Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
284.226 μηνύματα σε 11.306 θέματα από 5.929 Μέλη / Τελευταίο μέλος: ΠαύλοςΣαλόνικα
Καλώς όρισες, Επισκέπτη. Παρακαλούμε συνδεθείτε ή εγγραφείτε.
Χάσατε το email ενεργοποίησης;
Κυριακή, 22 Οκτ 2017, 11:27:25

Σύνδεση με όνομα, κωδικό και διάρκεια σύνδεσης
Αναζήτηση:     Σύνθετη αναζήτηση
  Εμφάνιση μηνυμάτων
Σελίδες: [1] 2
1  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Υλικά, εργαλεία και τεχνικές / Δυναμομέτρηση κινητήρα στις: Παρασκευή, 15 Φεβ 2008, 21:14:22
Ενας πολύ απλός τρόπος δυναμομέτρησης των κινητήρων σας

http://www.youtube.com/watch?v=Ki5bOUpQDmE
2  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Συμπεριφορά OS 91FS στις: Πέμπτη, 27 Δεκ 2007, 13:30:32
Δεν προσπαθώ να φτάσω τις τιμές στροφών που δίνει ο κατασκευαστής.
Απλά η μηχανή δείχνει οτι μπορεί να δώσει παραπάνω απο 7800 αλλα κάτι την εμποδίζει να το κανει..

Μια ερώτηση για το θέμα της δεξαμενής .

Τα μεταλλικά σωληνάκια που διαπερνούν το λαστιχένιο καπάκι της δεξαμενής έχουν κάποιο στάνταρτ
διαμέτρημα ή μπορω να βρώ σε διάφορα διαμετρήματα?

Το λέω αυτό γιατι υποψιάζομε οτι τα σωληνάκια αυτά ίσως να ειναι λιγότερο απο 2.5mm (2mm πχ)
με αποτέλεσμα εκει που η μηχανή να θέλει καύσιμο να μην μπορεί να τραβήξει λογο στενώματος.

Υπάρχει τετοια περίπτωση ?

3  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Συμπεριφορά OS 91FS στις: Πέμπτη, 27 Δεκ 2007, 10:31:02
Καλημέρα

Ο κινητήρας δεν έχει αντλία, έχει αρκετό άνοιγμα στο cowl για την σωστή ψυξη του.
Ο σιγαστήτας ειναι αυτός που έρχετε μαζι με την μηχανή.

Η δεξαμενή έχει πίεση απο το σιγαστήρα και τα σωληνάκια έχουν εσωτερική διατομή 2.5 mm,
όσο ορίζει το manual της μηχανής, ενώ το μήκος του σωλήνα μεταξύ δεξαμενής και καρμπυλάτερ είναι περιπου 5cm.

Το μπουζί ειναι OS F και έχει περίπου στις 12 δεξαμενές λειτουργία μαζί με το στρώσιμο της μηχανής
το οποιο έγινε σε πάγκο με την διαδικασία που περιγράφει το manual,
(full throttle και έλεγχος στροφών με την μεγάλη βελόνα, το manual λέει για 2 δεξαμενές, έκανα την διαδικασία με 3 στον πάγκο)

Η βαλβίδες ρυθμίστηκαν ξανά με μικρές διορθώσεις πριν την τελευταία δοκιμή για το πρόβλημα της αυξομείωσης των στροφών χωρις όμως
να υπάρξει κάποια βελτίωση η χειροτέρευση της κατάστασης Sad

Το πρόβλημα εμφανίστηκε όταν ξεκίνησε η διαδικασία των τελευταίων βημάτων στρωσίματος , δηλαδή πλούσια λειτουργία ώστε να μην σβήνει ,
πτήση του μοντέλου και με την κάθε επιτυχή προσγείωση κλείσιμο της μεγάλης βελόνας 2 με 3 κλικ το πολυ έως φτάσει στο peek της λειτουργίας.

