Aeromodelling GR

Αεροπλάνα R/C - Καύσιμο => Ακροβατικά ακριβείας - F3A - F3A GR => Μήνυμα ξεκίνησε από: Κωστης στις Τρίτη, 26 Ιαν 2010, 18:06:35



Τίτλος: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Τρίτη, 26 Ιαν 2010, 18:06:35
  Καλησπερα

 Τελειωνω απο την εξεταση σημερα κι ενα λεπτο μετα χτυπα το κινητο. Γεια σας, ειμαστε απο την ταδε εταιρια εχουμε ενα μεγαλο δεμα να σας παραδωσουμε λεει ο υπαλληλος. Ειστε σπιτι? Και μου ηρθε το πετουμενο που τοσο καιρο περιμενα!!!

 


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Τρίτη, 26 Ιαν 2010, 18:07:58
  Το manual


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Τρίτη, 26 Ιαν 2010, 18:08:48
  Το εσωτερικο της συσκευασιας


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Τρίτη, 26 Ιαν 2010, 18:13:52
  Και η κουκλα που θα του φορεθει, YS 110's.  Σερβομηχανισμοι, σε ολα τα πηδαλια και στο γκαζι θα φορεθουν τα ds821 digital καθως ειναι πραγματικα ατζογαριστα και πολυ καλα σερβο γι'αυτο που προσφερουν πλην του rudder που θα φορεθει ενα Ηitec HS 5625 digiltal επισης. Ρευμα μια 4αδα eneloop στα 2000 mah για αρχη κι αργοτερα ισως μπει regulator. Θα μπουνε horn with ball bearings σε ολα τα πηδαλια για αποφυγη τζογων.
  Ευελπιστω να πετα ετσι οπως το εχω δει και πεταξει απο φιλους!


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Στέφανος στις Τρίτη, 26 Ιαν 2010, 18:19:40
χαχαχχαχαχ.... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:

Κάτσε διάβασε ρε και μετά πιάσε το ρημάδι....


Ούτως η άλλως θα το βαρεθείς γρήγορα, ρημάδι - κουβάς είναι...!

χαχχαχαχααχαχαχ....................... :D :D ;D ;D ;D

Καλορίζικο!!!

Θα σου αρέσει.


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: andreas στις Τρίτη, 26 Ιαν 2010, 18:37:25
Μεγιες καλοπεταχτο!! το 5625 αστο καλητερα ...σε μικρο χρονο θα εχει κενα ...αν το εχεις προχειρο οκ αλλα αν ειναι να το παρεις .παρε κατι αλλο .Παρεπιπτοντος το evo -kapout


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Γιάννης Παξιμαδάκης στις Τρίτη, 26 Ιαν 2010, 19:04:25
Κωστή
μεγεια  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: _ΤΑΣΟΣ_ στις Τρίτη, 26 Ιαν 2010, 23:39:49
Mεγειές Κώστα,

Τα κεφαλια μέσα τώρα και ξεκίνα την δουλειά.

ΑΑΑ και σε θελω παρέα να βοηθήσεις σε κεινο που φτιαχνω, λεμε τωρα, και εγω


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: 3DJunk στις Τετάρτη, 27 Ιαν 2010, 02:41:45
Μεγιες καλοπεταχτο!! το 5625 αστο καλητερα ...σε μικρο χρονο θα εχει κενα ...αν το εχεις προχειρο οκ αλλα αν ειναι να το παρεις .παρε κατι αλλο .Παρεπιπτοντος το evo -kapout

Κapout δηλαδη?


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Serafim στις Τετάρτη, 27 Ιαν 2010, 09:35:57
Καλημέρα Κωστή

Καλορίζικο και καλοπέταχτο  :thumbs up:

Σεραφείμ


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: TOLIS στις Τετάρτη, 27 Ιαν 2010, 12:14:57
ρε, τρελοκομειο γιε μου...καλα λεει ο στεφανος....πρωτα το διαβασμα, ακους....αλλιως θα σου κοψω το χαρτζιλικι...
αντε ρε καλοπεταχτο και με την πρωτη θεση στο F3A GRB... :D :D :D

αντρεα?????? τι εγινε????  εφυγε το EVO????


