Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.152 μηνύματα σε 11.302 θέματα από 5.928 Μέλη / Τελευταίο μέλος: LEFTΕ
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Πέμπτη, 19 Οκτ 2017, 10:14:21

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 18
1  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Sport - Ακροβατικά - 3D / Απ: Telink "ExtraVaganza" 330SC στις: Κυριακή, 7 Ιούν 2015, 18:51:07
Καλησπέρα,

φίλε Αλέξανδρε συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση,λόγω έλλειψης χρόνου αδυνατώ να παρακολουθώ το φόρουμ πόσο μάλλον να συμμετέχω Tongue,όμως θα ήθελα κι εγώ να σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου σχόλια και κυρίως για τις συμβουλές.....


Να θυμάσαι πάντα ότι ακόμα και οι καλύτεροι έχουν να μάθουν ακόμα πολλά όσο και να νομίζουν ότι τα ξέρουν όλα , και αυτό είναι που κάνει το χόμπι μας τόσο πολύπλευρο και ενδιαφέρον.
Συνέχισε έτσι...

Αλέξανδρος Thumbs up
 

Αν τέτοιες αντιλήψεις επικρατούσαν στο χόμπι μας και όχι μόνο,τώρα τα πράγματα θα ήταν πολύ διαφορετικά.....

Το κρατάω λοιπόν και συνεχίζω.... Wink

Συνήθως ανεβάζω βιντεάκια για ψυχαγωγικούς και ενημερωτικούς λόγους και όχι απλά για να ανεβάσω ή να επιδείξω κάτι,ελπίζω αυτό να περνάει και να ευχαριστεί τους θεατές. Grin

Εύχομαι καλές πτήσεις,ελπίζω Αλέξανδρε κάποτε να συναντηθούμε και απο κοντά Thumbs up

Βαλάντης
2  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Sport - Ακροβατικά - 3D / Απ: Telink "ExtraVaganza" 330SC στις: Κυριακή, 31 Μάι 2015, 04:02:50
Μετά απο αρκετό καιρό αποφάσισα να μαζέψω μερικές ιδέες-φαντασιώσεις που είχα,όπως και μερικές χειριστικές ανησυχίες  devil ,και να φτιάξω ένα βιντεάκι που θα παρουσίαζε πτήσεις που έχω κάνει κατα καιρούς και έχουν βιντεοσκοπηθεί από φίλους και γνωστούς....Συνήθως όταν κάποιος θέλει να φτιάξει ένα βιντεάκι προσπαθεί να συμπιέσει όλα όσα μπορεί να κάνει σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα,με συνέπεια να βγαίνει ένα αγχωτικό αποτέλεσμα και όχι όμορφο....Γι'αυτό και είπα να τραβάω όποτε μπορώ και να μοντάρω μόνο αυτές που θεωρώ καλές σκηνές για μια τελική παρουσίαση....

Σε αυτό το βίντεο παρουσιάζω τρία ακροβατικά που δουλεύω εδώ και καιρό,είναι κάτι διαφορετικό απο τα ήδη γνωστά αλλά αν καταλάβει κάποιος την φιλοσοφία τους είναι ευχάριστα και δίνουν ένα καλό αποτέλεσμα πιστεύω....  Wink

Κατα σειρά στο τρίτο λεπτό έχουμε το "3D-Slap":
Ουσιαστικά είναι μια παραλλαγή του γνωστού,σε αρκετούς γνώστες του είδους,Lomcevak μόνο που όλα γίνονται πιο γρήγορα και με μια στάνταρ γκάμα παραλλαγών....Μπορεί κάποιος να επιστρέψει άμεσα σε ευθεία οριζοντία ή να συνεχίσει το horizontial tumbling μέχρι να εξαντλήσει όλα τα αποθέματα ορμής-ενέργειας που έχει δεσμεύσει προηγουμένως,οπότε τερματίζει σε harrier ή hover ή rolling harrier ή οτιδήποτε βολεύει τον καθένα....
Προυπόθεση οι μεγάλης κινήσεις και η μεγάλη αρχική ταχύτητα.....

