Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.235 μηνύματα σε 11.307 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Δευτέρα, 23 Οκτ 2017, 07:27:11

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: [1] 2 3
1  Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού / Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών / Απ: ΑΓΟΡΑ SPEKTRUM DX7 2.4GHZ στις: Σάββατο, 7 Φεβ 2009, 22:42:34
Να μη ξεφτιλίσουμε τι;
2  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Λειτουργεία κινητήρα στις: Σάββατο, 7 Φεβ 2009, 22:31:42
'Εχω έναν κινητήρα GP 25 της Τ.ΤIGER και θέλω να τον τοποθετήσω ανάποδα σε ενα μοντέλο!
( Η κεφαλή πρός τα κάτω)!
Ξέρει κανείς αν θα έχω πρόβλημα με τη λειτουργεία του?Το manual δεν αναφέρει κάτι γι' αυτό!


Κανένα πρόβλημα......το μοτερ δουλεύουν ανεξαρτήτως θεσης και ...στασης.Το επίπεδο του καρμπυρατερ και του τεπόζιτου θέλει λίγη προσοχή και όλα ΟΚ.
Αν ήταν να μη μπαίνουν ανάποδα τότε όλοι θα πετούσαμε μόνο κανονικά και εγω μάλλον δε θα πετούσα καθόλου!!!!
3  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Τι καύσιμο χρησιμοποιείτε? στις: Σάββατο, 7 Φεβ 2009, 22:24:43
Με τέτοιες τιμές στα καυσιμα και στις ζημιές,μηπως οι ελικοπτεράδες πρεπει να το σκεφτείτε για
δίπλωμα πραγματικού ελικοπτέρου;  idiot2
 Πανω κάτω τα ίδια  "καιει". Grin
4  Πτήσεις - Αγώνες - Εκδηλώσεις - Ενημέρωση / Ανακοινώσεις - Αποτελέσματα - Αναφορές / Απ: Αγώνες ΕΛ.Α.Ο. 2009 στις: Σάββατο, 24 Ιαν 2009, 08:53:32
Ηρεμα παιδιά ...ενα χόμπυ είναι και τίποτε άλλο.
Αν είναι να αγχωθούμε για το χόμπυ καλύτερα να γυρίσουμε στις δουλειές μας........εχει αφθονο εκει και μαλιστα  τσάμπα. 
5  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Ερώτηση γιά καύσιμα. στις: Σάββατο, 24 Ιαν 2009, 00:29:41
+ Τοξική, καρκινογόνος.
6  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Ερώτηση γιά καύσιμα. στις: Παρασκευή, 23 Ιαν 2009, 19:25:37
Αστέρα  το καυσιμο+λαδι μου κοστιζει 1,5ευρώ οχι η μεθανόλη σκέτη.
Ποίος σου είπε οτι η μεθανόλη έχει 70% νερό?Θεωρητικά ο παρασκευαστής δίνει 92%+5% τολουόλη+ 3% οτι άλλο μαζί με νερό.
Το καστορέλαιο καθως ξέρεις είναι το καλύτερο λιπαντικό.
Κοίτα και δοκιμαστικούς σωλήνες έχω και ογκομετρικούς κυλίνδρους και προχοϊδες μιας και έχω εργαστήριο
αλλα πιστεψέ με το μονο που χρειάζομαι είναι ενα απλό ογκομετρικό δοχείο.

Εξω απο τον χώρο της δουλειάς μου έχω δημιουργήσει ένα μοντελοδρόμιο αρκετά πρόχειρο

http://www.youtube.com/watch?v=3XB7kzoWM8o

(το μοντελάκι στο βίντεο καει σπιτικό)

αλλα αρκετό για να πετάω ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.
Ετσι το βαρελακι το βλέπω να τελειώνει πολυ σύντομα.
Με κόστος 1,5 αντί για 5 ευρώ πετάς ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

Οσο για τη υγρασία γίνεται πολύς λόγος αλλα τα πράγματα δεν είναι και τόσο τραγικά
Εχω ξεχάσει ανοικτό δοχείο ολόκληρο Σ/Κ στην αποθήκη με φουλ υγρασία (μεσα φυτρώνουν μανιτάρια)
χωρίς τραγικές διαφορές.Εξάλλου δεν πετάω σε F3A. 

Μετά απο 1,5χρόνια ανοιξα τα μοτερ για να καθαρίσω το "βερνίκι" αλλα ως εκ θαυματος είχε μονο κατι
ψεγαδια στο κεντρο της πάνω πλευράς του εμβολου τα οποία έφυγαν με αλκοολη και χαρτοπετσέτα.
Οσο για τα 99,99999% φιλε μου .....ασε κατι ξερω απο χημικά.Ψαξε να δεις διαφορες στην τιμη
οποιασδήποτε ουσίας (παντα για εργαστηριακή χρήση πλεον) μεταξυ καθαρότητας 99,95% και 99,97%
και τοτε θα καταλάβεις γιατι το καθε "τύπου" tornado  με τα τιγανόλαδά του δεν περιέχει ΣΙΓΟΥΡΑ πανω απο 95% καθαρότητα μεθανόλη
και πάνω απο 16% τιγανολαδάκι.

