Aeromodelling GR

Ελικόπτερα R/C => Ελικόπτερα με καύσιμο => Μήνυμα ξεκίνησε από: PaNt στις Δευτέρα, 19 Οκτ 2009, 19:01:55



Τίτλος: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: PaNt στις Δευτέρα, 19 Οκτ 2009, 19:01:55
Οδηγος για setup ενος ελικοπτερου CCPM

Πρωτα απο ολα πρεπει να σας πω οτι υπαρχουν παρα πολλοι τροποι για να ρυθμισεις ενα τετοιο ελικοπτερο... Οι τροποι ειναι παρομοιοι απλα αλλαζει η σειρα και μεθοδολογια..Εχω δει αρκετους τροπους οποτε συμφωνα με τα ελικοπτερα που εχω σεταρει κατεληξα στον πιο ευκολο και πιο σωστο κατα την ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ....

Βημα 1
Αρχικα πρεπει να κανουμε καποιες ρυθμισεις στην τηλεκατ. Πρωτα απο ολα επιλεγουμε ενα μοντελο το οποιο ειναι ελικοπτερο αν δεν ειανι μπορουμε να το αλλαξουμε. Μην ξεχασετε το μοντελο που θα επιλεξετε να εχει γινει Reset (πολυ σημαντικο). Μετα πρεπει να βαλετε στην λειτουργια των CCPM σερβο 120ο ετσι ωστε να δουλευουν και τα 3 μαζι.. Με λιγα λογια να γινει η μιξη αυτοματα. Και τελος να αντιστοιχεσετε καποιους διακοπτες οπου αυτο ειναι για συγκεκριμενες τηλεκατ. Τα ATVS πρεπει να ιενια ολα στο 100% λογικα θα ειναι αφου εχετε κανει reset!


Βημα 2
Μετα πρεπει να συνδεσετε τα 3 σερβο δλδ Aileron Elevator και Pitch.
Aυτα τα 3 σερβο συνεργαζονται μαζι ειτε ανα 3 ειτε ανα 2.Βασικα εκτος απο αυτα τα  3 λειτουργει παντα και το σερβο του γκαζιου στα ελικοπτερα με καυσιμο.
Αφου τα συνδεσετε συμφωνα με το manual της τηλεκατ αλλα και του ελικοπτερου πρεπει πρωτα απο ολα να δουμε αν πρεπει να κανουμε καποια αναστροφη διαδρομης(reverse).Για να το κανουμε αυτο πρεπει πρωτα απο ολα να παιξουμε με το αριστερο στικ και να δουμε αν ειχαμε βαλει ντιζες τι θα εκανε το swashplate...
Συνηθως στα περισσοτερα ελικοπτερα οταν πηγαινουμε πανω το στικ πρεπει να ανεβαινει οταν πηγαινει κατω πρεπει να κατεβαινει...(Oπως θα δειτε στις παρακατω φωτο) Υπαρχουν ομως και τα αναποδα οπως το minititan.. Αν εχετε προβλημα εκει απλα πατε στο μενου Servo Reverse και οποιο σερβο δεν κανει σωστη κινηση το αντισρεφετε.
Μετα πρεπει να ελεγξουμε και τις κινησεις “aileron” “elevator”. Σε αυτες τις κινησεις πρεπει οταν πατε το δεξι στικ δεξια να πηγαινει το swash και αυτο δεξια.. οταν το πατε αριστερα και αυτο θα πρεπει να γερνει αριστερα κτλ..
Αν καποια κινηση παλι δεν σας βγαινει και ειναι αναποδη τοτε αυτο πρεπει να το φιαξετε απο το μενου SWASH MIX. Δλδ αν ειναι αναποδο το Aileron τοτε πατε σε αυτο το μενου και το aileron θα λεει 60% τοτε το κανετε -60% και ετσι αντιστρεφεται η κινηση του.. αναλογα κανετε και στα αλλα.(οπως θα δειτε στην φωτο)
Το στικ στο μεσον
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00466-1.jpg)
Το στικ πανω
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00467-1.jpg)
Το στικ κατω
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00468-1.jpg)
To Αιleron δεξια
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00469-1.jpg)
To Αιλερον αριστερα
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00470-1.jpg)
Το Elevator Πισω
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00471-1.jpg)
Το elevator μπροστα
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00472-1.jpg)


Βημα 3


Επειτα θα πατε στο κεντρικο μενου της τηλεκατευθυνσης και θα βρειτε το μενου PITCH CURVES εκει θα δειτε μια ευθεια σε ενα διαγραμμα αξονων χ,y η οποια θα αρχιζει απο το 0-100(Οπως θα δειτε στην φωτο). Εκει καπου λεει rate ή in δλδ σε ποια τιμη εχετε το στικ του γκαζιου αυτη τη στιγμη.. αυτο θα πρεπει να το παρε στο 50  ετσι ωστε να ειναι στο μεσον. Τωρα ηρθε η ωρα για να βαλουμε τα χορν, αρχιζουμε σε καθε σερβο εχοντας ακινητο το στικ να δοκιμαζουμε διαφορετικες πλευρες του χορν μεχρι να βρουμε αυτο που ειναι πιο κοντα στις 90 μοιρες ως προς τον κεντρικο αξονα(Οπως θα δειτε στην φωτο). Αν δεν κανει το χορν που εχουμε καλο ιεναι να δοκιμασουμε κανενα 2 ακομα. Μην τρελαθειτε να παει ακριβως 90 αλλα οσο πιο κοντα τοσο καλυτερα.Μετα πρεπει να κανετε ακριβως το ιδιο σε ολα τα σερβο..