Στο 3:30 και στο 3:50 έχουμε τα Snake turn και Snake snap αντίστοιχα.

Στην περίπτωση του Snake turn το αεροπλάνο διαγράφει άμεση γωνία 90 μοιρών απο οριζόντια σε οριζόντια πορεία χρησιμοποιώντας μια παραλλαγή highly exaggerated snake maneuver στο μεταβατικό στάδιο....Μια παραλλαγή μπορεί να είναι συνεχόμενα snake turns για την επίτευξη τετραγώνου ή τριγώνου στον ορίζοντα(normal ή inverted) με την φιλοσοφία του γνωστού snake maneuver.....

Το τελευταίο ακροβατικό είναι κάτι που δουλεύω αρκετό καιρό και απαιτεί αρκετό χρόνο και μελέτη για βελτίωση....Σίγουρα ένα solid airframe μπορεί να προσφέρει περισσότερα options,αλλά μια προσέγγιση μπορεί να γίνει και με το ντεπρόν....Είναι ίσως καλή τροφή για τους μάστερ του είδους....  Wink

Ουσιαστικά είναι ένα combination 1/2 snake και 3/4 roll απο την αντίθετη φορά που ξεκίνησε το snake maneuver.Το αεροπλάνο πρέπει να καταλήξει σε knife edge....Το σημαντικό είναι να επιτευχθεί το ίχνος του snake απο όπου και ξεκινάει το ακροβατικό.....Κι εδώ μπορεί κάποιος να ξεκινήσει normal ή inverted αναλόγως τις προτιμήσεις και φυσικά τις χειριστικές ικανότητες....Οι μεγάλες κινήσεις δεν είναι προυπόθεση,ωστόσο όπως βολεύεται ο καθένας.....  laugh

Κατάφερα να μαζέψω ότι σχετικό υλικό είχα και να το παρουσιάσω εδώ με ένα footage compilation από διάφορες πτήσεις και μερικά slow motion για να γίνει όσο μπορεί πιο αντιληπτό....Ελπίζω στο μέλλον αν υπάρξει καλύτερος εξοπλισμός να καταφέρουμε να ανεβάσουμε και video tutorial με stick movements όπως είχε γίνει και παλιότερα,ωστόσο αυτό πέρα από τον εξοπλισμό απαιτεί πολύ δουλειά και χρόνο που δεν υπάρχει την δεδομένη χρονική στιγμή.....

Παρόλα αυτά ακόμα κι έτσι με πολύ λίγα μέσα,έχοντας ώς σημείο αναφοράς τον μοντελισμό και την δημιουργηκότητα που μπορεί να περάσει μέσω αυτού,εγώ και η ομάδα-φίλοι μου με γνώμονα την τρέλα και τον "χαβαλέ" που μας διακατέχει,καταφέρνουμε πάντα να φτιάχνουμε κάτι καλό και να βελτιωνόμαστε μέσα από αυτό.....
Χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσα να υλοποιήσω πράγματα που είχα στο μυαλό μου,και παρόλο που κανένας από αυτούς δεν ασχολείται με οποιαδήποτε κατηγορία μοντελισμού,μπορώ να πω πως με αυτούς πετάω καλύτερα και χαίρομαι γι'αυτό.....Έτσι νιώθω την ανάγκη και θα ήθελα να ευχαριστήσω δημόσια,όσο και να μην έχει σημασία για εκείνους που θα το διαβάσουν αλλά πιστεύω πως είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω,τους Θοδωρή,Αντρέα,Χρήστο,Γιώργο,Χρήστο,Δημήτρη και τον πατέρα μου που βοήθησαν και βοηθάνε με χαρά.

Επίσης ένα deal που έκανα με τον εαυτό μου ήταν να αποφύγω όσο το δυνατόν το εμπόδιο των πνευματικών δικαιωμάτων που βάζει η επιτήρηση του YouTube  police,με αποτέλεσμα να μπώ στο τρυπάκι και να φτιάξω ένα δικό μου μουσικό χαλί χρησιμοποιώντας Electronic Keyboard Synthesizer και Strings....
Πάντα ήθελα να συνδυάσω τα δύο αγαπημένα μου χόμπι και να τα παρουσιάσω μαζί.....χαίρομαι που τελικά το κατάφερα.....  

