΝΟ θα ξεκινήσω κάτι πολύ καλό....αλλά....έχουμε ακόμα!
3  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: Αερομοντελιστικός Παράδεισος (χωρίς λόγια) στις: Πέμπτη, 21 Ιαν 2010, 21:28:51
Δεν νομίζω πως έχουμε να ζηλέψουμε σε κάτι τους φίλους μας απ' έξω...... angel
4  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Hobby King 401B AVCS Digital Head Lock Gyro στις: Τρίτη, 19 Ιαν 2010, 22:51:34
Όχι, και αυτο περί τυπογραφικού λάθους το λέω με κάθε επιφύλαξη και με σεβασμό προς την γνώμη σου! 
Απλά μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι όχι μόνο το κρίνεις καλό αλλά και καλύτερο του 401!

Μακάρι τι να πω! Απλά αν έχεις δίκιο αντι για 130 ευρώ που έδωσα τόοοοοοτε για το 401 θα έδινα τα ίδια χρήματα για 13 τέτοια gyro's και θα έπερνα και ρέστα!!!!

Φιλικά μιλάω έτσι! Μην παρεξηγηθούμε κιόλας .
5  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: Hobby King 401B AVCS Digital Head Lock Gyro στις: Τρίτη, 19 Ιαν 2010, 22:37:55
στα 450αρια που ειχα με futaba 401  τα αντικατεστησα ολα με το 401b το οποιο βρηκα οτι ειναι πολυ ανωτερο

Μάλλον τυπογραφικό θα είναι...... Huh
6  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Έκδοση αποδείξεων στις: Τρίτη, 19 Ιαν 2010, 22:28:21
Αν ορίσω πως είναι νόμιμο να σου σπάσω το αεροπλάνο,και όση δύναμη έχω για να το ορίσω ,έχω και για να το σπάσω τότε θα μείνεις σίγουρα χωρίς αεροπλάνο.

Απλά αντί να στο σπάσω εγώ,επειδή είμαι έξυπνος, διαβασμένος, και θέλω να μου λες καλημέρα και πιθανόν να με ψηφίσεις στις εκλογές του συλλόγου θα πείσω τον Χρήστο πως αν στο σπάσει εκείνος θα του δώσω ένα καλύτερο.Ο Χρήστος επειδή ψιλοαδιαφορεί για σένα,ίσως σε έχει και λίγο άχτι, θα στο σπάσει............

(Χρήστο τυχαία διάλεξα έσενα  Tongue , ξέρω πως τον Κυριάκο τον αγαπάς   κατά βάθος ! smitten )
7  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Έκδοση αποδείξεων στις: Τρίτη, 19 Ιαν 2010, 22:12:40
εαν τα καταστηματα εκδιδουν κανονικα ολες τις αποδειξεις και τα τιμολογια τους, δηλαδη δεν φοροδιαφευγουν,
σας πληροφορω οτι ειναι παραπανω απο σιγουρο οτι θα κλεισουν την επιχειρηση τους σε διαστημα λιγοτερο του ενος ετους...

