Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.235 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 03:33:54

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8]
106  Διάφορα / Πυραυλομοντελισμός / Απ: βοηθεια!!!σε νεο στις: Πέμπτη, 18 Ιούλ 2013, 19:16:00
 Πυ πυ πυυ πυραυλος Grin Grin
107  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Ατύχημα με ελικόπτερο στις: Πέμπτη, 18 Ιούλ 2013, 19:07:56
Ελπιζω αυτο το θεμα να παρει την διασταση που του αναλογει

ετσι ωστε ολοι μας να γινουμε πιο προσεχτικοι
108  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: πολυ χαμηλη συμπιεση σε rcg 30cc στις: Τρίτη, 9 Ιούλ 2013, 23:36:52
 Πρωτα απο ολα το να εχουμε τις διαφορες μας ειναι ενα θεμα αλλα το να τραβαμε και αλλους
στην κουβεντα αυτο ειναι αλλο θεμα οσον αφορα το μοντελοδρομιο της ΡΟΔΟΥ
 Ενα μεγαλο μπραβο στο παιδι για την προσπαθεια του που εφτιαξε τον χωρο σχεδον μονος του.
 Το μονο που σου ειχα πει ηταν οτι κριμα που το χτυπαει ο ανεμος.
  Λεγοντας λοιπον αυτα συνεχιζω Δημητρη τα φτερα δεν τα ειχα κολησει για να μπορω να το βαζω στο αμαξι πραγμα που στο ειχα πει αλλα και τα ειδες οταν το εστειλα με το καραβι
οι κινητες αυτοι ειναι χητου αλουμινιου με μια εσωτερικη σκληρυντικη επιστρωση σε καμια περιπτωση ομως νικασιλ διοτι το κοστος τους θα ηταν τριπλασιο.
 Χρηστο μετα απο την περιγραφη που μας εκανες και τις γνωσεις που εχεις εαν ισχυαν αυτα που μας λες και το αεροπλανο ηταν τοσο χαλια τοτε για πιο λογο προσπαθησατε να σηκωσετε ενα τοσο επικινδυνο μοντελο στον αερα? διοτι οπως μας τα περιγραφεις τα πραγματα οι ζημιες αυτες κανουν μπαμ απο χιλιομετρο αρα το αεροπλανο ηταν σε καλη κατασταση για αυτο και το σηκωσατε.
 Δημητρη καναμε μια ανταλλαγη σου εστειλα ενα αεροπλανο και εσυ το ιδιο το δικο σου ειχε εντελως σπασμενο το σερβο tray ειχατε κανει εκει πατεντα χαλασμενο Cowl και σπασμενο το οποιο το ειχατε πιασμενο με συραπτικο και χτυπημενα τα φτερα και παλι δεν παραπονεθηκα ουτε το εκανα θεμα με τετοιο τροπο εγω λοιπον ενα τετοιο αεροπλανο δεν προκειται να το πεταξω πριν το φτιαξω.
 Οπως και να εχει κριμα να συμβαινουν τετοια πραγματα γιατι στο κατω κατω ενα χομπι κανουμε ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ
109  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: πολυ χαμηλη συμπιεση σε rcg 30cc στις: Τρίτη, 9 Ιούλ 2013, 02:26:57
Μαλιστα κυριε γνωστη της Ελληνικης σου αφηνω λοιπον το κομματι της ορθογραφιας και αναλαμβανω το κομματι της
πτησης μιας και εσυ εισαι καλος στο να σπας αεροπλανα και να ριχνεις το φταιξιμο στην γεωμετρια του αεροσκαφους οπως μου ειπες το οποιο ηταν φτιαγμενο απο την thunder tiger και οχι στον corona δεκτη με τον οποιο πεταξες το αεροπλανο το ακουσαμε και αυτο λοιπον και δεν μου λες εχεις δει πολλους Κινεζικους κινητηρες να εχουν επικαλυψη νικασιλ αν ναι τοτε βλεπεις φαντασματα.
Επισης τον κινητηρα για τον οποιο μιλας που λες οτι ηταν τοσο χαλια μια χαρα τον βαλατε αγγελεια να τον πουλησετε αρα η ηταν καλος η πηγατε να κοροιδεψετε και εσεις με την σειρα σας καποιον ανθρωπο
Αλλη φορα αν εχεις προβλημα με καποιον η τον παιρνεις τηλεφωνο η του στελνεις προσωπικο μυνημα δεν απαντας ετσι μεσα στο φορουμ για αυτο και ζητω συγνωμη απο τους συντονιστες και τον Κωστα για αυτο που κανω τωρα

