Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Sport - fun και γενικά => Μήνυμα ξεκίνησε από: Paulos στις Τετάρτη, 12 Σεπ 2007, 08:36:49



Τίτλος: Seagull Extra 300S .60
Αποστολή από: Paulos στις Τετάρτη, 12 Σεπ 2007, 08:36:49
seagull extra 300s 60αρι

(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0850.jpg)

πολυ καλη κατασκευη ωραια ντυμενο χωρις να εχει φουσκωσει το μονοκοτ παρολο που καθοταν σε υπογειο πανω απο 2 χρονια και ελαφρυ

ο κινητηρας που θα τοποθετηθει ειναι ενας SK 90

τιμη εκπληξη λιγο πιο κατω απο €100 - ας ειναι καλα ο παλιοφιλος απο το ελληνικο

θα συνεχισω με την κατασκευη του και θα ποσταρω φωτογραφιες οταν βρω χρονο - προηγειται reactor 3D EP και active 90

Από administrator: έγινε αλλαγή στον τίτλο για καλύτερη ταξινόμηση και ανεύρεση.


Τίτλος: Απ: Seagull Extra 300S .60
Αποστολή από: Paulos στις Παρασκευή, 14 Σεπ 2007, 23:19:43
τελικα μιας και περιμενω απο top model μοτερ και esc για να αρχισω το reactor ειπα να περασω λιγο την ωρα μου με το extra

firewall
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0867_resize.jpg)
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0868_resize.jpg)
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0854_resize.jpg)
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0855_resize.jpg)

cowl - η SK 90 μια χαρα θα κατσει εδω μεσα  ;D
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0860_resize.jpg)
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0861_resize.jpg)

2 σερβο στο elevator
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0853_resize.jpg)
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0856_resize.jpg)
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0852_resize.jpg)

horizontal stabilizer
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0851_resize.jpg)

aileron servos - αν και θα προτιμουσα κατι καλυτερο τα φοβαμαι αυτα τα πλαστικα - ισως τα αλλαξω
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0858_resize.jpg)
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0857_resize.jpg)

και εδω το rudder
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0862_resize.jpg)
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0863_resize.jpg)
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0865_resize.jpg)
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0864_resize.jpg)

εδω το support  :) για το stabilizer
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0866_resize.jpg)
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0874_resize.jpg)
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0873_resize.jpg)
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0872_resize.jpg)
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0871_resize.jpg)

και τα σκελη
(http://i28.photobucket.com/albums/c213/ximera28/extra%20300s/HPIM0859_resize.jpg)

ειναι το πρωτο μοντελο απο seagull που εχω στα χερια μου και γενικα εχω μεινει ευχαριστημενος τοσο απο ποιοτητα οσο και απο hardware αν και νομιζω πως μπορουσαν να βαλουν καλυτερα πραγματακια μεσα χωρις αυτο να σημαινει οτι πασχει απο κατι στο συνολο

μενει μονο το μοτερ ( λες ο τουρκος να μου κανει στραβη ;  >:( ) στρωσιμο και στον αερα μετα

αν ολα πανε καλα θα ανεβασω και video


Τίτλος: Απ: Seagull Extra 300S .60
Αποστολή από: petran στις Παρασκευή, 14 Σεπ 2007, 23:21:58
φιλε πως βαζεις πολλες φωτο σε ενα post?


Τίτλος: Απ: Seagull Extra 300S .60
Αποστολή από: Κώστας Κωστόπουλος στις Παρασκευή, 14 Σεπ 2007, 23:52:43
Δες το Φωτογραφίες και αρχεία στα μηνύματα (https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=37.msg114#msg114).

Ο Παύλος έβαλε φωτογραφίες από το Photobucket. Το ίδιο μπορείτε να κάνετε με φωτογραφίες σας από το άλμπουμ. Δείτε το Πως θα δημιουργηθεί ένα προσωπικό άλμπουμ στο Aeromodelling GR; (https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=135.msg13503#msg13503).

