Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.241 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 11:02:15

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 92
46  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: Seagul yak 54 CG στις: Παρασκευή, 18 Ιαν 2013, 15:28:15
Οι κατασκευαστες δίνουν το πιο safe σημέιο για την πρώτη πτήση.. Ξεκίνα από εκεί(8 cm) και σιγά-σιγά πας προς τα πίσω όσο θες εσύ! Thumbs up
Λογικά θα το μετακινήσεις και εσυ στο μέλλον αν το θες πιο "παιχνιδιάρικο"
Θα βοήθαγε αν ξέραμε και την εμπειρία σου σε τέτοιου έιδους μοντέλα..
47  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: Μοντελοδρόμιο Hobby Box - Ακραίφνιο στις: Δευτέρα, 14 Ιαν 2013, 09:24:27
Γεια σου Βασίλη,οι ρουκέτες είναι ιδιοκατασκευή ,πλαστικός σωλήνας ,μύτη απο καλουπάκι, και οι πυλωνες στήριξης.Τα κάυσιμα τους ειναι απο πυραυλομοντελισμό και ενεργοποιούνται με igniters, συρματάκια με γώμωση που πέρνουν ρέυμα απο micro switch & και mini servo απο extra κανάλι.
Ευχαριστώ..
Η στήριξη και η απελευθέρωση πως γίνεται??
48  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Χώροι πτήσης - Μοντελοδρόμια / Απ: Μοντελοδρόμιο Hobby Box - Ακραίφνιο στις: Κυριακή, 13 Ιαν 2013, 22:47:59
,,,,,


Ωωωωω! Θέλουμε επτομέριες.. Τί είναι? Πως δουλευει? Που το βρίσκουμε?? idiot2 idiot2
49  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Υλικά, εργαλεία και τεχνικές / Απ: ΕΠΙΣΚΕΥΗ COWL στις: Πέμπτη, 10 Ιαν 2013, 22:41:57
Όταν την ζεσταίνεις μην είσαι κοντά.. Ασ'τη κάπου που αερίζεται!
50  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Sport - Ακροβατικά - 3D / Απ: Ανακατασκευή YAK 54 1320mm στις: Τετάρτη, 9 Ιαν 2013, 23:32:45
Προσπαθούμε να κάνουμε τηλε-διάγνωση, πράγμα πολύ δυσκολο! Μπορεί να φταίνε πολλά πράγματα και σίγουρα δεν ήταν μόνο ένα το πρόβλημα!!

Παρόλα αυτά το σφάλμα που βλέπω εγώ ήταν ότι προσπαθήσετε να κάνετε την στροφή για προσγείωση αρκετά χαμηλά, σε ένα α/π που δεν ξέρατε πως θα συμπεριφερθεί(ασχέτως αν έσβησε ο κινητήρας)!
Δεν ξέρω σε πια φάση αποφασίσατε να πάρετε την απόφαση για προσγείωση, αλλά εγώ προσωπικά, όταν πρόκειται να κάνω την πρώτη στροφή σε ένα α/π (πόσο μάλλον αν πρόκειται για προσγέιωση), πάω αρκετά ψηλα ώστε να έχω χρόνο (και κυρίως χώρο) να διορθώσω!! Ακόμα και αν νιώθω ότι το α/π δεν πάει "καλά" Wink
51  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: DLE 55 ΠΡΟΒΛΗΜΑ στις: Δευτέρα, 7 Ιαν 2013, 09:45:45
θα ηθελα να ξερω αφου οπως λες η καθυστεριση ειναι μονο στον αερα αν στο κανει ειτε εισαι κοντα ειτε πετας μακρια.
Και επισης αν δοκιμασες να πεταξεις χωρις cowl kai τι εκανε τωτε.
Επισης υπαρχει περιπτωση να αλαζει η τροφωδοσια στον αερα λογο αλλαγης πιεσης μεσα στο cowl ,σε αυτη την περιπτωση πρεπει να τοποθετησεις σωληνακι στην τρυπα ουδετερης πιεσης του καρπυρατερ.
Η καμπυλη συνηθως ειναι λιγο ποιο "σφικτη" χαμηλα πχ 5-20-45-70-100 φυσικα οπως βολευετε ο καθε ενας και επισης ειναι αναλογη του καθε μοτερ-προπελα.

ναι μόνο στον αέρα το κάνει, χωρίς cowl δεν έχει πετάξει όσο για την απόσταση αν εννοείς χαμηλά η πολύ ψηλά, ψηλά είναι πιο πολύ το delay
οσο για την καμπύλη συμφωνώ αλλά δυστυχώς είναι μεγάλο για το α/π και καταλήξαμε εκεί για να είναι πιο ομαλό 

Όταν περνάει από μπροστά σου το α/π στα 5-10 μετρα το κάνει? Μήπως πράγματι είναι ο χρόνος που κάνει ο ήχος να φτάσει σε σένα? (300m >1sec)!!
52  Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού / Ελληνικά καταστήματα-αντιπροσωπείες-βιοτεχνίες / Απ: Lidl-εργαλεια σχετικα με το χομπυ μας στις: Τετάρτη, 19 Δεκ 2012, 20:50:06
Ξέρετε αν υπάρχει συμβατότητα με ανταλλακτικά της αγοράς(κυρίως λάμες)Huh
53  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ / Απ: πως κανουμε ενα αεροπλανο να γυρισει πισω μονο του πατωντας ενα διακοπτη? στις: Τρίτη, 18 Δεκ 2012, 15:36:30
Καλως ήρθες!

