Aeromodelling GR  σε Ελληνικά in English en Français in Deutch in Italiano
For Greek Aeromodellers and our friends worldwide Ο θαυμαστός κόσμος των μικρών αεροπλάνων Σε φιλοξενία: Το Βιβλίο του jkon E-mail E-mail
Currently there are 0 Users in the Chat!
283.540 Posts in 11.278 Topics by 5.924 Members / Latest Member: johnpap
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Saturday, 23 Sep 2017, 21:15:02

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
Ελληνικά English en Français in Deutch in Italiano
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
Saturday, 23 Sep 2017, 21:15:02

Login with username, password and session length
Google search


WWW
Aeromodelling GR
Members
Total Members: 5924
Latest: johnpap
Stats
Total Posts: 283540
Total Topics: 11278
Online Today: 41
Online Ever: 362
(Sunday, 2 Jan 2011, 08:42:40)
Users Online
Users: 12
Guests: 22
Total: 34
Theme selection

  Aeromodelling GR - 20 χρόνια
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT « previous next »
Pages: 1 2 [3]  All  Go Down Print
Author Topic: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT  (Read 6629 times)
   
Nikolas K
Aeromodeller Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 649



View Profile
« Reply #30 on: Sunday, 2 Apr 2017, 21:29:54 »

Οι μετατροπες σου ουτως η αλλως εχουν μεγαλο ποσοστο εγχωριας προστιθεμενης αξιας, οποτε για τα γραναζια δεν πειραζει, ας φτιαχνονται στην Κινα!
Go on!
Logged

Το να φτιάξεις ένα αεροπλάνο είναι εύκολο. Το θέμα είναι να φτιάξεις το αεροπλάνο που ΘΕΛΕΙΣ!

Δεδομένων των συνθηκών, μία μόνο σχεδίαση πληρεί τις προδιαγραφές, ανεξάρτητοι δε σχεδιαστές θα συγκλίνουν σε αυτήν την σχεδίαση μετά από εξελικτική διαδικασία.
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Offline Offline

Posts: 2.149


Ζάκυνθος


View Profile WWW
« Reply #31 on: Monday, 3 Apr 2017, 00:21:42 »

μεγαλο ποσοστο εγχωριας προστιθεμενης αξιας
Go on!

 Grin Grin Grin

Να σαι καλά Νικόλα!
Καλή συνέχεια φίλε!

 Thumbs up
Logged

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Offline Offline

Posts: 2.149


Ζάκυνθος


View Profile WWW
« Reply #32 on: Monday, 3 Apr 2017, 10:32:29 »

Όπως σας είχα πει, έχουν γίνει κάποιες αναβαθμίσεις στα πλαίσια του G700Z. Αυτές οι αλλαγές δεν έχουν να κάνουν με την απόδοση του ελικοπτέρου ή τα πτητικά χαρακτηριστικά αλλά έρχονται να δώσουν λύση σε μικρά προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσουν πονοκέφαλο στον χρήστη..

1η αλλαγή

Adjustable Canopy Mounts position

Ένα από τα πολλά προβλήματα που αντιμετώπισα από την αρχή της κατασκευής του Gasser ήταν στα grommets του Canopy..

Λίγο οι κραδασμοί του μοτέρ, λίγο η στραβωμάρα μερικών Canopies, δεν θέλει και πολύ..

Τα grommets καταπονούνται πολύ και κόβονται σε μικρό χρονικό διάστημα.

Το Canopy ζορίζεται και στρεβλώνεται το σχήμα του με αποτέλεσμα αφού κοπούν τα grommets να χτυπάει το Canopy mount πάνω στο Canopy και να τραυματίζεται το fiberglass..


Έκανα δοκιμές με διαφορετικά Canopies αλλά πάντα υπάρχει μια μικρή διαφορά στις αποστάσεις των οπών τους..

Τελικά το πρόβλημα λύθηκε κάνοντας μια αλλαγή στα σημεία που βιδώνουν τα Canopy mounts..

Οι τρύπες 3ΜΜ έγιναν Slotted και έτσι μπορεί ο χρήστης να ρυθμίζει με ακρίβεια τις θέσεις των Canopy Mounts χωρίς να βάλει χέρι στο Canopy!
















Πλέον η τοποθέτηση του Canopy μπορεί να γίνει τέλεια και σε περίπτωη αλλαγής του Canopy αν δεν κάθεται καλά, με μερικές μικρορυθμίσεις μπρος - πίσω έρχεται και κάθεται ακριβώς εκεί που πρέπει!
Τέρμα τα κομμένα Grommets και τα τραυματισμένα Canopies!

http://www.blackoutmods.com/g700z-gasser-heli-frame-upgrade-slotted-canopy-mounts/
 Thumbs up

Logged

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Offline Offline

Posts: 2.149


Ζάκυνθος


View Profile WWW
« Reply #33 on: Wednesday, 12 Apr 2017, 20:53:10 »

Καλησπέρα σε όλους.

