Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.226 μηνύματα σε 11.306 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 11:29:35

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 48
1  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Δυσάρεστα νεα!! στις: Τετάρτη, 20 Ιαν 2016, 06:58:28
Εκ μέρους της Αερολέσχης Έδεσσας εκφράζουμε τη λύπη και την στεναχώρια μας για το χαμό του Κώστα Κωστόπουλου. Συλλυπητήρια και κουράγιο στους οικείους του.

Θάνος Παπαντωνόπουλος
Αερολέσχη Έδεσσα
2  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Συναντηση ακροβατικων αεροπλανων στις 29-30 Σεπτεμβρη στο Βολο στις: Παρασκευή, 5 Οκτ 2012, 10:33:42
Συγχαρητήρια για την εκδήλωση ....έστω και καθυστερημένα!!
Σας εύχομαι ολόψυχα αυτή η συνάντηση σιγά σιγά να γίνει θεσμός!!!
 
3  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Τζετ και τουρμπίνες / Απ: Fly Fly F86 sabre 90mm EDF στις: Κυριακή, 19 Φεβ 2012, 23:13:04
ωραια σκεψη αλλα πως θα απογειωθει χωρις ''τιμονι'' αφου θα ειναι σταθερες οι ροδες?

Με το χέρι! 
4  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Τζετ και τουρμπίνες / Απ: Fly Fly F86 sabre 90mm EDF στις: Κυριακή, 19 Φεβ 2012, 07:32:54
Τάσο μεγειά και από μένα έστω και καθυστερημένα!! Sad Sad
Αυτό που σου είπε ο Dimhack έχει δίκιο. Τα σκέλη αυτά είναι για πολύ ψιλή άσφαλτο
και στο δικό μας διάδρομο δεν κάνουν.
Αν θυμάσαι και από το δικό μου το Hawk του Jepe τα είχα δοκιμάσει και είχα πάρει και ένα εξτρα σετ
αλλά τίποτα. Το καλύτερο έιναι να αφαιρέσεις όλο το σύστημα pneumatic που είναι και βάρος
και μαζί με τα retracts τις σωληνώσεις το εξτρα servo στην μύτη αλλά και για την βαλβίδα θα γλυτώσεις
ίσως και 300gr.

http://www.youtube.com/watch?v=ARL5k1o8loI

Μία καλή πατέντα είναι σκαφτές ρόδες στην κοιλιά πίσω από το κέντρο βάρους, στο ρύγχος και από μία στα φτερά
Επίσης servo στο rudder δεν είναι απαραίτητο και το video που βλέπεις είναι χωρίς rudder servo και πετάει μια χαρά!!!