Pitch Curves
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00473-1.jpg)

Horns
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00493.jpg)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00494.jpg)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00495.jpg)

Βημα4

Στην συνεχεια πρεπει να κανετε το ηλεκτρονικο κεντραρισμα χρησιμοποιωοντας το μενου Subtrim. Πατε σε καθε σερβο αφου το εχετε βαλει horn και τοτε ανεβοκατεβαζοντας το subtrim κανετε αν ειναι απαραιτητη καθε διορθωση ωστε να ερθει ακριβως 90ο. Προσοχη σε αυτο το βημα υπαρχουν πολλες φημες βεβαια τπτ δεν ειναι σιγουρο αλλοι λενε οτι το Subtrim δεν πρεπει να ειναι πανω απο 10 αλλα λενε πανω απο 30. Αλλοι λενε καθολου και αλλοι οσο και να ειναι δεν υπαρχει προβλημα.
Συμφωνα με τον Finless δεν υπαρχει προβλημα να βαλουμε subtrim αλλα οχι πανω απο 30 γιατι υπαρχει περιπτωση να επηρεαστουν τα expo λογω λανθασμενων μαθηματικων πραξεων... βεβαια στις πολυ καλες τηλεκατ κατι τετοιο δεν ισχυει...
Αλλα οσο πιο κοντα στο 0 τοσο καλυτερα αλλα γενικα ειτε 15 ειτε 0 ειναι ακριβως το ιδιο.

Βημα 5

Επειτα ερχεται η ωρα για να μπουνε οι ντιζες... εκει φτιαχνουμε ολες τις ντιζες που χρειαζονται συμφωνα με το manual.. Αναγκαστικα πρεπει να ειμαστε πολυ σχολαστικοι και προσεκτικοι για να βγουνε το δυνατον καλυτερες. Καλα ειναι αν εχουμε ντιζες με ιδια μηκοι τοτε να τις βαζουμε διπλα διπλα(οπως στην φωτογραφια) και να τις συγκρινουμε ωστε να βγαζουμε οσο το δυνατον το καλυτερο αποτελεσμα.Μετα τις βαζουμε πανω προσοχη στα λινκς συνηθως λενε πιο μερος πρεπει να πηγαινει εξω πιο μεσα.. Αυτο να το δειτε πριν κουμπωσετε.
Ντιζες
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00474.jpg)

Βημα 6

Στην συνεχεια αφου μπουνε οι ντιζες πρεπει να δουμε κατα ποσο ειναι οριζοντιο το swash καθολη την διαδρομη του. Αυτο επιτυγχανεται με ειδικα εργαλεια οπως τα swash tools(οπως θα δειτε στις παρακατω φωτο) τα οποια τα βαζουμε στο swash και ανεβαζουμε το γκαζι στο 50% οπως ειχαμε περιγραψει προηγουμενως και βλεπουμε αν οντως ειναι οριζοντιο αν δεν ειανι αμεσα κανουμε διορθωσεις απο τις ντιζες..  Δλδ ανοιγοκλιενουμε τα links οχι πανω απο 1-2 στροφες γενικα αν δειτε οτι θελει πολυ διορδωση τοτε καποιο λαθος εχετε κανει και πρεπει να γυρισετε στα προηγουμενα βηματα.
Μετα αφου στο κεντρο του στικ ειναι οκ τοτε πρεπει να παμε  Full πανω και Full κατω.. Εκει αν κατι δεν ειανι σωστο τοτε παει να πει οτι καποιο σερβο κανει καποια περριτη κινηση την οποια πρεπει να την διακοψουμε και αυτο γινεται με τα EPA ή ATVS , συνηθως στο πανω σημειο αφαιρουμε epa και στο κατω σημειο αυξανουμε EPA.. Προσοχη δεν επηρεαζει αυτο καθολου την λειτουργεια του ελικοπτερου απο την στιγμη που αφαιρουμε την περριτη κινηση.

Swashplate Tools
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00475-1.jpg)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00477-1.jpg)

Βημα 7

Μετα ειμαστε ετοιμοι να μετρησουμε τις μοιρες των blades(πτερυγιων). Αυτο το καταφερνουμε με το Εργαλειο Pitch gauge(Πιτσο-μετρο)… Βαζουμε το εργαλειο στο ενα blade και πηγαινουμε το στικ του γκαζιου στο μεσον.. εκει πρεπει να ειμαστε στις 0 μοιρες. Αν δεν ειμαστε και ειμαστε +- 1-2 μοιρες τοτε πρεπει να ανατρεξουμε στο manual να δουμε ποια ντιζα ειναι αυτη που αφερει η προσθετει μοιρες.. (Οπως θα δειτε στις φωτο)Οι υποψηφιες ντιζες ειναι δυο η μια η κεντρικη η μεγαλη που παει στο swashplate απο τα blades και η αλλη η μικρη που ειναι στα blade grips..(Φενονται στις φωτο).Συνηθως ειναι η μεγαλη.. Αφου μετρησουμε στο μεσον πρεπει να μετρησουμε και τα 2 ακρα ωστε να σιγουρευτουμε οτι εχουμε ιδιες μοιρες... Μετρωντας με τον ιδιο τροπο πρεπει να βγαινουν σχεδον ιδιες μοιρες στο πανω ακρο και στο κατω.. Αν αυτο δεν γινεται τοτε ποιραζουμε την μικρη ντιζουλα συνηθως αλλα καλο ειναι να το δειτε στο manual του ελικοπτερου σας.
Αν δεν βγουνε ιδιες οι μοιρες τοτε αυτο θα εχει σαν αποτελεσμα να εχετε tracking δλδ τα blades δεν θα γυρνανε ακριβως στο ιδιο υψος με αποτελεσμα να φενονται σαν ενα ψαλιδι(Οπως στην φωτο) οπου θα δημιουργουνε κραδασμους στο ελικοπτερο σας...