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Τετάρτη, 27 Ιαν 2010, 12:16:38
  Ευελπιστω πολυ παιδια. Ευελπιστω να το χαρω συντομα στον αερα. Εχει κι εναν παλιοκαιρο εδω πανω :( Στην ουσια το inspire θα ειναι το αεροπλανο των προπονησεων και της Κυριακης!  ;)  Το διαβασμα για τις επομενες 10 μερες θα κανει διακοπες καθως ο πρωτος κυκλος της εξεταστικης τελειωσε...με επιτυχια  :D ;)

  Ανδρεα γιατι καπουτ?


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Τετάρτη, 27 Ιαν 2010, 16:46:00
  Καλως εχοντων των πραγματων, το σαββατοκυριακο θα αρχισει η συναρμολογηση 2 ιδιων inspire. Μαζι με τον Στεφανο( το αλλο inspire) ευελπιστουμε απο Δευτερα να αρχισουμε το στρωσιμο των μηχανων και το τριμμαρισμα των μοντελων. Η Μονη τους διαφορα στην ουσια θα ειναι το σερβο του rudder και οι αντικραδασμικες βασεις. Απο εκει και περα ξεκινα η μονομαχια με κορδελες  :P :P :P :P :D  :)


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Γιάννης Κουρμπάνης στις Πέμπτη, 28 Ιαν 2010, 14:15:34
Καλορίζικο το καινούργιο "εργαλείο" Κωστή, καλές πτήσεις και προπονήσεις ευχομαί!Χαιρετίσματα απο Αθήνα.
Γιάννης.


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: GiannisX στις Πέμπτη, 28 Ιαν 2010, 20:54:25
βλέπω να διοργανώνεται κανένα inspire tournament  ;D
Kώστα, απροβλημάτιστο και καλές ίσιες πτήσεις  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Yankos στις Παρασκευή, 29 Ιαν 2010, 13:52:03
Καλές προπονήσεις Κωστή και καλούς αγώνες  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: ΒΟΝΤΣΑΣ ΚΟΖΑΝΗ στις Παρασκευή, 29 Ιαν 2010, 14:52:34
Αν του βαλεις μονοσκορδο λες να αλλαξει το κεντρο βαρους ? :laugh:οπως και να χει καλοριζικο :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Γαβανάς Χάρης στις Παρασκευή, 29 Ιαν 2010, 20:46:45
Χλωμή την βλέπω αυτή την εξεταστική Κωστή απο τη μία το INSPIRE απο την άλλη μαθήματα κιθάρας...

Πολύ χλωμή την βλέπω.....

Καλοπέταχτο πάντως να είναι το καινούργιο σου απόκτημα.

Φιλικά Χάρης


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 01:57:44
  Τα νεα μαθαινονται γρηγορα ε???  ;D   Η εξεταστικη Χαρη εχει παει παρα πολυ καλα με 7/8 επιτυχη μαθηματα. Ετσι λοιπον, βρηκα λιγο χρονο να ξεκλεψω και ξεκινησε η συναρμολογηση του inspire. To servo απο το ενα φτερο



Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 01:58:20
   To σερβο απο το rudder 

 


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 02:00:08
  Μπηκαν παντου μεντεσεδες και σερβομηχανισμοι, ανοιχτηκαν τρυπες οπου χρειαστηκε,κολληθηκε πισω ο  μηχανισμος του elevator οπως κολληθηκε και το stab. Εννοειται οτι με τον Στεφανο μετρησαμε και ξαναμετρησαμε αποστασεις για να βγει οσο το δυνατον ισιο το μοντελο.


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 02:09:44
 Και τελος, κολληθηκε  το firewall  στο οποιο θα περαστει κι ενα χερι ρητινη. Την επομενη φορα θα μετρηθουν οι αποστασεις για να μπει η αντικραδασμικη και θα φτιαχτουν καρμπονοντιζες.  Ολα μεχρι στιγμης ειναι οκ με μονο μας παραπονο, στις πιτσες ζητησαμε καυτερη πιπερια και δεν εβαλαν :(  :D  Στην τελευταια φωτο ο Στεφανος με το inspire, που δεν ξερω γιατι κρυφτηκε, μπροστα απο το spot-on το οποιο πεταει καταπληκτικα!!!


