Aeromodelling GR

Ελικόπτερα R/C => Ελικόπτερα με καύσιμο => Μήνυμα ξεκίνησε από: PaNt στις Τετάρτη, 9 Δεκ 2009, 00:41:03



Τίτλος: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: PaNt στις Τετάρτη, 9 Δεκ 2009, 00:41:03
Κραδασμοι

Στο ξεκινημα:

1.οταν πατε να ξεκινησετε και τα φτερα δεν ειανι ευθυγραμμισμενα τοτε ισως εχετε κραδασμο εως οτου να ευθυγραμμισουν απο τις στροφες που θα παρει..
2.Αν τα φτερα δεν ειναι το ιδιο σφιχτα τοτε μεχρι να ευθυγραμμισουν θα αργισουν αρκετα
3.Αν τα φτερα ειναι πολυ χαλαρα θα προκληθει παλι κατι παρομοιο..

Στην προσγειωση:
Πολλες φορες ειδικα σε σκληρο εδαφος μολις προσγειωθειτε και κλεισετε το γκαζι τοτε δημιουργουντε κραδασμοι οι οποιοι ισως ωφειλονται στα παρακατω..
1.το 25% του γκαζιου ειναι αρκετα ψηλα.
2.το 25% των μοιρων ειναι πολυ χαμηλο
3.ο κινητηρας δεν εχει ρυθμιστει σωστα, η μιγμα της μικρης ιεναι φτωχο
4.αν τα φτερα ειναι πολυ χαλαρα

Ταλαντωση του κεντρικου fiN της Βoomas (πανω ,κατω)
1.τα φτερα του κυριως στροφειου εχουν tracking
2.τα φτερα του κυριως στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
3.τα φτερα του ουριαιου στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
4.ο αξονας του ουριαιου στροφειο να ειναι στραβος
5.στραβο blade grip ή σπασμενο
6.στραβο pitch arm (ειναι το arm που ειναι πανω στο blade grip)
7.χαλαρος ιμαντας
8.στραβος κεντρικος αξονας
9.λαθος διακενο μεταξυ γραναζιων (δλδ πολυ σφιχτα συνηθως)

Ταλαντωση του πισω Fin της Boomas
Σιγουρα το προβλημα βγρισκεται στην ουρα... συγκεκριμενα στο πισω μερος της ουρας.
1.αξονας
2.αζυγιστα tailblades
3.σταραβος ενας απο τους 2 αξονες της ουρας.
4.λαθος διακενο μεταξυ γραναζιων


Fuel Foaming (Αφρισμα του καυσιμου στο τανκ, οταν βραζει το καυσιμο)

Αυτο σιγουρα ωφειλετε στον χωρο του κινητηρα. Αυτα που πρεπει να κοιταξετε ειναι τα εξης:
1.Πρωτον δειτε την φανα αν ειανι ζυγισμενη
2.Δειτε το starter shaft αν ειανι στραβο
3.Πρεπει να σιγουρευτειτε οτι και ο στροφαλος δεν εχει καποιο προβλημα
4.Επισης οτι το starter Coupler εχει βιδωθει σωστα και γυρναει ισχια...
5.Τα ρουλεμαν του starter shaft
6.Επισης μπορειτε να φατε λιγο απο το Frame ετσι ωστε να μην μπαινει σφιχτα

Γενικα τριξιμο σε ολοκληρο το Heli

1.Tα φτερα ειναι πολυ σφιχτα
2.Τα dampeners στα φτερα εχουν φαγωθει η ειναι παρα πολυ σφιχτα
3.Τα links ειναι πολυ σφιχτα και θελουν resizing
4.Το Seesaw hub ειναι πολυ σφιχτο
5.δεν εχετε αρκετες στροφες

Soz για τυχον Λαθη θα διορθωθουν..


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Hobbitakos στις Τρίτη, 12 Ιαν 2010, 19:58:50
+1 απο εμενα


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: GeorgeC στις Τρίτη, 12 Ιαν 2010, 22:52:12
Πολυ καλο PaNT!  :thumbs up:
Να προσθεσω ισως οτι χαμηλης συχνοτητας κραδασμοι στο Κ.στροφειο συνοδευομενοι απο επιμονο tracking αντιμετωπιζονται -συνηθεστερα- με καινουρια head dumpers (οπως ανεφερες) και -σπανιοτερα- απο νεα thrust bearings.
Επισης χαμηλης συχνοτητας κραδασμους πολλες φορες γενουν τα αζυγιστα , και κακοευθυγραμισμενα paddles.


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Δημήτρης Άρτα στις Τρίτη, 12 Ιαν 2010, 23:33:32
Περιστασιακό ,δυνατό τρέμουλο στα skid του ελικοπτέρου, κατά τη διάρκεια του χόβερ που μπορεί να οφείλεται?


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: GeorgeC στις Τετάρτη, 13 Ιαν 2010, 00:05:01
Eαν ειναι περιστασιακο οπως λες πιθανοτατα να προκειται για συντονισμο. Αλλαξε (κατεβασε) στροφες στο gov και ψαξε για το υποπτο ρουλεμαν :police:.


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Piper στις Παρασκευή, 5 Φεβ 2010, 12:46:23
Πολύ καλός οδηγός, θα βοηθήσει πολύ κόσμο.  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Helilander στις Τετάρτη, 10 Φεβ 2010, 14:17:33
Πολύ καλός οδηγός και ευχαριστώ
Αλλά επειδή είμαι αρχάριος δεν μπορώ να καταλάβω την ορολογία. Υπάρχει καποιο άλλο σμείο στο forum ή εκτός που να εξηγεί την ορολογία? Μου φαίνονται ακαταλαβίστικα όλα αυτά. Κοιταξα και στο manual του ελικοπτέρου μου Sceadu 50 αλλά δεν τα εχει πολλά με αυτήν την ορολογία.

