Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.121 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 03:15:01

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 139
16  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: JU-87B Stuka στις: Σάββατο, 3 Ιούν 2017, 06:50:20
Ευχαριστώ παιδιά.
Άντε και τον φάγαμε τον .....γάιδαρο.
17  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: JU-87B Stuka στις: Πέμπτη, 1 Ιούν 2017, 15:28:49
Και τροποποίηση του εσωτερικού του καλύμματος ώστε να βγαίνει άνετα από το σκέλος.



18  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: JU-87B Stuka στις: Πέμπτη, 1 Ιούν 2017, 15:25:31
Και το σημείο ένωσης με την εξωτερική πτέρυγα!







19  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: JU-87B Stuka στις: Πέμπτη, 1 Ιούν 2017, 15:23:13
..................







20  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: JU-87B Stuka στις: Πέμπτη, 1 Ιούν 2017, 15:20:36
Και στο δύσκολο κομμάτι τώρα....!
Τα καλύμματα των τροχών αποφασίσαμε να τα κάνουμε αφαιρούμενα για πολλούς και διαφόρους λόγους!Αλλά η μετατροπή των κυρίως σκελών προσγείωσης φέρνει τα καλύμματα σχεδόν πάνω στην ένωση των 2 πτερύγων ....!
Οπότε με σκληρή μπάλσα ''χτίσαμε'' τις αεροδυναμικές βάσεις τους που πάνω τους θα βιδώνονται τα καλύμματα!!Στη συνέχεια αφού ντύσαμε με μεμβράνη τα ''μποτάκια'',με τη βοήθεια εποξικής και βαζελίνης,οι βάσεις εφάρμοσαν σωστά με το σχήμα από τα ''μποτάκια'' και το άλλο μισό της πτέρυγας.....!!!







21  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: JU-87B Stuka στις: Πέμπτη, 1 Ιούν 2017, 15:17:22
Αργά αλλά σταθερά προχωράμε στο τελείωμα του κεντρικού τμήματος της πτέρυγας.....!
Αφού ψάξαμε να βρούμε 2 κομμάτια Fliteskin για να κάνουμε και την επιφάνεια επαφής των εξωτερικών πτερύγων σαν ''γυαλί'',καταλήξαμε να φτιάξουμε δικό μας από ύφασμα κέβλαρ και εποξική ρητίνη με την βοήθεια γυάλινης επιφάνειας....!Κατόπιν το έτοιμο κομμάτι τοποθετήθηκε πάνω στις αεροτομές των εξωτερικών πτερύγων και στη συνέχεια μπήκε εποξική κόλλα και βιδώθηκαν στο κεντρικό τμήμα για να ''πάρει'' τυχών κενά και ατέλειες της αεροτομής!
Αποτέλεσμα λεία επιφάνεια επαφής και από τις πλευρές των εξωτερικών τμημάτων του φτερού!





22  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ / Απ: Τι τηλεκατευθηνση να πάρω; στις: Κυριακή, 21 Μάι 2017, 21:13:42
FUTABA