Και εγώ λόγω γονέων βρίσκομαι μέσα στο εμπόριο σε δύο μάλιστα διαφορετικούς κλάδους τελείως αντιδιαμετρικούς! Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες.Τα πράγματα είναι πολύπλοκα όμως,και δεν είναι καν δυνατόν να τα συνειδητοποιήσουμε.
Το κακό με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις,δηλαδή με το 90+ % των επιχειρήσεων πανελλαδικώς,είναι ότι κρύβουν στο σύνολο τους χρήμα ,και δεν εννοώ χρήμα για την τσέπη μας,αλλά για τα ταμεία του κράτους.
Με απλές κινήσεις όπως ο νόμος περί αποδείξεων ο έμπορος ''εγκλοβίζεται'' υπό την πίεση του πελάτη στην ανάγκη συλογής των δελτίων πώλησης.
Πρακτικά ξαφνικά ο κάθε καταναλωτής γίνεται ελεγκτής του κράτους,με την γελοία πρόφαση επιστροφής φόρου,με κέρδος για εκείνον μεγαλύτερου της πιθανής έκπτωσης από το κατάστημα σε περίπτωση μη απόδοσης απόδειξης.......προσωπικά το θεωρώ χαζό και δεν μπαίνω καν στην διαδικασία να πιστέψω κάτι τέτοιο.Εκτός αν κάνουν αρπαχτή μέσω του ΦΠΑ ,για προσωρινή κάλυψη των δημοσιοοικονομικών κενών για βελτίωση της κρατικής μας εικόνας προς την Ε.Ε. ,και όντως παράλληλα με αυτό το θετικό,αργότερα και σε βάθος χρόνου γίνει επιστροφή στους κινηγούς αποδείξεων.
Συνεχίζω όμως να πιστέυω πως άδικα σφαζόμαστε μεταξύ μας,οι καταναλωτές τα ίδια θα πληρώσουν,αν όχι περισσότερα αφού θα υπάρξουν σίγουρα και ασυμβίβαστα ποσά σε αποδείξεις,δυσανάλογα με το εισόδημα (το δηλωμένο) του κάθε ενός.
Πρακτικά ελέγχουμε και τους εαυτούς μας.Σίγουρα θα υπάρξουν και τέτοιες περιπτώσεις.......

Από την άλλη η φορολογική εικόνα του εμπόρου θα γίνεται όλο και χειρότερη και με τοκογλύφο το κράτος μέσω διαφόρων ρυθμίσεων προς την εφορία,η θηλιά θα κλείνει.
Το κράτος δεν το ενδιαφέρει αν θα κλείσει 10-20-30-100 μικρομαγαζάκια,και κάνει τα στραβά μάτια στα φορολογικά προβλήματα (αν υπάρχει όρος φορολογία σε αυτήν την κλίμακα) με τις μεγάλες ανώνημες και πολυεθνικές,γιατί ένα κλείσιμο μία εταιρίας 1.500 υπαλλήλων σημαίνει δυσανασχέτηση ψηφοφόρων.

Τίποτα δεν γίνεται τυχαία.....όλα βγαίνουν από στατιστικές βάσει μέγιστης κερδοφορίας.

Άσχετο τελείως βέβαια όλο αυτό,ίσως να πρέπει να διαγραφεί ή και να μεταφερθεί.Απλά νέος είμαι και αυτό το forum είναι το μοναδικό μέρος που έχω άνεση (λόγω εξικοίωσης) να μιλήσω και να πω την γνώμη μου,και πιθανών μπορώ να ακούσω και μερικές ακόμα.

8  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Sport - fun και γενικά / Απ: ZHTEITAΙ ONOMA στις: Τρίτη, 19 Ιαν 2010, 19:50:03
Ανεφερε με συνθηματικα ωρα μερα τοπο
 

Να φανταστώ ότι το όνομα θα είναι κρυπτογραφημένο και κλειδωμένο μέσα σε μεταλλικό, θωρακισμένο και αλεξίσφαιρο χαρτοφύλακα με κωδικό και αναγνώριση δακτυλικών αποτυπωμάτων;   laugh
9  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Έκδοση αποδείξεων στις: Τρίτη, 19 Ιαν 2010, 17:13:33
Αν θες να κάνεις ζημιά σε μαγαζάτορα την κάνεις.Ακόμα και αν δεν ήθελες να σου εκδώσει απόδειξη,από την στιγμή που δεν σου εξέδωσε και η εφορία για οποιονδήποτε λόγο το μάθει (ακόμα και χωρίς καταγγελία του πελάτη) η ευθύνη βαραίνει αποκλειστικά το κατάστημα.
Ακόμα και αν ο πελάτης παραδεχτεί ότι αρνήθηκε την απόδειξη.