Η επόμενη αναβάθμιση αφορά στο σύστημα μετάδοσης και πιο συγκεκριμένα στην καμπάνα συμπλέκτη..

Εδώ έχουμε δύο αλλαγές στην καμπάνα,

1 - Η εσωτερική πλευρά έγινε πιο τραχιά για να έχουμε ακόμη καλύτερη σύμπλεξη.

2 - O άξονας επιμηκύνθηκε έτσι ώστε να μπορεί να υποδεχθεί γρανάζι ιμάντα για γεννήτρια φόρτισης (On board Generator).


Εδώ και μερικές φωτογραφίες όλου του συστήματος..






















http://www.blackoutmods.com/product/clutch-bell-for-g700z-gasser-heli/

 Thumbs up
Logged

ΚΥΡΝΙΚ
Aeromodeller Hero Member
*****
Offline Offline

Posts: 1.940


View Profile
« Reply #34 on: Saturday, 15 Apr 2017, 13:56:26 »

Υπάρχει κάτι σε αυτό το project που έχεις αφήσει στην τύχη ?  Cheesy
Logged
Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Offline Offline

Posts: 2.149


Ζάκυνθος


View Profile WWW
« Reply #35 on: Tuesday, 18 Apr 2017, 22:03:10 »

Υπάρχει κάτι σε αυτό το project που έχεις αφήσει στην τύχη ?  Cheesy

Τύχη??

 Grin Grin Grin Grin Grin Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Grin Grin Grin Grin Grin

Τι είμαι εγώ Helibug? 

Χρόνια πολλά Νίκο!
Logged

Γκούσκος Διονύσιος
Moderator
*****
Offline Offline

Posts: 2.149


Ζάκυνθος


View Profile WWW
« Reply #36 on: Thursday, 14 Sep 2017, 11:49:42 »

Καλησπέρα σε όλους.

Εν όψει του επερχόμενου KIT μετατροπής G700XZ, έβγαλα σε προσφορά $349 -44% (~300 ευρώ) το KIT μετατροπής για το TREX700 Nitro (G700Z).

Η προσφορά ισχύει μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων που έχω σε μεταλλικά μέρη (γρανάζια – καμπάνες) από την τελευταία παρτίδα..

Όποιος ενδιαφέρεται  μπορεί να περάσει την παραγγελία του μέσα από το www.blackoutmods.com ή να μου στείλει ΠΜ εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ :
http://www.blackoutmods.com/product/g700z-gasser-conversion-kit/

Επίσης λόγω του ότι η Align έχει σταματήσει να υποστηρίζει τα γρανάζια με ίσια δόντια, έχω λάβει mails σχετικά με την συμβατότητα του παλαιού μοντέλου (G700Z για το ΤΡΕΧ 700Ν) με τα νέα slant γρανάζια..

Μέσα στις επόμενες μέρες θα κάνω τις απαραίτητες αλλαγές στη καμπάνα ώστε να μπορεί να δέχεται τα νέα pinions του G700XZ που είναι Slant.

Με αυτό το Upgrade, το παλιό G700Z θα μπορεί να στηθεί με slant γρανάζια (όπως και το νέο G700XZ) με τις παρακάτω επιλογές σε Gear Ratios :

Pinion 16T (Align Part) – Align Main 112T (Gear Ratio – 7)
2000RPM (Main Rotor) X 7(GR) =14.000RPM (engine)

Pinion 16T (Align Part)  – Align Main 110T (Gear Ratio – 6.87)
2000RPM (Main Rotor) X 6.87(GR) =13.740RPM (engine)

Pinion 17T (Blackout Part)  – Align Main 112T (Gear Ratio – 6.58)
2000RPM (Main Rotor) X 6.58(GR) =13.160 (engine)

Pinion 17T (Blackout Part) – Align Main 110T (Gear Ratio – 6.47)
2000RPM (Main Rotor) X 6.47(GR) =12.940 (engine)

Καλή συνέχεια.

Διονύσης

« Last Edit: Thursday, 14 Sep 2017, 13:28:05 by Γκούσκος Διονύσιος » Logged

Pages: 1 2 [3]  All  Go Up Print 
Aeromodelling GR  |  Forum  |  Ελικόπτερα R/C  |  Ελικόπτερα με καύσιμο (Moderator: Γκούσκος Διονύσιος)  |  Topic: BLACKOUT G700Z - GASSER HELI Conversion KIT « previous next »
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
TinyPortal v0.9.7 © Bloc
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.132 seconds with 31 queries.