ευχαριστώ.


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: PaNt στις Τετάρτη, 10 Φεβ 2010, 14:47:57
ναι φιλε μου διαβασε εδω..

http://www.aeromodelling.gr/ForumS/index.php?topic=11704.0


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: denouas στις Δευτέρα, 18 Φεβ 2013, 20:36:02
TREX NITRO LE BEASTX

Εχω κραδασμο στην ουρα δεξια αριστερα , δεν ειναι απο στραβους αξονες ουτε απο ευαισθησια  .παιζει να ειναι απο το beastx που ειναι ακρυβος πανο απο τον κηνητηρα;


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: pagani στις Δευτέρα, 18 Φεβ 2013, 20:48:14
το εχουμε πει 100 φορες, δενεις με ενα δεματικο το beast πανω στο ελικοπτερο και σταματανε οι κραδασμοι


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: PaNt στις Δευτέρα, 18 Φεβ 2013, 21:33:28
TREX NITRO LE BEASTX

Εχω κραδασμο στην ουρα δεξια αριστερα , δεν ειναι απο στραβους αξονες ουτε απο ευαισθησια  .παιζει να ειναι απο το beastx που ειναι ακρυβος πανο απο τον κηνητηρα;

Δν ειναι καθολου λογικο... Δες να balancatreis φανα και ναζυγισεις main kai tail blade...
Το δεματικο ειναι ειναι λυση απλα οτανεχεις λιγο κραδασμο στα σταματηματα κτλ κτλ... Αν εχεις συνεχεια θα βοηθησει αλλα κατα την γνωμη μου πρεπει να το ψαξεις...

Επισης αν μπορεις δες το με velcro


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: ahilleas στις Τρίτη, 19 Φεβ 2013, 09:57:57
TREX NITRO LE BEASTX

Εχω κραδασμο στην ουρα δεξια αριστερα , δεν ειναι απο στραβους αξονες ουτε απο ευαισθησια  .παιζει να ειναι απο το beastx που ειναι ακρυβος πανο απο τον κηνητηρα;

συμφωνω με τους 2 προηγουμενους.σφιχτο δεσιμο της μοναδας,ευαισθησια καπου στο g,
δεν εχει να κανει με αξονες,η θεση ειναι μια χαρα η προκαθορισμενη του κατασκευαστη.
επειδη το ξερω αυτο το ελικοπτερο,η φανα και τα blades ειναι ζυγισμενα.
εγω σε τετοιο ελικοπτερο με αυτο το προβλημα,το ελυνα με αφαιρεση δυναμικοτητας ουρας κατα 1 μοναδα περιπου,
απ το 3 ποντεσιομετρο του beast x.


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: PaNt στις Τρίτη, 19 Φεβ 2013, 11:41:18
TREX NITRO LE BEASTX

Εχω κραδασμο στην ουρα δεξια αριστερα , δεν ειναι απο στραβους αξονες ουτε απο ευαισθησια  .παιζει να ειναι απο το beastx που ειναι ακρυβος πανο απο τον κηνητηρα;

συμφωνω με τους 2 προηγουμενους.σφιχτο δεσιμο της μοναδας,ευαισθησια καπου στο g,
δεν εχει να κανει με αξονες,η θεση ειναι μια χαρα η προκαθορισμενη του κατασκευαστη.
επειδη το ξερω αυτο το ελικοπτερο,η φανα και τα blades ειναι ζυγισμενα.
εγω σε τετοιο ελικοπτερο με αυτο το προβλημα,το ελυνα με αφαιρεση δυναμικοτητας ουρας κατα 1 μοναδα περιπου,
απ το 3 ποντεσιομετρο του beast x.


Επειδη και εγω το ξερω και εχω φιαξει αρκετα τρεξ τπτ δν ειναι ζυγισμενο και ειδικα η φανα...  !  Κινεζικο και ζυγισμενο δν πανε μαζι..!!


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: ahilleas στις Τρίτη, 19 Φεβ 2013, 11:52:47
TREX NITRO LE BEASTX

Εχω κραδασμο στην ουρα δεξια αριστερα , δεν ειναι απο στραβους αξονες ουτε απο ευαισθησια  .παιζει να ειναι απο το beastx που ειναι ακρυβος πανο απο τον κηνητηρα;

συμφωνω με τους 2 προηγουμενους.σφιχτο δεσιμο της μοναδας,ευαισθησια καπου στο g,
δεν εχει να κανει με αξονες,η θεση ειναι μια χαρα η προκαθορισμενη του κατασκευαστη.
επειδη το ξερω αυτο το ελικοπτερο,η φανα και τα blades ειναι ζυγισμενα.
εγω σε τετοιο ελικοπτερο με αυτο το προβλημα,το ελυνα με αφαιρεση δυναμικοτητας ουρας κατα 1 μοναδα περιπου,
απ το 3 ποντεσιομετρο του beast x.


Επειδη και εγω το ξερω και εχω φιαξει αρκετα τρεξ τπτ δν ειναι ζυγισμενο και ειδικα η φανα...  !  Κινεζικο και ζυγισμενο δν πανε μαζι..!!

διευκρινιζω.στο συγκεκριμενο ελικοπτερο εχω ζυγισει εγω προσωπικα τη φανα και τα blades.


