Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Γιγαντιαία, υπό κλίμακα και με βενζίνη => Μήνυμα ξεκίνησε από: hpergm στις Παρασκευή, 18 Απρ 2014, 10:12:19



Τίτλος: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Παρασκευή, 18 Απρ 2014, 10:12:19
Θα έγραφα "κατασκευή", αλλά μάλλον πρόκειται για συναρμολόγηση...

Λόγω αυξημένου επαγγελματικού stress, αποφάσισα να αφήσω για λίγο τις ακροβατικές πτήσεις και να ασχοληθώ με τις..... υπνοβατικές!  ::)
Επιλογή, λοιπόν, του συγκεκριμένου scale subject το οποίο αναμένεται να πετά με ταχύτητα περπατήματος.
Η H9 το δίνει για 2-χρονο 20-26-30cc -το οποίο και θα ήταν αμαρτία- καθότι η πολυστροφία του σε συνδυασμό με χαμηλό cruising speed απλά... δε δένουν. Το μοντέλο παρακαλά για σωστό/αργό ήχο.

4-χρονος, λοιπόν σαν επιλογή - αλλά η στρατηγική απόφαση να εγκαταλειφθεί το νίτρο οδήγησε στην (ακριβή) λύση του απίθανου OS GF40. Εδώ πρέπει να πούμε μπράβο στην Ελληνική αντιπροσωπεία που τον δίνει σε τιμές... Αμερικής! Σα δύναμη μάλλον είναι υπερβολικός για το συγκεκριμένο μοντέλο (βγάζει HP 33cc δίχρονου!), αλλά δεν υπήρχε άλλη επιλογή συν ότι το μοντέλο χρειάζεται το βάρος μπροστά.

Το αεροπλάνο αγοράστηκε από γνωστό κατάστημα της Ευρώπης με κάποιο discount, λόγω του ότι πλέον καταργήθηκε από την H9.  :(

Αφού καταστρώθηκε το concept, αρχίζει το bashing...!

Project: Εγκατάσταση κινητήρα..
Η Η9 δίνει το firewall έτοιμο για εγκατάσταση του δίχρονου EVO 33cc. Πιστεύω ότι αυτό είναι και το μεγαλύτερο σφάλμα του κατασκευαστή, διότι αφ' ενός έρχεται τρυπημένο με blind nuts (τα οποία μπορεί να πέφτουν τελείως λάθος), εφ' ετέρου εάν η μηχανή επιλογής είναι άλλη/μακρύτερη (π.χ. 4-χρονος) τότε υπάρχει πρόβλημα - όπως και σε αυτήν την περίπτωση. Αυτά βέβαια ήταν ήδη γνωστά μετά από αρκετή έρευνα στα forums. Πιστεύω ότι η εταιρία το κατάργησε βασικά λόγω αυτού του σχεδιαστικού προβλήματος - χρειάζεται γερά νεύρα για την παρακάτω μετατροπή (σε τόσο ακριβό αεροπλάνο).

Αφού λοιπόν μετρήθηκαν όλες οι γωνίες του firewall, το μήκος της OS και του cowl, κόπηκε το engine box κατά 34mm προκειμένου να χωρέσει η OS με stand offs των 2.5". Αυτά επελέγησαν για να μη χρειαστεί να κοπεί τρύπα στο firewall για το καρμπυρατέρ. Φτιάχτηκε νέο firewall από 8mm ply και κολλήθηκε με 2.5 μοίρες down και 2 μοίρες right.
 


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Παρασκευή, 18 Απρ 2014, 10:26:02
Το πρώτο trial fit της μηχανής έδειξε ότι εάν μετρήσεις 5 φορές και τρυπήσεις μία, τότε όλα θα πάνε ρολόι! Απόσταση του prop hub από το cowl ring 1.5mm με σωστές γωνίες (προσεκτικό offset του κινητήρα).