Στο κεντρο το στικ οποτε 0 μοιρες
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00478-1.jpg)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00479-1.jpg)

Τερμα πανω το στικ οποτε θετικες μοιρες
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00480.jpg)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00481.jpg)

Τερμα κατω το στικ αρνητικες
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00482.jpg)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00483.jpg)

Τracking
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/blade_tracking2.jpg)

Kανονικη περιστροφη χωρις Tracking
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/blade_tracking3.jpg)

Οι ντιζες μικρη και μεγαλη
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC004711.jpg)

Βημα 8
Μετα πρεπει να δουμε τις μοιρες αν μας ι κανοποιουν και αναλογως να τις φιαξουμε... Αρχικα βλεπουμε το ευρος δλδ για παραδεγιμα +-11 μοιρες εινια παρα πολυ καλες για αρχη αλλα αν θελουμε παραπανω δεν εχουμε παρα να παμε στο μενου Swash mix  και να αυξησουμε το pitch μεχρι να φτασουμε το ευρος που θελουμε... Προσοχη ομως δεν πρεπει κανοντας το να ακουμπαει το swash καπου με αποτελεσμα ναζοριζονται τα σερβο..
Επισης στο ιδιο χρονο θα μετρησουμε και και ποσες μοιρες εχουμε κατα το cyclic δλδ αιλερον και elevator.. αυτο το καταφερνουμε οπως θα σας δειξω στις φωτο εχωντας παντα το γκαζι στο μεσον και παιζοντας ειτε με το elevator ειτε με το aileron.. Για να ανεβασουμε παλι τις μοιρες εκει περα δεν εχουμε παρα να παμε στο swash mix και να ανεβασουμε τις τιμες aileron και elevator.(Οπως θα δουμε στις φωτο)

Μετρηση Elevator Θετικες και αρνητικες
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00484.jpg)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00485.jpg)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00486.jpg)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00487.jpg)

Mετρηση Aileron θετικες και αρνητικες
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00488.jpg)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00489.jpg)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00490.jpg)
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00491.jpg)

Swash mix Menu
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00492.jpg)


Ρυθμιση ουρας

Αρχικα παλι συνδεουμε το σερβο της ουρας στο γυροσκοπιο με ενα step down διοτι ολα τα σερβο ουρας δουλευουν στα 4.8V προσοχη αν δεν το κανετε ισως καει..
Μετα στο μενου Gyro sens  βαζουμε το sensitivity κατω απο το 50% ετσι ωστε το γυροσκοπιο να ειναι σε rate mode και οχι σε heading hold.. Μετα παιζουμε με το στικ ετσι ωστε να κεντραρει το σερβο οταν κεντραρει βαζουμε το xorn και κανουμε την ιδια διαδικασια με τα  προηγουμενα σερβο μεχρι να βρουμε την καθετοτητα.
Μετα συνδεουμε την ντιζα ετσι ωστε τα tail blades να εχουν εως 3 μοιρες θετικες οχι παραπανω ...
Η ουρα θα πρεπει να γυρναει αντιθετα με τους δεικτες του ρολογιου βλεποντας το ελικοπτερο το πλαι εχωντας την μουρη του στα δεξια και την ουρα στα αριστερα...Αφου τελειωσετε μην ξεχασετε να ξαναπατε το Gain 50-80% συνηθως για αρχη 70%...
Για να δουμε αν εχουμε σωστη κινηση του ελικοπτερου πρεπει να τσεκαρουμε το tail slider που θα δειτε στην φωτο.. Δλδ οταν κανω το στικ δεξια πρεπει αυτο να κανει αριστερα(Tail slider) και το αντιθετο...Αν δεν ειναι σωστο αυτο τοτε κανω reverse το rudder servo
Τωρα οσον αφορα το γυροσκοπιο πρεπει και σε αυτο να δουμε αν λειτουργει με την σωστη κατευθυνση.. Αυτο θα το δουμε αν κουνοντας την ουρα προς την μια κατευθυνση με το χερι το tail slider πρεπει να κανει την αντιθετη κινηση, τοτε μονο δουλευει σωστα αλλιως πρεπει να κανουμε reverse στο γυροσκοπιο πραγμα που γινεται ΜΟΝΟ απο το γυροσκοπιο...
Τα tail blades πρεπει να ειναι οπως βλεπεται στην φωτο..!!!


Εχωντας το στικ της ουρας στο μεσον
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00496.jpg)

Το στικ τερμα αριστερα
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00497.jpg)

Το στικ τερμα δεξια
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00498.jpg)

Τail Blades
(http://i582.photobucket.com/albums/ss264/MaSt0RaS/DSC00499.jpg)


Υπαρχει και συνεχεια με ρυθμιση κινητηρα...!

Ελπιζω να σας αρεσει..

Οποιος εχει να κανει καποια προταση για καποια αλλαγη η να προσθεσω κατι να το πει...!

Συγνωμη γιατα λαθακια θα τα διορθωσω σιγα σιγα..!


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: stinger---- στις Δευτέρα, 19 Οκτ 2009, 19:10:42
πολυ ωραια και αναλυτικη παρουσιαση....σιγουρα οσοι ασχολουνται με ελικοπτερα θα το βρουν ενδιαφερον...


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: Χρηστος Βαγενας (vchris) στις Δευτέρα, 19 Οκτ 2009, 21:50:57
μπραβο Παυλε
η καλυτερη παρουσιαση που εχεις κανει μεχρι τωρα (για μενα)
και για να σου κανω τη ζωη ποιο δυσκολη  :devil: και τη δικια μας ποιο ευκολη  :D
κανε μας τωρα και ενα βιντεακι με ολα αυτα

καλη συνεχεια

α μη ξεχασεις να κανεις και κατι αναλογο για το manual απο καμια τ/κ
πχ.dsx9  ^-^


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: PaNt στις Δευτέρα, 19 Οκτ 2009, 21:52:26
μπραβο Παυλε
η καλυτερη παρουσιαση που εχεις κανει μεχρι τωρα (για μενα)
και για να σου κανω τη ζωη ποιο δυσκολη  :devil: και τη δικια μας ποιο ευκολη  :D
κανε μας τωρα και ενα βιντεακι με ολα αυτα

καλη συνεχεια

α μη ξεχασεις να κανεις και κατι αναλογο για το manual απο καμια τ/κ
πχ.dsx9  ^-^
χααχχα τπτ αλλο?  ειπαμε courier θα στελνεισ σεταρω και πισω...!