Εκτός και αν απειλήθηκε η σωματική ακεραιότητα του εμπόρου (το γνωστό: αν κόψεις απόδειξη θα σου τινάξω τα μυαλά στον αέρα  Grin ), οπότε και πάμε σε άλλη κατηγορία συναλλαγών μεταξύ ιδιωτών και κράτους.
10  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα ηλεκτρικά / Απ: HK-500.... στις: Τρίτη, 19 Ιαν 2010, 17:03:22

            Δεν έχει να κάνει με την περιστροφή του Β .Έχει να κάνει με την ποιότητα του ρουλεμαν μέσα στο swash και με την εφαρμογή του στο μέρος Β.
Πολλά ελικόπτερα πάσχουν σε αυτό το σημείο,και κυρίως πλαστικού swashplate.
H λύση σου είναι ή αντικατάσταση του με align.
11  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Sport - Ακροβατικά - 3D / Απ: Κατασκευή Extra 300 1,5m στις: Τρίτη, 19 Ιαν 2010, 15:47:38
Α, θυμήθηκα ότι έμεινε αναπάντητη η πρώτη σου ερώτηση!  idiot2

Δεν είναι απαραίτητο να έχει αεροτομή το elevator ούτε το rudder.Απλά φρόντισε να κάνεις καλή ποιότητας κοψίματα και ενώσεις των ξύλων στο ουραίο ώστε να βγει γενικά ανθεκτική κατασκευή.

Με σιγουριά δεν μπορώ να σου πω τι πάχος ξύλου να βάλεις,λογικά θα αναγράφει,προσπάθησε όμως να χρησιμοποιήσεις όσο γίνεται πιο σκληρής ποιότητα μπάλσα όπου χρειάζεται.
Επίσης σκέψου και μία λύση ,αν για παράδειγμα θες να ''βγάλεις'' ένα elevator-stabilizer-fin-rudder με συνολικό πάχος 6mm τότε κάνει την βασική κατασκευή από μπάλσα 4άρα και διπλάρωσε την κατασκευή με 1mm μπάλσα πάνω και κάτω καλύπτοντας όλες τις ενώσεις και άνοιξε μεγάλες τρύπες ή κόψε στρογγυλεμένα στο σχήμα του σκελετού εσωτερικά.
 
Κάτι άλλο που έχω δοκιμάσει και στο προτείνω ειδικά αν θα το κάνεις ηλεκτρικό,είναι depron σε sandwich με μπαλσα. 3άρι ή 6άρι depron του κολλάς με epoxy ή foam friendly ciano φύλλο μπαλσας πιέζοντας καλά σε λεία επιφάνεια και μετά κόβεις σε ότι σχήμα θες.Βγαίνει πολύ πιο δυνατό από όσο νομίζεις και πολύ γρήγορα.Μετά κολλάς μπροστά πυχάκι το οποίο και γυαλλοχαρτάρεις για χείλος προσβολής .Το ντύνεις πανέυκολα με ότι νάυλον θες  και είσαι έτοιμος.
12  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Sport - Ακροβατικά - 3D / Απ: Κατασκευή Extra 300 1,5m στις: Τρίτη, 19 Ιαν 2010, 09:12:44
Καλό ξεκίνημα στην κατασκευή σου!