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: sfyris στις Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 13:27:52
Oups  :o διακρίνω ελικόπτερο; υποννοείς κάτι;  ^-^


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: FlyingDoctor στις Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 20:04:26
Φιλε καλησπερα!
Πολυ ομορφο το fliton.Επειδη το ζαχαρωνω εδω και καιρο σου ειναι ευκολο να μου πεις απο που το πηρες,ποσο σου στοιχησε αγορα και αν το πηρες απ'εξω ποσο πληρωσες μεταφορικα και απο που?
Σ'ευχαριστω και ελπιζω να μην γινομαι αδιακριτος.


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 20:32:10
  Καλησπερα Βασιλη

  Αφου εψαξα στην Ελλαδα και δεν το βρηκα σε stock, το παρηγγειλα απο εδω: http://www.der-schweighofer.at/artikel/72202/modellsport?query=inpire+ (http://www.der-schweighofer.at/artikel/72202/modellsport?query=inpire+)

 Μου κοστισε 229€ το μοντελο + 6€ μεταφορικα για Ελλαδα. Επειδη ομως εκανα παραγγελια πανω απο 250€, τα μεταφορικα ηταν δωρεαν.
 
  Κοσμα, ο raptor που βλεπεις στη φωτογραφια ειναι του φιλου μου του Στεφανου. Δυστυχως δεν εχω καθολου χωρο στο φοιτητικο μου σπιτι κι ετσι φτιαχνω το 

 μοντελο στο εργαστηριο του!


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: FlyingDoctor στις Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 20:44:14
Σ'ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου Κωστη.Και γω το εψαχνα Ελλαδα αλλα τιποτα,και απο Αγγλια ηταν ακριβα τα αποστολικα.


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: sfyris στις Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 21:56:48
Φτου κρίμα και χάρηκα  :'(


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: 3DJunk στις Τρίτη, 2 Φεβ 2010, 23:11:44
To μοντελο μπορει να βρεθει εδω:

http://www.hobbyworld.gr/ (http://www.hobbyworld.gr/)



Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: FlyingDoctor στις Τετάρτη, 3 Φεβ 2010, 00:28:13
Νικολα,δεν εχει διαθεσιμοτητα εδω και πολυ καιρο.Τον ειχα ρωτησει και για το μεγαλο το fliton αλλα και για το tojeiro 140.
Σ'ευχαριστω παντος.


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Πέμπτη, 4 Φεβ 2010, 01:22:18
 Βγηκε και σημερα δουλιτσα. Αρχικα τελειωσαν ολες οι καμπονοβεργες. Χρησιποιηθηκαν Μ2 και Μ3 βιδες οπου και κοπηκαν τα κεφαλια τους, περαστηκε ενα παξιμαδι στη μεση και απο εκει και περα με εποξιδικη κι υαλουφασμα οπου χρειαστηκε μπηκαν στα ball link και στα αντιστοιχα horn. Δυστυχως ειχα εποξιδικη η οποια θελει 4 ωρες για να πηξει και 12 ωρες για να στεγνωσει πληρως οποτε την επομενη φορα θα περαστουν οι καρμπονοβεργες. Εμεινε αυτην του γκαζιου οπου και θα φτιαχτει στο τελος.


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Πέμπτη, 4 Φεβ 2010, 01:26:43
  Συνεχεια ειχε η βαση της μηχανης η οποια ωφειλω να πω πως μου εφαγε αρκετο χρονο. Επρεπε να τρυπηθει σε 4 σημεια πανω στα οποια καθεται η μηχανη καθως και τα λαμακια τα οποια χρειαζονται για τη στηριξη της. Μου πηρε αρκετες ωρες αλλα εγινε σωστη δουλεια. Πηρα και τις ευθειες της ως προς το center line για να μπει στο firewall.


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Πέμπτη, 4 Φεβ 2010, 01:29:47
  Και ακομη μια. Η βαση που εχει καθησει ο κινητηρας ειναι τυπου rail X-Tech Soft Beam Engine Mount. Παλιοτερα κυκλοφορουσαν και κυκλοφορουν ακομη οι  ΜΚ, οι οποιες συμφωνα απο αυτα που εχω δει, ηταν δεν ηταν  χρηστικες. Το 2009 βγηκε η συγκεκριμενη και σκεφτηκα να την δοκιμασω. Αν κανει δουλεια ή οχι, θα φανει!!!