Αλλά, ενέσκηψε προβληματάκι... Λόγω του κoντύματος του firewall και του αυξημένου up+left offset για σωστή έξοδο άξονα μπροστά (down+right thrust), το πάνω δεξί stand-off έπεσε ακριβώς στη γωνία του firebox...  :'( Αυτό δεν το προβλέψαμε...

Μετά από λίγο σκέψη, αποφασίστηκε να γίνει offset το stand-off με ένα κομμάτι dural 4mm (κομμένο απο στραβωμένο σασσί 1/5 βενζινοκίνητου αυτοκινήτου!). Για να κρατηθεί το συνολικό μήκος ίδιο με τα άλλα stand offs, χρειάστηκε ξύρισμα στον τόρνο κατά 2mm κάθε πλευράς του συγκεκριμένου stand-off. Το αποτέλεσμα δε χάνει καθόλου σε στιβαρότητα, άν και θα προτιμούσα να μην είχε χρειαστεί...

Από την άλλη, χρήση του Exhaust Elbow των 80 μοιρών φέρνει το καζανάκι της εξάτμισης σε τέτοιο σημείο που η απόληξη βγαίνει στο scale σημείο! Όλα χωρούν στο cowl χωρίς κοψίματα!


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Παρασκευή, 18 Απρ 2014, 10:39:12
Μετά από τη μετατροπή για εγκατάσταση κινητήρα, όλα τα άλλα ήταν παιχνιδάκι. Το μοντέλο δε χρειάζεται ούτε μια κόλληση - όλα είναι βιδωτά και πέφτουν ακριβώς! Το landing gear είναι έργο τέχνης, όπως και τα βαμμένα cabanes με τα αλουμινένια fittings.

Λίγη δυσκολία να χωρέσουν όλα τα ηλεκτρονικά - χρησιμοποιώ 3 lipo (2 για Rx και 1 για iginition), regulator, cut-off (οποσδήποτε!) και λόγω του ότι το tank πήγε πίσω με το firewall. Τελοσπάντων, όλα καλά στο τέλος - με διάφορες μικρομετατροπές στην πορεία..


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Παρασκευή, 18 Απρ 2014, 10:44:31
Στρώσιμο κινητήρα στη βεράντα. Πήρε 1η φορά με το χέρι(!), βάστηξε 1560 στροφές ρελαντί και στο μισό γκάζι (~4000) θέλει να ξεριζώσει το firebox... Η προπέλα είναι 20x6 MAS, επιλεγμένη για μικρές ταχύτητες (το μοντέλο έχει undercambered αεροτομές, θέλει πολύ down με γκάζια!).

Στις φωτό κάτω φαίνονται διάφορες λεπτομέρειες, όπως η τοποθέτηση του ignition και του cut-off, routing των σωληνακίων και καλωδίων (προστατευμένων πάντα από την τριβή με το cowl), θερμική μόνωση του firewall (τα ηλεκτρονικά/lipo βρίσκονται κοντά στο καζανάκι), κλπ.


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Παρασκευή, 18 Απρ 2014, 10:49:54
Το συναρμολογημένο μοντέλο είναι εντυπωσιακό!

Ο πιλότος είναι από την AH Designs, 1/4 (μισός). Αρκετά χαλαρός, θα έλεγα καθότι το αεροπλάνο είναι εκπαιδευτικό.


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: _ΤΑΣΟΣ_ στις Παρασκευή, 18 Απρ 2014, 13:52:13
Πανέμορφο, υπέροχη προσέγγιση του θέματος ..... !!!

Φυσικά και ΜΟΝΟΝ 4χρονο κινητήρα σε τέτοια θέματα.

Θαυμασμό και για την εμμονή στην 9Ζ ;)

Καλές προσγειώσεις !!!!


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: panioul στις Παρασκευή, 18 Απρ 2014, 14:31:57
Πολύ ωραίο αεροπλάνο και απίστευτος κινητήρας. Νομίζω έκανες πολύ καλή επιλογή σε αυτό το θέμα!!Καλές πτήσεις!!


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Σάββατο, 19 Απρ 2014, 12:34:44
Πανέμορφο, υπέροχη προσέγγιση του θέματος ..... !!!