Μια γενική προσέγγιση και επαφή υπάρχει στο παρακάτω βίντεο....  Thumbs up

Οπότε 3D-Slap,Snake turns και Snake snaps

Μουσική: Watercolour by Pendulum(Official Music Video https://www.youtube.com/watch?v=tEPB7uzKuh4)



Καλές πτήσεις
Βαλάντης
3  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: Prototype B(alantis20)-MX2 depron 1.05m στις: Σάββατο, 30 Μάι 2015, 21:56:19
Καλησπέρα στην κοινότητα,

ποστάρω ένα βίντεο με την τελευταία πτήση του MX.Μετά από 2 χρόνια καταπόνησης το ηλεκτρονικό κομμάτι του μοντέλου παρέδωσε πνεύμα και η αντικατάστασή του είναι δύσκολη έως και ανέφικτη,ούτως ώστε να υπάρξει το ίδιο αποτέλεσμα όπως στην αρχή.Γι'αυτό και όταν βρεθεί χρόνος θα συνεχίσω με μια νέα κατασκευή που ελπίζω να πετάει καλύτερα απο το πρωτότυπο και φυσικά θα ενημερώσω με ποστ εδώ.... Thumbs up

Πλέον το B-MX2 αποτελεί βιτρίνα στο εργαστήριο και στέκι για έναν καλό φίλο.....μόνο που δεν ξέρω ποιό απο τα δύο πετάει καλύτερα Grin



Βαλάντης  
4  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Sport - Ακροβατικά - 3D / Απ: Telink "ExtraVaganza" 330SC στις: Δευτέρα, 16 Μάρ 2015, 17:21:42
Καλησπέρα σε όλους,

Για να ξεσκονίσουμε λίγο το θέμα ποστάρω ένα βίντεο που τραβήξαμε με την παρέα μου με πτήση στην θάλασσα.
Το ξέρω ότι είναι λίγο νωρίς για καλοκαιρινό άρωμα αλλά όταν η θάλασσα είναι "λάδι" και μπροστά σου έχεις ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα δεν μπορείς να αντισταθείς..... pilotos

Πληροφοριακά να πώ πώς κινήθηκα σε μικρότερη μπαταρία GensAce 3s 1800mah 40C με πολύ καλά αποτελέσματα με βασικότερο πλεονέκτημα την μείωση βάρους (830γρ.) κάτι που για 1.20εκ. αεροπλάνο είναι καλό νούμερο....  Thumbs up



Καλές πτήσεις
Βαλάντης
5  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Sport - Ακροβατικά - 3D / Απ: Νέο Ακροβατικό-Μανούβρα "3DCrawl"+Tutorial στις: Τετάρτη, 8 Οκτ 2014, 17:52:40
Κάτι αντίστοιχο στην νοοτροπία του αρχικού tutorial αλλά πιό αυθαίρετο με μια λίγο διαφορετική προσέγγιση είναι το παρακάτω βίντεο του Tony(TheJahful) με full fuse μοντελακια,οχι και η καλύτερη επιλογή κατα την άποψή μου......Ωστόσο εδώ διέκρινα κάτι που είναι αξιόλογο να αναφερθεί και δεν αναφέρθηκε έντονα από εμένα για πολλούς και διάφορους λόγους.Κυρίως γιατί απαιτεί μια πρώτη επαφή με το αεροπλάνο αρχικά και έπειτα με τις συνθήκες πτήσης(καιρικές συνθήκες-ριπές-άνεμος,σημείο αναφοράς ύψους πτήσης κ.α) που θα δώσουν έναυσμα να το πάει κάποιος ένα βήμα παραπάνω και με περισσότερη ασφάλεια που είναι το σημαντικότερο.Στην προκειμένη περίπτωση δείχνει το πόσο έχει ασχοληθεί κάποιος για να το μάθει και να το φτάσει σε ένα επίπεδο που θα "ξεκλειδώσει" πιθανές χειριστικές βελτιώσεις στο μέλλον...... Thumbs up

