Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.141 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τετάρτη, 18 Οκτ 2017, 08:44:05

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 8
1  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Ηλεκτρονικά / Καρβουνακια μιζας???? στις: Κυριακή, 23 Απρ 2017, 13:27:34
Υπάρχουν καρβουνακια για μιζα?http://www.rcmodelshop.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=544&zenid=36a1c3fd8cd2db2ab54ebb4f184e0dd8
Γι αυτη συγκεκριμενα
2  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: Σωλήνας Carbon? στις: Πέμπτη, 26 Ιαν 2017, 10:21:39
Αργύρη καλημέρα!
Αυτή έχω: http://www.nem.gr/nem-oe20mm-carbon-fiber-tube-x1-meter-thickness-1-0mm-3k-plain-weave-matte-finish-p34316.html
3  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Σωλήνας Carbon? στις: Πέμπτη, 26 Ιαν 2017, 09:27:23
Καλημέρα...Μου στράβωσε ο σωλήνας αλουμινίου που κρατα τα φτερά...Μετρώντας το με το παχύμετρο μου ήταν 20mm ακριβώς και έτσι παρήγγειλα ένα carbon με τα ίδια στοιχεία.
Όταν το παρέλαβα όμως, παρότι η συσκευασία έλεγε 20mm, μετρώντας το με το το ίδιο παχύμετρο ήταν κατά ένα με δύο δέκατα λεπτότερος... Θα έχω κάποιο πρόβλημα?
To μοντέλο είναι ένα slick 540 30cc.
Eυχαριστώ.
4  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Διάκενο σε μπουζι NGK -CM6 στις: Τρίτη, 24 Μάι 2016, 22:59:46
Ματάκι
5  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Διάκενο σε μπουζι NGK -CM6 στις: Τρίτη, 24 Μάι 2016, 22:58:35
Τα σωληνακια ειναι μια χαρα, καθως και το χρωμα του σπινθηρα. Εχουμε και μειγμα στο σημειο καύσης.  Αργυρη το ματακι φαινεται να ειναι σε καλη θεση. Το διακενο το πηγα στο 0.43. Εκανα καποιες δοκιμες και με καινούργιο μπουζι για να δω τι σπινθηρα πεταει και παρατηρησα οτι στις 50πχ στροφες μπορει να μην πετουσε μια φορα...τωρα δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικό ή να μην τον εβλεπα εγω. Την μπουζοπιπα πως θα την τσεκαρω? Διαβασα οτι και οι ηλεκτρονικες που γραφουν πανω automatic advancing δεν χρειαζονται χρονισμα. Ισχυει?
6  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Διάκενο σε μπουζι NGK -CM6 στις: Δευτέρα, 23 Μάι 2016, 12:45:07
Όσο καλύτερα μπορούσα με το ματι....
Αλλά τώρα λέω να πάρω τη συσκευή που είναι για χρόνισμα.
Το ενδεχόμενο να ζεσταίνεται το καρμπυρατέρ το αποκλύω γιατί το έκανε από την
αρχή της πτήσης, πριν ζεσταθεί καλά ο κινητηρας.
Τα σωληνάκια τα πήρα από κατάστημα της STIHL και για τον βοσκό έβαλα το μαύρο που
μπαίνει στο συγκεκριμένο σημείο.Είναι τα ίδια με αυτά που χρησιμοποιούσα στον πάγκο.
7  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Διάκενο σε μπουζι NGK -CM6 στις: Δευτέρα, 23 Μάι 2016, 00:45:33
Η αληθεια ειναι οτι αυτος ο κινητηρας με πεδεψε μεχρι να παρει πρωτη φορα μπροστα(εσκαγε αλλα δεν ).Καθαρισα καρπυρατερ,αλλαξα μπουζι αλλα τιποτα, μεχρι που κουνησα λιγο το ματακι που λες Αργυρη και λειτουργησε...Το θεμα ειναι οτι δεν ειμαι σιγουρος αν τον χρονισα σωστα...με την πρωτη ευκαιρια θα ανεβασω βιντεο...να τον ξαναβαλω στον παγκο?