....Να μη μιλήσω και για την σκουρια στα ρουλμαν απο το νιτρικο οξυ (νιτρο+αερας+υγρασία) και όχι απο την υγρασία όπως συνήθως λέγεται.... Wink

Εμένα στην όλη ιστορία πιο πολύ με προβληματίζει η τολουόλη. Undecided
7  Αερομοντελλισμός στο Aeromodelling GR / Εμείς και τα μοντέλα μας / Απ: " Αυτά που έσπασαν..." και να ήθελαν δεν μιλάνε... στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 16:43:31
Ο αείμνηστος παππούς μου έλεγε....

"...μονο του σπανού τα γένια δεν γίνονται".....

ασε που τώρα τελευταία νομιζω πως γίνονται κι αυτά!  Wink
8  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Ερώτηση γιά καύσιμα. στις: Τετάρτη, 21 Ιαν 2009, 10:46:30
Εδώ και 1,5 χρονια καίω "σπιτικό" καυσιμο σε 4 μοτερ (3Χ OS46AX και 1Χ THUNDER TIGER 40)
Kοστος 1,5ευρω/λιτρο
Λαδι 18-20% ΚΑΣΤΟΡΕΛΑΙΟ=ΡΕΤΣΙΝΟΛΑΔΟ.Τα μοτερ δουλευουν αψογα εκτός απο τις πολύ κρύες μέρες και αυτο γιατι δεν εχω βαλει ακόμα
εξτρα hot μπουζί.
Η μεγάλη διαφορά είναι οτι το μοντέλο θέλει σκούπισμα καθε 4 τεπόζιτα.
Με ένα έτοιμο καυσιμο το μοντελο στα 4 τεποζιτα είναι σχεδον αλάδοτο.
Αυτό για να καταλαβεται την ποιοτητα και την ποσότητα του λαδιου που περιέχουν τα "συγχρονα" καυσιμα.

Για τους παλιους...αυτό που άλλαξε πιο δραματικα απο τότε που "κουτσοπετουσατε με σπιτικό"
είναι η τεχνολογία των κινητήρων  και όχι τοσο τα καυσιμα.

Το μόνο αρνητικο είναι η έλλειψη νιτρου και κατα συνέπεια η μειωμένη δύναμη στο μοτέρ.
Αυτό λυνεται εύκολα κατασκευάζοντας μικρότερα μοντελα!

ΑΑΑΑ....και την μεθανόλη την έχω σε βαρέλι 160κιλών(περιπου 200 λιτρα) εδώ και 1,5χρονια
 με συνεχείς μεταγγίσεις σε αποθήκη με ΦΟΥΛ ΥΓΡΑΣΙΑ.(η μεθανόλη είναι ΥΓΡΟΣΚΟΠΙΚΗ ....είναι και υδροφιλη αλλα συτο δε μας ενδιαφέρει)


Μη ψαρώνεται....βρωμάει μαρκετιγκ ο τόπος!
9  Η αγορά αερομοντελλιστικού υλικού / Ο Ελληνας αερομοντελλιστής και η αγορά υλικών / Απ: κινέζικο μαγαζί online στις: Τρίτη, 20 Ιαν 2009, 10:32:08
Ηοbbycity ,United Hobies,Hobby King
Είναι το ίδιο πραγμα και είναι υπέροχο!!!!!!!!!
Αγοράζω κοντα  1 χρόνο συνέχεια.Είναι αψογοι στο σερβις.Απλά προσεξτε λιγο τα προϊοντα γιατι
εχει και μερικες φόλες μέσα.Φυσικά οι ίδιες φόλες κυκλοφορούν στην Ελλαδα σε πολλαπλασιες τιμες.
10  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Τζετ και τουρμπίνες / Απ: EDF RED ARROW Bae Hawk στις: Τρίτη, 20 Ιαν 2009, 10:12:32
Ανέφερα τον 6100 γιατι είναι το ίδιο ακριβώς πραγμα με τους 6200 7000 σε οτι αφορά την διαμόρφωση (DSM2).
H μεγάλη τους διαφορά είναι οτι στους δύο τελευταίους υπάρχει δευτερος δεκτης για μεγαλύτερη ασφάλεια.
Ο κατασκευαστης υποστηρίζει (και έχει δίκιο) οτι υπαρχει περίπτωση λόγω συνθηκων ο ένας δεκτης να μη λαμβανει σωστά
οποτε τα σήματα λαμβανονται κανονικά αποτον άλλο δεκτη (διπλο μεταβλητό κανάλι).
 Κατ'αρχην λογω της πραγματικά πανέξυπνης διαμόρφωσης DSM2 η παρεμβολή ή διένεξη είναι σχεδόν μηδενική,ετσι αποφεύγουμε την
 κυριότερη αιτία πτωσης του αεροσκαφους απο δέκτη.

Επίσης η ύπαρξη δευτερου δέκτη είναι πολυτέλια γιατι ακόμη και σε περίπτωση που το αεροσκάφος βρεθεί σε δυσμενεις συνθήκες λήψης
τα 10cm είναι πολύ λίγα για να εξασφαλίσουν την σιγουρη λήψη απο τον άλλο δεκτη.Και μη ξεχναμε οτι μιλάμε για αεροσκάφος που τρέχει με μεγάλες ταχύτητες
και στις τρείς διαστάσεις.Δηλαδη θελω να πω οτι και αν ακόμη   υπάρξουν συνθήκες τέτοιες ωστε ο ένας δεκτης να μην λαμβάνει ενω ο αλλος 10cm πιο εκει να λαμβάνει καλύτερα ,σε πολύ λιγο χρονικό διαστημα λογώ ταχυτητας θα αρχισουν να λαμβάνουν και οι δύο  αφου θα έχει μπει και ο δευτερος στη ζωνη λήψης.

Σχετικά με την καθετότητα (πολωση) αυτή έχει μεγαλύτερη βάση αλλα και πάλι το αεροσκάφος μετακινείται συνεχώς στον τρισδιάστατο χωρο αλλάζοντας συνεχως τα επίπεδα πολωσης.Αρα και η καθετότητα δεν έχει νόημα.

Σε περίπτωση απώλειας ρευματος (κομμενο φθαρμένο καλωδιάκι) βγαίνουν εκτός και οι δύο δεκτες.

Η μόνη περίπτωση  (περίπτωση της περίπτωσης οπως ανέφερα) είναι να έχει εσωτερικό πρόβλημα ο ένας δεκτης  (βραχυκύκλωμα λόγω υγρασίας+σκόνη ή απώλεια χαλκόδρομου ή κομμένη κεραία)  ,το προβλημα να μην είναι ορατα και να γιγαντωθει κατα την πτήση τοτε αναλαμβανει ο αλλος δεκτης και δεν  υπάρχει κανενα προβλημα.Στην περίπτωση αυτή δεν ξερω πως θα καταλάβεις οτι ο ένας δέκτης βγήκε off.

Συνεπώς εγω την υπαρξη δευτερου δεκτη την βλέπω περισσότερο σαν Marketing για να "πουλάνε" ασφάλεια. Wink
Αν έχω καπου λάθος διορθώστε με. worry
11  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Τζετ και τουρμπίνες / Απ: EDF RED ARROW Bae Hawk στις: Σάββατο, 17 Ιαν 2009, 23:41:08
Σχετικά με τους δεκτες μια χαρα τους έχεις βάλει.Η στερεομετρία των ηλεκτομαγνητικών δε γνωρίζει απο βαρύτητα.
Ο βασικός κανονας είναι καθετότητα σε όποιον αξονα θέλεις.
Εγω πετάω με τους  δέκτες σε αποσταση 10cm πεταμένους χύμα στο αεροπλάνο τυχαιες θέσεις.
Παντως μην αγχωνεσαι ο δευτερος δεκτης είναι θεμα μαρκετιγκ.Ο 6100 που είναι μονός δέκτης δεν έχει παρουσιάσει ποτε προβλημα.
Τωρα μιλάμε για την περίπτωση της περίπτωσης.....
Μπράβο και απο μενα για το τερας.
12  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Sport - Ακροβατικά - 3D / Απ: fliton extra 330s free style στις: Πέμπτη, 3 Απρ 2008, 21:58:23
Με γειά να το χαρείς φίλε TOLIS και τώρα που επιτέλους σε είδα στη φωτό και
κατάλαβα ποιός είσαι ,διπλά να το χαρείς. Thumbs up
13  Αεροπλάνα R/C - Ηλεκτρικά / Κινητήρες - Ρυθμιστές - Μπαταρίες / Απ: ερωτήσεις για τον triton και equinox balancer στις: Τρίτη, 1 Απρ 2008, 23:17:52
Εγώ πάλι με τη σειρά μου θέλω να κάνω μια ερώτηση ..
...γιατί ένας ακριβός φορτιστής όπως ο τρίτωνας να θέλει
εξτρά μπαλανσερ για εξισορροπιση των τάσεων στα στοιχεία;
Είναι σαν να αγοράζω MERCEDES και να χρειάζομαι έξτρα αγορά για ρόδες!
14  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Υλικά, εργαλεία και τεχνικές / Απ: Σχέδια για Boeing 737 στις: Δευτέρα, 21 Ιαν 2008, 22:42:17
 Κοιτα Γιάννη ....το θέλουμε περίπου 2Χ2 για να του βάλουμε δύο  OS 46AX...
Ξέρεις κανένα site με σχέδια scale  επιβατικών γενικότερα;
15  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Υλικά, εργαλεία και τεχνικές / Σχέδια για Boeing 737 στις: Κυριακή, 20 Ιαν 2008, 19:00:54
Μήπως γνωρίζει κανείς που μπορούμε να βρούμε σχεδιο απο Boeing 737;
Σελίδες: [1] 2 3
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 1.257 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.