  Υ.Γ Το συνχερω κανονικα γραφεται ΣΥΓΧΑΙΡΩ ετσι για να μην νομιζεις οτι ειμαστε και τελειως αγραμματοι
110  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: πολυ χαμηλη συμπιεση σε rcg 30cc στις: Δευτέρα, 8 Ιούλ 2013, 19:11:32
Καλησπερα Κωστα επειδη χρησιμοποιω χρονια Βενζινα θα σου πω δυο πραγματα
1 οταν ενας κηνητηρας ειναι στεγνος δηλαδη δεν εχει περασει μεσα μειγμα καυσιμου
σου δινει την εντυπωση οτι δεν εχει συμπιεση
 2ενας βενζινα για να στρωθει θελει δυο ωρες λιγο πιο πανω απο το ρελαντι με μια μικρη σχετικα ελικα
για να μην εχει πολυ φορτιο και να ψυχεται.Στο στρωσιμο καλο ειναι να χρησιμοποιεις 25:1 λαδι
ΟΛΑ αυτα γινονται στο εδαφος πανω σε βαση και οχι στο αεροπλανο λογω κραδασμων.
Αφου κανεις αυτα μετα βαζεις τον κινητηρα πανω στο αεροπλανο και αρχιζει αυτο που λεμε το στρωσιμο στον αερα
με μειγμα το καλοκαιρι 30:1 εγω βαζω full συνθετικο
 τα ορια θερμοκρασιας με παρα πολυ ζεστη ειναι 125 βαθμοι κελσιου στην ΚΕΦΑΛΗ.Καλο να μην φτανεις εκει.
 Επισης ενας βενζινα δινει ολη του την δυναμη μετα απο 20 ωρες λειτουργειας συνολικα μιλαμε για πολυ πτηση δηλαδη
φαντασου εχω πουλησει αεροπλανο και οι κηνητηρες ηταν αστρωτοι
 Οταν βλεπεις το μπουζι μαυρισμενο παει να πει οτι εισαι πλουσιος σε μειγμα η λαδι αν το μπουζι σου εχει το χρωμα σαν
σταχτη απο τσιγαρο παει να πει οτι εισαι στεγνος δηλαδη ανεβαζεις πολυ θερμοκρασια

111  Ανεμόπτερα R/C / Ολα τα ανεμόπτερα R/C / Απ: ΖΗΤΕΙΤΑΙ παρόμοια πλαγιά. στις: Πέμπτη, 27 Ιούν 2013, 00:11:44
Ενα ταξίδι  Αγγλια laugh
112  Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού / Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών / Απ: ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΕΛΩΝΕΙΟ!!!! στις: Τετάρτη, 26 Ιούν 2013, 23:35:53
  Παιδια τα πραγματα ειναι απλα ειναι να μην σου κατσει εγω εφερα ελικοπτερο βενζινα απο Αμερική
7κιλα βαρος με διαστασεις κουτας 1,50χ60χιλ. και πληρωσα 3 ευρω και για ενα μοτερ αεροπλανου
βαρους 1 κιλό πληρωσα 70 ευρω αντε τωρα βγαλε άκρη.
  απο οσα ξερω αυτοι το πανε με τις παλετες δειγματοληπτικά τώρα αν σου κάτσει τι να πώ γκαντεμια
113  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: πετάμε κατά τους καλοκαιρινούς μήνες με νιτρο/βενζινα? στις: Κυριακή, 23 Ιούν 2013, 01:59:32

  Εχω και ηλεκτρικα και θερμικα ελικπτερα και ειληκρινα αυτα που ζεστενονται περισσοτερο ειναι τα ηλεκτρικα
 
Για δοκιμασε να πιασεις speed control και μοτερ μετα απο πτηση και θα δεις.

 Το κακο με τα ηλεκτρικα ειναι οτι δεν εχουν τροπο ψυξης τι εννοω οτι στα θερμικα οταν ζεσταινονται κανουμε λιγο πιο

Πλουσιο το μειγμα και ριχνουμε την θερμοκρασια.

 Οσον αφορα την πυρκαγια και τα δυο ειναι επικινδυνα λογω των μπαταριων τους οι οποιες λιπο αν χτυπηθουν παιρνουν

Φωτια
114  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα με καύσιμο / Απ: GIATI NITRO KAI OXI BENZINH στις: Δευτέρα, 22 Νοέ 2010, 13:33:21
 Παιδια χωρις να κανω διαφημιση εγω εχω το RADICAL G20 της CENTURY το οποιο Kit carbon μεταφορικα μαζι και ο κινητηρας

ZENOAH 20cc 2.3 HP με την κεφαλη απο το Predator μου στοιχισε
800 ΕΥΡΩ.H τιμη εδω Ελλαδα είναι αντε γεια
 
Το μεγεθός του είναι κάτι ανάμεσα σε 50αρι και 60αρι 4,8κιλα φοραει main blades από 600mm-640mm Ειναι CCPM φοράει standar servo

350mm ντεπόζιτο 20 λεπτά πτήσης.Δεν είναι μόνο για scale πτήση η sport Οπως θα τρεξουν μερικοι να πουν το ελικόπτερο πωλειτε

για 3D πτήση το λέω γιατί το έχω δοκιμάσει.

 Ποιος λοιπόν ο λόγος να μπαίνουμε στην διαδικασία των μετατροπών οι οποίες στοιχιζουν και δεν είναι σίγουρες, εφόσον υπάρχουν

λύσεις έτοιμες και δοκιμασμενες, οι οποίες δεν ερχονται διότι πέφτει μεγάλη ΚΟΝΟΜΑ από τα καύσιμα Ελλαδα ή αν έρθουν είναι

υπερτιμημένες
115  Ελικόπτερα R/C / Ελικόπτερα με καύσιμο / Απ: raptor 50 me tt 50 pro ρυθμιση(BOHΘEIA!!!!!) στις: Δευτέρα, 9 Νοέ 2009, 22:50:20
  Κοιταξε να δεις το μονο που εχεις να κανεις είναι να αγορασεις το δικο μου Raptor  laugh
και να παρεις και τις δύο ξύλινες  11/5  Cheesy
 Τοτε και μονο τοτε θα δείς έναν διαφορετικό κινητηρα  
Σελίδες: 1 ... 5 6 7 [8]
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.176 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.