Αφορά την τοποθέτηση του αεροπλάνου στον αέρα αν αυτός είναι χαμηλός/μέτριος/δυνατός.Τα μικρά μοντέλα παρουσιάζουν πολλές αδυναμίες σε συνθήκες αέρα ειδικότερα τα depron και σε αναγκάζουν να πετάς με λίγη διαφορετική φιλοσοφία....Το 3DCrawl εκτελείται πιό εύκολα σε συνθήκες χαμηλού αέρα και όχι άπνοιας.Ο λόγος είναι η κατα ανάγκη διατήρηση χαμηλότερης οριζόντιας γωνίας που επιτρέπει στο αεροπλάνο να υπερνικήσει τον αέρα και να εκτελέσει ευκολότερα τις εναλλαγές στο spin έχοντας πάντα στο μυαλό το απαραίτητο ίχνος που υποδηλώνει ότι όντως είναι 3DCrawl(και την νοητή οριζόντια ευθεία/reference center harrier line).Μεγαλύτερη γωνία σε συνθήκες χαμηλού πόσο μάλλον δυνατού αέρα,θα αναγκάζει το μοντέλο να παραμένει στο ίδιο σημείο συνέχεια ή ακόμα να προχωράει με μικρότερο βήμα,με αποτέλεσμα να είναι δυσκολότερος ο χειρισμός και περισσότερες οι κινήσεις.Καλό είναι να αποφεύγονται καταστάσεις ούριου ανέμου γιατί ο αέρας επιδρά αρνητικά στην επιφάνεια του αεροπλάνου και η ταχύτητα αυξάνεται παράδοξα κάνοντας τον χειρισμό πιο δύσκολο.....

Όλα τα μυστικά αποκαλύπτονται με τον καιρό και με καλή εξάσκηση,δυσκολότερα μεν,αλλά ακόμα και χωρίς βοήθεια απο κάποιον τρίτο.....από την πολύ μικρή μου εμπειρία μόνο σε αυτό το τρόπο πτήσης,η άποψη μου είναι οτι αυτο ισχύει καθολικά στον χώρο μας.....

Κάτι απο τα παραπάνω ανακάληψε και ο Tony χωρίς πραγματικά την παραμικρή βοήθεια ή αναφορά απο εμένα και το αναφέρει όμορφα στο βίντεό του το οποίο έχει πολύ ενδιαφέρον....

APPROVED
"Actually a light wind is better as it gives resistance which gives stability.Same when learning hovering/harrier.These maneuvers are actually harder to learn with zero wind!"



Καλές πτήσεις
Βαλάντης
6  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Sport - Ακροβατικά - 3D / Απ: Νέο Ακροβατικό-Μανούβρα "3DCrawl"+Tutorial στις: Δευτέρα, 6 Οκτ 2014, 21:26:42
Καλησπέρα,

για να ξεσκονίσουμε λίγο το θέμα όσον αφορά το ακροβατικό ακόμα προσπαθώ να το βελτιώσω σε χειριστικό επίπεδο με διαφορετικά airframes κάθε φορά,ωστόσο στην εφαρμογή με μεγαλύτερα αεροπλάνα όπως στο άμεσο response video παραπάνω με το 60άρι το πράγμα κάπου χάνει και θέλει ιδιαίτερη προσοχή χωρίς αυτό να σημαίνει οτι το ακροβατικό είναι ανούσιο και ακατόρθωτο.....

Ο φίλος Tony αυτή τη φορά τα πήγε αρκετά καλά προσπαθώντας το 3DCrawl.......  