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Geοrge στις Παρασκευή, 19 Μάρ 2010, 10:16:56
Που είσαι Κωστή χάθηκες πέταξε;
Δώσε μας link για την βάση της μηχανής.
Πές μου σε παρακαλώ για servo εαν δεν κοιταγες το θέμα οικονομίας τι θα διάλεγες?  για το κάθε πηδάλιο χωριστά


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Κυριακή, 6 Φεβ 2011, 21:25:43
   Περασε μολις ενας χρονος απο τοτε που ξεκινησα να φτιαχνω το inspire και η κατασκευη εμεινε στη μεση για διαφορους λογους.

 Μολις σημερα ξαναεπιασα το μοντελο. Υπαρxουν καποιες αλλαγες. Η YS πλεον ανηκει στον αγαπημενο μου μπαμπα κι ετσι το setup που θα μπει θα ειναι ηλεκτρικο στα 6's με axi μοτερ και hacker esc.  2 Απογευματα δουλιτσα θελει και ειναι ετοιμο.

 Το αεροπλανο θα ονομαστει: Inspire from Moore ... τιμης ενεκεν στον μεγαλο Gary Moore που εφυγε αδοξα σημερα απο τη ζωη σε ηλικια μολις 59 χρονων.  :'( Ηταν ειδωλο μου και ειμαι φοβερα επηρεασμενος απο τη μουσικη του. R.I.P. my FRIEND!!!

http://www.youtube.com/watch?v=4O_YMLDvvnw&feature=list_related&playnext=1&list=MLGxdCwVVULXc_mg1dYfAHDSoKGNkLdpRF (http://www.youtube.com/watch?v=4O_YMLDvvnw&feature=list_related&playnext=1&list=MLGxdCwVVULXc_mg1dYfAHDSoKGNkLdpRF)


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 13:33:19
  Μαλλον αυτο το αεροπλανο εχει ενα θεμα με τα ηλεκτρικα Setup.

 Μου εκαψε axi moter και hacker esc στα 6 στοιχεια Lipo με 18 χ 12 APC .  Πηρα λοιπον κινεζικο setup:   turnigy μοτερ και esc στα 100Ah  με 17 χ 10 APC. Τα δοκιμασα στο σπιτι και δουλευαν σωστα. Παω στο μοντελοδρομιο, συνδεω μπαταρια, δουλευει για 2-3 στροφες το μοτερ κι επειτα ολα νεκρωνουν. Εκανε τα χαρακτηριστικα του bip του esc οπου μετα απο λιγα δευτερολελπτα σταματησαν κι αυτα.
  Απο οτι βλεπω, το ηλεκτρικο setup δεν με παει. Οποτε θα ξηλωσω ολο το firewall που εφτιαξα για ηλεκτρικο και θα περασω σε gas engine. Αποφασισα να φορεσω τον DLE 20 με 16 χ 8 APC ή 17 χ  6 APC . Διαβασα θετικα σχολια σε πολλα reviews στο ιντερνετ και με αυτες τις προπελλες θα εχω 6,5 κιλα ωση στις 8700-9300 στροφες. Ειναι οικονομικος, και καει πολυ λιγοτερα απο οτι οι nitro glow.  ;)

Υ.Γ. : Επισης το inspire βλεποντας την YS γλυκαθηκε, γι 'αυτο μου εκανε τα παλαβα οταν εκανα την μετατροπη σε ηλεκτρικο. Ελπιζω τωρα να ησυχασει ;)


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: v_tolias στις Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 14:02:09
Ελπιζω μόνο να μην είναι Nitro Addicted :D


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Yankos στις Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 14:04:08
Με γεια το μοτέρ  :beer:
Θέλουμε εντυπώσεις από το μοτέρ αλλά και από το συνδυασμό του με το inspire  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: TOLIS στις Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 14:09:27
γιε μου....πηρα το μηνυμα σου....
χμμμμμμμμμ.....ουτε η δικη σου περιπτωση επιδεχεται θεραπειας.... ;D ;D ;D ;D ;D


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: "PAPPY" στις Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 14:17:13
Κωστή επειδή από τα χέρια μου πέρασαν 2 inspire90 τα είδα ότι δεν είναι για πολλούς κραδασμούς.
Το αεροπλάνο αυτό, αυτός που το σχεδίασε μάλλον ήθελε να το κάνει και για θερμικό και για ηλεκτρικό αλλά μάλλον.......αλληθώριζε προς
την ηλεκτρική πλευρά. Εχει φανταστικά χαρακτηριστικά αλλά ρε παιδί μου με τον ΑΧ120 και βάραγε φοβερά.
Μήπως είναι υπερβολή τελικά ο gas κινητήρας?