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: PaNt στις Τρίτη, 19 Φεβ 2013, 12:23:36
TREX NITRO LE BEASTX

Εχω κραδασμο στην ουρα δεξια αριστερα , δεν ειναι απο στραβους αξονες ουτε απο ευαισθησια  .παιζει να ειναι απο το beastx που ειναι ακρυβος πανο απο τον κηνητηρα;

συμφωνω με τους 2 προηγουμενους.σφιχτο δεσιμο της μοναδας,ευαισθησια καπου στο g,
δεν εχει να κανει με αξονες,η θεση ειναι μια χαρα η προκαθορισμενη του κατασκευαστη.
επειδη το ξερω αυτο το ελικοπτερο,η φανα και τα blades ειναι ζυγισμενα.
εγω σε τετοιο ελικοπτερο με αυτο το προβλημα,το ελυνα με αφαιρεση δυναμικοτητας ουρας κατα 1 μοναδα περιπου,
απ το 3 ποντεσιομετρο του beast x.


Επειδη και εγω το ξερω και εχω φιαξει αρκετα τρεξ τπτ δν ειναι ζυγισμενο και ειδικα η φανα...  !  Κινεζικο και ζυγισμενο δν πανε μαζι..!!

διευκρινιζω.στο συγκεκριμενο ελικοπτερο εχω ζυγισει εγω προσωπικα τη φανα και τα blades.
Τοτε παω πασο γοα το ζυγισμα.. Νομιζα οτι ελεγες γενικα... Λαθος μου :):)

Αρα μηπως εχεις λιγες στροφες;;
Το μοτερ λειτουργει οκ;;
Μηπως εχει κατι ελαττωματικο πανω του το ελικοπτερο;; Πχ στραβο main hub??

Παντως δν ειναι σωστο να τρεμει και απλα με το σφυξιμο του beast να λες οτι ολα ειναι οκ..


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: papabill στις Τρίτη, 19 Φεβ 2013, 12:45:13
τα ρουλεμαν στο μοτερ ειναι καλα? τα εχεις αλλαξει προσφατα?


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: denouas στις Τρίτη, 19 Φεβ 2013, 21:47:27
Μετά από δοκιμές όταν έχω πλούσιο καύσιμο και gov ο κραδασμος σχεδόν εξαφανίζεται όταν το παίζω χωρίς gov και όχι σφυριγμενα έχει κραδασμούς και στην τελευταία είχε κραδασμο πάνω κάτω όλο το ελικόπτερο έντονα .Ευχαριστω για όλες της απαντήσεις σας


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: denouas στις Παρασκευή, 22 Φεβ 2013, 19:19:39
Προσεξτε το πριν προσγειωθει.


http://www.youtube.com/watch?v=aer8NXT9g1w&feature=youtu.be


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Bladedancer στις Τετάρτη, 20 Μάρ 2013, 21:00:25
Τώρα τελευταία έχει αρχίσει και το δικό μου και κάνει την ουρά πάνω κάτω. Πριν 3 πτήσεις το έκανε μία φορά πριν 2 το έκανε δύο τρεις φορές και στην τελευταία το έκανε αρκετά. Δεν πείραξα τίποτα στο ε/π, δεν είχα πτώση ούτε άτσαλη προσγείωση.
trex 450 pro v2 beastx


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: PaNt στις Πέμπτη, 21 Μάρ 2013, 06:28:24
Τώρα τελευταία έχει αρχίσει και το δικό μου και κάνει την ουρά πάνω κάτω. Πριν 3 πτήσεις το έκανε μία φορά πριν 2 το έκανε δύο τρεις φορές και στην τελευταία το έκανε αρκετά. Δεν πείραξα τίποτα στο ε/π, δεν είχα πτώση ούτε άτσαλη προσγείωση.
trex 450 pro v2 beastx

Εχεις δεσει το beast με ενα velcro???
Αν οχι τοτε κανε μια δοκιμη... Μπορει να χαλαρωσε το pad και να δημιουργει προβληματα..



Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Bladedancer στις Πέμπτη, 21 Μάρ 2013, 09:24:51
Το beastx δεν κουνιέται καθόλου, το κοίταξα. Τουλάχιστον με το χέρι φαίνεται σαν να είναι ένα σώμα με το ε/π.
Επίσης πρόσφατα είχα βάλει καινούργια ρουλεμάν σχεδόν παντού και πέταγε άψογα, χωρίς τζόγους και προβλήματα.
Ούτε tracking είχα. Τώρα δεν το κοίταξα.
Αυτό που θέλω καιρό να αλλάξω και δεν το έχω κάνει είναι τα rubber damper αλλά δεν βλέπω να παίζουν ρόλο εκτός και αν δημιουργούν tracking (δεν το έχω κοιτάξει από τότε που το σέταρα και πέταγε καλά)
Να στράβωσε άξονας ή pitch arm χωρίς πτώση γίνεται;
Όσον αφορά το διάκενο γραναζιών, μιλάμε για το main gear ή μπορεί να φταίει και το διάκενο στο tail gear;
Τα φτερά αν ήταν αζύγιστα θα το έκαναν από την αρχή πιστεύω.
Τα gain στο beast τα έχω όλα κέντρο.
Τα σέρβο έχουν αποκτήσει τζόγο στις κινήσεις. Λογικά παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό σωστά;

Ταλαντωση του κεντρικου fiN της Βoomas (πανω ,κατω)
1.τα φτερα του κυριως στροφειου εχουν tracking
2.τα φτερα του κυριως στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
3.τα φτερα του ουριαιου στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
4.ο αξονας του ουριαιου στροφειο να ειναι στραβος
5.στραβο blade grip ή σπασμενο
6.στραβο pitch arm (ειναι το arm που ειναι πανω στο blade grip)
7.χαλαρος ιμαντας
8.στραβος κεντρικος αξονας
9.λαθος διακενο μεταξυ γραναζιων (δλδ πολυ σφιχτα συνηθως)