Το ακροβατικό έπειτα απο επικοινωνία με τους moderators του 3drcforum βρίσκεται στην κατηγορία "3DPEDIA" ως επίσημο 3D maneuver μαζί με άλλα πολλά ακροβατικά και επεξηγήσεις που έχουν ενδιαφέρον......  Thumbs up

http://www.3drcforums.com/forumdisplay.php?115-3D-Maneuvers-tips-and-tricks




7  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Athens Flying Week στις: Σάββατο, 27 Σεπ 2014, 08:14:30
Καταπληκτικές φωτό...... Thumbs up

Πολύ ωραίο θέαμα εδω στο Τατόι ήδη απο τις χθεσινές πτήσεις εθισμού των πιλότων που κόβουν την ανάσα με τα ακροβατικά τους....Ελπίζω κι ο καιρός να είναι σύμμαχος της διοργάνωσης....Πιστεύω πως αντίστοιχα εγχειρήματα είναι άξια της προσοχής μας,ωστόσο κατα την άποψή μου όσο παρατηρώ τα pattern των αεροσκαφών,οι πτήσεις εδώ γίνονται σε υπερβολικά χαμηλά επίπεδα ύψους.....ακόμα κι αν εξαιρέσουμε τους εκοφαντικούς ήχους που σπάνε στην κυριολεξία τζάμια στις περίχωρες γειτονιές,το γεγονός που πρέπει να αγχώνει περισσότερο την διοργάνωση είναι τα μέτρα ασφαλείας με παν ενδεχόμενο στο πίσω μέρος του μυαλού.....Δεν θα επεκταθώ παραπάνω

Αυτη τη στιγμή συμβαίνει και προσφέρει μεγάλο θέμαμα,τα αεροσκάφη δίνουν σημείο συνάντησης στο αεροδρόμιο Τατοιου ενώ οι αποπροσγειώσεις γίνονται σε άλλα αεροδρόμια της στρατιωτικής αεροπορίας(Τανάγρα,Ελευσίνα κτλ.)

Ελπίζω με τον καιρό να ενισχύεται και το μοντελιστικό κομμάτι στην διοργάνωση με ακόμα περισσότερες πτήσεις....... Wink

Ο καιρός εδω δεν είναι βροχερός,το μόνο πρόβλημα είναι πιστεύω λίγο ο αέρας αλλά δεν νομίζω τα "μεγάλα πουλιά" να συγκινούνται ιδιαίτερα...... Grin

Βαλάντης
8  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: X-treme Flight Championships 2014-Muncie Indiana στις: Κυριακή, 15 Ιούν 2014, 16:55:22
Η απνοια κανει καλο στην υγεια,και ακομη πιο καλο στους θεατες.....  Wink







9  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / X-treme Flight Championships 2014-Muncie Indiana στις: Σάββατο, 14 Ιούν 2014, 17:33:43
Καλησπερα,

οπως καθε χρονο ετσι και φετος διεξαγεται μια απο τις μεγαλυτερες μοντελιστικες εκδηλωσεις παγκοσμιως στην κατηγορια 3D-Aerobatics σε ελικοπτερα και αεροπλανα,με αποτελεσμα να στρεφεται εκει ολη η προσοχη των επιδοξων 3D-πιλοτων,και οχι μονο..... Cheesy
Ηδη στο αντιστοιχο διασημο forum της Αμερικης FlyingGiants εχουν ξεκινησει οι αναρτησεις με φωτο και βιντεο και δειχνει πως και φετος υπαρχει πολυ ενδιαφερον.
Ολες οι καλες εντυπωσεις επερχονται οχι μονο απο τις ικανοτητες των πιλοτων και το ποσο εκπληκτικα μπορουν να χειριστουν τα αεροπλανα/ελικοπτερα τους,αλλα στο οτι υπαρχει η ειδικη κατηγορια Unknown οπου ο καθε πιλοτος ειναι υποχρεωμενος να συνδυασει οσο το δυνατον καλυτερα την πτηση του αεροσκαφους του με την συνοδεια μουσικης υποκρουσης....
Οι κανονισμοι υπαρχουν στο αντιστοιχο site της Futaba-XFC διοργανωτριας εταιρειας μαζι με την εποπτεια της AMA(Academy of Model Aeronautics).
http://www.xfc-rc.com/