Φυσικά και ΜΟΝΟΝ 4χρονο κινητήρα σε τέτοια θέματα.

Θαυμασμό και για την εμμονή στην 9Ζ ;)

Καλές προσγειώσεις !!!!

Σε ευχαριστώ Τάσο. Το μπράβο ανήκει στην H9 - εγώ μόνον το πλήρωσα και το βίδωσα...!  :P
Νομίζω πάντως ότι ο κόπος με τον 4-χρονο είναι δικαιολογημένος.

Όσο για την εμμονή στην 9Ζ WC1... Μακριά κουβέντα!
5 πράγματα θα πώ:
1. Είναι made in JAPAN (μάλλον η τελευταία Futaba).
2. Δεν έχω εξαντλήσει τις δυνατότητές της μέχρι σήμερα.
3. Η επένδυση σε PCM δέκτες, δεν δικαιολογεί αγορά νέας ΤΚ 2.4GHz - ιδίως από τη στιγμή που οι FM συχνότητες τώρα δεν είναι θέμα στα μοντελοδρόμια!
4. Αγοράζω πλέον leftover stock στα PCM1024 (δέκτες, module) πολύ φθηνά από ebay, top σειρές.
5. Πιστεύω ότι σε 2 γενιές τα πράγματα θα έχουν αλλάξει τόσο που αξίζει ακόμα να περιμένω πριν πέσει το 2χίλιαρο (π.χ. τηλεμετρία με feedback σε... Google glass!, προγραμματισμός στο δέκτη ala Mikado).

Φιλικά,
Έκτορας.


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Σάββατο, 19 Απρ 2014, 12:35:28
Πολύ ωραίο αεροπλάνο και απίστευτος κινητήρας. Νομίζω έκανες πολύ καλή επιλογή σε αυτό το θέμα!!Καλές πτήσεις!!

Σε ευχαριστώ για τις ευχές. Παρθενική εντός του Πάσχα - θα ακολουθήσει ποστ.


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: _ΤΑΣΟΣ_ στις Σάββατο, 19 Απρ 2014, 15:13:43
Καλή Ανάσταση,

Και εγώ εραστής της Futaba, μεγάλη αγάπη ......


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: 3DJunk στις Σάββατο, 19 Απρ 2014, 15:21:32
Χρόνια Πολλά σε όλους,

Συγχαρητήρια στο φίλο Έκτορα για την παρουσίαση.  :thumbs up: .Η συνεισφορά του στο forum ελπίζω να συνεχιστεί.

Σχετικά με την 9WC, θρυλική ΤΚ. Εβλεπα πρόσφατα ένα video του CPLR από το 1999 που ζωγράφιζε τους αιθέρες με αυτή στο παγκόσμιο F3A στην Pensacola-US...θα το ποστάρω σε άλλο thread.

Ανυπομονώ για την παρθενική του Moth... ;)

Καλές γιορτές,
Νίκος


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: ArgyrisGiannetakis στις Σάββατο, 19 Απρ 2014, 16:35:33
Ωραίο εργαλείο φίλε Έκτορα!! :thumbs up:ΟS  εγγύηση!και scale ηχος!Καλές πτήσεις!


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Σάββατο, 19 Απρ 2014, 21:15:32

Σχετικά με την 9WC, θρυλική ΤΚ. Εβλεπα πρόσφατα ένα video του CPLR από το 1999 που ζωγράφιζε τους αιθέρες με αυτή στο παγκόσμιο F3A στην Pensacola-US...θα το ποστάρω σε άλλο thread.

Ανυπομονώ για την παρθενική του Moth... ;)

Καλές γιορτές,
Νίκος

Νίκο, thanks. Φυσικά και χρησιμοποιώ πάντα την τελευταία λέξη της τεχνολογίας (για... 1999!).  8)
Παρθενική Τρίτη του Πάσχα - κι όποιος αντέξει!
Ετοίμασα και νέα πατέντα airplane stand για τη συναρμολόγηση στο field (είναι διπλάνο, με hatch από κάτω και άρα λίγο.. δύσκολο!) και ανακούφιση για τη μέση. Θα ποστάρω τη λύση - κόστισε μόνον ~ 30€ και είναι αρκετά universal.