8  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Διάκενο σε μπουζι NGK -CM6 στις: Κυριακή, 22 Μάι 2016, 23:41:31
Εχω φιλερ...Εκανα πρωτη πριν λιγες μερες και η μηχανη δουλευε τελειως διαφορετικα απ οτι στον παγκο(διακοπες,μπερδεματα,δεν μπορω να πω ακριβως) και θελω να ψαξω ολα τα ενδεχομενα(βελονες,μπουζι,ηλεκτρονικη κλπ).απο που να ξεκινησω?
9  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Διάκενο σε μπουζι NGK -CM6 στις: Κυριακή, 22 Μάι 2016, 20:42:27
Καλησπέρα! Ποσο πρεπει να ειναι το διακενο στο μπουζι?Σε καινούργιο 0.58 μηπως ειναι υπερβολικο?κινητηρας dle35rA.
10  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ / Απ: Futaba 7c - Dual Elevator and Aileron servo mix στις: Κυριακή, 24 Μάι 2015, 19:43:29
Βαση του manual, τις οδηγιες στη σελ 45 και καποιες πληροφοριες που βρηκα στο rcgroups εκανα τα εξής:
Ενεργοποιησα το flaperon για 2 σερβο στα aileron και μετα ενεργοπιησα το Ailvator για 2 σερβο στο elevator, αφου μηδενισα τις ρυθμισεις για τα aileron.
Οι δοκιμές εγιναν σε μη τοποθετημενα σερβο και αρχικα φαίνονται να δουλευουν σωστα...ειναι ομως?
11  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ / Futaba 7c - Dual Elevator and Aileron servo mix στις: Κυριακή, 24 Μάι 2015, 17:23:50
Όπως λεει και ο τίτλος θέλω να ρυθμισω την τκ έτσι ώστε να εχω διπλά σερβο ανεξαρτητα ρυθμιζομενα σε aileron και elevator χωρις Υ. Το εχει κάνει κανένας ή γνωριζει πως μπορει να γινει?
12  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: Τοποθέτηση κινητήρα στο μοντέλο? στις: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 14:35:58
ok! το είδα απλά νόμιζα ότι ήταν εργοστασιακό...Καλή πατέντα... Thumbs up
13  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: Τοποθέτηση κινητήρα στο μοντέλο? στις: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 14:24:52
Χρηστο sorry αλλα δεν κατάλαβα ποιο είναι το κόλπο που εννοείς.
Το firewall ειναι ήδη περασμένο εργοστασιακά με εποξική ριτίνη...
Χρειάζεται περισσότερη ενίσχυση(30λεπτη 2 συστατικών);
14  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: Τοποθέτηση κινητήρα στο μοντέλο? στις: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 13:52:31
Ναι, οι βάσεις από τη πλευρά της κεφαλής είναι πιο ανοιχτές απ οτι οι άλλες.
Σκεφτομαι Αντρέα να κάνω την πρωτη λύση, κάτι σαν τη φωτο που επισυναπτω.
Μηπως θα χρειαστεί να περάσω με υαλοϋφασμα για ενίσχυση το engine box ή με εποξική ριτινη ή δεν χρειάζεται?
Επίσης δε θα χρειαστουν παξιμάδια ασφαλειας γιατι από μέσα θα βιδώσει με αλενόβιδες
15  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Τοποθέτηση κινητήρα στο μοντέλο? στις: Τρίτη, 5 Μάι 2015, 12:07:33
Καλημέρα! Θελω να τοποθετησω τον κινητήρα DLE35ra πάνω στο μοντέλο.
Από το εργοστάσιο έχει σχεδιασμένο το κέντρο με βάση το οποίο θα πρέπει να τοποθετηθεί ο κινητήρας.
Το θέμα είναι όμως ότι οι τρύπες πεφτουν πολύ άκρη με αποτέλεσμα να πρέπει να ελατώσω λίγο την πατούρα από τους
αποστάτες(βασικά μία) του κινητήρα και να τρυπησω το ξυλινο γωνακι που βρίσκεται για ενίσχυση πισω απο το engine box
για να μπει η βίδα με τη ροδέλα. Ρώτησα κάποιους φίλους αλλα επειδή οι απόψεις διίστανται ήθελα και άλλες γνώμες...
Ευχαριστώ!
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 8
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.935 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.