http://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=14834420&postcount=634
5  Ανεμόπτερα R/C / Ηλεκτροκίνητα ανεμόπτερα / Απ: Gentle Lady - Κατασκευή από κιτ στις: Δευτέρα, 13 Φεβ 2012, 14:51:12
’ψογη τεχνική, λεπτομέρης παρουσίαση!!!
Χάρμα οφθαλμών. Τα συγχαρητήριά μου!! Thumbs up Thumbs up Thumbs up
6  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Ηλεκτρονικά / Απ: TWIN SYNC AΠΟ TROY BUILT MODELS στις: Τρίτη, 7 Φεβ 2012, 19:04:24
Μήπως κάνεις κάτι λάθος?
Το Twinsync όταν το throttle είναι κάτω από τα 20% δεν εμπλέκεται πουθενά. Μάλιστα υπάρχει αν θυμάμαι ένα led (Κόκκινο νομίζω) που ανάβει μόλις περάσεις
το σημείο που έχεις ορίσει να εμπλέκεται οπότε δεν υπάρχει θέμα στο να τρελαίνονται τα servo. Μου φαίνεται καθαρά σαν θέμα end point και προς τα κάτω
και προς τα πάνω. Για να σου δώσω να καταλάβεις με εγώ είχα βάλει το twinsync να ενεργοποιείται μετά το 1/4 του γκαζιού. Ένα κλίκ μετά και τότε άναβε αν θυμάμαι καλά το λαμπάκι και ξεκίναγε ο συγχρονισμός. Αν έχεις πάρει και τα glow igniters για τα μπουζί που είναι στο κομπλέ πακέτο βγάλτα στον αέρα και δοκίμασε χωρίς αυτά.
Να ξέρεις όμως ότι το twinsync στον πάγκο δεν ρυθμίζεται!!!!!!!
Πρόσεξε τώρα ότι υπάρχει ένα πρόβλημα με τις version και τα manual. Αν θυμάμαι καλά στην version 2.2 στο αντίστοιχο manual στο κομμάτι που περιέγραφε τις συνδέσεις τις είχε σχεδιάσει λάθος.
Είχε τις συνδέσεις ανάποδα. Τσέκαρε λοιπόν αν δεις την version και ψάξε το manual και βεβαιώσου από παλιότερο Manual παλιότερης version (οι συνδέσεις και ο σχεδιασμός πλακέτας είναι ίδα ακριβως και μόνο το software αλλάζει) να βεβαιωθείς ότι είναι συνδεδεμένα σωστά.
Υπάρχει στο rcuniverse ολόκληρο θέμα για το twinsync και πολύ καλή υποστήριξη από τον κατασκευαστή ο οποίο απαντά προσωπικά σε κάθε ερώτηση. 
Το twinsync να ξέρεις ότι δεν συντονίζει απλά αλλά είναι εργαλείο ειδικά σχεδιασμένο και δοκιμασμένο για πολυ-κινητήρια. Θεωρείται το Top στην κατηγορία του.
Όπως σου είπα και πριν βεβαιώσου (όπως το αναφέρει εξάλλου και ο κατασκευαστής) ότι έχεις πολύ καλό συντονισμό χειροκίνητα τα κενά στα βαρελάκια στο ρελαντί και στο φουλ ανοιχτό είναι ίδια
και θα έχεις πολύ καλά αποτελέσματα.
7  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Ηλεκτρονικά / Απ: TWIN SYNC AΠΟ TROY BUILT MODELS στις: Τρίτη, 7 Φεβ 2012, 13:27:19
Όλα αυτά τα τεστ τα κάνεις στον πάγκο χωρίς να λειτουργούν οι κινητήρες ή εν λειτουργία? ποιά έκδοσή έχεις? έχεις 1500rpm και πάνω?
Το λαμπάκι αυτό ανάβει κάθε φορά που περνάει ο μαγνήτης από τον αισθητήρα. Πιθανόν πήρε παλμό από τον ένα κινητήρα
και μη έχοντας παλμό από τον άλλο για δευτερόλεπτα θεωρεί ότι είναι ασύγχρονοι και παίζει τα servo για να τους συγχρονίσει
πιστεύοντας ότι τα μοτέρ λειτουργούν. Αν δεν πάρει καθόλου παλμό θεωρεί ότι ο κινητήρας που δεν έδωσε παλμό θεωρητικά έσβησε και έτσι παγώνει στο
ρελαντί (που του έχεις ρυθμίσει-συνήθως στο 20% του γκαζιούΔΙΟΡΘΩΣΗ: κάτω όριο του twinsync). Εκεί θέλει κατέβασμα στο ρελαντί και ξανά-ανέβασμα για να αποκτήσεις έλεγχο σε όλη την καμπύλη του γκαζιού.
Όλα αυτά που σου εξηγώ είναι όταν λειτουργούν οι κινητήρες κανονικά. Σε στάση στον πάγκο το twinsync δεν ρυθμίζεται και δεν έχει σίγουρο αποτέλεσμα.
Ρύθμισε τις ντίζες χοντρικά πρώτα με χιλιοστά να είναι ίδιες και σε στροφές της μεγάλης βελόνας να αφήνουν το ίδιο διάκενο στο βαρελάκι. κράτα τις ίδιες στροφές στην μικρή (πχ 2,5) και στην συνέχεια βάλε μπροστά.
Χρησιμοποίησε καλύτερα στροφόμετρο χειρός γιατί αυτό που δίνει μαζί είναι λίγο περίεργο και πρέπει να το συνηθίσεις ως προς το τι δείχνει. Όσο πιο πολύ καταφέρεις
να συντονίσεις του κινητήρες σου χειροκίνητα τόσο πιο καλά αποτελέσματα θα έχεις με το αυτόματο twinsync. Χωρίς τριμάρισμα καλό με το χέρι στην καλύτερη θα πετύχεις διαφορά 600rpm που έχει αισθητή διαφορά.
Αν χειροκίνητα ρυθμίσεις σωστά τότε η επιτυχία σου πλησιάζεις το λιγότερο από 150rpm σε όλο το φάσμα ακόμα και αν οι κινητήρες σου έχουν μεγάλη διαφορά στις ώρες λειτουργίας.
Θέλει λίγο παίδεμα αλλά αξίζει τον κόπο.
8  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Ηλεκτρονικά / Απ: TWIN SYNC AΠΟ TROY BUILT MODELS στις: Δευτέρα, 6 Φεβ 2012, 18:22:17
ΑΝ οι κινητήρες είναι βενζίνη τότε χρειάζεται πολύ προσοχή στο πως θα τοποθετήσεις και ιδιαίτερα στην θέση γιατί και η ηλεκτρονική με τον ίδιο τρόπο δουλεύει.
Τα servo όπως λες είναι λογικό να αρχίζουν να παίζουν γιατί είναι εκτός sync. Πάντως όπως το περιγράφεις μου φαίνεται για δοκιμές στον πάγκο χωρίς να δουλεύουν οι κινητήρες.
ΔΗλαδή αρχίζουν να παίζουν γιατί ψαχνουν να βρούν παλμό από το twin sync για να συντονίσουν.

Για λεπτομέρειες κοίτα εδώ
http://www.aeromodelismos.gr/index.php?action=dlattach;topic=1925.0;attach=73695;image
http://www.aeromodelismos.gr/index.php?action=dlattach;topic=1925.0;attach=73578;image
9  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Ηλεκτρονικά / Απ: TWIN SYNC AΠΟ TROY BUILT MODELS στις: Δευτέρα, 6 Φεβ 2012, 18:12:42
ΑΝ οι κινητήρες είναι βενζίνη τότε χρειάζεται πολύ προσοχή στο πως θα τοποθετήσεις και ιδιαίτερα στην θέση γιατί και η ηλεκτρονική με τον ίδιο τρόπο δουλεύει.
Τα servo όπως λες είναι λογικό να αρχίζουν να παίζουν γιατί είναι εκτός sync. Πάντως όπως το περιγράφεις μου φαίνεται για δοκιμές στον πάγκο χωρίς να δουλεύουν οι κινητήρες.
ΔΗλαδή αρχίζουν να παίζουν γιατί ψαχνουν να βρούν παλμό από το twin sync για να συντονίσουν.
10  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: FUTABA NEW ΘΑΥΜΑΣΤΕ στις: Δευτέρα, 23 Ιαν 2012, 17:25:17
Με COSMOTE παίζει?  Grin Grin Grin
11  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Νέα πλατφόρμα FPV/UAV από την Greekwings στις: Δευτέρα, 23 Ιαν 2012, 06:35:12
Για ψύξη του esc το κομμένο πλαστικό κουτάλι είναι η καλύτερη μέθοδος!!!! Cheesy Cheesy
12  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Η τηλεκατεύθυνση και τα αξεσουάρ / Απ: Μειωμένη εμβέλεια στα 2.4 GHz στις: Σάββατο, 7 Ιαν 2012, 09:11:32
....... πλην αυτών που εργαζόταν στους χώρους αυτούς.
Πολύ σωστά!!! Γιατί λοιπόν διαφωνείς?
13  Αερομοντέλα υπό κλίμακα (scale) / Κλίμακος (scale) F4C και semi scale / Απ: Η Ελλας στο εξωφυλλο μοντελιστικου περιοδικου παγκοσμιας κυκλοφοριας στις: Παρασκευή, 30 Δεκ 2011, 21:17:00
Μπράβο ρε Παντελή και πάλι μπράβο!!
Σε πείσμα μερικών που νομίζουν ότι  το scale σέρνεται στην Ελλάδα αλλά και χάρη στους λίγους που απομείναμε να το λατρεύουμε
αποδείχτηκε περίτρανα ότι μπορούμε όχι μόνο να κρατήσουμε ζωντανή την κατηγορία του scale αλλά και να την διαφημίζουμε και
εκτός συνόρων με πρωτοσέλιδα και παγκόσμιες πρωτιές.

Μπράβο και πάλι μπράβο!!!
14  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: FPV Systems στις: Πέμπτη, 29 Δεκ 2011, 03:20:44
15  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: FPV Systems στις: Πέμπτη, 29 Δεκ 2011, 03:14:20
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 48
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.191 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.