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Yankos στις Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 17:47:03
Δεν ξέρω αν έχει περισσότερους κραδασμούς ο DLE20 από τον 120ΑΧ,
αλλά ο 120ΑΧ είναι ελαφρώς δυνατότερος και το inspire τον άντεξε.
Επίσης το inspire αντέχει στους κραδασμούς από έναν YS110-120, δοκιμασμένα.
Μάλλον δε θα υπάρξει πρόβλημα.
Εξάλλου και ο 120ΑΧ που τόσο έχει φορεθεί σ' αυτό το μοντέλο είναι 20cc.


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: andreas στις Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 21:04:12
Εμενα παντος δεν με προβληματιζει αν αντεχει το iπnspire αλλα αν φτανει ο 20αρης για patern προγραμα ..φοβαμαι οτι θα ειναι λιγος :-\


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: TOLIS στις Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 22:53:19
μπα....αντρεα μου...δεν θα ειναι λιγος..καπου πηρε το ματι μου στο youtube να γυρναει 16-8 στις 9000 στροφες..


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Yankos στις Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 22:59:30
Και 'γω νομίζω ότι θα το πάει καλά.
Σ' αυτό το βίντεο πετάει με funtana 125, δεν το σκίζει, αλλά το πάει καλούτσικα.
Το funtana είναι όμως και 4500γρ με καύσιμο, το inspire πρέπει να είναι ελαφρύτερο ή όχι;

JEGVpqDmMLk&feature


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 23:03:36
  Ειδα καπου να γυρναει 16 χ 8 στις 9500 στροφες. Πιστευω οτι θα το παει καλα. Θα ενισχυθει σιγουρα το firewall μπροστα γιατι πραγματι το inspire περισσοτερο για ηλεκτρικο σχεδιαστηκε.Οι πρωτες 20 πτησεις, χωρις cowl. Απο οτι ειδα, στο break i,n θελει να παιξει στις 4500 στροφες για 2 ωρες!!! Μετα πανω στο αεοπλανο.

 Υ.Γ. : Παλι καλα που μου εβαλε ο Yankos την ιδεα για DLE 20. Σε ευχαριστω Γιαννο. Επισης, πατερα, δε νομιζω να υπαρχει θεραπεια!

 Το αεροπλανο αυτην τη στιγμη ζυγιζει 3100. Υπολογιζω να πεταξει στα 4100 περιπου.


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: "PAPPY" στις Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 23:19:42
Ο προβληματισμός μου είναι για το χτίσιμο του αεροπλάνου και όχι για το αν ο DLA έχει περισσότερους κραδασμούς ή όχι από τον ΑΧ.
Αυτό είναι αδιάφορο αφού και οι δύο παράγουν εξίσου κραδασμού ςπου μεταδίδονται σε όλο το σκαρί!!!
Η εμπειρία μου μου έδειξε ότι τα περισσότερα σημεία όπως βίδες στήριξης φτερών και βίδες canopy θα πρέπει να αντικατασταθούν με πλαστικές γιατί μέταλλο
με μέταλλο δεν είναι ότι καλύτερο. Παρότι και στα δύο αεροπλάνα είχα ζυγίσει προσεκτικά τις έλικες ωστόσο στο foul throttle οι κραδασμοί δεν μειώθηκαν σχεδόν καθόλου.
Ιδιαίτερα στα φτερά που όμως ήταν αναμενόμενο σε αεροπλάνο με τόσο ελαφριά κατασκευή φτερού.