Φετος υπηρξαν μερικες αλλαγες στο προγραμμα σε σχεση με τα προηγουμενα χρονια:

α)Ο γυρος Known με προεπιλεγμενα ακροβατικα θα διεξαχθει χωρις μουσικη

β)Υπαρχει ενας επιπλεον γυρος Smackdown διαχορισμενος απο τους προηγουμενους ως προς την συλλογη Ouaou Points οπου ο καθε πιλοτος προσπαθει να δειξει τον καλυτερο του εαυτο και να βαθμολογηθει απο αυτο

Το αποτελεσμα καθε χρονο ειναι εκπληκτικο και το συνιστω ανεπιφυλακτα......

Footage εδω

RunRyder
http://rc.runryder.com/helicopter/home/

Μερικα βιντεο απο τους τρεις καλυτερους μεχρι στιγμης







Η FlightPass-HigherPlaneProductions ανεβαζει την καλυτερη ποιοτητα ηχου-βιντεο αντιστοιχων εκδηλωσεων στο διαδικτυο,αν καποιος θελει να δει κατι ποιοτικοτερο δεν εχω κανενα προβλημα να το μοιραστω,ας επικοινωνησει μαζι μου μεσω πμ,δεν ποσταρω κατι εδω για ευνοητους λογους φυσικα.....  Wink

Βαλαντης
10  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ / Απ: FUTABA 14SG στις: Πέμπτη, 12 Ιούν 2014, 16:48:22
Νέα ενημέρωση........
Firmware Update Version 4.0+Sound function

http://www.futaba-rc.com/software-updates.html
11  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Ηλεκτρονικά / Απ: Διεθνής διάκριση Ελληνα ηλεκτρονικού στις: Κυριακή, 23 Μάρ 2014, 20:46:58
Συγχαρητήρια και σ'ανώτερα....!!!!! Thumbs up
12  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ / Απ: FUTABA 14SG στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 17:27:56
Πρόσφατα η Futaba απελευθέρωσε το Version 3.00 για την T14SG Fasstest και αποφάσισα μαζί με το update να βιντεοσκοπήσω και την διαδικασία,μιας και αρκετοι από εμας μπορεί να πετύχουν παλαιότερα μοντέλα stock και να αναγκαστούν να αναβαθμίσουν την Τ/Κ απο μόνοι τους.

Η διαδικασία είναι πολλή εύκολη ακόμα κι έτσι όπως αναφέρεται στο επίσημο instruction της Futaba.

Ελπίζω να βοηθήσει


13  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ / Απ: FUTABA 14SG στις: Σάββατο, 14 Δεκ 2013, 13:15:53
Πριν λιγο καιρο απεκτησα την συγκεκριμενη Τ/Κ,οι εντυπωσεις ειναι καλες ειδικα για το ενσωματωμενο συστημα τηλεμετριας και τον τροπο που η Futaba το οργανωνει και αναβαθμιζει συνεχως κ.α.
Με το stock μοντελο που πηρα επερεπε να κανω και τις απαραιτητες ενημερωσεις μεχρι και την πιο τελευταια(Version 3.0+Speech Function),ωστοσο με το περασμα του χρονου εντοπιστηκαν καποια θεματα που ευτυχως δεν αφορουν το ηλεκτρονικο κομματι εκπομπής αλλα το εργονομικο και συγκεκριμενα τον τροπο που η Futaba προστατευει την Τ/Κ με τα καλυμματα που χρησιμοποιει.Σιγουρα στον αγωνα δρομου για το χαμηλο κοστος και τον καλυτερο ανταγωνισμο θυσιαζεται η ποιοτητα,ομως το χομπι μας ορισμενες φορες μας αναγκαζει να μεταχειριστουμε τον εξοπλισμο μας με λιγο διαφορετικο τροπο απο τα καθιερωμενα κι εκει ειναι που συμβαινουν απροοπτα.
Πριν μερικους μηνες ειχα παρατηρησει στο πισω μερος της οθονης σκονη ακομα και ζωηφια Huh που δεν ειναι διολου απιθανο να συναντησουμε σε ενα μοντελοδρομιο,ωστοσο το αφησα να περασει και το απεδωσα σε προσωπικου επιπεδου απροσεξια.Ομως με λιγη υπομονη και αρκετη προσοχη καταφερα να τα καθαρισω για να ειμαι παλι ΟΚ.Εκει εκανα ενα deal με τον εαυτο μου να ειμαι πολυ πιο προσεκτικος στο πως μεταχειριζομαι την Τ/Κ και στην διαρκεια που θα την αφηνω εξω απο το κουτι της.
Προχτες,και αφου εχουν περασει ~5 μηνες πτησεων απο τοτε,ενεργοποιωντας την Τ/Κ ειδα κατι μαυρες κυλιδες στο πισω μερος της οθονης αλλα μονο οταν αναβε το backlight,κατι που με εκανε να σιγουρευτω πως δεν ηταν καποιο καμενο pixel ή οποιοδηποτε σφαλμα,αλλά σκονη πλεον απο το πισω μερος της οθονης που εμποδιζε το φως και εδινε ενα πολυ ασχημο αποτελεσμα αισθητικα.Σε διλημμα για το αν θα πρεπει να κανω κατι ή να απευθυνθώ στους ειδικους και αναλογιζομενος το κοστος ελεγχου της εταιρειας και το οτι δεν ειναι κατι λειτουργικο,αποφασισα εν τελη με αρκετη προσοχή και υπομονη να λαβω δραση και να φτασω στο πισω μερος της οθονης για να αποβαλω την σκονη.Στην διαρκεια αποσυναρμολογησης εντοπισα στρωματα σκονης που εισερχονταν απο τα rear και back grips και ειχαν συσσωρευτει στις σχισμες,αλλα η κυρια αιτια ηταν τα κενα που υπαρχουν στην προσοψη της Τ/Κ κατω απο το ηχειο και ακριβως πανω απο την οθονη.Επισης μετα λυπης μου ειδα πως η Futaba εχει τοποθετησει μονο ενα λαστιχο σιλικονης στο πανω μερος της οθονης σαν "και καλα" προστατευτικο το οποιο φαινοταν πως ειναι στον αερα και δεν αποσκοπουσε πουθενα η υπαρξη του αν το προσεγγισουμε μηχανικα.Τελικα σκονη και μικρα σκουπιδακια ειχαν φτασει στο τελευταιο layer του backlight screen και μαλιστα μεσα στην οθονη με αποτελεσμα να συμβαινει αυτο το φαινομενο που προανεφερα.Αυτο αναδεικνυει και την χαμηλη ποιοτητα υλικων και κολλησεων που χρησιμοποιηθηκε.Αναγκαστηκα να καλυψω μονος μου την οθονη ουτως ωστε να την προστατεψω απο τυχον μικροουσιες στο μελλον και επισης καθαρισα ολη την Τ/Κ απο οτιδηποτε ειχε περασει.Το αποτελεσμα ειναι η οθονη πλεον να δουλευει πεντακαθαρα,ωστοσο παρολο που προστατεψα την οθονη,το υπολοιπο κομματι παραμενει ως εχει πραγμα που σημαινει πως μεσα παλι θα περασει ανεπιθυμητη σκονη,σκουπιδακια κ.α.Στο εργαστηριο μου κυκλοφορουν κατα καιρους τριχες-πολυκλωνα καλωδιων χαλκου,τι θα γινοταν αν μια απο αυτες περναγε και δημιουργουσε καποιο βραχυκυκλωμα Undecided.Μπορει να αποδιδεται στην απροσεξια του χειριστη αλλα κι αμα γινοταν?
Τουλαχιστον η προηγουμενη μου Fasst 6EX δεν παρουσιασε κατι τετοιο ουτε μια φορα και μιλαμε για κλασσεις κατωτερο μοντελο,και σε αντιστοιχη τιμη φυσικα .Δεν δικαιολογειται σε τετοιο συστημα που χρησιμοποιειται ακομα και Touch Sensor για προστασια να εχει τετοια θεματα συντηρησης.