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: vtr στις Τρίτη, 20 Οκτ 2009, 00:10:24
Οποιος εχει να κανει καποια προταση για καποια αλλαγη η να προσθεσω κατι να το πει...!

Νομίζω....... ότι στο βήμα 6, θα πρέπει να προσθέσεις και τις ρυθμίσεις για τα Mixing Arm.  Οπως ξέρεις είναι απο τις πλέον βασικές ρυθμίσεις, πρίν προχωρήσεις στα επόμενα.  Οι ντίζες με βάση το manual, έχουν απόκλιση. ;)

Αλλα και απόκλιση να μήν έχουν, πάλι σπάνια έως καθόλου τα Mixing Arm βγαίνουν παράλληλα...

Aντε............πιάσε δουλειά... :) :)


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: AETOS στις Τρίτη, 27 Οκτ 2009, 22:29:39
 Συγχαρητήρια για τα παραπάνω!σίγουρα είναι πολύ χρήσιμα!!
     Εμένα στο mini tittan , όταν βάζω το πιτσόμετρο στα blade για να το ρυθμίσω... αντιμετοπίζω ένα πρόβλημα με τζόγους των blade +- 2-3 μοίρες.
     Δηλ.όταν έχω το stik γκαζιού επάνω είμαι τις +10 έως και + 12 με τους τζόγους.
Το ίδιο μου σθμβαίνει και στο κλειστο γκάζι -10 έως και - 12 μοίρες.
   Εκεί ποιά θέση να λάβω ως σωστή ? :-\
 


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: PaNt στις Τρίτη, 27 Οκτ 2009, 22:33:53
Συγχαρητήρια για τα παραπάνω!σίγουρα είναι πολύ χρήσιμα!!
     Εμένα στο mini tittan , όταν βάζω το πιτσόμετρο στα blade για να το ρυθμίσω... αντιμετοπίζω ένα πρόβλημα με τζόγους των blade +- 2-3 μοίρες.
     Δηλ.όταν έχω το stik γκαζιού επάνω είμαι τις +10 έως και + 12 με τους τζόγους.
Το ίδιο μου σθμβαίνει και στο κλειστο γκάζι -10 έως και - 12 μοίρες.
   Εκεί ποιά θέση να λάβω ως σωστή ? :-\
 

καμια πρεπει να παρεις τα απαραιτητα ανταλακτικα ωστε να εξαλιφθουν οι τζογοι...!
Καλα που εχεις τοσο τζογο??!


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: AETOS στις Τρίτη, 27 Οκτ 2009, 22:45:14
Συγχαρητήρια για τα παραπάνω!σίγουρα είναι πολύ χρήσιμα!!
     Εμένα στο mini tittan , όταν βάζω το πιτσόμετρο στα blade για να το ρυθμίσω... αντιμετοπίζω ένα πρόβλημα με τζόγους των blade +- 2-3 μοίρες.
     Δηλ.όταν έχω το stik γκαζιού επάνω είμαι τις +10 έως και + 12 με τους τζόγους.
Το ίδιο μου σθμβαίνει και στο κλειστο γκάζι -10 έως και - 12 μοίρες.
   Εκεί ποιά θέση να λάβω ως σωστή ? :-\
 

καμια πρεπει να παρεις τα απαραιτητα ανταλακτικα ωστε να εξαλιφθουν οι τζογοι...!
Καλα που εχεις τοσο τζογο??!
Τον έχω εντωπίσει εκεί πάνω που βιδώνουν τα mix level....εντομεταξύ αυτά δεν πρέπει σύμφωνα με το manual να τα πολυ-σφίξεις για να είναι ελεύθερες οι κοινήσεις τους...
 Ακόμα και τα 3 servo ace 1016 έχουν τζόγους.
Να αλάξω servo?


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: PaNt στις Τρίτη, 27 Οκτ 2009, 23:14:47
Συγχαρητήρια για τα παραπάνω!σίγουρα είναι πολύ χρήσιμα!!
     Εμένα στο mini tittan , όταν βάζω το πιτσόμετρο στα blade για να το ρυθμίσω... αντιμετοπίζω ένα πρόβλημα με τζόγους των blade +- 2-3 μοίρες.
     Δηλ.όταν έχω το stik γκαζιού επάνω είμαι τις +10 έως και + 12 με τους τζόγους.
Το ίδιο μου σθμβαίνει και στο κλειστο γκάζι -10 έως και - 12 μοίρες.
   Εκεί ποιά θέση να λάβω ως σωστή ? :-\
 

καμια πρεπει να παρεις τα απαραιτητα ανταλακτικα ωστε να εξαλιφθουν οι τζογοι...!
Καλα που εχεις τοσο τζογο??!
Τον έχω εντωπίσει εκεί πάνω που βιδώνουν τα mix level....εντομεταξύ αυτά δεν πρέπει σύμφωνα με το manual να τα πολυ-σφίξεις για να είναι ελεύθερες οι κοινήσεις τους...
 Ακόμα και τα 3 servo ace 1016 έχουν τζόγους.
Να αλάξω servo?

κοιτα αν σκεφτεσαι να ασχοληθεις και να το κρατησεις ναι πρεπει να μειωσεις τους τζογους με οτι συνεπαγεται αυτο...


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: bladekiller στις Τετάρτη, 28 Οκτ 2009, 09:39:28
Συγχαρητήρια για τα παραπάνω!σίγουρα είναι πολύ χρήσιμα!!
     Εμένα στο mini tittan , όταν βάζω το πιτσόμετρο στα blade για να το ρυθμίσω... αντιμετοπίζω ένα πρόβλημα με τζόγους των blade +- 2-3 μοίρες.
     Δηλ.όταν έχω το stik γκαζιού επάνω είμαι τις +10 έως και + 12 με τους τζόγους.
Το ίδιο μου σθμβαίνει και στο κλειστο γκάζι -10 έως και - 12 μοίρες.
   Εκεί ποιά θέση να λάβω ως σωστή ? :-\
 

καμια πρεπει να παρεις τα απαραιτητα ανταλακτικα ωστε να εξαλιφθουν οι τζογοι...!
Καλα που εχεις τοσο τζογο??!
Τον έχω εντωπίσει εκεί πάνω που βιδώνουν τα mix level....εντομεταξύ αυτά δεν πρέπει σύμφωνα με το manual να τα πολυ-σφίξεις για να είναι ελεύθερες οι κοινήσεις τους...
 Ακόμα και τα 3 servo ace 1016 έχουν τζόγους.
Να αλάξω servo?