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Bladedancer στις Παρασκευή, 29 Μάρ 2013, 09:06:01
Το beastx δεν κουνιέται καθόλου, το κοίταξα. Τουλάχιστον με το χέρι φαίνεται σαν να είναι ένα σώμα με το ε/π.
Επίσης πρόσφατα είχα βάλει καινούργια ρουλεμάν σχεδόν παντού και πέταγε άψογα, χωρίς τζόγους και προβλήματα.
Ούτε tracking είχα. Τώρα δεν το κοίταξα.
Αυτό που θέλω καιρό να αλλάξω και δεν το έχω κάνει είναι τα rubber damper αλλά δεν βλέπω να παίζουν ρόλο εκτός και αν δημιουργούν tracking (δεν το έχω κοιτάξει από τότε που το σέταρα και πέταγε καλά)
Να στράβωσε άξονας ή pitch arm χωρίς πτώση γίνεται;
Όσον αφορά το διάκενο γραναζιών, μιλάμε για το main gear ή μπορεί να φταίει και το διάκενο στο tail gear;
Τα φτερά αν ήταν αζύγιστα θα το έκαναν από την αρχή πιστεύω.
Τα gain στο beast τα έχω όλα κέντρο.
Τα σέρβο έχουν αποκτήσει τζόγο στις κινήσεις. Λογικά παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό σωστά;

Ταλαντωση του κεντρικου fiN της Βoomas (πανω ,κατω)
1.τα φτερα του κυριως στροφειου εχουν tracking
2.τα φτερα του κυριως στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
3.τα φτερα του ουριαιου στροφειου δεν ειανι ζυγισμενα
4.ο αξονας του ουριαιου στροφειο να ειναι στραβος
5.στραβο blade grip ή σπασμενο
6.στραβο pitch arm (ειναι το arm που ειναι πανω στο blade grip)
7.χαλαρος ιμαντας
8.στραβος κεντρικος αξονας
9.λαθος διακενο μεταξυ γραναζιων (δλδ πολυ σφιχτα συνηθως)

Υπάρχει περίπτωση να βοηθήσει κάποιος ή να κοιτάξω να το παλέψω μόνος μου;


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: PaNt στις Παρασκευή, 29 Μάρ 2013, 10:21:09
Δν ειναι τοσο ευκολη η περιπτωση για να βοηθησπυμε απο μακρια... Το pad που εχεις ειναι το μαμα;;

Βαλε ενα βελκρο για δοκιμη αν σν κανει βγαλτο..

Μπορεις να βαλεις ενα βιντεο;


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Bladedancer στις Παρασκευή, 29 Μάρ 2013, 10:49:32
Είναι το μαμά το λεπτό γκρι. Κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα που κάνει και το ε/π του denouas στο βίντεο.
Πες μου αρχικά αν μπορείς κατά πόσο παίζουν ρόλο αυτά που ρωτάω για να αρχίσω να αποκλείω περιπτώσεις.

Αυτό που θέλω καιρό να αλλάξω και δεν το έχω κάνει είναι τα rubber damper αλλά δεν βλέπω να παίζουν ρόλο εκτός και αν δημιουργούν tracking (δεν το έχω κοιτάξει από τότε που το σέταρα και πέταγε καλά)
Να στράβωσε άξονας ή pitch arm χωρίς πτώση γίνεται;
Όσον αφορά το διάκενο γραναζιών, μιλάμε για το main gear ή μπορεί να φταίει και το διάκενο στο tail gear;
Τα φτερά αν ήταν αζύγιστα θα το έκαναν από την αρχή πιστεύω.
Τα gain στο beast τα έχω όλα κέντρο.
Τα σέρβο έχουν αποκτήσει τζόγο στις κινήσεις. Λογικά παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό σωστά;

Θα δοκιμάσω το velcro αρχικά μιας και είναι και η ευκολότερη επέμβαση. και από ότι λέτε και η συνηθέστερη αιτία.


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Bladedancer στις Τετάρτη, 3 Απρ 2013, 20:47:36
Ένα βίντεο με κάμερα onboard. Δεν βοηθάει και τόσο αλλά είδα ότι εκτός από το πάνω κάτω που κάνει πού και πού έχει δονήσεις γενικά.
Δεν ξέρω αν είναι λογικές για ε/π ή όχι. Η κάμερα ήταν δεμένη πάνω σε ένα κομμάτι depron το οποίο ήταν δεμένο στις άκρες, στα skid, με μονωτική ταινία.
Στο συγκεκριμένο βίντεο δεν κάνει wobble παρά μόνο κάπου ανάμεσα στο 00:35 έως 00:45. Είχα σκοπό να τραβήξω και ένα να φαίνεται το ε/π αλλά δεν είχα μπαταρία όπως καταλάβατε.
Κάπου διάβασα ότι είναι και θέμα στροφών... :-\

s1y8Zx_gFKQ


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: PaNt στις Τετάρτη, 3 Απρ 2013, 23:13:39
Βεβαια και θέμα στροφών ειναι..! Παίξε και με στροφές αλλα δν μπορείς να βγάλεις άκρια με αυτο το video..