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Τετάρτη, 15 Ιούν 2011, 23:24:27
 Οι βιδες στο canopy, θα αντικατασταθουν με μαγνητακια. Οι βιδες των φτερων, μαλλον με πλαστικες αν και δεν το θεωρω απαραιτητο. Εχω δει πολλα inspire να παιζουν με 120 ΑΧ και YS 110's και μετα απο πολλες πτησεις να μην υπαρχει τζογος στα σημεια αυτα.


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: "PAPPY" στις Πέμπτη, 16 Ιούν 2011, 10:17:57
Πάντως πιστεύω ότι θα το χαρείς!!!
Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι όπου και να ψάξεις είναι out of stock!!!
Στην κατηγορία των αεροπλάνων αυτού του μεγέθους (90) και στο εξωτερικό θεωρείται
από τα καλύτερα. Ακολουθάει τις παλιές γραμμές στην άτρακτο σχετικά με το σχήμα αλλά
σαν χαρακτηριστικά έχει πολύ καλές επιδόσεις.


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Τρίτη, 12 Ιούλ 2011, 10:28:32
   Καλημερα


 χθες τοποθετηθηκε η DLE 20 στο inspire και πηρε για πρωτη φορα μπρος. Επαιξε περιπου 4 λεπτα στο εδαφος και φυσικα δεν εκαψε σχεδον τπτ αν και ζεσταθηκε πολυ αλλα με 33 βαθμους κελσιου δεν ειναι να στρωνεις κινητηρες στο εδαφος. Την Τεταρτη θα ρυθμισω τις βελονες της και θα αρχισω τις πρωτες χαλαρες πτησεις μεχρι να στρωσει πληρως. ;)


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Stargazer στις Τρίτη, 12 Ιούλ 2011, 12:58:08
 :thumbs up: :thumbs up:  άντε να βλέπω βενζίνες στο μοντελοδρόμειο  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Τρίτη, 12 Ιούλ 2011, 19:20:42
 Σωστα Δημητρη  ;)

 Εκανα το πρωτο ντεποζιτο στρωσιμο. Πρωτη μου φορα χρησιμοποιω βενζινοκινητηρα. Πολυ ευκολος στη ρυθμιση μου φαινεται. Θα χρεσιαστει βεβαια πολλα λιτρα για να στρωσει. Εχω σκοπο ισως ενα ντεποζιτο ακομη στο εδαφος και τα υπολοια στον αερα ανευ Cowl για τα πρωτα 10 λιτρα τουλαχιστον.


Τίτλος: Απ: Inpire 90 + DLE 20
Αποστολή από: Κωστης στις Πέμπτη, 14 Ιούλ 2011, 00:37:44
  Σημερα πρωτη μερα στο μοντ/μιο με την DLE, εβαλα μπρος τον κινητηρα και μεσα σε ενα λεπτο ημουν στον αερα. 10 λεπτα πτηση στις μεσαιες στροφες. Η αληθεια ειναι οτι, δε με τρελανε η δυναμη του κινητηρα στο πρωτο ντεποζιτο αλλα ημουν και πολυ μπουκωμενος οποτε κατεβηκα, αφησα τον κινητηρα να κρυωσει κι εκλεισα 1/8 περιπου τη μεγαλη.
  
Ανεβαινω μετα απο μιση ωρα στον αερα και νομιζα πως πετουσα αλλο αεροπλανο. Η μηχανη πηρε τα πανω της. Πεταξα αλλο ενα 10 λεπτο στο χαλαρο και κατεβηκα. Μετα απο μιση ωρα εκανα και  το τριτο ντεποζιτο. Οταν κατεβηκα στο εδαφος εβαλα στροφομετρο κι επιασα 8610 στροφες με 16 x 8 Mezlik οντας ακομη μπουκωμενη η μεγαλη. Οι χαμηλες
στροφες παιζουν μεταξυ 2000-2030. Λογικο μου ακουγεται γιατι ακομη αστρωτο ειναι το μοτορι. Εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι πως μετα απο 10 λεπτη σχεδον πτηση εκαψε 160-165 ml καυσιμου  :D  και σε καθε πτηση υστερα απο μετρηση καιω περιπου 130mAh απο την μπαταρια της ηλεκτρονικης. Το μειγμα που χρησιμοποιω ειναι 30ml λαδιου
στο 1 λιτρο βενζινης αν και για τα πρωτα 3 λιτρα εβαλα 35ml λαδιου  συνθετικο motul. Αργοτερα που θα τελειωσει θα δοκιμασω Bel Ray υστερα απο προτροπη του φιλου μου Δημητρη Σοφου.