Ομως οι φωτογραφίες είναι πάρα πολλές για ένα μήνυμα. Η πηγή είναι εξωτερική και δεν επιβαρύνει το bandwidth του Aeromodelling GR, πράγμα που δεν ενδιαφέρει γιατί είναι πολύ μεγάλο, επιβαρύνει όμως τον χρόνο που θα κάνει να φορτωθεί το μήνυμα από όποιον το βλέπει.

Το φόρουμ δεν είναι ο κατάλληλος χώρος για πολλές φωτογραφίες, δεν είναι δόκιμη τακτική, το Aeromodelling GR διαθέτει γι' αυτό το άλμπουμ. Τοποθετείτε μια φωτογραφία ενδεικτικά και ένα link για το άλμπουμ σας (μπορείτε να κάνετε ξεχωριστο για κάθε μοντέλο) ή άλμπουμ που έχετε δημιουργήσει αλλού.  ;)


Τίτλος: Απ: Seagull Extra 300S .60
Αποστολή από: petran στις Σάββατο, 15 Σεπ 2007, 00:04:56
Οκ ευχαριστω

Πετρος


Τίτλος: Απ: Seagull Extra 300S .60
Αποστολή από: Κώστας Κωστόπουλος στις Σάββατο, 15 Σεπ 2007, 08:11:01
To link στο Φωτογραφίες και αρχεία στα μηνύματα (https://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=37.msg114#msg114) δεν είχε μπει σωστά. Διορθώθηκε.


Τίτλος: Απ: Seagull Extra 300S .60
Αποστολή από: Δημήτρης Άρτα στις Δευτέρα, 4 Οκτ 2010, 13:54:45
Από το manual του αεροπλάνου παραθέτω τις κινήσεις που πρέπει να έχουν οι επιφάνειες ελέγχου σε high και low rate.....!
INITIAL FLYING/SPORT FLYING
Ailerons low rate -3/8” up -3/8” down
Elevator low rate -3/16” up - 3/16” down
Ailerons high rate - 7/8” up -7/8” down
Elevator high rate -3/8’ up - 3/8” down
Rudder high rate -1 1/4” left and right
Rudder low rate - 3/4” left and right
Do not use the aerobatic settings
for initial test flying or sport flying
Για το Rudder τις κινήσεις τις καταλαβαίνω...αλλά για το Elevator και τα Ailerons κάπου δε μου στέκουν οι κινήσεις τους!
Έχει λάθος το manual ,και αν ναί ποιές είναι οι σωστές??


Τίτλος: Απ: Seagull Extra 300S .60
Αποστολή από: Δημήτρης Άρτα στις Τρίτη, 24 Μάι 2011, 15:24:05
Παρά τις ανησυχίες μου για τις κινήσεις,το αεροπλάνο έκανε την παρθενική του πτήση χτές το πρωί στο ''ιδιωτικό'' μου μοντελοδρόμιο!!
Γενικά, σε  όλα μου τα μοντέλα , σε αυτό το χώρο κάνω τις πρώτες πτήσεις τριμαρίσματος,χωρίς να με απασχολεί-ενοχλεί  κάποιος άλλος και χωρίς αέρα συνήθως!!


Τίτλος: Απ: Seagull Extra 300S .60
Αποστολή από: Δημήτρης Άρτα στις Τρίτη, 24 Μάι 2011, 15:35:17
Το αεροπλάνο πετά με τον Magnum .61 2T,που εμένα μου φάνηκε υπεραρκετός για το μέγεθος και το βάρος αυτού του αεροπλάνου!!
Άν και είναι το πρώτο μου Sport-ακροβατικό αεροπλάνο που πετάω,μου φάνηκε αρκετά εύκολο στο πέταγμά του!!
Το μόνο πρόβλημα που συνάντησα ήταν το να ρυθμίσω σωστά τον τροχό της ουράς ώστε να πηγαίνει ευθεία ....στο έδαφος!!!
Ρύθμιση κινητήρα .....by TOLIS....(έχει ''αυτί'' ο άνθρωπος)!!
Γενικά ένα όμορφο αεροπλάνο με πολύ καλή κατασκευή και  σε πολύ καλή τιμή!!