   Τα  mixing arms πατάνε σε ρουλεμάν και μπορείς να σφίξεις τη βίδα που τα κρατάει (εντάξει όχι και με μανία) χωρίς να τα φρακάρεις γιατί αυτό που σφίγγεις είναι το κέντρο του ρουλεμάν και όχι το κοκοράκι. Ετσι εξαλείφεις τον τζόγο χωρίς να το φρακάρεις.
    Οσο για τα σέρβο αν πιστεύεις ότι έχουν τζόγο άλλαξέ τα γιατί μπορεί να έχουν γρανάζια που είναι έτοιμα να σου την κάνουν και να βρεθείς ξαφνικά εκτός ελέγχου.


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: AETOS στις Πέμπτη, 29 Οκτ 2009, 19:53:59
ok! θα κοιτάξω να διορθωθεί το πρόβλημα.Ευχαριστώ  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: Peterpanta στις Παρασκευή, 30 Οκτ 2009, 12:38:53
Σφίξε καλά τα mixing arms όμως φρόντιζε να κινούντε χωρίς κολλήματα, από εκεί είναι πιθανότατα το tracking.

Εάν το ελικόπτερο το έχεις καιρό ή είχες πτώση κοίταξε μήπως τα ρουλεμανάκια από τα mixing arms
είναι χαλασμένα. εάν χαλάσουν δημιουργούν τζόγο.

Εάν θέλεις να γλιτώσεις μια για πάντα από αυτό το πρόβλημα αντικατεστησε τα με τα μεταλλικά από το mini titan SE.


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: mastelios στις Παρασκευή, 30 Οκτ 2009, 19:56:21
Συγχαρητήρια για τον οδηγό!πολύ καλός και πλήρεις! :thumbs up: :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: AETOS στις Παρασκευή, 30 Οκτ 2009, 22:57:54
Σφίξε καλά τα mixing arms όμως φρόντιζε να κινούντε χωρίς κολλήματα, από εκεί είναι πιθανότατα το tracking.

Εάν το ελικόπτερο το έχεις καιρό ή είχες πτώση κοίταξε μήπως τα ρουλεμανάκια από τα mixing arms
είναι χαλασμένα. εάν χαλάσουν δημιουργούν τζόγο.

Εάν θέλεις να γλιτώσεις μια για πάντα από αυτό το πρόβλημα αντικατεστησε τα με τα μεταλλικά από το mini titan SE.
Αυτό θα κάνω, θα βάλω τα μεταλλικά mix arms, θα βάλω μεταλλικά grips και με βλέπω μια χαρά  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: BLADE στις Δευτέρα, 8 Νοέ 2010, 21:44:24
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΌΝ, ΑΦΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ, SWASH PLATE, LEVELING KΛΠ, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΕΤΑΡΩ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΜΟΥ (T-REX 600), KAI ANTIMETΩΠΙΖΩ ΤΑ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ :
1. ΕΝΩ ΔΙΝΩ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΤΟΥ STICK 0 μοίρες ΌΤΑΝ ΚΑΝΩ ΤΕΡΜΑ ΕΠΑΝΩ ΤΟ STICK EXΩ +12, ΕΝΩ ΤΈΡΜΑ ΚΑΤΩ ΕΧΩ -11. ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΩ ΤΙΣ
    ΝΤΙΖΕΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΌ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΑΝ ΠΑΩ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΩ ΤΙΣ μοιρες ΤΟΥ AILERON & ELEVATOR ΠΑΝΤΑ ΕΧΩ   
    ΔΙΑΦΟΡΆ ΜΙΑ (1) μοιρα ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΆ.
ΤΟ SWASH PLATE ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΤΙΖΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣ ΜΙΑ.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ???
Ή ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ???

ΠΑΙΔΕΥΟΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ.
ΚΑΘΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ



Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: PaNt στις Δευτέρα, 8 Νοέ 2010, 22:13:33
ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΌΝ, ΑΦΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ, SWASH PLATE, LEVELING KΛΠ, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΣΕΤΑΡΩ ΤΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΜΟΥ (T-REX 600), KAI ANTIMETΩΠΙΖΩ ΤΑ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ :
1. ΕΝΩ ΔΙΝΩ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΤΟΥ STICK 0 μοίρες ΌΤΑΝ ΚΑΝΩ ΤΕΡΜΑ ΕΠΑΝΩ ΤΟ STICK EXΩ +12, ΕΝΩ ΤΈΡΜΑ ΚΑΤΩ ΕΧΩ -11. ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΩ ΤΙΣ
    ΝΤΙΖΕΣ ΔΕΝ ΕΡΧΕΤΑΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΌ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΑΝ ΠΑΩ ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΩ ΤΙΣ μοιρες ΤΟΥ AILERON & ELEVATOR ΠΑΝΤΑ ΕΧΩ   
    ΔΙΑΦΟΡΆ ΜΙΑ (1) μοιρα ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΆ.
ΤΟ SWASH PLATE ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΤΕΛΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΕΥΡΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΤΙΖΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΗΜΕΝΕΣ ΜΙΑ ΠΡΟΣ ΜΙΑ.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ???
Ή ΕΙΝΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ???

ΠΑΙΔΕΥΟΜΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ.
ΚΑΘΕ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ



Ειναι μικρη η διαφορα ειδικα για αρχαριο.. και μην σου πω οτι το "σωστο" ειναι να εχουμε λιγοτερες αρνητικες απο θετικες....