  Το setup για την ηλεκτρονικη ειναι ενα http://www.rcexl.com/news/Accessories/10.html (http://www.rcexl.com/news/Accessories/10.html) για να μπορω να κλεινω την ηλεκτρονικη απο την τηλεκατευθυνση. Εχει ενα led για να μου δειχνει ποτε ειναι σε λειτουργια και ποτε οχι. Βεβαια με το συγκεκριμενο gadjet μπορει κανεις να χρησιμοποιησει μονο μια μπαταρια στο αεροπλανο κοινη για δεκτη και για ηλεκτρονικη. Προς το παρων χρησιμοποιω μια μικρη 800mAh eneloop AAA. Αργοτερα θα δοκιμασω να χρησιμοποιησω αυτην που εχω πανω στον δεκτη.

   Σε γενικες γραμμες μου αρεσε η πρωτη επαφη με τον βενζινοκινητηρα. Ο κινητηρας  ντεποζιτο με το  ντεποζιτο σιγα σιγα θα στρωνει και θα λειτουργει καλυτερα. Υπομονη λοιπον τα πρωτα 10 λιτρα για το στρωσιμο.

 


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Γιαννης Κλειδαρας στις Πέμπτη, 14 Ιούλ 2011, 08:49:05
Κωστη, εμενα φιλος που εχει ρεκτιφιε και επιμεταλλωσεις κυλινδρων, αυτο με τα Motul, μου ειπε να το κανω αμεσα και οχι να περιμενω να τελειωσουν


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Πέμπτη, 14 Ιούλ 2011, 16:09:27
  Γιαννη, εννοεις να παρω κι αλλο motul για ενδεχομενη ελλειψη στην αγορα?


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: andreas στις Πέμπτη, 14 Ιούλ 2011, 17:25:00
 :thumbs up:Κωστη καλες πτησεις με την βενζινουλα....θα δεις ποσα πλεονεκτηματα εχει σε σχεση με οποιαδηποτε glow μηχανη ...αν μπλεξεις μια φορα με βενζινα δυσκολα ξαναγυρνας στη μεθανολη ::)


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Πέμπτη, 24 Νοέ 2011, 19:47:06
  Καλησπέρα

 Ύστερα από ένα τρίμηνο, το inspire ξαναβρέθηκε στον αέρα. Η μηχανή δουλεύει καλύτερα. Έκαψα πέντε ντεπόζιτα σήμερα. Με εκπλήσσει η άνοδος που κάνει. Ο κινητήρας, χρειάζεται κι άλλο στρώσιμο. Ψιλομπερδέυει σε κάποια σημεία του. Με το που πείραξα λίγο τις βελόνες, έφτιαξε. Εκείνο που παρατήρησα, σε κατακόρυφη κάθοδο στο ρελαντί, νιώθω ότι δεν σκάει   ο κινητήρας, σαν να μη δίνει ρεύμα η ηλεκτρονική. Με το που βγω σε ευθεία πτήση, ξαφνικά παίρνει απότομα τις στροφές, αφού προηγουμένως έχω ανεβάσει μερικά κλικ το γκάζι.
  Δεν ξέρω αν έχει τύχει σε κάποιον από εσάς. Μου συνέβη 3 φορές. Έκλεισα λίγο τη μικρή και κάπως διορθώθηκε. Ίσως χρειάζεται κι άλλο στρώσιμο. Σε γενικές γραμμές, είμαι πολύ ευχαριστημένος. Θα ξεκινήσω σιγά, σιγά το τριμαρισμα για F3A.
  Το καλύτερο από όλα είναι το κόστος του καυσίμου, μόλις  1,5€   :D  :)


Τίτλος: Απ: Inpire 90 F3A
Αποστολή από: Κωστης στις Κυριακή, 27 Νοέ 2011, 21:52:56
 Τελικά βρήκα το λόγο που μου έκανε κόλπα. Χρειαζόταν ελάχιστο άνοιγμα η μικρή. Τώρα δουλεύει μια χαρά :)