Τίτλος: Απ: Seagull Extra 300S .60
Αποστολή από: Yankos στις Τρίτη, 24 Μάι 2011, 18:13:52
Καλοπέταχτο Δημήτρη!
Εννοείς ότι δε σου φτάνουν οι κινήσεις στo elevator και στα ailerons;
Δώσε λίγο λίγο κι άλλες μέχρι να δεις ότι εκεί σε βολεύει.
Κατά τη γνώμη μου οι κινήσεις των πηδαλίων έχουν να κάνουν με το χειριστή, το ζύγισμα,
το στυλ πτήσης, ακόμη και με την έλικα.


Τίτλος: Απ: Seagull Extra 300S .60
Αποστολή από: Χρήστος Καΐτσας στις Τρίτη, 24 Μάι 2011, 18:23:00
Καλοπεταχτο Δημητρη....Καλες προσγειωσεις να εχει το extraki σου....Κανε αυτο που σου ειπε ο yaknos παιξε λιγο και θα δεις που ειναι εκει που το θες....Επισης παιξε και με το expo στις μικροτερες λιγοτερο expo και στις μεγαλυτερες περισσοτερο...Κατα την δικια μου γνωμη δεν θελει και πολυ μεγαλες κινησεις λογω οτι το συγκεκριμενο αεροπλανο ειναι scale και οχι 3d....Χρηστος!!! :)


Τίτλος: Απ: Seagull Extra 300S .60
Αποστολή από: vilisdev στις Τρίτη, 24 Μάι 2011, 18:33:02
Ομορφο αεροπλάνο, έχω και εγώ ένα ίδιο (ακόμα στο  κουτί) σαν backup στο Graupner LEKI με OS .61FX. Τι κινήσεις έβαλες σε aileron και elevator τελικά? Ο κατασκευαστής προτείνει 0.5cm σε low και 1cm σε high rate στο elevator το οποίο φαίνεται πολύ λίγο και αν κρίνω απο το LEKI που είναι όμοιο εκεί έχει σχεδόν τετραπλάσια κίνηση. Θα δούμε και κανένα video?


Τίτλος: Απ: Seagull Extra 300S .60
Αποστολή από: Δημήτρης Άρτα στις Τετάρτη, 25 Μάι 2011, 09:04:04
Ευχαριστώ παιδιά!Απλώς μου φάνηκαν πολύ μικρές οι κινήσεις σε low rate,αλλά όπως αποδείχτηκε στην πορεία είναι υπεραρκετές για τις πρώτες πτήσεις μου σε τέτοιου τύπου αεροπλάνα!Τελικά το manual ήταν πολύ σωστό....!!
Γενικά στις πρώτες πτήσεις τριμαρίσματος ενός μοντέλου χρησιμοποιώ αρκετό expo το οποίο στη συνέχεια και όσο του πέρνω τον ''αέρα'' το μειώνω σταδιακά,αλλά πάντα κρατάω ένα 10 % - 15 %  !!!
Τώρα π.χ. στο Extra 300S έχω 20% - 30%!
vilisdev έχω κρατήσει τις κινήσεις που προτείνει το manual.Για το πτητικό μου επίπεδο, μου είναι υπεραρκετές!
Όσο για βιντεάκι, ακόμα ''χρωστάω'' για την Wilga.....!Άμα καταφέρει και επιζήσει μέχρι να βρώ ευκαιρία και το τραβήξω τότε θα το δούμε και αυτό στις οθόνες....! ;D ;D