Απο οτι καταλαβα πρεπει να κανει μιση στροφη στο ball link της μεγαλης ντιζας για να σου ερθει τελεια...Πραγμα ομως που δεν το κανεις γιατι το linkμπαινει προς μια κατευθυνση..

Πετα κανονικα.. Απο την τηλεκατ δεν γινεται κατι για αυτο...!


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: TOLIS στις Δευτέρα, 8 Νοέ 2010, 22:29:11
και ομως γινεται παυλε....αφου δεν μπορει να αυξησει τις αρνητικες, μπορει καλιστα να κοψει τις θετικες απο το θετικο pitch-curve, που αντι να δωσει 100% στις θετικες, μπορει να μειωσει το ποσοστο εως το επιθυμητο αποτελεσμα...
καλα δεν τα λεω???


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: BLADE στις Δευτέρα, 8 Νοέ 2010, 22:40:45
ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ END POINTS. ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΜΟΙΡΕΣ. ΑΛΛΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ELERON KAI TO ELEVATOR ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΜΟΙΡΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ???


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: PaNt στις Δευτέρα, 8 Νοέ 2010, 22:41:52
και ομως γινεται παυλε....αφου δεν μπορει να αυξησει τις αρνητικες, μπορει καλιστα να κοψει τις θετικες απο το θετικο pitch-curve, που αντι να δωσει 100% στις θετικες, μπορει να μειωσει το ποσοστο εως το επιθυμητο αποτελεσμα...
καλα δεν τα λεω???

Πολυ σωστα τα λες...

Αλλα δεν θα εχεις γραμμικη καμπυλη... Εκεινος θελει να κανει το τελειο σεταπ...!

Αυτο εννοειται πως θα το κανει μετα συμφωνα με αυτα που θελει.. Εκεινος κολλησε στην τελειοτητα που θα βγει εχοντας καμπυλη Linear  να εχει +-12μοιρες...
Και ειναι σιγουρα το οτι θελει μιση στροφη το λινκ..!

Για παραδειγμα στο νορμαλ θα βαλει -5 +11



Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: PaNt στις Δευτέρα, 8 Νοέ 2010, 22:43:56
ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ END POINTS. ΝΑ ΚΟΨΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΜΟΙΡΕΣ. ΑΛΛΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ELERON KAI TO ELEVATOR ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΜΟΙΡΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ???


ΟΧΙΙΙΙΙΙΙ ΠΟΤΕ δεν θα το κανεις αυτο...

Απο τα endpoints κοβουμε μονο την περιτη κινηση που ισως κανει ενα σερωο τπτ αλλο.!!!

Αλλαξε λιγο τα λινκ και βαλε ενα αλλα ισως πατησουν αλλιως και να σου ερθει ακριβως...

Βασικα δεν πρεπει να σκας...

Οσο για τα αλλα  αιλερον και ελεωατορ  τα φερνεις ισα στο μενου της τηλεκατ απο το Swasmix που εχει κατι ποσοστα...!

Αν και καλα ειναι να τα αφησεις και μετα αναλογα με τις αναγκες σου να τα φιαξεις στην πτηση..!

Επισης το βασικο στις μοιρες του pitch COllective δεν ειναι να εχει συν και πλυν ιδιες αλλα να εχου και τα 2 blades ιδιες μοιρες για να μην εχεις tracking..!


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: TOLIS στις Δευτέρα, 8 Νοέ 2010, 23:15:03
φιλε BLADE, οπως σου ειπε και ο παυλος, δεν θα πειραξεις με τιποτε το epa στον πομπο σου...οσο για την διαφορα της μιας μοιρας στο el-ail, σε πληροφορω πως ουτε στο ματι θα το δεις, ουτε στην πτηση, αλλα ουτε και στο χερι θα το καταλαβεις...μαθε να πετας ομορφα -ησυχα και αργοτερα που θα κανεις και φουρφουρια, παλι δεν θα το νοιωσεις...γι αυτο........ΦΕΕΕΕΕΕΕΤΑ... :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up: ;D ;D ;D ;D


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: traveller στις Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 08:11:02




"Απο οτι καταλαβα πρεπει να κανει μιση στροφη στο ball link της μεγαλης ντιζας για να σου ερθει τελεια...Πραγμα ομως που δεν το κανεις γιατι το linkμπαινει προς μια κατευθυνση."
[/quote]

Παυλε μπορεις να μου πεις για τα align που λεει στο manual για τη φορα των ball link.καποια αλλων εταιριων ξερω οτι εχουν φορα αλλα δεν βρισκω κατι για τα align...Εχεις πει τα γραμματα εξω?


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: mastelios στις Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 09:52:08
Ναι τα align εχουν ενα Α που πρέπει να είναι από έξω..εαν βιδωθούν άλλα ball links δεν θα μπορούσε να αλλάξουν λίγο οι αποστάσεις και να ταιριάξουν?Να το φέρει με τις καμπύλες της τ/κ είναι τόσο τραγικό?1-2 μοίρες δεν είναι δα και τόσο πολύ σωστά?


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: PaNt στις Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 12:42:23




"Απο οτι καταλαβα πρεπει να κανει μιση στροφη στο ball link της μεγαλης ντιζας για να σου ερθει τελεια...Πραγμα ομως που δεν το κανεις γιατι το linkμπαινει προς μια κατευθυνση."

Παυλε μπορεις να μου πεις για τα align που λεει στο manual για τη φορα των ball link.καποια αλλων εταιριων ξερω οτι εχουν φορα αλλα δεν βρισκω κατι για τα align...Εχεις πει τα γραμματα εξω?

Ακουσε με  ολα τα λινκ η μαλλον σχεδον  ολα μπαινουν με μια κατευθυνση...
Λοιπον για να βρεις την κατευθυνση θα ακουμπας το λινκ στο ball και απο τις δυο πλευρες... ΣΤην μια απο της δυο θα καθεται πολυ εξω και στην αλλη θα μπαινει πιο μεσα...
Οποτε σε αυτη που μπιανιε πιο μεσα αυτη ειναι που πρεπει να κουμπωθει... Τοσο απλο.... Γιατι σε αυτη που μπιανιε πιο μεσα ειναι η μεγαλη διαμετρος της τρυπας και παντα η μεγαλη παει μεσα..!