Ωραίο εργαλείο φίλε Έκτορα!! :thumbs up:ΟS  εγγύηση!και scale ηχος!Καλές πτήσεις!

Αργύρη, οποιοδήποτε καλό σχόλιο από έναν Master Scaler είναι "too much" για έναν ARF-άκια (πλέον) σαν και μένα! Θα το φέρω Ακραίφνιο στο scale 18/5!


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Κυριακή, 20 Απρ 2014, 10:51:29
Μερικές cowl-on (τελικό ζύγισμα). Η θέση του κινητήρα και της εξάτμισης θυμίζουν πολύ το πραγματικό.
Ένα μικρό cut-out στο cowl χρειάστηκε για τη γωνία του elbow.


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Κυριακή, 20 Απρ 2014, 10:54:00
Άλλες 2


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Κυριακή, 20 Απρ 2014, 11:02:43
Επειδή η συναρμολόγηση στο μοντελοδρόμιο είναι πιο περίπλοκη από ένα μονοπλάνο, χρειάστηκε να σκεφτούμε λίγο την όλη χορογραφία (δηλ. πως θα κάνουμε τη ζωή μας εύκολη και χωρίς hangar rush..!).

Αποφασίστηκε να φτιαχτεί ένα stand για να μπορεί να δουλεύεται το αεροπλάνο ανάποδα χωρίς κίνδυνο σπασιμάτων, φθορών, πεσίματος από αέρα, σκυψίματος, κλπ.
Σχεδιαστικά κριτήρια:
1. Να είναι compact
2. Να είναι ελαφρύ αλλά και ψηλό
3. Να είναι universal και να στέκεται σε ανώμαλο έδαφος.
4. Να είναι.... φθηνό!
5. Να μπορώ να το φτιάξω γρήγορα (έλλειψη χρόνου), και σε κάθε περίπτωση ΠΡΙΝ την παρθενική.

Παραθέτω φωτό με τη λύση που εμπνευστήκαμε τελείως ξαφνικά και στο άσχετο (έχοντας ξεκινήσει σχέδια για "διαστημικές" βάσεις κόντρα πλακέ)... Κόστος 25€.


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Κυριακή, 20 Απρ 2014, 11:04:08
Και οι επόμενες..


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: ArgyrisGiannetakis στις Κυριακή, 20 Απρ 2014, 18:51:24
 :thumbs up:Νοικοκύρικα πράγματα!!! :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: 3DJunk στις Κυριακή, 20 Απρ 2014, 20:55:42
Αναμένω πώς και πώς την Τρίτη για τις παρθενικές... ;D

25 ευρώ τα 3 τρίποδα??? Μόνο??

Μια τελευταία ερώτηση, το spinner φαίνεται πολύ καλά κομμένο. Παραγγελία από TruTurn να υποθέσω?

Νίκος


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Κυριακή, 20 Απρ 2014, 22:10:07
Τα 2 μπρος τρίποδα κάνουν 11€ και το πίσω... 7€.

http://www.pc1.gr/showitem.php?ID=240006080
http://www.pc1.gr/showitem.php?ID=240006081

Το κόντρα πλακέ θαλάσσης είναι ρετάλι από αποθήκη ξύλου (τσαμπέ!).
Η foam επικάλυψη από συσκευασία ηλεκτρονικών που είχα το μυαλό να φυλάξω για παν ενδεχόμενο.
Το πίσω cradle από flight box που είναι για μικρότερα μοντέλα.

Όσο για το spinner - είναι Tru Turn κομμένο από εμένα. Βασικά το κόλπο είναι το εργαλείο του Dremel - χρησιμοποίησα σβουράκι ειδικό για σκάλισμα κινητήρων (από τις μέρες μου στα RC Cars) που τρώει το αλουμίνιο σα βούτυρο χωρίς να στομώνει ή να "πηδάει".

https://www.dremel.com/en-us/Accessories/Pages/ProductDetail.aspx?pid=134

Μια άλλη πατέντα που ίσως δεν πρόσεξες είναι το fueler tank (στις προηγούμενες φωτό)...
Αντί να δώσεις... 80-100€ για ένα "καθωσπρέπει" http://www.jerseymodeler.com/id26.html (που είχα και άνοιξε μόνο του στη ραφή και έσταζε...! >:( ), μπορείς να φτιάξεις ένα με <10€.

Οδηγίες:
1. Πας Lidl ή Βασιλόπουλο (δε θυμάμαι) και αγοράζεις 1 μπιτόνι 5l απιονισμένο νερό για σίδερο με ~1€. Το bonus είναι ότι είναι ημι-διαφανές, οπότε και βλέπεις στάθμη (κάτι που δε γίνεται με τα κόκκινα μπιτονάκια). Αυτό επιτρέπει να βαθμονομίσεις τον όγκο με 1lt νερό (ή/και ζυγαριά) για να μπορείς να ανακατεύεις καύσιμο κατευθείαν εκεί. Για το λάδι χρησιμοποιώ δοχειάκια.... συλλογής ούρων (...0.25€ από φαρμακείο) που είναι βαθμονομημένα σε ml!
http://www.promed.gr/doxeia-syllogis-ourvn/625-potirakia-ouron-biourine-asepta.html

2. Αγοράζεις ένα spare Fuel Tank Cap από HPI Baja 5B με 5€ - τα σπειρώματα με το λαιμό του παραπάνω δοχείου... τυχαίνει να ταιριάζουν!!!
http://www.ebay.com/itm/HPI-BAJA-5B-5C-5T-5SC-FUEL-TANK-CAP-/221417159149?pt=UK_ToysGames_RadioControlled_JN&hash=item338d7db9ed

3. Χρησιμοποιείς τα υπάρχοντα Tygon και αντλία καυσίμου που έχεις, μαζί με ένα σετ fueler bits με $3 για να τρυπήσεις το παραπάνω καπάκι + ένα βοσκουδάκι.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXD708 ή http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXJ811&P=M + http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXD741&P=M (από Κουτσό)

- 1 μικρό φιλτράκι βενζίνης από βενζινάδικο με 1€.
- Presto!


Τίτλος: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40: Παρθενική...!
Αποστολή από: hpergm στις Τρίτη, 22 Απρ 2014, 21:57:01
Σήμερα η μεγάλη μέρα - παρθενική στο Κάστρο...


Τίτλος: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40: Παρθενική...!
Αποστολή από: hpergm στις Τρίτη, 22 Απρ 2014, 22:00:30
Μερικές ακόμα..


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: mihelone στις Τρίτη, 22 Απρ 2014, 22:11:44
Πανεμορφο !! :D :D :D
Καλες Π/Γ !!!


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Παρασκευή, 25 Απρ 2014, 14:15:32
Και το βιντεάκι από την ημέρα...

http://youtu.be/BSayODBM1dA

BSayODBM1dA&feature


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: 3DJunk στις Σάββατο, 26 Απρ 2014, 20:54:38
Συγχαρητήρια φιλε Έκτορα για την παρουσίαση και την πτήση. Για όσους δεν γνωρίζουν ο Έκτορας έχει ακροβατικό 3D background, πίσω στο 2005 όταν είχα αρχίσει να μαθαίνω μόνος μου 3D με ένα glow fun fly μοντέλο που είχα τότε (μετά από αποχή χρόνων), είχε αποτελέσει για'μενα παραάδειγμα προς μίμηση αφού πετούσε σε εξαιρετικό επίπεδο τόσο σε πράξη, πτήση, setup κτλ όσο και θεωρία  :thumbs up:. Θυμάμαι τότε που δεν είχαμε δουλεία μετά το στρατό και πηγαίναμε για πτήση μαζί....ανέμελες εποχές. :) Συνεχίζουμε πλέον σε διαφορεττικό mode - scale. ;D

Μερικές φωτογραφίες λοιπόν...



Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: 3DJunk στις Σάββατο, 26 Απρ 2014, 20:55:41
...


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: 3DJunk στις Σάββατο, 26 Απρ 2014, 20:59:35
...


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: 3DJunk στις Σάββατο, 26 Απρ 2014, 21:00:42
...


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Κυριακή, 5 Οκτ 2014, 20:55:32
Αναβίωση του thread με την ευκαιρία των Πανελληνίων Scale (F4C) για το 2014. Το Tiger δε θα μπορούσε να λείπει από την κατηγορία F4C-ARF (βασικά ο... ιδιοκτήτης).

Το πήραμε λοιπόν μαζί στο άψογο μοντελοδρόμιο της Αερολέσχης Λάρισας στην Τερψιθέα, με το φανταστικό διάδρομο, εγκαταστάσεις και πολύ φιλόξενους ανθρώπους με μεράκι!

Ξεκίνημα με τεχνικό έλεγχο (το βάρος του Tiger = 7kg) και αναμονή για στατική αξιολόγηση (των υπολοίπων F4C και F4C-H, όχι των ARF βέβαια...)


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Κυριακή, 5 Οκτ 2014, 20:56:57
Στο flight line...


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Κυριακή, 5 Οκτ 2014, 21:01:12
Και βέβαια, δε θα μπορούσε να μη στηθεί φωτογραφία και καλά από Νότια Αγγλία του Μεσοπολέμου με το αριστουργηματικό scratch built/full scale Miles του Παντελή (και αυτό στην 1/4), το οποίο και διακρίθηκε στην F4C.

Ο πάντα απαραίτητος Αργύρης κλείνει την ομάδα που ανέβηκε από Αθήνα!


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Κυριακή, 5 Οκτ 2014, 21:19:19
Η καλύτερη ώρα για πτήσεις ελαφρών διπλάνων είναι το ξημέρωμα με... την "ατμοσφαιρική" πάχνη. Όλα τα λεφτά!

Κλείνουμε με αυτή τη φωτό  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: red_baron στις Παρασκευή, 13 Ιαν 2017, 23:52:16
Πρωτες πτήσεις του Έκτορα με το Tiger Moth για το 2017


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: red_baron στις Παρασκευή, 13 Ιαν 2017, 23:53:13
Μερικες ακομα φωτογραφιες στα παρακατω λινκς

https://500px.com/photo/193008495/cof-by-ioannis-koulouris?ctx_page=1&from=user&user_id=20898203

https://500px.com/photo/193008493/cof-by-ioannis-koulouris?ctx_page=1&from=user&user_id=20898203

https://500px.com/photo/193015741/burst-by-ioannis-koulouris?ctx_page=1&from=user&user_id=20898203


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: red_baron στις Παρασκευή, 13 Ιαν 2017, 23:55:00
Και το σχετικο βίντεο

https://youtu.be/gqne9y8mIVw

gqne9y8mIVw


Τίτλος: Απ: Hangar 9 Tiger Moth + OS GF40
Αποστολή από: hpergm στις Σάββατο, 14 Ιαν 2017, 08:33:05
Γιάννη, ευχαριστούμε για το βίντεο!  :thumbs up:

Η σκουριά στα δάχτυλα με προπόνηση 30min/year φαίνεται....!  :-[

Να πούμε ότι ο άνεμος ήταν κάθετος στο διάδρομο εκείνη την ημέρα (κατεύθυνση από την "πλάτη" μας) και διέλυσε όλες τις προσπάθειες μας για one-wheel-touch-and-go που είναι και το... party trick του συγκεκριμένου αεροπλάνου.

Κατά τα άλλα, η μηχανούλα δε μας προβλημάτισε σχεδόν καθόλου μετά από 8 μήνες ακινησία - μόνο στο ξεκίνημα χρειαστήκαμε μίζα (στεγνά διαφράγματα στο καρμπυρατέρ).