Προς γνωση ολων η Τ/Κ μου ειναι γνησιο μοντελο της Futaba αγορασμενη απο ελληνικο μαγαζι και ελεχγμενη και αυτο το ποστ γινεται καθαρα για λογους ενημερωσης των κατοχων που μπορει να αποκτησουν μακροχρονια ή στο αμεσο μελλον καποιο αντιστοιχο προβλημα.....Οποτε θα συνιστουσα προσοχη....

Επισης καλο θα ηταν αν καποιος "δεν τα παει καλα με τα καλωδια" να μην επιχειρησει κατι παρομοιο οπως περιγραφω,αλλα να απευθυνθει σε καποιον τεχνικο για λογους ασφαλειας φυσικα.

Παρακατω θα ανεβασω σε βιντεο τον τροπο που γινεται το update της T14SG σε απλα βηματα,προφανως για εκεινους που ισως δυσκολευονται.

Βαλάντης
14  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: Prototype B(alantis20)-MX2 depron 1.05m στις: Παρασκευή, 29 Νοέ 2013, 17:35:16
Καλησπέρα,

πριν μερικούς μήνες μαζεύοντας υλικό για το "3DCrawl" Tutorial έψαχνα τρόπους για να στηρίξω μια κάμερα μαζί με την βάση της Τ/Κ ουτως ώστε να μπορώ να βιντεοσκοπώ τις κινήσεις των stick την ώρα της πτήσης......Τελικά βρέθηκε τρόπος με μετατροπή βάσης κινητού για αυτοκίνητο σε Camera tray mount κολλημένο στην τ/κ για να αποφεύγονται οι κραδασμοί στην λήψη.....

Μια ιδέα είναι η χρήση του σε tutorial video οπως και αυτό της πρώτης δοκιμής.

Το ακροβατικό ονομάζεται Rolling Harrier Spin και παρουσιάζεται με πολλές παραλλαγές.Κάτι σχετικά εύκολο κατα την άποψή μου είναι το απλό δυναμικό σπιν με φορά αντίθετη της περιστροφής,ωστόσο το deal της υπόθεσης είναι να χωρέσει κάποιος όσες περισσότερες "σπείρες" μπορεί ουτως ώστε να μειώσει τον ρυθμό καθόδου.Αυτό επιτρέπει να το πετύχουμε σε χαμηλό ύψος και με ασφάλεια,βέβαια είναι απαραίτητη η χρήση μεγάλων κινήσεων που προυποθέτει και την ανάλογη διαχείριση του throttle στα κατάλληλα σημεία που συνήθως θα πρεπει να είναι σε έντονο ρυθμό.....Στο βίντεο όλα γίνονται γρήγορα γιατί το απαιτεί το μοντέλο,όμως η ίδια τακτική χρησιμοποιείται σε μεγαλύτερα μοντέλα,αλλά σε κάτι πιο αργό και αντιληπτό,είναι δοκιμασμένο.  Wink

Μερικά Rolling Harrier Spin απο χαμηλό ύψος και με stick movement σε slow replay για όσους ενδιαφέρονται να το μάθουν.



Βαλάντης 
15  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Sport - Ακροβατικά - 3D / Απ: Telink "ExtraVaganza" 330SC στις: Παρασκευή, 8 Νοέ 2013, 01:47:00
Thumbs upΒαλαντη καλημερα ...πολυ ωραιο βιντεο μου αρεσει οτι εισα 100% στο μοντελο και ολες οι φιγουρες βγαινουν πολυ σωστα ,οτι καλυτερο για να ξεκινησω τη μερα με καφεδακι και βιντεακι.....μετα δουλεια Wink

Αντρεα,χαιρομαι που τουλαχιστον μπορω να προσφερω καποια λεπτα ευχαριστησης και ψυχαγωγιας με τις πτησεις μου,εστω και αυτην την χρονικα δυσκολη στιγμη της ημερας για μερικους απο εμας..... χαχαχα Grin

Καληνυχτα
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 18
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.093 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.