23  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Εντυπωσιακά βίντεο #2 στις: Τετάρτη, 10 Μάι 2017, 20:46:18
24  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Μανώλης Καστρινάκης στις: Δευτέρα, 8 Μάι 2017, 14:53:25
Τα θερμά μου συλλυπητήρια!!
25  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: Gas Kill switch setup. στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 21:44:19
Κι αυτό το δοκίμασα,άλλωστε τα 9 και10 κανάλια είναι On Off και έχουν μόνα τους τη μέγιστη διαδρομή......!
Η 10άρα Futaba είναι στην πραγματικότητα 8άρα + 2 κανάλια διακόπτες On Off.
Τα 9 και 10 δεν παίρνουν end points,reverse κτλπ.
26  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: Gas Kill switch setup. στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 21:34:40
Δεν έχει καμία σημασία...!Π.χ. στο  ch1 είναι όντως 100% και δουλεύει,στο ch2 είναι 75% και πάλι δουλεύει.Στα υπόλοιπα τίποτα, ότι ποσοστό και να βάλω.
27  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: Gas Kill switch setup. στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 21:16:55
Όλα τα κανάλια(1-10) δουλεύουν κανονικά με τα σέρβο τους!!!!
Ξαναδοκίμασα και έβαλα τώρα τον διακόπτη και στα κανάλια 1 και 2 (ailerons και elevator)!Παραδόξως εκεί δουλεύει κανονικά,αλλά μόνο εκεί!
Σε κανένα άλλο κανάλι όμως δεν δουλεύει!!Τι να το κάνω όμως, που τα μόνα ελεύθερα είναι τα 9 και 10 όπου είναι και σε ON -OFF διακόπτες!!!
28  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: Gas Kill switch setup. στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 19:46:05
Μα ....πιό μετά δοκίμασα και τους άλλους δέκτες! Huh
Και οι διακόπτες ανταποκρίνονται (όποιον και άν έβαλα) στους 617 και Orange,απλά δεν ανταποκρίνονται όταν βάζω τον r6014fs!!!
29  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: Gas Kill switch setup. στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 18:47:44
Φυσικά και το έβαλα στο δέκτη Θείε.....!

Δεν ήταν ερώτηση. Ηταν η αρχή του μηνήματος.... δηλαδή .....τώρα που το έβαλες τι ακολούθησε;;

Παράθεση
Τα υπόλοιπα πριζάκια μπήκαν εκεί που έπρεπε να μπούν,αλλά τελικά δεν κάνει τη δουλειά που έπρεπε να κάνει!!!
Δεν οπλίζει(δεν ανάβει το LED δηλ.), δεν ανάβει το ψηφιακό στροφόμετρο και φυσικά δεν δίνει ρεύμα στο ....μπουζί!!!!

Εχει ρεύμα τη μπαταρία;
Κάνουν σωστή επαφή τα πριζάκια;




Όλα είναι σωστά!!

Έκανα διάφορες δοκιμές με τον futaba r6014fs δέκτη αλλά ....ΤΙΠΟΤΑ!!!
Αντίθετα όταν βάζω τον 7άρη(futaba r617fs) και σε 7ch mode στην τηλ/ση ΌΛΑ δουλεύουν ρολόι....!!!
Ακόμα και με τον  ORANGE 8Ch πάλι δουλεύει μια χαρά!!
Κάτι παίζει με τον R6014fs και το 10ch mode της τηλ/σης.......!!
Δε γίνεται να μην μπαίνει  Engine Kill Switch σε 14άρη δέκτη που χρησιμοποιείται ώς επί το πλείστον σε giant μοντέλα με πολλές λειτουργίες....!!!
30  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη / Απ: Gas Kill switch setup. στις: Δευτέρα, 24 Απρ 2017, 18:45:54
Kalimera Dimitro kai apo USA.
If  you'r talking about  a gas engine kill switch,think about SAFETY FIRST!!!
The gas (magneto or electronic ignition) engines,must be set up with two" independent" ways of shutting-off the engine.
One is with your throttle trim to be able to  shut-down the engine on ground or in the air.
Second  with the use of a small automotive  electric switch,connected between the magneto ground wire (If a magneto engine is used),or in your case the switch will be on the BLACK wire between the battery and your electronic box.
The switch is usually mounted at the bottom of your cowling and must be clearly mark ON-OFF.
This way the engine can be killed on the ground manually and you can be sure that the engine will not start accidentally when priming the engine and bump the radio switch by mistake or by malfunction of the inner switch  that you can not see .
REMEMBER that when you touch  the prop the engine can fire at any time without any warning.
Assuming  that the engine is alive when you turn the prop,and wearing  a leather glove  will  guaranty that you will keep you 5 fingers on your hand.
 keep-up the good work  !!!  

Δημήτρη διαχρονικές οι συμβουλές σου!! Thumbs upΌντως πρώτη φορά σε μοντέλο με λειτουργείες 10 καναλιών και έχασα ...ήδη την μπάλα!Και πρώτη φορά και σε βενζίνα!
Σελίδες: 1 [2] 3 4 5 ... 139
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.677 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.