Το σχέδιο αυτό δεν το έχω ψάξει και δεν έχω ασχοληθεί μαζί του σε βάθος.Με μία γρήγορη ματιά που του έριξα,το δοκάρι του φτερού θα είναι από κόντρα πλακέ.Το πάχος του οποίου λογικά αναγράφεται στο σχέδιο (δεν μπορώ να το διακρίνω από την φωτο) και θα πρέπει να συμπίπτει φυσικά με το σχίσιμο των αεροτομών ώστε να κουμπώσουν πάνω του.Το φτερό θα το φτιάξεις ανάποδα πάνω στον πάγκο με επίπεδο το πάνω μέρος του ώστε να βγάλεις την θετική δίεδρο που σου υποδηλώνει το σχέδιο.
Αν είσαι σίγουρος ότι μπορείς να σχεδιάσεις σωστά την θέση σε κάθε αεροτομή ώστε να περάσεις κ άλλα δοκαράκια τότε κάν'το! Προτίμησε να ''καλύψεις'' με ένα δοκαράκι (πάνω και κάτω) την απόσταση από το κεντρικό δοκάρι και μπροστά,που πιθανότατα ένα δοκαράκι εκεί θα βοηθήσει αργότερα και στην μπάλσινη απικάλυψη του εμπρός μέρους του φτερού όπως συνηθίζεται στα μοντέλα. (το προτιμούμε από το σκέτο monokote για να μπορέσει να αποτυπωθεί καλύτερα η καμπυλότητα κοντά στο χείλος προσβολής)
http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=5395.150
Αν τοποθετήσεις δοκάρια να είναι 5x5mm σκληρά,χαμένα δεν πάνε.Θα βοηθήσουν πολύ.

Σωλήνα (αλουμινίου κυρίως) να βάλεις μόνο αν κάνεις τα φτερά διαιρούμενα.Με το συγκεκριμένο σχέδιο το φτερό είναι αποσπόμενο με μία μικρή βάση στο κάτω μέρος της ατράκτου.Αν το κάνεις διαιρούμενο η άτρακτος θα πρέπει να αλλάξει σχέδιο ,να ξεχάσεις την αποσπόμενη βάση και να ακολουθήσεις την κλασική συνταγή με τρύπα στην άτρακτο όπου θα περνάει η σωλήνα των φτερών από μέσα και θα κρατάει τα φτερά,και εσωτερικές βίδες για την σύνδεση τους με την άτρακτο.

Αυτά γενικά.Ψάξε λίγο  γενικά για ιδέες στο internet μέσω φωτογραφιών και θα βρεις βοήθεια, αν και όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος!
Οι περισσότερες ιδέες πρέπει να προέρχονται από εσένα που έχεις το μοντέλο στο μυαλό σου και αργότερα σιγά σιγά θα το έχεις και στα χέρια σου και θα ξέρεις τις ιδιεταιρότητες του. Thumbs up
13  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Ηλεκτρικά εναντίον Θερμικών. στις: Δευτέρα, 18 Ιαν 2010, 17:37:38
Βασικά και παλιός να είναι ...συμπέρασμα δεν βγάζει!!!  Cheesy

Πέραν από το χιούμορ που πιστεύω πως κυριαρχεί στο θέμα (και λογικό το βρίσκω, κι εγώ το έχω κάνει ) κ' εγώ νομίζω πως η κουβέντα και η ''διαμάχη''  police δεν ευσταθεί!

Είναι σαν να μαλώνουμε για μοτοσυκλέτες ή αυτοκίνητα! Άλλο το ένα,άλλο το άλλο.....
Οι ουσιαστικές διαφορές έχουν ειπωθεί άπειρες φορές τόσο στον χώρο του ελικοπτέρου όσο και του αεροπλάνου.
Ο κάθε τομέας έχει αναλυθεί και αναδειχτεί με τις εκάστοτε ιδιεταιρότητες ,τα θετικά ,τα αρνητικά όσο και τα σημεία κλειδιά.

Το να μείνει το θέμα σύντομο με τα βασικά πιστεύω πως είναι το καλύτερο για τους νέους στον χώρο.

(Αν ήμουν αρχάριος θα κουραζόμουν διαβάζοντας τόσα πολλά   Undecided )

Όλοι μας έχουμε την ανάγκη να ξεφύγουμε λίγο από τις κοινότυπες απαντήσεις στα θέματα,να κάνουμε και λίγο πλάκα,παρέα είμαστε και οι περισσότεροι γνωριζόμαστε έστω και δικτυακά αλλά ας σκεφτούμε και τους newbe's  Wink

Τόλη σωστή η απάντηση σου,παίζει ρόλο η κατηγορία μεγέθους πρώτα, ο τρόπος και ο χρόνος που ασχολείται ο κάθε ένας μας, μετά ο τρόπος πτήσης  και ακολουθούν στην συνέχεια κόστος κατασκευής και ρίσκο αναμενόμενης επιτυχίας του project.