- Ανεβαίνεις πολύ ψηλά..
- Γυρνας σε κάθετη βύθιση..
- Πατάς τον διακόπτη της τροφοδοσίας της τηλ/νσης και την κλεινεις..
- To α/π μπαίνει σε fail safe..

Αποτελέσματα:
- Το α/π γυρνάει μόνο του ως δια μαγείας!
- Κόστος = το αεροπλάνο!!
 laugh laugh devil

Πραγματικά δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι τέτοιο, και πόσο πρακτικό θα ήταν αν δεν είναι πολύ ακριβό!!

ΥΓ
Sorry για το χουμορ, αλλά αυτό μου ήρθε όταν το πρωτοδιάβασα Tongue knuppel2 Crazy2 uglystupid2
54  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: Pilatus PC-6 στις: Πέμπτη, 6 Δεκ 2012, 11:30:26
Thumbs up
Βαγγέλη,
όποτε μπορείς, θα μας περιγράψεις πως έφτιαξες τον οδηγό(socket) για το wing joiner?

Ευχαριστώ,
Βασίλης

Καλημέρα Βασίλη,

Μίλησα με τον Στράτο, που κατασκεύασε το Pilatus, και μου είπε ότι:

Οι οδηγοί των joiners είνα κατασκευασμένοι από χαρτί που τύλιξε πάνω στο αλουμινένιο joiner και φαρδιά αυτοκόλλητη ταινία.
Πέρασε το joiner με τον οδηγό στα ribs και κόλλησε με εποξική κόλα τον οδηγό στα ribs.
Στη συνέχεια αφαίρεσε το joiner και ο οδηγός έμεινε κολλημένος στη θέση του.
Ευχαριστώ...
Δηλαδή,
δεν έχει εμποτιστεί το χαρτί με κάποια κολλά ώστε να σκληρύνει και να μην φθαρεί με τον καιρό?
55  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: Pilatus PC-6 στις: Πέμπτη, 6 Δεκ 2012, 09:37:49
 Thumbs up
Βαγγέλη,
όποτε μπορείς, θα μας περιγράψεις πως έφτιαξες τον οδηγό(socket) για το wing joiner?

Ευχαριστώ,
Βασίλης
56  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: JBA Engines στις: Παρασκευή, 30 Νοέ 2012, 09:49:51
Με ένα ring expander. Thumbs up
Αν και όσες φορές εχω αλλάξει ελατήρια, τα πέρασα με το χέρι, προσέχωντας να τα ακουμπάω όσο μπορώ λιγότερο!! Δεν ειχα ποτέ πρόβλημα με τη λειτουργία μετά. Βέβαια σε gas κινήτήρες >35cc.. Στα glow, σαν μικρότερα και θεωρητικά πιο ευαίσθητα, δεν ξέρω τί θα γινόταν idiot2
57  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Red Bull Stratos στις: Πέμπτη, 15 Νοέ 2012, 09:39:57
Τσακωμός με Έλληνα? Φαντάζομαι ατάκες:
-"Από που εμφανίστηκες εσύ ρε ψηλέ? Απ'το διάστημα?"
-"Ρε πάνε πάρε φόρα από ψηλά, και έλα κ....ε μας τα @!#$#@"

Έτσι μπήκε η ιδέα laugh laugh
58  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: Aileron Differential σε Yak 54 30cc στις: Τετάρτη, 26 Σεπ 2012, 16:20:46
Επειδη πεταω ψηλα (λογω απειριας ακομα) δεν μπορω να καλο δω ακριβως τι κανει το α/π με τετοια λεπτομερεια που περιγραφεται σε οδηγιες τριμμαρισματος γιαυτο ηθελα καπως ψιλοεμπειρικα να μου πει καποιος απο που να αρχισω.....
Θα προσπαθησω παντως...............
Λόγω απειρίας όπως λες, δεν θα δείς καμία διαφορά είτε βάλεις, είτε δεν βάλεις differentials(αν χρειάζεται το σκάφος)!
Πέτα το αεροπλάνο σου, και όσο το συνηθίζεις και κατεβαίνεις σε ύψος, θα δεις αν χρειάζεσαι κάποια διαφορά στο στήσιμο..
Βάζω στοιχημα ότι μετά από μερικές πτήσεις, θα αρχίσεις να πειράζεις τα πάντα(CG, expo, rates, κτλ) μέχρι να το φέρεις εκεί που θες!!
59  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Sport - fun και γενικά / Απ: κατασκευη calmato 40 sport απο dow στις: Τετάρτη, 12 Σεπ 2012, 18:58:19
Θα μυρίζει και ψαρίλα... Azn
Υποθέτω πως θα βάλεις κάτι για ενίσχυση σε rudder και stabilizer (ντίζα carbon,ξύλο, κτλ), σωστά??
60  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Sport - fun και γενικά / Απ: Κατασκευή fan/stick 25 στις: Τρίτη, 11 Σεπ 2012, 09:09:29
Ευγε, και καλή επάνοδο! Thumbs up
Ωραία προσπάθεια .... γιατί δεν χρησιμοποιείς δύο servo στο φτερό για τα κλίσεως ?
Θα μπορούσε, αλλά είναι περιττό βάρος σε .25άρι σκάφος...

Τιθεται θεμα βάρους για 15 γρμ. ?
Μαζί με καλώδια, ενδεχωμένως άλλο δέκτη, κτλ, δεν είναι μόνο 15.. Θα είναι σίγουρα 30+! 
Γιατί να μην τα γλιτώσει κάποιος? Είναι περιττό ούτως η άλλως(είτε μιλάμε για το βάρος, είτε όχι)
Σελίδες: 1 2 3 [4] 5 6 7 ... 92
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.278 δευτερόλεπτα. 27 ερωτήματα.