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: vtr στις Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 14:30:21
θα ακουμπας το λινκ στην ντιζα...

Στο "ball" θέλεις να πείς..... ;)


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: traveller στις Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 16:13:05
To manual εχει κατι γραμμενο η αυτα τα λεμε ειναι  εμπειρικά?Ξερω πως μπαινουν τα ball link αν και διαφωνω οτι η μεγαλη μεσα για το λογο οτι δεν θελουμε να βγαινει ευκολα το link, και η μικροτερη διαμετρο το  κραταει καλυτερα στο να μην βγει.


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: mastelios στις Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 17:50:56
και στα manual το λένε και φαντάζομαι οτί αν βάλεις την μικρή διάμετρο μέσα,το ξεχειλώνεις λίγο για να μπεί κάτι που δεν είναι επιθυμητό.


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: PaNt στις Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 18:30:52
To manual εχει κατι γραμμενο η αυτα τα λεμε ειναι  εμπειρικά?Ξερω πως μπαινουν τα ball link αν και διαφωνω οτι η μεγαλη μεσα για το λογο οτι δεν θελουμε να βγαινει ευκολα το link, και η μικροτερη διαμετρο το  κραταει καλυτερα στο να μην βγει.

Οχι ειναι 100% σιγουρο.. δεν ειναι εμπειρικα το λεει και το manual αν ψαξεις καλα...!


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: ΑdamHeli στις Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 19:32:47
ναι ρε παιδιά αλλα όταν κάνουμε το traking, τυχαίνει να πέσουμε μιση στροφή από την μικρή διάμετρο..εμενα προσωπικά που έχω κουμπώσει αρκετές φορες ανάποδα δεν είχα κάποιο πρόβλημα και ούτε νομίζω  υπάρχει,προσωπική άπόψη :)


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: LampoLiS στις Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 19:36:21
και στα manual το λένε και φαντάζομαι οτί αν βάλεις την μικρή διάμετρο μέσα,το ξεχειλώνεις λίγο για να μπεί κάτι που δεν είναι επιθυμητό.
 :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:αν το βάλεις ανάποδα ξεχειλώνει με  κίνδυνο να ξεκουμπώσει κάποια στιγμή και άντε γεια.


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: LampoLiS στις Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 19:43:07
ναι ρε παιδιά αλλα όταν κάνουμε το traking, τυχαίνει να πέσουμε μιση στροφή από την μικρή διάμετρο..εμενα προσωπικά που έχω κουμπώσει αρκετές φορες ανάποδα δεν είχα κάποιο πρόβλημα και ούτε νομίζω  υπάρχει,προσωπική άπόψη :)
και εγώ το έχω κάνει και είναι λάθος που το βλέπεις όταν μετά από κάποια πτώση η για κάποιο λόγο χρειαστεί να το ξεκουμπώσεις και να το "ξανακουμποσεις" εκεί βλέπεις ότι έχει χαλαρώσει επικίνδυνα και θέλει αλλαγή.


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: ΑdamHeli στις Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 19:48:02
και στα manual το λένε και φαντάζομαι οτί αν βάλεις την μικρή διάμετρο μέσα,το ξεχειλώνεις λίγο για να μπεί κάτι που δεν είναι επιθυμητό.
 :thumbs up: :thumbs up: :thumbs up:αν το βάλεις ανάποδα ξεχειλώνει με  κίνδυνο να ξεκουμπώσει κάποια στιγμή και άντε γεια.
ναι αν το βάζεις και το βγάζεις ίσος να ξεχειλώσει αλλα, πιστεύω ότι αν το κουμπώσεις μια δυο φορες δεν υπάρχει πρόβλημα νομίζω..


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: traveller στις Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 22:35:24
Δηλαδη αν ξεχειλωνει απο την μικρη διαμετρο και εχει κίνδυνο να βγει, απο την μεγαλη τι κανει? Εμ παση περιπτωση γι αυτο το λογο αλλαζοντε συχνα, ειδικα οταν τα ταλαιπωρεις μεσα εξω.Και τελικα στο manual i found nothing about this!


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: PaNt στις Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 22:43:01
Δηλαδη αν ξεχειλωνει απο την μικρη διαμετρο και εχει κίνδυνο να βγει, απο την μεγαλη τι κανει? Εμ παση περιπτωση γι αυτο το λογο αλλαζοντε συχνα, ειδικα οταν τα ταλαιπωρεις μεσα εξω.Και τελικα στο manual i found nothing about this!

Ε το λεει καπου αλλα δεν φενεται... Ειναι ξεκαθαρο...!!

Το σωστο που λενε οι ιδιοι κατασκευαστες ειναι αυτο.. Τωρα εσυ μπορεις να κανεις οτι σου λεει η λογικη σου...! Αν κρινεις σωστο να τα βαλεις αναποδα βαλτα..>!

Σελιδα 4 κατω αριστερα το λεει καθαρα...! RTFM!!!!


Kαι οσο για το αλλο σκεψου οτι απο την μεγαλη ειναι τοση οση πρεπει.. ενω η αλλη με το ξεχειλωμα γινεται μεγαλυτερη απο οτι πρεπει :):):)


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: traveller στις Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 22:52:09


Ε το λεει καπου αλλα δεν φενεται... Ειναι ξεκαθαρο...!!

Το σωστο που λενε οι ιδιοι κατασκευαστες ειναι αυτο.. Τωρα εσυ μπορεις να κανεις οτι σου λεει η λογικη σου...! Αν κρινεις σωστο να τα βαλεις αναποδα βαλτα..>!

Σελιδα 4 κατω αριστερα το λεει καθαρα...! RTFM!!!!





Τωρα μίλησες σωστα. Πραγματι σελιδα 4. and IRTFM!!!!!!


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: dhiotis στις Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 22:54:52
Πάντως, εγώ θα σου πρότεινα να ξεβιδώσεις ενα πλαστικό και να το βιδώσης απο την αρχή, και που ξέρεις, το ποιό πιθανόν είναι να φανείς τυχερός, και να έρθουν ακριβώς εκει που πρέπει.
Το μόνο σίγουρο είναι, οτι ΔΕΝ πρέπει να τα κουμπώσεις ανάποδα.


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: LampoLiS στις Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 23:08:37
τώρα κοίταγα το manual του TREX 500.σελίδα 4 κάτω "αριτερα" το λέει καθαρά...when assembling ball links,make sure the "A" character faces  outside. :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: PaNt στις Τρίτη, 9 Νοέ 2010, 23:10:46
Πάντως, εγώ θα σου πρότεινα να ξεβιδώσεις ενα πλαστικό και να το βιδώσης απο την αρχή, και που ξέρεις, το ποιό πιθανόν είναι να φανείς τυχερός, και να έρθουν ακριβώς εκει που πρέπει.
Το μόνο σίγουρο είναι, οτι ΔΕΝ πρέπει να τα κουμπώσεις ανάποδα.

Ακριβως το εχω πει και πιο πανω... Βγαζεις και τα 2 λινκ και βαζεις δυο νεα πχ η αλλαζεις το ενα.. και σιγουρα θα ερθει..!

Αλλα παιδια ας αφησουμε την υπερλεπτομερεια και ας παμε να πεταξουμε :):):)!!!


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: mastelios στις Τετάρτη, 10 Νοέ 2010, 14:57:47
Υπάρχει και αυτό το οποίο είναι αρκετά έξυπνο νομίζω... :thumbs up:
http://www.fast-lad.co.uk/store/two-way_adjustable_linkage_rods_m2x34mmx4_-500_size-_10690114-p-10148.html


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: PaNt στις Τετάρτη, 10 Νοέ 2010, 15:05:24
Υπάρχει και αυτό το οποίο είναι αρκετά έξυπνο νομίζω... :thumbs up:
http://www.fast-lad.co.uk/store/two-way_adjustable_linkage_rods_m2x34mmx4_-500_size-_10690114-p-10148.html

Να ιεναι πολυ ωραιο ειχα στο Srimok τετοιο το συγχωρεμενο..!:):)



Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: dimag4 στις Δευτέρα, 20 Δεκ 2010, 17:36:47
εχω μια ερωτησουλα
εκανα reset την τ/κ, σεταρα, πετεξα και εσπασα
τωρα που θα ξανασεταρω πρεπει να κανω κ reset την τ/κ η μπορω να κρατησω τις ρυθμισεις?


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: PaNt στις Δευτέρα, 20 Δεκ 2010, 17:43:07
εχω μια ερωτησουλα
εκανα reset την τ/κ, σεταρα, πετεξα και εσπασα
τωρα που θα ξανασεταρω πρεπει να κανω κ reset την τ/κ η μπορω να κρατησω τις ρυθμισεις?

Ναι θα κρατησεις ρυθμίσεις αλλα ίσώς χρειαστεί να κάνεις καποιες αλλαγές αν δεν φιαξεις ακριβς οπως παλια τις ντίζες και αν αλλάξεις τα horn!!


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: dimag4 στις Δευτέρα, 20 Δεκ 2010, 18:26:39
θα αλλαξω κ ντιζες κ horn (κ παλι καλα να λεμε...)
απλα πριν ξεκινησω σημειωνω τις ρυθμισεις της τ/κ για να εχω εναν μπουσουλα...


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: PaNt στις Δευτέρα, 20 Δεκ 2010, 21:39:37
θα αλλαξω κ ντιζες κ horn (κ παλι καλα να λεμε...)
απλα πριν ξεκινησω σημειωνω τις ρυθμισεις της τ/κ για να εχω εναν μπουσουλα...


Απλα θα χρειαστει να φιαξεις την καμπυλη 0 50 100 και να μηδενισεις  ATV και subtrim kai trim ολα τα αλλα ως εχουν..!


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: dimag4 στις Τρίτη, 21 Δεκ 2010, 16:27:38
ευχαριστω PaNt!
τα βιντεο σου βοηθανε πολυ


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: gvertical στις Παρασκευή, 25 Ιαν 2013, 08:21:13
καλημερα. εχω ενα τρεξ 600νιτρο με dx7 και θελω να αναβαθμισω τα σερβο κεφαλης απο Hitec HS-5625MG σε align ds 615. υπαρχη ευκολος τροπος, για να μη ξανασεταρω απο την αρχη?
ευχαριστω.  :worry:


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: ΑdamHeli στις Παρασκευή, 25 Ιαν 2013, 08:39:07
όχι....ακόμα και τα ίδια servo να έβγαζες και να έβαζες καλο θα ήταν να ξαναβάλεις μοίρες...ποσο μάλλον αν είναι και fbl...


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: gvertical στις Παρασκευή, 25 Ιαν 2013, 08:51:46
οχι δεν ειναι fbl.


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: ΑdamHeli στις Παρασκευή, 25 Ιαν 2013, 10:08:11
Ωραία!!δηλαδή, δεν θα πρέπει να κεντράρεις τα servo με τα horns?δεν θα πρέπει να βάλεις το swash leveler,δεν θα πρέπει να ξανατσεκάρεις της μοίρες σου,εσύ τι εννοείς νά τα πετάξεις πάνω και να παίξεις με της παλιές ρύθμισις?Ναι! θα πετάξει αλλα δεν θα είναι καθόλου σωστό..


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: Markhelis στις Παρασκευή, 25 Ιαν 2013, 10:59:42
Ετσι είναι Γιάννη ακριβώς όπως τα λέει ο Φώτης!!  :thumbs up:


Τίτλος: Απ: Πως να Σεταρετε ενα CCPM ελικοπτερο
Αποστολή από: gvertical στις Παρασκευή, 25 Ιαν 2013, 12:17:20
ευχαριστω κυριοι. το επιασα το υπονοουμενο! :thumbs up: