Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.121 μηνύματα σε 11.301 θέματα από 5.927 Μέλη / Τελευταίο μέλος: vangelis.evang
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Τρίτη, 17 Οκτ 2017, 03:06:17

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 78
1  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Quiz στις: Χθες στις 19:54
Mon ami Georges,

Σε μία σεμνή τελετή ........
2  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Quiz στις: Χθες στις 19:16
Μήπως J........ A........ ?

3  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 12:09:41
Αργύρη σωστα τα λες, αλλά......

Η μη χρήση του depron αλλά mylar, ήταν απαραίτητη τουλάχιστον στους κορυφαίους γιατί το pattern που είχαν να πετάξουν απαιτούσε μοντέλο όσο πιο ελεαφρύ ήταν δυνατόν γιατί είχε πολλά κατακόρυφα τμήματα στις ασκήσεις και τουλάχιστον οι καλοί διατηρούσαν την ταχύτητα σταθερή σε όλες τις φάσεις. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα τα μοντέλα τουλάχιστον τα διαθέσιμα ως kit να είναι αρκετά ακριβά.

Το νέο pattern θεωρητικά δεν θα έχει τις ίδιες απαιτήσεις άρα και βαρύτερα μοντέλα (από depron) θα είναι κατάλληλα.

Ενδεικτικά αναφέρω ότι το ελαφρύτερο μοντέλο αν δεν κάνω λάθος ήταν του Γάλλου κοντά στα 37 γραμμάρια. Σκέτη τρέλλα. Από depron θα ήταν με προσεκτική κατασκευή κοντά στα 100.Οχι ότι και έτσι είναι βαρύ αλλά λέμε τωρα.

Αυτά προς το παρόν

4  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:03:52
κσι ο Gernot ξεκινώντας το τραίνο
5  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:02:47
..
6  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:02:16
..
7  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:01:36
..
8  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:00:56
..
9  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Τετάρτη, 4 Οκτ 2017, 08:00:15
και μερικές ακόμα φωτογραφίες για αυτά που περιγράφεις Χρήστο
10  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Τρίτη, 3 Οκτ 2017, 17:13:29
Το coaxial σύστημα δεν είναι μόνο για το thrust. Είναι κυρίως για να διατηρεί το μοντέλο σταθερη ταχύτητα τόσο στην άνοδο όσο και στην κάθοδο. Επίσης λόγω μεγάλης διαμέτρου και του ανάλογου βήματος η ταχύτητα παραμένει χαμηλή αλλά και ελεγχόμενη. Οσο γρήγορα (ή αργά) πηγαίνει στην άνοδο με την ίδια ακριβώς ταύτητα πηγαίνει και στην κάθοδο.

Αυτά τα setup είναι για το AP. Για το AFM το setup αλλά και το μοντέλο διαφορετικά. Εδώ έχεις άλλα συστηματα με μεταβλητό thrust μοτέρ που λειτουργούν και δεξιόστροφα και αριστερόστροφα ώστε το μοντέλο να πετά και προς τα πίσω και ένα σωρό άλλα πράγματα.

Χρήστο δεν είναι μόνο ο Gernot που έχει καταπιεί τον χάρακα. Είναι και πολλοί ακόμα. Για να είμαστε όμως πιο ακριβείς. Ο Gernot έχει καταπιεί γραμμές του τραίνου.  Wink
11  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Δευτέρα, 18 Σεπ 2017, 16:30:21
Δεν έχει ακόμα υπογραφτεί το συμφωνητικό

12  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Slowflyers & Parkflyers - Indoor & Microlight / Απ: To F3P (Ακροβατικά Κλειστού Χώρου) στην Ελλάδα ! στις: Δευτέρα, 18 Σεπ 2017, 07:45:04
Χρήστο σωστά

Για το F3P-AM ή πιο σωστά AFM, θα πρέπει να ξέρουμε ότι δεν είναι Flying with Music, αλλά Flying TO Music. Μεγάλη διαφορά το ένα από το άλλο. Το ένα πετάς απλά με μία μουσική υπόκρουση και άσχετα το πως και τι πετάς, ενώ το άλλο επιλέγεις όπως είπες την μουσική και προσπαθείς να διαμορφώσεις την πτήση σου σύμφωνα με την μουσική. Αρκετά πιο δύσκολο.

Τέλος ότι το 2019 θα γίνει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην Ελλάδα.

Συνέχισε Χρήστο.

13  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Aeromodelling GR Καφέ, γενικές συζητήσεις / Απ: Αντιπυρικές ζώνες στις: Τετάρτη, 16 Αύγ 2017, 00:17:58
Φωτιές από ότι ακούμε και βλέπουμε συμβαίνουν και σε άλλες χώρες του κόσμου που θεωρητικά έχουν και καλύτερη οργάνωση και περισσότερα μέσα (ΗΠΑ, Καναδάς, Αυστραλία). Δύσκολο να τις αποφύγεις τους ζεστούς μήνες.

Οι αντιπυρικές ζώνες όμως γίνονται σε μη εύκολα προσβάσιμες δασικές εκτάσεις και όχι μέσα σε κατοικημένες περιοχές. Αλλά εδώ ακόμα δεν έχουμε καταλήξει για τους λόγους που ανέφερε ο Ν/JOI ποιές είναι οι δασικές εκτάσεις και ποιές όχι. Βάλε και την ανοργανωσιά (που πολλές φορές είναι δυστυχώς σκόπιμη) και μετά έχουμε αυτά τα αποτελέσματα.

Οι φωτιές που συμβαίνουν από αμέλεια (ξεροχορτα σε κατοικημένες περιοχές κλπ) ή από φυσικά φαινόμενα δεν ξεπερνούν το 25%. Ως αίτιο όχι ως έκταση που κάηκε στο τέλος. Αυτο από στατιστικά στοιχεία που δίνονται κάθε χρόνο. Αρα το 75% προκαλείται από άλλους λόγους.

Δείτε τις περιοχές που συνήθως καίγονται. Ο Υμηττός ή η Κερατέα σχεδόν κάθε χρόνο καίγονται και τον άλλο χρόνο βλέπεις σπίτια. Η πόσες φορές βλέπουμε στην τηλεόραση ανθρώπους σε έξαλλη κατάσταση να φωνάζουν ότι κάηκε το σπίτι τους που όμως ήταν σε καθαρά δασική έκταση και κτισμένο χωρίς άδεια?

Και τέλος για τις αντιπυρικές. Φυσικά και υπάρχουν προδιαγραφές και υπάρχουν και επιδοτήσεις. Τηρουνται? Πόσο μακριά πετάγεται ένα κουκουνάρι που καίγεται? Δεν το φαντάζεσται. Αρα αντιπυρικές πλάτους 10 μέτρων είναι σαν να μην υπάρχουν.

Και τέλος υπάρχουν και ορισμένοι δημοσιογράφοι που τά ξέρουν όλα και ακούς για καιρικά φαινόμενα (αντί μετεωρολογικά) ή η φωτιά προελαύνει ...... 

Και για το hobby μας. Ξέρετε ότι υπάρχει εφαρμογή που με χρήση drones χαρτογραφεί τα δάση και προτείνει κάθε χρόνο στις αρχές σε πόσα σημεία θα πρέπει να γίνει υλοτόμηση για να αραιώσει το δάσος?

 
14  Διάφορα / Drones - Multicopters - Πολλαπλών στροφείων / Συνέδριο FAI για drones στις: Σάββατο, 29 Ιούλ 2017, 12:59:32
Καλημέρα

Στο link που ακολουθεί θα βρείτε όλες τις πληροφορίες για το συνέδριο για drones που διοργανώνει η FAI σε συνεργασία με το Πολυτεχνείο της Λωζάννης.

Θα γίνει αρχές Σεπτεμβρίου στην Λωζάννη και το πρόγραμμα των ομιλιών είναι πολύ ενδιαφέρον.

http://www.fai-dronesconference.org/

15  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Ανάθεση Παγκόσμιου Αγώνα στην Ελλάδα στις: Δευτέρα, 19 Ιούν 2017, 12:12:06
Καλημέρα

Για όσους ενδιαφέρονται για το πτητικό μέρος των αγώνων αυτών το flight schedule που θα ισχύει θα είναι το παρακάτω.

Επισυνάπτονται 2 αρχεία.

Επίσης έχει γίνει επαφή με πολύ γνωστό ξένο αθλητή και κατασκευαστή ο οποίος μπορεί να βοηθήσει.

Καλό είναι να ξέρουμε πόσοι ενδιαφέρονται.

Σελίδες: [1] 2 3 4 ... 78
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.61 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.