Αν (και όπως έχει συμβεί) κάποιος φίλος μου μου ζητούσε να τον βοηθήσω στο ξεκίνημα του,σίγουρα το πρώτο μου ερώτημα προς αυτόν και κατ' επέκταση  το πρώτο μου δείλημα ώστε να πω την γνώμη μου, θα ήταν το που μπορεί και είναι διαθέσιμος να πάει,ή τον βολεύει να πετάξει.Αν ήθελε να ξεκινήσει ελικόπτερο και έτεινε σε κάποια αλάνα,θα έπαιζα ανάμεσα σε ένα 450 ή ένα απλό οικονομικό 50άρι.Αν ήταν νέος (άρα μεγαλύτερη δυνατότητα εξοικίωσης και ταχύτητα εκμάθησης) το 450άρι θα ήταν σίγουρο.Σε κάποιον μεγαλύτερο ένα σταθερό θερμικό 50άρι που ΦΑΙΝΕΤΑΙ πιο εύκολα θα ήταν καλύτερη λύση.

Αντίστοιχα σε κάποιον που θέλει να μπλεχτεί με αεροπλάνα το πρώτο βασικό θέμα είναι πάλι το που θα πετάει.
Μοντελοδρόμιο; Θερμικο 40άρι.Γνωστή συνταγη οικονομική.Αδιαμφισβήτητη.
Αλάνα; Μικρό foam (πχ. Estarter) Πάλι γνωστή συνταγή.Αδιαμφισβήτητη!

Το να ξεκινήσει ένας αρχάριος δίπλα σε έναν ''θερμικάκια'' αποκλειστικά,μπορεί να είναι καταστροφή.Αν δεν τεθεί θέμα χρόνου διαθέσιμου,μέσου μεταφοράς κτλ κτλ, το θερμικό αεροπλανάκι-ελικόπτερο μπορεί να μείνει στο ράφι ακόμα και για χρόνο. ''Που να τρέχω τώρα ....''
Ενώ αντίστοιχα σε κάποιον που μένει ας πούμε Ανάβυσσο,με τις αλικές δίπλα στο σπίτι του,το πιθανότερο είναι ότι ένα θερμικό αεροπλάνο θα τον μάθει να πετάει χωρίς προβλήματα (βλέπε μικρές ρόδες των μικρών ηλεκτρικών,μικρό βάρος,χαλικάκια κτλ)

Επικεντρώνομαι στους αρχάριους γιατί νομίζω πως αυτό είναι και το αντικείμενο παρόμοιων συζητήσεων όπως και αυτής εδώ.
Για οποιονδήποτε άλλον που έχει πιάσει και 2-3 αεροπλάνα-ελικόπτερα στα χέρια του και έχει δημιουργήσει την δική του μοντελιστική προσωπικότητα, το πιθανότερο είναι ότι δεν χρειάζεται να ξαναγυρίσει σε αυτό το ερώτημα,επιλογής θερμικού ή ηλεκτρικού μοντέλου.


Πολλά έγραψα......ουμφ! buck2

 
14  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Ηλεκτρονικά / Απ: φουσκωμα κελιου στις: Κυριακή, 17 Ιαν 2010, 20:02:09
Ο καμμένοοοοοοοοος  Cheesy
15  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Ηλεκτρονικά / Απ: φουσκωμα κελιου στις: Κυριακή, 17 Ιαν 2010, 19:53:50
Τάσο, τα 'παμε ρε συ! Grin

5σελη βέβαια δεν ξέρω που θα σε βολέψει,διάλεξε κ άλλο ένα στοιχείο που σου κάνει κόλπα,ξύλωσε το και αυτό και κάντην 4σελη για την μίζα σου!  Wink
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 53
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.195 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.