Δν βλεπω κατι παράξενο αλλά ακουώ κάτι παράξενο..!!δν ξέρω μήπως φταίει η cam και παραμορφώνει τον ήχο..1


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Markhelis στις Πέμπτη, 4 Απρ 2013, 01:20:56
Όσον αφορά το διάκενο γραναζιών, μιλάμε για το main gear ή μπορεί να φταίει και το διάκενο στο tail gear;
Τα σέρβο έχουν αποκτήσει τζόγο στις κινήσεις. Λογικά παίζουν μεγάλο ρόλο σε αυτό σωστά;


Για το main gear με το γρανάζι του μοτέρ!!
Παίζουν ρόλο αλλά δεν θα σου κούναγε την μπούμα πάνω κάτω!!
Για το αν φταίνε οι στροφές στο στροφείο βάλε καλού κακού στο normal mode να έχεις 70% στην μέση του γκαζιού
και φτιάξε την καμπύλη σου για το normal πάντα 0 40 70 85 100
Αν έχεις κάνει πολλές πτήσεις με τους ίδιους έλικες κάνε μία αλλαγή, μπορεί να φταίει κάποια καταπόνηση!!  ;)



Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Bladedancer στις Πέμπτη, 4 Απρ 2013, 20:41:34
Μέχρι τώρα πέταγα 0    40   60    70   80  σε νορμάλ και  85  80  75  80  85 σε idle up.
μου φαίνονται πολλές οι στροφές για παραπάνω. Δεν με φοβίζει σε θέμα χειρισμού, αλλά από θέμα αντοχής σε τόσες στροφές.
Το ε/π έχει 15Τ και 150Τ απο την μάνα του και μοτέρ 3400kv. Μήπως για μεγαλύτερες καμπύλες θέλω μικρότερο pinion?
με 100% πάω για 4000 στροφές με βάση το πρόγραμμα από το helidirect.


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: arisS2000 στις Πέμπτη, 4 Απρ 2013, 21:09:12
Καλησπέρα και απο μένα..
Επειδή δεν έχω διαβάσει το θέμα απο την αρχή, πρόκειται λογικά για 450 ε/π; 3S μπαταρία;
Αν ναι τότε έχεις:
3855 στα 4,2v κάθε στοιχείο
3396 στα 3,7v κάθε στοιχείο
Μιλάμε πάντα με 0 μοίρες.
150t main gear
15t pinion
3s lipo
3400 kv
100% thottle

Εγω με αυτο το setup έχω βάλει 12t pinion απ´οτι θυμάμαι και έχω απο 2717 εώς 3084 max
Και idle curve 1  100-80-100 και 2 100-90-100.
Βάλε ενα πιο μικρό pinion για δοκιμη..


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Markhelis στις Παρασκευή, 5 Απρ 2013, 00:49:20
Μέχρι τώρα πέταγα 0    40   60    70   80  σε νορμάλ και  85  80  75  80  85 σε idle up.
μου φαίνονται πολλές οι στροφές για παραπάνω. Δεν με φοβίζει σε θέμα χειρισμού, αλλά από θέμα αντοχής σε τόσες στροφές.
Το ε/π έχει 15Τ και 150Τ απο την μάνα του και μοτέρ 3400kv. Μήπως για μεγαλύτερες καμπύλες θέλω μικρότερο pinion?
με 100% πάω για 4000 στροφές με βάση το πρόγραμμα από το helidirect.


Αφου είναι έτσι πριν αλλάξεις οτιδήποτε δοκίμασε την καμπύλη 0 40 70 80 80 για να δεις αν
διορθώνεται το πρόβλημα!!!
Αν τελικά είναι αυτό το πρόβλημα αργότερα βάλε ένα 13άρι ή 14άρι γρανάζι με την καμπύλη την πρώτη
που σου είπα!!  ;)


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Bladedancer στις Παρασκευή, 5 Απρ 2013, 08:50:25
Μέχρι τώρα πέταγα 0    40   60    70   80  σε νορμάλ και  85  80  75  80  85 σε idle up.
μου φαίνονται πολλές οι στροφές για παραπάνω. Δεν με φοβίζει σε θέμα χειρισμού, αλλά από θέμα αντοχής σε τόσες στροφές.
Το ε/π έχει 15Τ και 150Τ απο την μάνα του και μοτέρ 3400kv. Μήπως για μεγαλύτερες καμπύλες θέλω μικρότερο pinion?
με 100% πάω για 4000 στροφές με βάση το πρόγραμμα από το helidirect.


Αφου είναι έτσι πριν αλλάξεις οτιδήποτε δοκίμασε την καμπύλη 0 40 70 80 80 για να δεις αν
διορθώνεται το πρόβλημα!!!
Αν τελικά είναι αυτό το πρόβλημα αργότερα βάλε ένα 13άρι ή 14άρι γρανάζι με την καμπύλη την πρώτη
που σου είπα!!  ;)

Καλημέρα, συγνώμη για τις πολλές απορίες αλλά δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά.
Αν ανεβάσω την καμπύλη στο 75% του γκαζιού από 70 στο 80 και δω ότι πετάει καλύτερα, μετά λες να κατέβω pinion. Τότε δεν θα ρίξω πάλη τις στροφές του στροφείου στα ίδια επίπεδα;
Εκτός και αν το πρόβλημα είναι από τις στροφές του μοτέρ που με τον τρόπο που λες θα έχουμε τις ίδιες στροφές στο στροφείο αλλά με περισσότερες στροφές στο μοτέρ.


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Markhelis στις Παρασκευή, 5 Απρ 2013, 14:24:11
Καλημέρα, συγνώμη για τις πολλές απορίες αλλά δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά.
Αν ανεβάσω την καμπύλη στο 75% του γκαζιού από 70 στο 80 και δω ότι πετάει καλύτερα, μετά λες να κατέβω pinion. Τότε δεν θα ρίξω πάλη τις στροφές του στροφείου στα ίδια επίπεδα;
Εκτός και αν το πρόβλημα είναι από τις στροφές του μοτέρ που με τον τρόπο που λες θα έχουμε τις ίδιες στροφές στο στροφείο αλλά με περισσότερες στροφές στο μοτέρ.