Ύστερα απο κάποιο σημείο η μηχανή αρχίζει και κάνει αυξομείωση των στροφών χωρίς να σβήνει όμως.
Λόγο οτι είναι η πρώτη μου επαφή με 4 χρονες μηχανές οι έλεγχοι έγιναν με ταχύμετρο και εκεί παρατηρησα τις στροφές που παρουσιάζει το πρόβλημα.

Περίπου στις 7800 λειτουργεί χωρίς κοψίματα, αλλα οποιαδήποτε προσπάθεια για παραπάνω στροφές ο κινητήρας αρχίζει
να κόβει στροφές και να τις ανακτά ξανά απο μόνος του (9300 περίπου, πτώση στις 8700 περίπου και άνοδος ξανά στις 9300).
Η αυξομείωση δεν χρειάζετε ταχυμέτρο μιας και είναι ασθητή δια ακοής.




4  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Συμπεριφορά OS 91FS στις: Πέμπτη, 27 Δεκ 2007, 00:27:12
θα δοκιμάσω με 15χ6 APC και θα κανω ξανα μετρήσεις  για να δω τι δίνει απο rpm
και αν παρουσιάζει το ίδιο και σε ποιές στροφές.

θα πάρω μια 14χ4 και 14χ5 APC για να δοκιμάσω και με με αυτές.
5  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Συμπεριφορά OS 91FS στις: Τετάρτη, 26 Δεκ 2007, 22:24:55
Το cowl είναι ανοιγμένο μπροστά για να υπάρχει ψύξη.
Το παράξενο είναι οτι στις μέγιστες στροφές (με ταχύμετρο) κάπου στις 9300 αν θυμάμε καλά
πηγαίνει αλλά με κοψίματα, στο έδαφος και στην πτήση.
Για να μην έχω τα κοψίματα θα πρέπει να  κατεβάσω στροφές περίπου στις 7800.
Εκει δεν κάνει κοψίματα βγάζει αρκετό καπνό και φαίνετε να λειτουργεί κανονικά αλλα δεν μπορεί να δώσει
παραπάνω.

7800 με 15χ6 ΜΑ έχω την εντύπωση οτι είνια λίγες την στιγμή που η μηχανή σύμφωνα με τον κατασκευαστή
μπορεί να φτάσει μέχρι τις 11000.

Δεν προσπαθώ να φτάσω τις 11000 αλλα περιμένω ενα 8500 με 9000.
οταν πιάνει πάνω απο 7800 αρχίζουν τα κοψίματα χωρίς να έχει τάση για σβήσιμο. Απλά κόβει στροφές και πέρνει ξανά.
6  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Συμπεριφορά OS 91FS στις: Τετάρτη, 26 Δεκ 2007, 21:28:13
Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά

Έχω μια OS 91FS σε ενα ucando 3d 46  με προπέλλα 15χ6 Κ  της ΜΑ με καύσιμο  CP 10%Ν.
Η μηχανή είναι ανάποδα τοποθετημένη λόγω της κατασκευής του αεροπλάνου και η δεξαμενή λίγο ψηλότερα
απο το καρμπυλατέρ (περίπου στον 1 πόντο).

Το πρόβλημα είναι οτι ενώ σε ρελαντί η μηχανή κρατάει μια χαρα κάπου στις 2100 2250, οταν είναι σε full throttle
κάνει κοψίματα, δηλαδή  σε rpm απο 9070 πέφτει στισ 8300 και μετά ανεβαίνει ξανά μόνη της.

Έβγαλα το cowl και κοίταξα για φυσαλίδες ή για άφρισμα του καυσίμου και δεν  παρατήρησα τίποτα απο τα δύο Sad

Για να δουλέψει κανονικά πρέπει να έχω ανοιχτή τη μεγάλη βελόνα περίπου στις 2.6 με 3 στροφές οπου εκεί μου δίνει
περιπου στις 7800 χωρίς να κάνει κοψίματα και με αρκετό καπνό.

Οταν κλείνω τη  μεγάλη βελόνα και ανεβαίνει στις 8500 και πάνω αρχίζει και κάνει κοψίματα που είναι αισθητά με τη ακοή και
ο καπνός ειναι ελάχιστος έως ανύπαρκτος


Είναι φυσιολογικό μια 90αρα 4χρονη να δίνει 7800 με 15χ6 ?
Οταν λειτουργεί σε peak rpm πρέπει να υπάρχει καπνός απο την εξάτμιση ή οχι ?
Τα κοψίματα απο τι μπορεί να είναι ? πολυ φτωχό μίγμα? μεγάλη προπέλλα ?
Έγινε έλενχος σε όλα τα λάστιχα για τυχόν σκουπιδάκια ή διαροές αλλα δεν βρέθηκε τιποτα Sad
(προλυπτικά έγινε αλλαγή στο λάστιχο απο καρπυλατέρ -> δεξαμενή )
7  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Sport - fun και γενικά / GP ucando3D, ποιά μηχανή ? στις: Δευτέρα, 8 Οκτ 2007, 09:58:27
Καλημέρα

Σκέπτομε να πάρω το ucando3d 46 της GP αλλά έχω ένα δίλλημα για την μηχανή που θα πρέπει να τοποθετήσω.
Η μηχανές που έχω κατα νού είναι η OS FS-70SII και η OS FS-91SII-P.
Ο  κατασκευαστής αναφέρει οτι για 4χρονη μηχανή μπορεί να τοποθετηθεί απο 52 έως και 70.

Απο την σύγκριση των 2 μηχανών είδα ότι η 70αρα ειναι 580γρ με 1.1PS@11.000 και
η 90αρα είναι 650γρ με 1.6PS@11.000. Και οι 2 μηχανές λειτουργούν απο 2.000 έως 12.000 rpm.

Για το συγκεκριμένο αεροπλάνο αξίζει να τοποθετηθεί η 90αρα δεδομένου οτι προσθέτει μόνο 70γρ παραπάνω απο τη μέγιστη
που δίνει ο κατασκευαστής, με το πλεονέκτημα όμως οτι είναι πιό δυνατή και έχει και αντλία ?

Καλές Πτήσεις :-)
8  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Sport - fun και γενικά / Απ: Delta Wing... Απο σχέδιο... στις: Παρασκευή, 27 Ιούλ 2007, 12:20:53
Καλημερα 

Σχεδια μάλλον την Δευτερα γιατι χρειάζοντε λίγο συμάζεμα και ελπίζω με ένα καλύτερο video γιατι με το
κινητό δεν φαίνετε τιποτα απο την πτήση παρα μόνο όταν πλησιάζει το Δελτα.

Αυτό με το μπροστόβαρο εφόσον θα πρέπει να είναι λίγο τοτε απλά θα φτιάξω το up του
απο το subtrim της τ/κ για να είναι στο 0 τα trims.

Όσο για την ασφάλεια το μοντέλο δεν είναι ελεύθερο, αλλα αντιθέτως κρατιέτε γερά για να γίνει το τεστ,
ούτε το μοντέλο είχε κάποια πτώση ή χτύπημα της έλικας ώστε να υπάρχει ο κίνδυνος να διαλυθεί.

Οταν πετάνε ελικόπτερα και κάνουν Hoover στο 1.5 μέτρο απο το έδαφος και ο χειριστής τους βρίσκετε στο 6 μετρα
απόσταση δεν είναι επικίνδυνο ? Ένα σκαμπίλι απο τον αέρα να φάει εκείνη την στιγμή ή να πάθει κάτι (να καεί καποιο σερβο, να μην ακούει και 1002 αλλα πράγματα που μπορεί να πάθει) δεν υπάρχει κίνδυνος να πέσει
σε κάποιον παρευρισκόμενο η ακόμα και στον ίδιο τον χειριστή?

Σαφώς δεν επικροτώ την επικίνδυνη πτήση ή χειρισμό μοντέλου γιατι δεν πρόκειτε για ανεμιστηράκι χειρός με μπαταρίες
αλλα για μια μηχανή με ιπποδύναμη ικανή να προκαλέσει σοβαρότατους τραυματισμούς αλλα έχω την εντύπωση οτι ορισμένες φορές υπερβάλουμε λίγο.

Τα σωστα βήματα είναι γραμένα στο βιβλίο του κ.Κωσταντάκου  για τα θέματα ασφαλείας αλλα
τελικά τα εφαρμόζουμε? Προσωπικα δεν έχω δεί ατόμο να φοράει γυαλία ασφαλείας πχ , αλλα αντιθέτως έχω δεί ατόμο
να βάζει 60αρι μοντέλο μπρόστα και για να κάνει έλενχο και ρύθμιση βελόνας πήρε το μοντέλο στα χέρια
και χειριζόταν την τ/κ (throttle) που ήταν στο έδαφος με το ποδι.


Καλές πτήσεις 
9  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Sport - fun και γενικά / Success!!!!! στις: Τετάρτη, 25 Ιούλ 2007, 15:36:23
Καλησπέρα 

Τελικά το Δελτα πέταξε με μεγάλη επιτυχία  Thumbs up Thumbs up Thumbs up

Τα μόνα προβλήματα ήταν οτι δεν είχε γίνει ρύθμιση για exponential στις κινήσεις πράγμα που χρειάστηκε
να γίνει επιτόπου.

Το μόνο πρόβλημα είναι οτι βγήκε όλιγον μπροστόβαρο το Δελτα  αλλα αυτο πιστέυω οτι θα διορθωθεί
σχετικά ευκολα με λίγο βάρος στην ουρα αν και δεν αποτελεί ιδιαίτερο πρόβλημα απ οτι είδα.

Εννοείτε οτι την πρώτη πτήση εκτέλεσε πεπειραμένος μοντελιστής (προσωπικα δεν ηθέλα ούτε στον αερα να το πάρω,
με φόβισε η ταχύτητα) και τον ευχαριστώ ιδιαίτερα.

Επίσης να ευχαριστήσω και τον μοντελιστή που απαθανάτισε την στιγμή της πτήσης με το κιν. τηλεφωνο
το οποίο παραθέτω παρακάτω.

Το video απο την πρώτη πτήση είναι εδώ:

http://www.youtube.com/watch?v=lvsI9Uyq0x4


10  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Sport - fun και γενικά / Delta Wing... Απο σχέδιο... στις: Πέμπτη, 19 Ιούλ 2007, 14:27:38
Καλησπέρα στην παρέα

Εδω και 1 μηνα περίπου παιδεύομουν για να κατασκευάσω ενα Δελτα απο σχέδιο
Υπήρξαν κάποια προβήματα για την στίρηξη της μηχανης (OS 55AX) αλλα τελικά ξεπεράστηκαν
με μια μικρή πατέντα (τοποθετηση της βάσης λίγο ποιο ψηλά για να μην βρίσκει το muffler) επάνω στην
κατασκευή.

Το Δέλτα έχει διαστάσεις βάση 90εκ και 86εκ ύψος, η αεροτομή που χρησημοποιείθηκε είναι η NACA2514.
Διστυχώς το Δελτα το υπολόγιζα να μου βγεί περιπου στα 2700γρ έτσι ώστε να πετύχω
ενα wing loading περιπου στα 0.68 . . αλλα αντιθέτως το βάρος όλης της κατασκευής βγήκε κάπου στα
1500γρ με το wing loading να βγαίνει περίπου στα 0.37γρ...

Τα elevon του Δελτα είναι 44εκ χ 6 εκ το κάθε ένα με standard servo (Hitec HS-311) και ρυθμισμένα
με normal και double rates.

Ελπίζω να κάνει την πρώτη δοκιμαστηκή πτήση την Κυριακή που μας έρχετε

Είναι δυνατόν να γίνει κάποια εκτίμηση για το πως θα πετάει αυτή η κατασκευή?
δλδ θα πετάει γρήγορα, αργά, θα είναι νευρικό στις κινήσεις κτλ . 

Παραθέτω μια φωτο απο την κατασκευή στο τελικό σταδιο

Ευχαριστώ

Καλές Πτήσεις !!
11  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Απ: Αποσταση λάστιχου τροφοδοσίας στις: Δευτέρα, 9 Ιούλ 2007, 13:40:46
Καλημέρα

Την προέκταση την σκέφτηκα σαν λύση αλλα φοβαμε οτι θα δημιουργήσει πρόβλημα με το ζύγισμα του Δελτα
διοτι θα βγάλει αρκετό βάρος προς την πλευρά του muffler.

Στα 3Δ μοντέλα τα οποία κάνουν Hover για κάποιο σεβαστό χρονικό διάστημα, πως τροφοδοτείτε ο κινητήρας ?
Αρκεί μόνο η πίεση που δινει η εξάτμιση ή η χρήση αντλίας είναι κανόνας στα 3Δ μοντέλα ?
Φαντάζομε οτι αν κάποιος σταθεί κάποια ώρα σε hover και δεν έχει την δυνατότητα να αντλήσει ο κινιτήρας καύσιμο
το άμεσο αποτέλεσμα θα είναι το σβήσιμο με όλα τα επακόλουθα.

Την λύση με το header tank  δεν γίνετε να την υλοποιήσω διότι δεν υπάρχει ο απαραίτητος χώρος  Sad

Βασικά αυτό που θέλω να μάθω είναι μέχρι ποιο ύψος έχει την δυνατότητα ο κινητήρας να αντλεί καύσιμο απο την
δεξαμενή με την πίεση που παρέχει μόνο η εξάτμιση ώστε ο κινητήρας να λειτουργεί χωρίς προβλήματα.

Ελπίζω την Κυριακή που έρχεται να κάνει την πρώτη πτήση το Δελτα 
Ειμαι περίεργος να δω πως θα πετάει. . .  .
12  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Μηχανές - καύσιμα - έλικες / Αποσταση λάστιχου τροφοδοσίας στις: Δευτέρα, 9 Ιούλ 2007, 01:41:45
Καλησπέρα 
Εδω και 20 μέρες προσπαθώ να υλοποιήσω ένα Δέλτα και διστυχώς προέκυψε ένα πρόβλημα το οποίο δεν το
φανταζόμουν κάν 
Η μηχανή (OS55AX) για να καθήσει επάνω στο μοντέλο χωρίς η εξάτμιση να βρίσκει επάνω στην αεροτομή χρειάστηκε να
σηκωθεί λιγάκι με αποτέλεσμα να υπάρχει μια υψομετρική διαφορά απο την έξοδο τις δεξαμενής μέχρι την έισοδο στην βελονα περιπου
στους 4 πόντους.
Υπάρχει πρόβλημα με αυτήν την διαφορά ύψους που υπάρχει για την λειτουργία του κινιτήρα ?
Αν η απόσταση είναι μεγάλη κάποια αντλία μπορεί να βοηθήσει στο πρόβλημα (αν υπάρχει)
Παραθέτω μερικές φωτογραφίες της κατασκευής

Γενικά


Κινιτήρας


Αποσταση βελόνας - γραμμής τροφοδοσίας


Καλές πτήσεις
13  Το αερομοντελιστικό εργαστήρι / Υλικά, εργαλεία και τεχνικές / Συστήματα pull - pull. Εντυπώσεις ?? στις: Πέμπτη, 7 Ιούν 2007, 13:14:32
Καλημέρα σας 

Έχει χρησημοποιήσει κανείς συστημα pull pull  για τον έλενχο elevator - rudder ?

Απ ότι είδα έχουν αρκετά μικρότερο βάρος απ ότι ενα αντίστοιχο σύστημα με push rods,
τα υλικα είναι αρκετά φτηνά για την κατασκευή (πετονιά ψαρέματος) καθως και το κυριώτερο
έχουν λιγότερη φασαρια στην υλοποίηση (οχι κοψε push rod, μετρισε ακριβώς, περασε τσακισε βιδωσε, ξεβιδωσε κτλ)
αλλα αντίθετα περασμα των horns και πέρασμα της πετονιάς και ρύθμιση της τάσης.
Επίσεις φαντάζομε οτι θα περνάνε καλλίτερα γύρω απο κάποιες μικρές γωνίες (εκεί όπου τα push rods τσακίζουν ολόκληρα)
εφ` όσον πρόκειτε για πετονιά με αποτέλεσμα να δίνουν μικρότερες αντιστάσεις στα servo.

Αν έχει κάποιος υλοποιήσει τέτοιο σύστημα, τι εντυπώσεις έχει ?
Θεωρητικά έχει αρκετά πλεονεκτήματα αλλα θα η θεωρία συχνά διαφέρει απο την πραξή.

Καταθέστε τις εντυπώσεις σας 

(ελπιζω το ΣΚ να μην βρέχει γιατι 2 εβδομάδες τωρα βλεπω το Avistar να κάθετε και να με κοιτάζει άπραγο και με τρελένει!!!  )

Καλες Πτήσεις !!!
14  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Sport - fun και γενικά / Απ: Επομενο μοντέλο ? στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 21:39:39
Καλησπερα  και παλι 

Φυσικα και τα μοντέλα που ανεφερα θα πετάξουν τις πρώτες φορές με αρκέτα μεγάλη σύνεση και το πιθανότερο είναι να βρίσκεται και
πεπειραμένος μοντελιστής δίπλα για οδηγείες εν ώρα πτήσεις ή ακομά για την κλασική περίπτωση του αρχάριου του πάρτο! πάρτο! πάρτο!

Τα στοιχεία για την ροπή των μηχανών δεν τα βρίκα απο κάποιο site αλλα με την βοήθεια των τύπων του βιβλίου του κ Κωνσταντάκου.

1) Αποδιδόμενη Ισχύς (σε HP) = ροπή * στροφές / Κ ,  όπου Κ = 7600 (Kp, m, sec)

έχουμε ροπή = (HP * K ) / Στροφές

Οι κατασκευαστές αναφέρουν την υποδύναμη είτε σε PS είτε σε HP.
Αν κάνουν αναφορά με PS μετέτρεψα τα ps σε hp με την σχέση 1 PS = 0.986 HP.
Με την ποιο πάνω σχέση, καθώς και με τα στοιχεία που δίνουν οι κατασκευαστές υπολόγισα την ροπή που βγάζουν οι κινητήρες εφ`όσον μας δίνουν τα
στοιχεία που χρειαζόμαστε ( υποδύναμή, αριθμό στροφών)

Πχ για την OS55AX έχουμε απο την OS 1.7PS στις 16.000 άρα

PS σε HP έχουμε 1.7 PS * 0.986 = 1.676

Άρα η ροπή θα είναι : (1.676 * 7600) / 16000 = 0.796

Τα μοντέλα που ανέφερα ποιο πάνω (δλδ Giles 202 ,Venus και Ucando3d) σκέπτομε για την έκδοση 40 - 46 γιατι τα μεγαλύτερα δυστυχος δεν έχω
την δυνατότητα να τα αποθηκεύσω ή μεταφέρω στο μοντελοδρόμιο με άνεση 

Καλές πτήσεις!!!


15  Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο / Sport - fun και γενικά / Απ: Επομενο μοντέλο ? στις: Παρασκευή, 18 Μάι 2007, 12:56:53
Καλημερα

Απ ότι είδα το Big Stick είναι υψηλοπτεριγο και τα πηδαλια που έχει δεν έχουν μεγάλες επιφάνιες.
Αν έχω καταλάβει σωστά, το πόσο νευρικό είναι (με την έννοια να ακούει) ενα αεροπλάνο εξαρτάται
απο την ταχύτητα που θα έχει την δεδομένη στιγμή, καθώς και απο το μέγεθος των επιφανιών των πηδαλίων.

Π.χ ένα μοντέλο trainer με ταχύτητα Α για να κανει μια στροφή 180 μοιρες, θα διανύσει μεγαλύτερη απόσταση
απ ότι ένα άλλο  μοντέλο με μεγαλύτερες επιφάνειες στα πηδάλια δλδ θα εκτελέσει την στροφή διανύοντας αρκετά μικρότερη απόσταση.

Το big stick  για παράδειγμα θα είναι σε θέση να βγάλει Knifge Edge ? ή ότι είναι υψηλοπτεριγο και απ οτι βλέπω έχει
και διεδρο γωνια περιπου σαν του Avistar θα έχει την τάση να φεύγει προς την πλευρά των φτερών (προφανώς με elevator
λιγο down θα μπορει να ακολουθείσει ευθεία και να μην παρεκλίνει).

Στον aerofly που έχω δοκιμάσει knife edge με το PT40
καθως και με άλλα μοντέλα παρατήρησα οτι τα Giles, Hype3D,Breitling, βγάζουν το knife edge με αρκετα μεγάλη ευκολια,
Το ΠΤ40 αντιθετως πρεπει να δίνεις down στο elevator για να διατηρήσει την ευθεία και γενικά δεν μπορείς να κρατίσεις για μεγάλο χρονικό διαστημα γιατι έχει συνεχώς καθοδική πορεία.. .(Το pt40tow Που είναι overpowered τίνει να διαλυθεί)

Κάτι άλλο που παρατήρησα είναι οτι τα μοντέλα αυτά (Giles,Hype3d,Breitling) έχουν αρκετά μεγάλη σταθερότητα και γενικά δεν έχουν την τάση να φύγουν απο την πορεία που τους έχεις δώσει (το trainer αντιθετα έχει την τάση για up) και αντιδρούν αμέσως στις κινήσεις που του δίνεις να εκτελέσει.

Πάντος το ucando που μου έδωσαν να πετάξω, έκανα μια διέλυση πάνω απο τον διάδρομο για να δω την συμπεριφορά
σε φάση προσγείωσης και με εντυπωσίασε η ομαλότητα του σε κάθοδο και άνοδο και γενικά η προσγείωση του γίνεται αρκετα ευκολα,ισως και ποιο εύκολα απο το trainer καθως αμα παει κατι στραβα το μοντέλο θα σε ακούσει γρήγοροτερα
απ οτι το trainer.

Για αυτούς τους λόγους σκέπτομε για τα Venus, Giles 202 , ucando.

Στο θέμα μηχανής σκέπτομε την συγκεκριμένη (OS55AX) με την έννοια οτι δεν βλέπω μια αντίστοιχη 4χρονη (FS70II ή FS70-Ultimate) τι παραπάνω θα μου δώσει πέρα του παραπάνω βάρους που έχουν και ίσως και δυσκολίες προσαρμογής στο
cowl λόγο μεγαλύτερου μεγέθους. Απ ότι είδα σε κάποιους υπολογισμούς που έκανα βάση των στοιχείων που δίνει ο κατασκευαστής

OS 55AX ροπη 0.793 στις 16.000 με μεγιστο τις 17.000, βάρος 404γραμμάρια
OS FS70 - Ultimate ροπη 0.746 στις 11.000 με μέγιστο τις 12.000, βάρος 580 γραμμάρια
OS FS-70 ροπή 0.746 στις 11.000 μέγιστο 12.000 βάρος 467 γραμμάρια

Προφανώς η OS55ax έχει μεγαλύτερη ροπη με μικρότερο βάρος
ενω αντιθετα οι 4χρονες με μεγαλυτερο βαρος βγαζουν λιγο μικροτερη ροπη στις 1000 στροφές κάτω απο την μέγιστη..
γι' αυτο σκέπτομε για την 55ΑΧ

Ελπιζω να μην σας κουρασα. . .
Καλες Πτησεις!
Σελίδες: [1] 2
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Έγκυρη XHTML 1.0! Έγκυρα CSS!
Δημιουργία σελίδας σε 0.193 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.