Είπα ότι θα χρησιμοποιήσεις την πρώτη καμπύλη που σου έδωσα 0 40 70 85 100 όταν κατέβεις σε γρανάζι!!!  ;)


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Bladedancer στις Παρασκευή, 5 Απρ 2013, 14:28:02
Λογικότατο!!! Σε ευχαριστώ πολύ.
Μερικές φορές θέλει και το μυαλό σετάρισμα ξανά.


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Markhelis στις Παρασκευή, 5 Απρ 2013, 14:30:37
Λογικότατο!!! Σε ευχαριστώ πολύ.
Μερικές φορές θέλει και το μυαλό σετάρισμα ξανά.

Να είσαι καλά φίλε μου!!!  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: PaNt στις Παρασκευή, 5 Απρ 2013, 14:56:34
Bladancer  αν θες δοκίμασε με ενα ταχόμετρο να μετρήσεις τις στροφές και πες μας πόσες έχεις...

Και αν μπορείς βγάλε και το σωστο video .!


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Bladedancer στις Παρασκευή, 5 Απρ 2013, 20:36:06
Bladancer  αν θες δοκίμασε με ενα ταχόμετρο να μετρήσεις τις στροφές και πες μας πόσες έχεις...

Και αν μπορείς βγάλε και το σωστο video .!

Δυστυχώς δεν έχω ταχόμετρο. Ξέρω ότι είναι απαραίτητο εργαλείο και είναι η αμέσως επόμενη αγορά.
Βίντεο θα βγάλω όταν αξιωθεί ο καιρός να στρώσει γιατί εδώ φυσάει και βρέχει 3 μήνες ασταμάτητα....
Ελπίζω αυτό το σκ να κάνει καιρό και να το φτιάξω για να έχετε ολοκληρωμένη άποψη.


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Bladedancer στις Δευτέρα, 8 Απρ 2013, 20:55:57
Το έφτιαξα και το βίντεο. Αλλά έλα που δεν το κάνει τώρα αυτό το wobble σε hover. Μία ολόκληρη μπαταρία πέταξα και δεν το έκανε παρά μόνο όταν χαμήλωνα γκάζι για να χάσει ύψος. Αλλά αυτό νομίζω το έκανε πάντα. Ακόμα και όταν το πήρα καινούργιο με 3gx.
Τέλος πάντων σας βάζω και το βίντεο να το δείτε. Ο ήχος στο βίντεο κάνει διακοπές στα μπάσα ενώ στα ψιλά ακούγετε κανονικά. Δεν ξέρω γιατί, πιθανών το κινητό να φιλτράρει τον ήχο όταν γράφει. Δεν είναι από το ε/π. Όσα βίντεο και να τράβηξα το κάνουν αυτό με τον ήχο.
Δεν νομίζω να βγάλετε άκρη. Ούτε το πρόβλημα φαίνεται, ούτε ο ήχος βοηθάει... :idiot2: :idiot2: :idiot2: Δεν με θέλει....

Υ.Γ. στο τέλος ακούγεται και το σχόλιο του μπάρμπα Γιώργου μας  :)

YQkL-m8Paso


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: PaNt στις Δευτέρα, 8 Απρ 2013, 21:03:28
εγω το βλέπω μια χαρά..! Βέβαια λες δν έχει το πρόβλημα εδώ..! Παράξενοο! ΕΛα στην συνάντηση να το δούμε..!

ΕΠίσης για το κατέβασμα δώσε λίγες στροφες στο μέσον ώστε οταν κατεβαίνει να μην πέφτουν πολυ οι στροφές.>!


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Bladedancer στις Δευτέρα, 8 Απρ 2013, 21:10:51
Ίσως κατάλαβα τι φταίει. Μπορεί να είναι χαζομάρα αλλά θα το πω να φεύγει από την μέση.
Η μόνη διαφορά που υπάρχει στις πτύσεις, με και χωρίς το πρόβλημα, είναι οι παλαιότητα στις μπαταρίες.
Με τις παλιές το κάνει πολύ έντονα. Είναι και λίγο πεσμένες σε δύναμη.


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Bladedancer στις Δευτέρα, 8 Απρ 2013, 21:15:09
Σχετικά με την συνάντηση δεν φαντάζεσαι πόσο πολύ θέλω να έρθω, αλλά δυστυχώς λόγο δουλειάς είναι απαγορευτικό να έρθω... :'( :'( :'(


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: PaNt στις Δευτέρα, 8 Απρ 2013, 21:20:28
Ίσως κατάλαβα τι φταίει. Μπορεί να είναι χαζομάρα αλλά θα το πω να φεύγει από την μέση.
Η μόνη διαφορά που υπάρχει στις πτύσεις, με και χωρίς το πρόβλημα, είναι οι παλαιότητα στις μπαταρίες.
Με τις παλιές το κάνει πολύ έντονα. Είναι και λίγο πεσμένες σε δύναμη.


Ναι σωστό... με τις παλιές πέφτουν οι στροφές για αυτό και έχεις πρόβλημα.!


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Bladedancer στις Πέμπτη, 18 Απρ 2013, 23:39:03
Επανέρχομαι με το πρόβλημα τώρα που πέρασε η συνάντηση και υπάρχει χρόνος.
Το πρόβλημα ξανά εμφανίστηκε δυστυχώς. Έβγαλα την κεφαλή και τα blades ουράς για να δω για κραδασμούς αλλά το ε/π δουλεύει χωρίς την παραμικρή δόνηση, κρατώντας το στο χέρι τουλάχιστον δεν αντιλαμβάνομαι κάτι.
Μετά είπα να τσεκάρω και τα σέρβο και είδα το πρόβλημα που θα δείτε στο βίντεο. Λογικά αυτό προκαλεί το ταρακούνημα στο ε/π.
Ελπίζω να είναι από τα σέρβο και όχι το beastx..... Το γκάζι όπως θα δείτε είναι εκεί που κάνει hover και είναι και το σημείο που εμφανίζεται το πρόβλημα.

BJ8ySWzMs0w


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Markhelis στις Πέμπτη, 18 Απρ 2013, 23:52:34
Εχουν χάσει τα σέρβο ή το σέρβο τα κέντρα τους και προσπαθώντας να τα βρούν δημιουργούν αυτό το
πρόβλημα, συνήθως τα αλλάζουν αλλά κάποιοι λένε ότι διορθώνονται!!
Το δεξιό (pitch) σέρβο έχει το μεγάλο πρόβλημα, τα άλλα δεν μπορώ να δώ καλά!!


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Bladedancer στις Παρασκευή, 19 Απρ 2013, 08:14:37
Καλημέρα,
To ίδιο πρόβλημα έχουν και τα 2 απλά έψαχνα το σημείο που το κάνει το δεξί περισσότερο. Μερικές φορές όταν καταφέρω και σταματήσω το ε/π ακριβώς εκεί, τότε δεν σταματάνε καθόλου και τα 2 να το κάνουν. Σταματάνε μόνο αν αλλάξω θέση στο ε/π.
Το πρόβλημα με το ε/π που κάνει wobble έχει σχέσει με το πρόβλημα των σέρβο ή είναι 2 ξεχωριστά προβλήματα???


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Bladedancer στις Δευτέρα, 22 Απρ 2013, 08:33:56
Καλημέρα,
To ίδιο πρόβλημα έχουν και τα 2 απλά έψαχνα το σημείο που το κάνει το δεξί περισσότερο. Μερικές φορές όταν καταφέρω και σταματήσω το ε/π ακριβώς εκεί, τότε δεν σταματάνε καθόλου και τα 2 να το κάνουν. Σταματάνε μόνο αν αλλάξω θέση στο ε/π.
Το πρόβλημα με το ε/π που κάνει wobble έχει σχέσει με το πρόβλημα των σέρβο ή είναι 2 ξεχωριστά προβλήματα???

Τελικά ξέρει κάποιος να μου πει αν το πρόβλημα με το ε/π που κάνει wobble έχει σχέσει με το πρόβλημα των σέρβο ή είναι 2 ξεχωριστά προβλήματα???


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: italos555 στις Κυριακή, 8 Μάι 2016, 12:10:33
καλημέρα έχω ένα θέμα με ένα τρέχ 600 nitro .
η ουρα πηγαίνει πάνω κάτω σε χαμηλές λογικές στροφές .. όταν ανεβάζω στροφές σχεδόν σταματάει να πηγαίνει η ουρα πάνω κάτω αλλα ο κραδασμός μεταφέρεται στο σώμα του ελικοπτερου και γενικός τρέμει ... εσείς τι λέτε ? κεντρικός άξονας ?  το έβγαλα το μέτρησα απάνω σε γυαλί αλλα αν είναι στραβωμένος είναι περίπου ένα χιλιοστό και αν. 


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Κυριακή, 8 Μάι 2016, 12:31:06
Άρα είναι στραβωμένος..

Βρήκες ένα πρόβλημα..  :thumbs up:

Οπότε άρχισε από αυτό και άλλαξέ τον..

Στη συνέχεια,

Τσέκαρε και τον οριζόντιο άξονα.. (feathering)..

Ζύγισε τα blades σου και τσέκαρε για tracking..

Τσέκαρε τα trust bearings και τα dumpers στο στροφείο.

Στο τέλος ρίξε και μια ματιά στις στροφές που πετάς.. Αν είναι λίγες θα έχεις το toilet bowl effect που μπορεί να το βλέπεις σαν τρέμουλο σε όλο το ελικόπτερο..

Αν βρίκες τον κεντρικό άξονα ελαφρώς στραβό, μάλλον είσαι μετά από πτώση ή χτύπημα..

Μην αφήνεις τίποτα στην τύχη.

Καλή συνέχεια.

 :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: itf68 στις Κυριακή, 8 Μάι 2016, 13:42:45
Ανεβάζεις στροφές γιατί προφανώς είναι λίγες και πιθανόν αφού στο κάνει και όταν ανεβάζεις σε λιγότερο βαθμό θέλει να πει οτι ισως θέλει και αλλες. Αλλάζεις και τον κεντρικό άξονα που σου είναι λίγο στραβός ζυγίζεις έλικες, ελέγχεις φλάιμπαρ αν έχει και είναι συμμετρικό και είσαι εντάξει. Μην ξεχνάμε οτι υπάρχει και ένα σημείο που "συντονίζει" το ελικόπτερο και στο βγάζει σαν γενικό κραδασμό που όταν περάσει αυτό το σημείο όλα φεύγουν.


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: datamedic στις Κυριακή, 8 Μάι 2016, 20:32:51
Πρόσφατα είχα θέμα με κραδασμούς μετά απο πτώση
στην περίπτωση μου άλλαξα
1)αξονα ήταν στραβός αλλά δεν φαινόταν ούτε πάνω σε γυαλί
2)κεφαλη fbl δεν φαινόταν με το μάτι ούτε με μέτρηση , μιλάμε για χιλιοστά που κάνουν την διαφορά στην άκρη του έλικα
3) κεντρικό γρανάζι μαζί με το holder του , είχαν αρπάξει και τα δύο , μόνο όταν τα άλλαξα είδα πόσο πολύ κραδασμο προκαλούσαν
4)autorotation γραναζι αυτό το άλλαξα για σιγουριά αφου το είχα καινούργιο ούτε σι άλλος

αν έχει διαγνωστικό κραδασμών η μονάδα fbl σου βοηθάει πολύ γιατί σου λέει σε ποιον άξονα έχεις τους κραδασμούς και ανιχνεύεις πολύ ποιο έυκολα το πρόβλημα
πχ αν τους έχεις στον οριζόντιο άξονα προς το ελικόπτερο είναι συνήθως μπροστά το πρόβλημα ενώ αν τους έχεις κάθετα προς το μήκος του ελικοπτέρου προέρχονται συνήθως
απο την ουρά η του γρανάζι κίνησης της ουρας και πάει λέγοντας

επίσης όπως είπαν και οι ποιο πάνω ανέβασε στροφές , κάθε ελικόπτερο ανάλογα με το μέγεθος και τον τύπο του έχει κάποιο συγκεκριμένο αριθμό στροφών που αποδίδει καλύτερα και πιο ομαλά


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: italos555 στις Δευτέρα, 9 Μάι 2016, 18:08:54
σας ευχάριστο όλους θερμά για την πολύτιμη βοήθεια σας. το heli δεν είναι fbl οποτε δεν έχω μονάδα fbl να μπορώ να βλέπω διαγνωστικό. αύριο περιμένω το mainshaft θα το αλλάξω και βλέπουμε... ωστόσο βρήκα 2 mm διαφορα την απόσταση του flybar αριστερά δεξιά και το διόρθωσα. το ελικόπτερο δυστυχώς το πήρα μεταχειρισμένο και από ότι μου έχει πει ο πρώτος ιδιοκτητης δεν έχει πέσει ποτε. ας ελπίζουμε να φταίει για όλα ο κεντρικός άξονας να την έχει αρπάξει λίγο. θα σας πω τις επόμενες μέρες πως πήγε το test.


Τίτλος: Απ: Κραδασμοι και που ωφειλονται συνηθως!!!
Αποστολή από: Γκούσκος Διονύσιος στις Δευτέρα, 9 Μάι 2016, 18:41:03
Αγαπητέ φίλε Ιταλέ..

Όταν αγοράζουμε μεταχειρισμένα πράγματα ( ειδικά αν πρόκειται για ηλεκτρονικά ή για ολόκληρα μοντέλα και δη ελικόπτερα) είναι καλύτερα να μην σετάρουμε και να πετάμε αμέσως για ‘δοκιμή’..

Ξέρουμε πολύ καλά ότι οι ερωτήσεις του τύπου «έχει πτώσεις» ή «γιατί το πουλάς» πιο πολύ γίνονται για ψυχολογικούς λόγους και σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να είσαι σίγουρος.
Πριν καν γίνει η όποια δοκιμαστική πτήση καλό είναι να κάνουμε ένα γενικό τσεκάρισμα στο ελικόπτερο για να αποκλείσουμε όσο περισσότερο γίνεται να γίνει στραβή..

Λύσιμο – τσεκάρισμα – δέσιμο!

Αν υπάρχει πρόβλημα, αυτό να βρεθεί στο έδαφος.. και να μην είναι η αιτία πτώσης..

Αυτό δε σημαίνει απόλυτα ότι ο πωλητής - αερομοντελιστής είναι απατεώνας, αλλά το αποτέλεσμα στο τέλος θα είναι το ίδιο.. Απογοήτευση, εκνευρισμός & παρεξηγήσεις..

Μη ξεχνάς ότι κάθε αερομοντελιστής έχει τα δικά του standards σύμφωνα με τα οποία θεωρεί πότε ένα μοντέλο είναι ΟΚ για πτήση ή όχι..

Μπορεί για κάποιον το ελικόπτερο να έχει 2ΜΜ διαφορά στο μήκος του flybar ή 15 γραμμάρια διαφορά βάρους στα blades αλλά να πετάει σα κουδουνίστρα  και να είναι ικανοποιημένος.. Όπως μπορεί και κάποιος άλλος να είναι δυστυχισμένος διότι υπάρχει λίγη σκόνη στα grips ή μια γρατζουνιά σε ένα ball-link..

Το μεταχειρισμένο είναι μεταχειρισμένο και ο καθένας μας παίρνει το ρίσκο της αγοράς του.

Προσωπικά έχω κάνει αρκετές συναλλαγές από εδώ χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα αλλά κατά κανόνα, και ανεξαρτήτως των απαντήσεων που λαμβάνω σε τετριμμένες ερωτήσεις μέσω pm ή τηλεφώνου, θεωρώ ότι όλα έχουν πτώσεις και χρίζουν περεταίρω ελέγχου..

Είτε έχει να κάνει απλά για μια βίδα που έχει σπάσει η locktite είτε για ένα ελικόπτερο με κεντρικό άξονα που θυμίζει σίγμα τελικό.. Το τίμημα της καλύτερης τιμής ενός μεταχειρισμένου πρέπει να πληρωθεί με extra δουλειά στον πάγκο.

Αν το πάρεις ΚΙΤ στο κουτί θα το πληρώσεις καινούριο και θα το δέσεις εσύ..
Αν το πάρεις έτοιμο και μεταχειρισμένο, θα το πληρώσεις λιγότερο αλλά θα δουλέψεις περισσότερο πάνω σε αυτό για να το φέρεις στα δικά σου μέτρα και σταθμά.

Καλή συνέχεια.

 :thumbs up: